جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی تبلت ال جی

ال سی دی ، زیر گلس و تاچ ، قرار گرفته است. در صورتی که افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود ، در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است . باید کل قطعات تاچ و ال سی دی تعویض شود.

اگر ضربه ای که به تبلت وارد شده منجر به شکستگی ال سی دی تبلت شود، پنل صفحه نمایش تبلت دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو می شود. در این  وضعیت احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر در هنگام استفاده از تبلت ، خطوطی داخل صفحه نمایش مشاهده می کنید و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است . در این صورت تعویض ال سی دی تبلت ال جی  ضروری می باشد. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعویض ال سی دی تبلت ال جی با حضور در نمایندگی ال جی قابل دریافت است.   در صورت مشاهده ی موارد اینچنینی با متخصصین ما در واحد تعمیرات تبلت ال جی تماس بگیرید.

تعویض ال سی دی تبلت ال جی

نکات مهم در تعویض ال سی دی تبلت ال جی

در این بخش به ارائه ی نکاتی می پردازیم در تعویض ال سی دی تبلت ال جی اهمیت ویژه ای دارند. متخصصین تعمیرات تبلتlg  تمامی این نکات در تعمیر ال سی دی تبلت ال جی در نظر می گیرند . از جمله مواردی که در تعویض ال سی دی تبلت ال جی ، از اهمیت بالایی برخوردار است، انجام این کار توسط فرد متخصص و با تجربه می باشد. چنانچه تعویض قطعه ی مورد بحث توسط افراد کم تجربه انجام شود، ممکن است مشکلات متعددی برای تبلت به وجود بیاید. متخصصین این حوزه، به واسطه ی شناخت دقیقی که از بخش های مختلف ال سی دی تبلت دارند، قادرند تعویض آن را با دقت و به درستی انجام دهند.

برای تعویض ال سی دی تبلت ال جی، باید حتما از قطعه ی اورجینال استفاده شود. در صورت جایگزینی این قطعه با نمونه ی بی کیفیت، نه تنها عملکرد مناسبی از دستگاه مشاهده نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که در زمان کوتاهی بازهم ال سی دی دچار مشکل شود. همچنین استفاده از دستگاه مخصوص برای تعویض ال سی دی موجب خواهد گشت lcd  به راحتی برداشته شده و تبلت شما آسیب نبیند.

علائم خرابی ال سی دی

خرابی lcd  تبلت نشانه هایی دارد که بامشاهده ی آن ها می توانید مطمئن شوید تبلت شما دچار مشکل شده و نیازمند تعویض است.  در هنگام شکستن ال سی دی تبلت ال جی، در پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد.

در صورتی که صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست اقدام به تعویض ال سی دی تبلت ال جی کرد. در برخی مواقع در هنگام شکستن صفحه نمایش ، شاهد تراوش جوهر از ال سی دی هستیم. وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است. در این حالت نیز تعویض ال سی دی تبلت راه حل مشکل است.

واحد تعمیرات تبلت ال جی

واحد تعمیرات تبلت ال جی ، پس از بررسی تبلت های ال جی و شناسایی مشکل نسبت تعمیرات و یا تعویض قطعه مورد نظر اقدام می نماید. در صورتی که مشکلی در ال سی دی تبلت بوده و متخصصین تعویض را پیشنهاد نمایند.  تعویض ال سی دی تبلت ال جی در این واحد  با ابزار پیشرفته و توسط متخصصینی که به انجام این عملیات مسلط هستند، انجام می شود. کاربران گرامی می توانند با حضور در کارگاه تعمیر تبلت ال جی ، سرویس های تخصصی مرتبط به تعمیر و یا تعویض قطعات را دریافت نمایند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات تبلت و تعویض ال سی دی تبلت ال جی ، تنها گوشه ای از خدمات گسترده ی نمایندگی ال جی است . واحد های تخصصی جهت تعمیرات هر محصول در نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده است. همچنین سایر خدمات اعم از فروش در فروشگاه مرکزی ال جی و آموزش تعمیرات ال جی به کاربران گرامی ارائه می گردد. کارشناسان ما در این مرکز با برخورداری از دانش و تجربه ی بالا، تعمیرات محصول مورد نظر شما را به عهده می گیرند. گفتنی است تمامی هزینه های اخذ شده در نمایندگی ال جی مناسب بوده  و هیچ گونه هزینه ی غیر متعارفی از مشتریان گرامی اخذ نخواهد شد. این مرکز با در اختیار داشتن انواع تجهیزات پیشرفته ی حوزه ی تعمیر، اقدام به تعمیر تخصصی محصولات ال جی در واحدهای تعمیرات ال جی می نماید.

اخبار و دانستی های ال جی را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

لینک مفید

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگتعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا /

2/5 (1 امتیاز)