جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

حالت استند بای درتلویزیون ال جی

گاه ممکن است فرمان استندبای از سوی تلویزیون در هنگام بروز مشکل در آن فعال شود . در کنار مدارات مختلف تلویزیون که وظایف مختلفی دارند مدارات دیگری طراحی و به کار گرفته شده اند که در صورت کارکرد صحیح قطعات اصلی تلویزیون غیر فعال هستند اما به محض اینکه ایرادی در دستگاه ایجاد شود و یا حتی قطعات از حالت کار نرمال خارج شوند این مدارات محافظ فعال شده و با تحریک سیستم کنترل اصلی دستگاه ، فرمان بازگشت به حالت استندبای صادر می شود .

در حالت استند بای درتلویزیون ال جی ، تلویزیون خاموش می شود و چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند. رفتن به حالت استند بای درتلویزیون ال جی گاه به یک مشکل برای کاربران تبدیل می شود. به گونه ای که تلویزیون به دفعات و مدت طولاتی در حالت استند بای می ماند و در بعضی موارد ورودی اچ دی ام آی آن نیز غیر فعال می شود.

حالت استند بای در تلویزیون ال جی

تعمیر به حالت استند بای رفتن تلویزیون ال جی

تعمیر حالت استند بای درتلویزیون ال جی ، از جمله خدمات تخصصی نمایندگی ال جی می باشد. تلویزیون های ال جی  مدل led و lw   نیز روی حالت استندبای می مانند و در بعضی موارد ورودی Hdmiآنها از غیر فعال می شود.در این حالت مشکل از برد مین تلویزیون است.

تعمیر حالت استند بای درتلویزیون ال جی با توجه به درخواست مشتری در محل و یا در منزل انجام می گردد. خاطرنشان می سازیم خدمات تعمیر تلویزیون ال جی همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به آسیب ایجاد شده در تلویزیون متفاوت می باشد. تعمیرات به صورت تخصصی و با قطعات اصلی و فابریک دستگاه شما انجام می شود.

حالت استند بای درتلویزیون ال جی به دلیل خرابی پاور

خرابی پاور از جمله دلایلی است که باعث استند بای شدن تلویزیون می شود. پاور یا به اصطلاح عام تر منبع تغذیه تلویزیون، وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز تلویزیون برای روشن ماندن بر عهده دارد. خرابی این قطعه موجب می شود تلویزیون یا روشن نشود و یا اینکه در حالت استندبای باقی بماند. برای تشخیص اینکه استندبای شدن تلویزیون براثر خرابی پاور است یا نه باید به مرکز تعمیرات نمایندگی ال جی مراجعه کرد.

در اینجا تکنسین فنی با استفاده از تجهیزات خاص و با به کار بردن روش های متفاوت، منبع تغذیه را تست کرده و سلامت آن را ارزیابی می کنند. اگر پاور اشکال داشته باشد، برای رفع مشکل استند بای شدن تلویزیون ال جی، آن را تعمیر کرده و قطعات آسیب دیده را تعویض می کنند. توجه داشته باشید که اگر پاور قابل تعمیر نباشد باید آن را تعویض کرد.

نقش مین برد در استند بای رفتن تلویزیون

از دلایل دیگری که باعث Stand By شدن تلویزیون می شود بروز مشکل در مین برد تلویزیون است. این قطعه نقش حیاتی در عملکرد قطعات مختلف تلویزیون دارد و می توان گفت نقش اصلی را در کارکرد تلویزیون دارد. همه بخش ها از صدا و تصویر گرفته تا ورودی و خروجی ها همگی به مین برد متصل هستند. بنابراین یکی از عواملی که ممکن است باعث استند بای شدن تلویزیون ال جی شود، اشکال در این قطعه است. این برد اطلاعات و دستورات اصلی را به قسمت های مختلف دستگاه انتقال می دهد.

بر روی مین برد، قطعاتی مانند پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی هایی مانند ورودی صدا، تصویر، USB و HDMI قرار گرفته اند. اشکال در هر قسمت از مین برد، عملکرد قسمت های مربوطه را با اختلال مواجه می کند. در واحد تعمیرات نمایندگی ال جی، مین برد عیب یابی شده و در صورت امکان قسمت آسیب دیده تعمیر می شود.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در این صفحه باحالت استند بای درتلویزیون ال جی آشنا شدید. نمایندگی ال جی پیشگام در خدمات تخصصی تعمیر محصولات ال جی خدمات خود را در کارگاه های تفکیک شده به کاربران گرامی ارائه می نماید. هریک از این واحدها خدمات تعمیر و ترمیم یکی از محصولات ال جی را به عهده دارد .

تعمیرات هر محصول به صورت حرفه ای و با حضور متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای انجام می گردد. ازین رو هیچ گونه  نگرانی در خصوص  تعمیر محصولات خود نداشته باشید. خدمات برتر را با متخصصین مرکز تعمیرات ال جی تجربه نمایید. سرعت ، دقت و کیفیت را با ما تجربه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید