جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس در محل ال جی

سرویس در محل ال جی، عنوان یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت با هدف فراهم کردن شرایطی راحت برای کاربرانش، به آنها ارائه می دهد. به واسطه این سرویس، کاربران می توانند خدمات تعمیراتی مورد نظرشان را در منزل یا محل کار خود دریافت نمایند. سرویس در محل، به کاربران این امکان را می دهد که در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و از بروز مشکلات و ضربه های حین جابجایی در دستگاه خود جلوگیری نمایند. اگر به هر دلیلی قادر به مراجعه به مرکز تعمیرات برای ترمیم هریک از محصولات ال جی خود نیستید، کافی است با همکاران ما در نمایندگی ال جی تماس گرفته و ضمن شرح مشکل، تقاضای خدمات سرویس در محل را مطرح نمایید. تیم تعمیراتی در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شده و اقدام به بررسی و تعمیر محصول به صورت تخصصی می نماید. برای آشنایی هرچه بیشتر با جزئیات سرویس در محل ال جی، توجه شما را به ادامه این مطلب جلب می کنیم.

سرویس در محل ال جی

روند دریافت سرویس در محل ال جی

روند دریافت سرویس در محل ال جی، با تماس تلفنی کاربر با نمایندگی آغاز می شود. پس از تماس کاربر و ثبت تقاضای دریافت این خدمات، همکاران ما مجددا با او تماس گرفته و اطلاعاتی را دریافت می کنند. این اطلاعات شامل مواردی همچون آدرس محل مورد نظر، مدل دستگاه، نوع مشکل و مواردی از این دست می باشد. پس از دریافت این اطلاعات، تجهیزات، قطعات و ابزار مورد نظر با توجه به مدل دستگاه فراهم شده و تیم تعمیراتی، به محل مورد نظر اعزام می شود. تکنسین ها بلافاصله پس از رسیدن به محل، دستگاه را بررسی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر را انجام می دهند. پس از پایان روند تعمیر، دستگاه تست می شود و در صورت عدم وجود مشکل، تعمیرکاران محل را ترک می کنند. گفتنی است همکاران ما در سرویس در محل ال جی، تا رفع کامل مشکل در محل حضور دارند.

محصولات مورد نظر در سرویس در محل ال جی

به طور کلی سرویس در محل برای محصولاتی کاربرد دارد که انتقال آنها به تعمیرگاه به دلیل وزن و حجم بالا، مشکل بوده و هزینه هایی را برای کاربران به دنبال دارد. محصولات مورد نظر در سرویس در محل ال جی، شامل بیشتر محصولات این شرکت می شود. لوازم خانگی مثل یخچال، اسپلیت، کولر گازی، لباسشویی، ظرفشویی و … و نیز انواع کامپیوترهای این شرکت، مشمول خدمات سرویس در محل بوده و اقدامات تعمیری مورد نیاز برای آنها در محل مورد نظر کاربران انجام می گردد. البته نمایندگی ال جی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران محصولاتی همچون موبایل، لپ تاپ و دوربین نیز تمهیداتی را اندیشیده است. ما برای این محصولات، سرویس تحویل در محلال جی را راه اندازی کرده ایم که به سبب آن، محصول مورد نظر به آدرسی که کاربر ارائه داده، ارسال می گردد.

خدمات سرویس در محل ال جی

موارد زیر، جزء اصلی ترین خدمات ارائه شده در سرویس در محل ال جی می باشند:

  • تعمیرات کامپیوتر ال جی در محل
  • تعمیر لپ تاپ LG در محل
  • تعویض قطعات فرسوده با قطعات اورجینال در سرویس در محل ال جی
  • سرویس کولر گازی ال جی در محل
  • سرویس اسپلیت ال جی در محل
  • ارائه گارانتی معتبر خدمات در سرویس در محل ال جی
  • بررسی محصولات ال جی در محل
  • تعمیرات یخچال ال جی در محل
  • تعمیر ظرفشویی ال جی در محل
  • ترمیم تخصصی کولر گازی در سرویس در محل ال جی
  • تعمیرات اسپلیت ال جی در محل
  • ترمیم انواع لباسشویی ال جی در محل
نمایندگی الجی

تعمیرکاران سرویس در محل ال جی

برای کاربران بسیار مهم است که تکنسین هایی که در قالب تیم سرویس در محل وارد حوزه کار یا زندگی آنها می شوند، علاوه بر تخصص، تعهد کاری بالایی نیز داشته باشند. از این رو مدیریت نمایندگی ال جی، افرادی را برای این منظور استخدام کرده که هم تخصص و مهارت بالایی در امر تعمیرات دارند، هم اخلاق کاری و تعهد بالایی داشته نهایت امانت داری را در ورود به محل زندگی کاربران رعایت می کنند. تعمیرکاران سرویس در محل ال جی، دوره های تخصصی تعمیرات را در آموزشگاه های معتبر گذرانده اند و از این رو، قادر به شناسایی و رفع انواع مشکلات محصولات ال جی می باشند. این تکنسین ها، ضمن رعایت اصول اخلاقی، موجبات رضایت کاربران را فراهم نموده و کاربران می توانند از تعهد این تیم اطمینان کامل داشته باشند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، مرکز معتبر فروش و تعمیرات انواع تولیدات این کمپانی بزرگ محسوب می شود. دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، زمینه ساز ارائه ی خدمات مفیدی به کاربران شده است. عرضه ی محصولات ال جی به صورت اورجینال، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر، ارائه خدمات در اسرع وقت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی LG، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی رسمی ال جی بهره مند شوید.

تعمیرات ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی، با هدف ترمیم محصولات این شرکت به صورت تخصصی و ارائه ی خدمات با کیفیت تر به کاربران راه اندازی شده اند. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است. همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات، شاهد ارائه خدمات کامل و بی نقص در واحدهای تعمیرات ال جی هستیم. نکته دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات lg نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.

5/5 (1 امتیاز)