جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی موبایل ال جی

ال سی دی موبایل ال جی، از آن دست قطعاتی است که احتمال خرابی و شکستگی آن در قیاس با سایر قطعات گوشی، بیشتر است. این امر از آن روست که این قطعه، یکی از اجزا خارجی گوشی است و در صورت ضربه خوردن و یا افتادن گوشی بر روی سطح سخت، نخستین قطعه ای که امکان شکستگی آن وجود دارد، همین صفحه نمایش و ال سی دی موبایل ال جی است. خوشبختانه اشکالات پیش آمده در عملکرد موبایل که به سبب شکستگی ال سی دی ایجاد می شوند -با تعویض این قطعه- قابل رفع هستند.

تعویض ال سی دی موبایل ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ال جی است که توسط کارشناسان زبده این مرکز و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کاربرانی که با مشکل شکستگی ال سی دی مواجه شده اند می توانند در مرکز تعمیرات موبایل ال جی حضور یابند و پس از مراجعه به پارت تعویض ال سی دی موبایل ال جی، نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایند. تعویض ال سی دی موبایل ال جی در این مرکز، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه، تعیین توع شکستگی (ال سی دی و یا گلس دستگاه)و مواردی از این دست انجام می پذیرد. 

تعویض ال سی دی موبایل ال جی

زمان تعویض ال سی دی موبایل ال جی

این موضوع که آیا هر گونه شکستگی در صفحه نمایش موبایل ال جی منجر به تعویض ال سی دی موبایل ال جی می شود یا خیر، نیاز به بررسی دستگاه توسط کارشناسان و تعیین سطح شکستگی صفحه نمایش دارد. همانگونه که می دانید LCD از Liquid Crystal Display گرفته شده و در واقع صفحه ساخته شده از کریستال مایع است که رنگ‌های متفاوتی را نسبت به AMOLED تولید می‌کند.

در صفحات LCD موبایل به جای استفاده از چراغ‌ برای هر پیکسل‌، از یک نور پس‌زمینه کلی استفاده می‌شود. البته چند منبع نور هم در این فناوری به کار گرفته می‌شوند تا مصرف برق را کاهش دهند. زمانی که ال سی دی موبایل ال جی می شکند، پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد.

تعویض ال سی دی شکسته گوشی

اگر صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست ادقام به تعویض ال سی دی موبایل ال جی کرد. برخی از کاربرانی که ال سی دی گوشی آنها شکسته است گزارش داده اند که گاه، جوهر نیز از گوشی آنها تراوش کرده است. وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است.

از آن جایی که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود. اگر شما کاربران گرامی با چنین نشانه هایی در گوشی تلفن همراه خود مواجه شدید بهتر است جهت تعویض ال سی دی موبایل ال جی خود به مرکز تعمیرات موبایل ال جی مراجعه نمایید.

نکات مهم جهت تعویض ال سی دی موبایل ال جی

اگر شکستگی در صفحه نمایش موبایل ال جی به شکل بدی باشد، قطعا راه دیگری جز تعویض ال سی دی موبایل ال جی نمی‌ماند. با اینکه این راه گران تمام می‌شود، اما شاید در برخی موارد به تعویض کلی گوشی بیارزد. به هر حال اگر قرار به تعویض یا تعمیر شد بهترین کاری که می‌توان انجام داد مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز در حوزه تعمیرات موبایل ال جی است. اگر تصمیم دارید تلفن هوشمند خود را به جایی غیر از نمایندگی بسپارید حتما از معتبر بودن و کار بلد بودن آن مطمین شوید.

توجه داشته باشید که مراجعه به مراکز مجاز و استانداردی که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند، خیال شما را از دریافت خدماتی مطمئن و استاندارد مطمئن می سازند. مرکز تعمیرات موبایل ال جی یکی از مجموعه های مجاز و استانداردی است که تمامی خدمات خویش–از جمله خدمات مرتبط با تعویض ال سی دی موبایل ال جی را – به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می نماید. در آخر به این نکته توجه کنید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در نگه داشتن تلفن هوشمند خود حداکثر تلاش لازم را به کار گیرید، زیرا با هر خط و خالی که روی آن می‌افتد از قیمت فروش آن (اگر روزی قصد فروشش را داشته باشید) کاسته می‌شود.

تعمیرات موبایل ال جی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ال جی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. برخورداری این مرکز از آرشیو جامع تمامی قطعات جانبی گوشی های ال جی، همکاری با برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، حذف واسطه های تأمین قطعات و مواردی از این دست سبب گشته تا مراجعان به مرکز تعمیر موبایل ال جی برترین کیفیت خدمات را با کمترین هزینه ممکن دریافت نمایند.

تعمیرات تاچ موبایل، تعمیر و تعویض lcd موبایل ال جی، تعمیرات عدم آنتن دهی گوشی، تعمیرات صفحه نمایش موبایل، تعویض ال سی دی موبایل ال جی و … برخی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است. شایان ذکر است تمامی هزینه های شده در این مرکز بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران محاسبه و دریافت می گردد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان نمایندگی lg در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در این مجموعه گردند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی –نظیر خدمات مرتبط با تعویض ال سی دی موبایل ال جی- می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (3 امتیاز)