جستجو کردن
Close this search box.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول، سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نماید. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است.

به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی هستند؛ زیرا کارشناسان حاضر در این مرکز، دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی-آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نیست؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است.

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با یک محصول به مراجعان گرامی ارائه می‌گردد. کاربران محصولات ال جی می‌توانند پس از حضور در نمایندگی تعمیرات LG و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، سرویس‌های مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. پارت های ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی عبارتند از: پارت تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیرات لپ تاپ ال جی، تعمیرات تبلت ال جی، تعمیرات موبایل ال جی، تعمیرات مانیتور ال جی، تعمیرات پروژکتور ال جی، تعمیرات لوازم خانگی ال جی و پارت ارائه دهنده‌ی سرویسهای تعمیر در محل ال جی. خدمات مرتبط با سرویس در محل ال جی، غالباً در ارتباط با دستگاه‌هایی ارائه می‌شود که به دلیل و زن و ابعاد بالا امکان جابجایی و تحویل آنها به نمایندگی تعمیرات ال جی وجود ندارد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ال جی مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

صبر و حوصله‌‌ کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات ‌رسانی به مشتریان و کاربران عزیز بوده است. ویژگی قابل توجه نمایندگی ال جی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می ‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. جهت آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی  معرفی شده اند.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

کمپانی ال جی در سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز نمود و به تولید رادیو، تلویزیون، ماشین لباس شویی و کولر و دستگاه های تهویه هوا پرداخت. تشکیل گروه ال جی نتیجه ادغام دو شرکت کره ای لاکی  و گلداستار بود. قبل از تغییر نام شرکت به ال جی لوازم خانگی با برند لاکی و لوازم الکترونیکی با برند گلداستار توسط شرکت وارد بازار می شدند. از سال ۲۰۰۵ نام ال جی در لیست ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار دارد و این شرکت توانسته رشد ۱۴ درصدی را برای خود به ثبت برساند.

ال جی بزرگترین تولید کننده پنلهای پلاسما در جهان است. کمپانی ال جی اکنون در تولید محصولات مختلف از جمله یخچال، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ ، موبایل ، مانیتور، اسپیلت و… فعالیت دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ارائه شده توسط این کمپانی و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از آنها به بخش محصولات ال جی مراجعه نمایید. در این قسمت جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی هم زمان با تولید و عرضه به بازار معرفی خواهند شد.

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود. این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات دست یابد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از رویدادها و اتفاقات این مرکز را با مراجعه به بخش زیر پیگیری نمایید. کارشناسان ما در این بخش جدیدترین اخبار مرکز تخصصی ال جی را با شما در میان می گذارند و شما را از تازه ترین های این حوزه مطلع می سازند.

نمایندگی ال جی و مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی

مرکز تعمیرات ال جی با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ال جی می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه نقص در هرکدام از انواع محصولات ال جی، این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات ال جی بسپارید و از مراجعه به مجموعه های غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری کنید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه ‌ای، یعنی دریافت تعمیرات و سرویس های مورد نیاز از نمایندگی ال جی، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه، دریافت تخصصی ترین خدمات و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. برتری دیگر این مرکز صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ نهایی پس از اتمام کار است. سایر مطالب و مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی  با این حوزه از طریق این بخش در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

تعمیرات ال جی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی ال جی

کارشناسان نمایندگی ال جی به دلیل تعهد به اصول و ضوابط مشتری مدارانه خود را ملزم می دانند تا پاسخگوی تمامی سوالات متداول تعمیرات تخصصی ال جی  و ابهامات کاربران درباره محصولات ال جی و خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ال جی باشند. در این بخش تعمیرکاران متخصص و مشاوران کارشناس ما پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های ال جی هستند. شیوه رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، زمان مورد نیاز جهت تعمیر و پرسش هایی از این دست را می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ال جی در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید. راه های برقراری ارتباط با نمایندگی ال جی در وب سایت این مرکز درج شده است.

روند تعمیر در مرکز تعمیرات ال جی 

با مراجعه هریک از کاربران ال جی به این مرکز، پس از کسب اطلاعاتی در مورد محصول مورد استفاده‌ و اختلال ایجاد شده در آن، دستگاه معیوب به پارت تخصصی تعمیر معرفی می‌گردد. در این مرکز هر محصول در پارت تخصصی خود و با استفاده از ابزارآلات تعمیر همان محصول، مورد بررسی، عیب‌یابی، تعمیر و ترمیم قرار می‌گیرد. در حال حاضر پارت‌های موجود در این مرکز عبارتند از :

پارت تعمیرات مانیتور ال جی:

کادر فنی مرکز تعمیرات مانیتور ال جی طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با مدل‌های گوناگون مانیتورهای ال جی و عملکرد آن‌ها آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن‌ها آموخته‌اند. نکتۀ قابل ذکر در باب تعمیر مانیتور ال جی، در اختیار داشتن آلات و ابزار تعمیری است که با ساختار فیزیکی این دستگاه‌ها سازگاری داشته باشند. کارشناسان تعمیر هر ‌اندازه که زبده و ماهر باشند، درصورتی که ابزار تعمیر مورد نیاز و متناسب با مانیتورها را در اختیار نداشته باشند.

