جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین گوشی های 2018 الجی

در بخش های پیشین از مقاله موبایل های 2018 ال جی به ترتیب اولویت مجموعه ای کاربردی از گوشی های کمپانی ال جی در سال 2018 را در اختیار شما قرار دادیم تا با مطالعه و مرور آنها بتوانید یک نمونه از این دستگاه ها را انتخاب و خریداری کنید. اکنون در بخش پایانی این مقاله دو نمونه باقی مانده از گوشی های 2018 الجی را به شما معرفی خواهیم کرد و تصمیم را بر عهده شما می گذاریم که با در نظر گرفتن فاکتور های مهم و موثر در خرید و با توجه به شرایط اختصاصی خود و البته با در نظر گرفتن جو ناپایدار بازار موبایل، یک نمونه را انتخاب و احتمالا خریداری کنید.

کمپانی ال جی همواره طیف گسترده ای از محصولات را از گوشی های رده بالا گرفته تا گوشی های مقرون به صرفه، با قیمت های باور نکردنی تولید و عرضه می کند. با همه کیفیتی که همه این گوشی ها دارند باز هم نیاز به خدمات تعمیر موبایل ال جی به صفر نمی رسد.

گوشی های 2018 الجی

ارزان ترین گوشی های 2018 الجی

تا اینجا شناخت کاملی از گوشی های 2018 الجی به دست آورده اید. در ادامه می توانید دو نمونه باقی مانده از این گوشی ها را بشناسید و بر اساس فاکتور هایی که برای شما مهم هستند، یک نمونه را انتخاب و خریداری کنید. این دو نمونه از سری های مقرون به صرفه گوشی های ال جی در سال 2018 هستند.

LG Zone 4

LG Zone 4 یک نمونه دیگر از گوشی های 2018 الجی است. این گوشی به عنوان یک محصول مقرون به صرفه شناخته شده است. مجهز به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویری 720p است و یک چیپ پردازشی چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را در آن بر عهده دارد. در کنار این پردازنده نسبتاً قدرتمند، 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای داخلی نیز برای LG Zone 4 در نظر گرفته شده است.

فضای داخلی این گوشی قابلیت ارتقاء به وسیله کارت های حافظه میکرو اس دی را دارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی مقرون به صرفه نیز می توان به باتری 2400 میلی آمپر ساعتی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 6 مگاپیکسلی اشاره کرد. قیمت مناسب در مقابل مجموعه ای از این امکانات و تسهیلات، برای بسیاری از کاربران مورد توجه است.

LG X4

LG X4 آخرین نمونه از گوشی های 2018 الجی است. این گوشی به صورت انحصاری در بازار کره عرضه شده است، اما شباهت های زیادی که به دیگر محصولات مقرون به صرفه ال جی دارد، باعث شده تا کاربران خارج از کره چیز زیادی را از دست نداده باشند. LG X4 با دیگر محصولات مقرون به صرفه ال جی تفاوت چندانی ندارد. نمایشگر این گوشی در سایز 5.3 اینچی است و وضوح تصویر آن به صورت 720p است. پردازنده اسنپدراگون 425 وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد و 2 گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن به اجرای هر چه بهتر برنامه ها و بازی ها کمک می کند. انرژی مورد نیاز این گوشی مقرون به صرفه ال جی توسط یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود.

پشتیبانی از اتصال NFC در این گوشی هوشمند این قابلیت را به کاربر می دهد که پرداخت های خود را از طریق موبایل و با استفاده از سرویس ال جی PAY انجام دهد. همچنین کسب گواهینامه MIL-STD 810G در زمینه مقاومت بدنه هم از دیگر مشخصات ال جی ایکس 4 پلاس است که برای محصولی در این رده قیمت افتخاری بزرگ است.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران درگاهی امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی بسیار کاربردی و مفید در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نمایندگی مجموعه ای از امکانات و تسهیلات در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی فراهم است. این تسهیلات و امکانات تمام محصولات ال جی را در بر می گیرد؛ لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و کالاهای حوزه موبایل و لپ تاپ. تمامی خدمات و تسهیلات نمایندگی ال جی در تهران که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، همراه با تضمین های کیفی است. کیفیت رمز ماندگاری این خدمات است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی ال جی در تهران تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته