جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی

ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی از دیگر خدمات نمایندگی ال جی می باشد . این مرکز برای این منظور ، کارشناسانی با تجربه و دارای تخصص را به خدمت گرفته است . در فرایند ریکاوری ، از به روزترین تجهیزات و نرم افزارهای روز دنیا استفاده می شود . به منظور تخصصی تر شدن این کار ، واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی در این مرکز راه اندازی شده است .ـ

ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی

نکات قابل توجه در ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی

شاید برای شما هم پیش آمده که به هر دلیلی ، اطلاعات هارد لپ تاپتان پاک شده باشد . قطعا از بروز چنین اتفاقی بسیار ناراحت شده اید . در چنین شرایطی ، اگر هارد دستگاه خود را به یک متخصص ریکاوری بسپارید ، اطلاعات شما قابل بازگشت خواهند بود .

مهندسین ما در واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، با استفاده از دانش و تجربه ی بالای خود ، لذت استفاده ی دوباره از اطلاعاتتان را به شما خواهند داد . در این قسمت به بررسی نکات قابل توجه در ریکاوری هارد لپ تاپ خواهیم پرداخت .

انواع ریکاوری

با توجه به اینکه دلایل مختلفی می تواند موجب حذف شدن محتویات هارد لپ تاپ شود ، انواع گوناگونی از بازیابی نیز در مرکز ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، انجام می پذیرد :

ریکاوری هارد سوخته

همان طور که می دانید ، اطلاعات لپ تاپ بر روی هارد دیسک ذخیره می شود . گاهی بنا به دلایلی ، این قطعه دچار خرابی می شود که البته اشتباها از عبارت “سوختن هارد” استفاده می شود ( در واقع تنها برد هارد می سوزد نه خود هارد ) .

بدیهی است که با خراب شدن هارد ، اطلاعات موجود در آن نیز از دسترس کاربر خارج می شود . در چنین شرایطی ، بازیابی اطلاعات کار دشواری است . اما نگران نباشید ؛ همکاران ما در واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، اطلاعات هارد شما را بازیابی می نمایند .

ریکاوری هارد ضربه خورده

هارد ، قطعه ی حساسی است به طوری که گاهی ممکن است حتی با یک تکان ، دچار مشکل شود . در بیشتر موارد ، هارد با تکان شدید و یا ضربه ، دچار مشکلات فیزیکی می شود و در نتیجه ، اطلاعاتش پاک می گردد .

در مرکز ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، اطلاعات هارد ضربه خورده نیز بازیابی می شود . لازم به ذکر است که فرایند بازیابی اطلاعات در این مرکز ، با استفاده از کلین روم و تجهیزات پیشرفته انجام می پذیرد .

بازیابی هارد فرمت شده

گاهی ممکن است در اثر خطای کاربر ، برخی فایل ها و اطلاعات هارد در درایوها پاک شوند و یا هارد به اشتباه فرمت می شود . ذکر این نکته بسیار مهم است که در صورت بروز چنین اشتباهی ، به هیچ عنوان اطلاعات جدیدی بر روی هارد خود نریزید ؛ در این صورت مهندسین مرکز ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، می توانند قول بازیابی اطلاعاتتان را به شما بدهند .

ریکاوری هارد ویروسی شده

اطلاعات موجود بر روی لپ تاپ ها و کامپیوتر ها همواره در معرض حمله ی ویروس ها و بدافزارها قرار دارند . چنانچه هارد لپ تاپ شما ویروسی شود ، اطلاعات آن به صورت “در دسترس اما مخفی در می آیند” . در این شرایط ، شما می توانید هارد خود را به واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی بسپارید ؛ کارشناسان ما در این مرکز ، نسبت به بازیابی مجدد اطلاعات شما اقدام می نمایند .

بازیابی صحیح اطلاعات هارد

بازیابی اطلاعات هارد ، امری بسیار حساس و مهم است . به همین دلیل این کار به تخصص و تجربه ی بالایی نیاز دارد . اگر یک فرد کم تجربه و نا آگاه را برای بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ ال جی خود انتخاب کنید ، باید منتظر نابودی اطلاعاتتان باشید ! چرا که بروز خطایی کوچک در این کار می تواند موجب از بین رفتن کلی اطلاعات هارد شود .

لذا مرکز ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، از مهندسین ارشد حوزه ی ریکاوری دعوت به کار کرده است . این مهندسان با بهره گیری از ابزار به روز و مدرن و نیز تجربه ی بالای خود در این کار ، اقدام به بازیابی صحیح اطلاعات از دست رفته ی شما می کنند .

خدمات تخصصی واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی

  • بازیابی اطلاعات هاردی که اطلاعاتش عمدا و یا سهوا پاک شده است .
  • ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی فرمت شده .
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ ال جی در حالی که سیستم در ابتدای کار ، رمز ورود می خواهد .
  • ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی وقتی لپ تاپ در موقع بالا آمدن سیستم عامل ، ریست می شود و یا هنگ می کند .و …
  • واحد ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی ، خدمات زیر را به کاربران ارائه می دهد :
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ ال جی دارای بد سکتور .
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ ال جی که ضربه خورده و کار نمی کند .
  • ریکاوری هارد لپ تاپ ال جی در شرایطی که پارتیشن ها قابل تشخیص هستند ولی در موقع دسترسی پیشنهاد فرمت کردن داده می شود .

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در نمایندگی ال جی فروش محصولات ال جی و همچنین خدمات مربوط به تعمیرات آنها انجام می پذیرد. در این مرکز برای هرمحصول ، واحدهای جداگانه ای در نظر گرفته شده است ؛ حضور کارشناسان متخصص در هر واحد سبب شده تمرکز بر روی فرایند عیب یابی و تعمیر هرمحصول ، بالا برود ؛ در نتیجه کیفیت کار نیز به سطح بسیار بالایی ارتقاء پیدا کند. شما کاربران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات ال جی خود ، می توانید به واحد تخصصی آن محصول در این مرکز مراجعه نمایید.

 هم چنین  کارگاه آموزشی جهت ارائه ی خدمات آموزش تعمیرات ال جی در نظر گرفته شده است. خاطرنشان می سازیم که در کلیه ی واحدهای نمایندگی ال جی ، هزینه ی خدمات بر اساس نرخنامه ی مصوب تعیین و دریافت می گردد. ما در نمایندگی و واحدهای تعمیرات ال جی  تلاش می کنیم تا با ارائه ی هرچه بهتر خدمات، رضایت شما را جلب نماییم .

جهت آگاهی از اخبار و اطلاعات محصولات ال جی ، سایر صفحات سایت را مطالعه نمایید.

لینک های مفید :

تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پی / تعمیرات هارد سونی / تعمیرات هارد فوجیتسو /  تعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پی / تعمیرات هارد

امتیاز شما به این نوشته