ممکن است در حین کار به سبب در اختیار نداشتن ابزار تخصصی این حوزه با مشکل مواجه شده و از ادامه‌ی تعمیر باز بمانند. از این‌رو توجه به سطح امکانات تعمیرگاه مانیتور ال جی نیز ضروری و بایسته است. 

در این مرکز به تمامی این موارد توجه شده و ضمن حضور کارشناسان متخصص این حوزه، پیشرفته‌ترین ابزار روز دنیا جهت تعمیر مانیتور ال جی به کار گرفته شده است.

پارت تعمیرات لپ‌تاپ ال جی:

تعمیر لپ‌تاپ ال جی نیازمند حضور کارشناسانی است که به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول آشنایی داشته و بتوانند در اندک زمانی با عیب‌یابی صحیح دستگاه نسبت به تعمیر و ترمیم آن اقدام نمایند. در حال حاضر به دلیل تغییرات مداوم دستگاه‌ها، نمی‌توان با دانش سال‌های پیش نسبت به تعمیر لپ‌تاپ‌ها اقدام کرد زیرا دانش و فناوری به ‌کار رفته در آن‌ها به شکلی مداوم در حال پیشرفت و حرکتی رو به جلو است.

از این‌رو کارشناسانی نیز که در زمینه تعمیر لپ‌تاپ ال جی فعال هستند می‌بایست به شکلی مداوم و پایدار دانش فنی خود را ارتقاء بخشیده و همواره در دوره‌های فنی تخصصی جهت به‌روز رسانی دانش تعمیراتی خود حضور یابند. 

کارشناسان تعمیر لپ‌تاپ ال جی با توجه به این امر، در دوره‌های تخصصی- آموزشی تعمیرات لپ‌تاپ ال جی که در سیکل‌های شش ماهه برگزار می‌گردند حضور یافته و با نوین‌ترین شیوه‌های تعمیر لپ‌تاپ آشنا می شوند.

تعمیر لپ تاپ ال جی

 پارت تعمیرات تلویزیون ال جی:

در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس تلویزیون ال جی، شیوه‌های حفظ و نگهداری این محصول نیز به کاربران محترم آموزش داده می‌شود. این امر از آن‌روست که آشناییِ مصرف‌کننده با شیوه‌های نگهداری و حفظ تلویزیون ال جی، سبب افزایش عمر مفید دستگاه می‌گردد و از تحمیل هزینه‌های اضافی به خریدار جلوگیری می‌کند. تمامی موارد تعمیراتی در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی توسط گروهی از باتجربه‌ترین و زبده‌ترین کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرند.

مرکز تعمیر تلویزیون ال جی، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود دردستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید.

پارت تعمیرات موبایل ال جی:

مرکز تعمیرات موبایل ال جی ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌داند. کادر فنی تعمیرات موبایل ال جی در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را گارانتی نماید. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. مرکز تعمیرات موبایل ال جی به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌های مصوب و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد.

در واحد تعمیرات موبایل ال جی قطعات و محصولات ال جی با بهترین قیمت و گارانتی ارایه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل ال جی ‌نظیر تاچ و ال‌سی‌دی، سوکت شارژ، قاب و درب پشت با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و این مرکز از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده به شدت خودداری می‌کند. این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت گوشی شما بعد از تعمیر خواهد بود.

پارت تعمیرات کولرگازی ال جی:

اگرچه انجام بخشی از سرویس اسپیلت ال جی توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌ها و تعمیرات کولرگازی ال جی به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین دستگاه ایجاد می‌شوند- سبب بالا رفتن راندمان اسپیلت به دلیل انجام صحیحِ سرویس اسپیلت توسط یک سرویس‌کار حرفه‌ای، می‌گردد. 

سرویس اسپیلت و انجام تعمیرات مرتبط با آن بخشی از خدمات ارائه در مرکز تعمیرات ال جی می‌باشد که تمامی آن‌ها توسط کارشناسان این مرکز و مبتنی بر اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی شرکت‌های سازندۀ اسپیلت ال جی انجام می‌پذیرند.

پارت تعمیرات تبلت ال جی:

با توجه به هوشمند بودن تبلت‌های ال جی و ساختار ظریف آن‌ها، اجرای عملیات تعمیر بر روی آن‌ها نیازمند حضور کارشناسانی باتجربه، شکیبا، متخصص و البته کاردان است تا ضمن تعمیر قطعات معیوب مانع از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه گردند و کیفیت عملکرد دستگاه را به همان کیفیت نخستین بازگردانند. 

مدیریت مرکز تعمیرات تبلت ال جی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده در این مرکز به بهترین کیفیت ارائه می‌گردند؛ چنانکه به اذعان بسیاری از همکاران نیز، این مرکز یکی از پیشروترین و بهترین مراکزی است که در زمینه تعمیرات تبلت ال جی مشغول به‌کار و فعالیت است.