جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران خدمات خود را به دو صورت تعمیر در محل وتعمیر در مرکز ارائه می دهد. احتمالا تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولر گازی، مانیتور، موبایل یا مانیتور ال جی شما درست کار نمی کند و دنبال یک مجموعه معتبر برای ترمیم آن هستید. همان طور که می دانید به دلیل تحریم ها علیه ایران نمایندگی ال جی در ایران فعال نیست. تعمیرات مجاز ال جی در تهران، همان مجموعه ای است که به دنبال آن هستید. ما شما را به یک دپارتمان تخصصی دعوت می کنیم تا ضمن دریافت بهترین خدمات و پاسخگویی درخور و شایسته، شاهد تعمیر بی نقص دستگاه خود در کوتاه ترین زمان باشید.

نمایندگی lg در تهران دارای شعب متعددی در ستارخان، پیروزی، سعادت آباد، فرجام،  ولیعصر و… است که دسترسی ساکنین مناطق مختلف پایتخت به خدمات پس از فروش و تعمیر تخصصی محصولات این برند را راحت تر کرده اند. گفتنی است ، نمایندگی ال جی علاوه بر تهران در شهرستان ها نیز به ارائه ی خدمات می پردازد. شعب نمایندگی در شهرستان در حال حاضر فعال نبوده و خدمات رسانی در شهرستان ها از طریق ارسال کالا به نمایندگی تهران انجام می شود.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در شمال تهران

همانطور که اشاره کردیم، نمایندگی ال جی در تهران شعب مختلفی را راه اندازی کرده تا ساکنین مناطق مختلف، به راحتی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. شعب نمایندگی lg در تجریش و میرداماد، نزدیک ترین شعبه ها به مناطق شمال شهر محسوب می شوند.

ساکنین محله هایی همچون تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی ظفر، درکه صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، اوین، دروس، مینی سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، فرمانیه، باغ فردوس و جردن می توانند ضمن برقراری تماس با شعبه های میرداماد و تجریش، سریع تر به سرویس های تعمیرات ال جی دسترسی پیدا کنند.

نمایندگی ال جی به صورت رسمی در ایران وجود ندارد. به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران ، هیچ مرکزی به صورت رسمی در کشور نماینده ی ال جی نیست. با این حال مراکز تعمیراتی خدمات مربوط به تعمیر و بهسازی تولیدات این برند را به کاربران ارائه می دهند. مرکز سخت افزار ایران با اخذ مجوز رسمی تعمیرات ،  واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

نمایندگی رسمی ال جی در جنوب تهران

نمایندگی ال جی در فرجام، با این هدف راه اندازی شده است که جنوب شهری های عزیز هم تعمیرات ال جی را در مدت زمان بسیار کوتاه تری دریافت کنند.

ساکنین محله های مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه، بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس، کافی است یک تماس با شعبه فرجام نمایندگی ال جی در تهران بگیرند تا تخصصی ترین سرویس ها را در اسرع وقت دریافت کنند.

نمایندگی مجاز ال جی در غرب تهران

اگر ساکن محله های پونک، جنت آباد، گیشا، تهرانسر، آریاشهر، طرشت، چیتگر، فردوس، شهر زیبا، آزادی، ستارخان، شهرک آپادانا، حصارک، کن و شهرک اکباتان هستید، نمایندگی ال جی در ستارخان و سعادت آباد در خدمت شما هستند. شما عزیزان می توانید ضمن مراجعه به این دو شعبه، خدمات مربوط به تعمیر انواع تولیدات برند ال جی را با سرعت و کیفیت بهتری دریافت کنید.

نمایندگی lg مرکز سخت افزار ایران در شرق تهران

نمایندگی ال جی در تهران، به فکر مناطق شرقی پایتخت هم بوده و برای ساکنین این محله ها هم فکر کرده است. راه اندازی شعبه پیروزی موجب شده که ساکنین مناطق شرقی تهران اعم از تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه، کار دشواری برای تعمیر دستگاه های خود پیش رو نداشته باشند.

خدمات نمایندگی رسمی ال جی در تهران

نمایندگی مرکزی ال جی راه اندازی شده است تا هیچ کاربری از کاربران LG در ایران با کمبود خدمات و سرویس دهی مواجه نباشد. تمام خدمات نمایندگی ال جی در تهران همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. این خدمات به گونه ای طرح ریزی شده است که هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات همه نیاز های کاربران را برطرف می سازد.

هر کاربر ال جی می تواند با مراجعه به نمایندگی LG در تهران و قانونی از انبوهی از خدمات متنوع و مفید بهره مند شود. می تواند بهترین و بالاترین کیفیت خدمات رسانی را انتظار داشته باشد و این انتظار را به راحتی برآورده سازد. برای نمونه هر کاربر در بحث فروش می تواند به کمک سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات انحصاری ال جی اطلاعات مفیدی به دست آورد و دانش و آگاهی وارد مسیر خرید شود. نمایندگی ال جی در تهران در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ال جی به تهرانی های عزیز خدمات به شرح ذیل ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر محصولات ال جی در تهران

تعمیر یخچال ال جی در تهران

تعمیر ترموستات یخچال ال جی، تعمیر درب یخچال ال جی، تعمیر یا تعویض فن یخچال ال جی، تعمیر آبسردکن یخچال ال جی و … همه از خدمات ویژه‌ای هستند که نمایندگی ال جی به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. تنها کافیست که با نمایندگی ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در آدرس مورد نظر شما حاضر شده و با عیب‌یابی یخچال ال جی، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و این دستگاه را تعمیر کنند. خوشبختانه با استفاده از خدمات تعمیر در محل یخچال ال جی توسط این مرکز می‌توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید.

تعمیر لپ تاپ ال جی در تهران

لپ‌ تاپ‌های ال جی از باکیفیت‌ترین لپ تاپ‌های بازار هستند منتهی گاهی‌اوقات به دلیل استفاده نادرست و بی‌توجهی کاربر به سرویس‌های دوره‌ای دچار مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی مانند: هنگ کردن، از کار افتادن تاچ پد، خرابی مادربرد، خرابی هارد، شکستن ال سی دی و … می‌شوند.

اما جا نگرانی نیست درصورتی که شما هم از لپ تاپ ال جی استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، تنها کافیست که عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به نمایندگی ال جی بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مشکل اصلی لپ تاپ ال جی را پیدا کرده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

دلیل شنیده شدن صدای بسیار زیاد حین کار کردن ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ چرا خشک‌کن لباسشویی ال جی کار نمی‌کند؟ علت قفل نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ چرا دیگ لباسشویی ال جی نمی‌چرخد؟ چرا آب لباسشویی ال جی تخلیه نمی‌شود؟ تمامی این‌ها از رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی ال جی هستند که اکثر کاربران این دستگاه حداقل یک بار هم که شده با یکی از این مشکلات دست به یقه شده‌اند. اگر شما هم با ماشین لباسشویی ال جی به مشکل برخورده‌اید، تنها کافیست که با نمایندگی ال جی تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

اگر از ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می‌کنید، احتمالاً با مشکلات رایج این دستگاه شامل: کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی، نیامدن آب به داخل ماشین ظرفشویی، نشت آب از درب ماشین ظرفشویی، خشک نشدن ظروف بعد از شستشو، تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی و … مواجه شده‌اید. بروز هر یک از مشکلات نشان‌دهنده به وجود آمدن یک مشکل سخت‌افزاری در این دستگاه است که باید هر چه زودتر برطرف گردد تا به سایر قطعات ماشین ظرفشویی آسیب وارد نکند. به همین دلیل بهتر است درصورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در ماشین ظرفشویی ال جی با نمایندگی ال جی تماس بگیرید و از خدمات تعمیر در محل ماشین ظرفشویی ال جی بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیرات تلویزیون LG (تلویزیون‌های پلاسما، ال سی دی،  تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان LG Smart TV و پنل‌های OLED) به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی تهران با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات تلویزیون ال جی می‌باشند. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی در تهران، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است.

در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در تهران

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در تهران کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات مورد نیاز هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل های خود را – اعم از نواقص سخت افزاری و نرم افزاری- تعمیر و رفع کنید. مراجعان محترم، پس از حضور در نمایندگی ال جی در تهران ، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه‌شان، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری راهنمایی می شوند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز بر موبایل معیوب‌شان اِعمال گردد.

نقطه اشتراک هر دو پارت، حضور مهندسانی زبده و مجرب است که توانایی رفع پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه را دارا هستند. بعلاوه خدمات ارائه شده در تمامی پارت های نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در تهران، ضمانت و گارانتی گشته است و در صورت نیاز به تعویض قطعه، این کار صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می پذیرد.

  • ارائه ی خدمات تعمیر و سرویس  در محل
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر و فروش محصولات ال جی
  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تمامی محصولات ال جی
  • عیب یابی، تعمیر و ترمیم تمامی محصولات ال جی در حوزه لوازم خانگی
  • عیب یابی، تعمیر و ترمیم تمامی محصولات ال جی در حوزه لوازم صوتی و تصویری
  • ارائه امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران ال جی در بخش فروش و تعمیرات
  • آموزش تعمیرات ال جی
  • فروش محصولات ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی
  • بررسی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ و موبایل ال جی
  • ارائه بهترین و مطمئن ترین خدمت در حوزه تعویض قطعات برای تمامی محصولات ال جی
  • عیب یابی، تعمیر و ترمیم لپ تاپ، تبلت، موبایل و تمام تجهیزات حوزه کالاهای هوشمند ال جی
  • ارائه خدمات سرویس در محل برای تمامی محصولات ال جی از جمله یخچال، کولرگازی، تلویزیون و …

ویژگی های نمایندگی ال جی در تهران

از جمله ویژگی های نمایندگی ال جی در تهران ، که آن را به عنوان مرکزی منتخب مطرح نموده است. می توان به پشتیبانی و ارائه ی کلیه ی خدمات مرتبط با تعمیرات ال جی، خدمات فروش و پس از فروش محصولات ال جی ، مشتری مداری ، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل ، سرعت ودقت در تعمیرات ، اخد هزینه ی مناسب و ارائه ی گارانتی اشاره نمود.

نمایندگی ال جی در تهران پایبند به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز نادیده انگاشته می شود. خدمات رسانی به مردم ، شعار اصلی نمایندگی lg  بوده و همواره در این راستا قدم برداشته است. لازم به ذکر است ،  این مرکز مجهز به خدمات سرویس در محل بوده و در صورت تقاضای مشتری جهت خدمات سرویس در محل کادر فنی به محل مورد نظر مشتری اعزام می گردند.

واحدهای تعمیرات ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی ، خدمات تخصصی تعمیر ، ترمیم و بازیابی محصولات ال جی را به کاربران ارائه می نمایند. مدیریت نمایندگی ال جی در راستای ارائه ی خدمات با سرعت و کیفیت بیشتر واحدهای مجزا را جهت تعمیرات در نظر گرفته است. در هنگام ورود به این مرکز، با توجه  به نوع کالای معیوب به کارگاه  مربوطه راهنمایی خواهید شد. توصیه می کنیم ، قبل  از اقدام به تعمیر هریک از محصولات در مراکز گوناگون، از مجاز بودن و تخصص کادر آن مرکز اطمینان حاصل نمایند.

تعمیرات توسط اشخاصی که تبحر کافی در زمینه تعمیر محصول مورد ندارند ، موجب بروز مشکلات جبران ناپذیر در دستگاه شما خواهد شد. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ال جی مطالعه نمایید.

4.1/5 (8 امتیاز)