جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر خرابی تصویر تلویزیون ال جی

تعمیر خرابی تصویر تلویزیون ال جی خدمت دیگری است که در مرکز تعمیر تصویر تلویزیون ال جی به کاربران محترم ارائه می شود. در این مرکز کارشناسان متعهدی مشغول به فعالیت هستند که با تخصص بالا و تجربه ی چندین ساله در زمینه ی تعمیر تصویر تلویزیون ال جی، به مشتریان خود کمک می کنند. مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی با بهره گیری از قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته ی حوزه ی تعمیر، اقدام به تعمیر خرابی تصویر تلویزیون ال جی می نمایند.

تعمیر خرابی تصویر تلویزیون ال جی

خرابی تصویر تلویزیون ال جی

خرابی تصویر تلویزیون ال جی اختلالی است که ممکن است در برخی تلویزیون های ال جی برای کاربران به وجود آید. ضمن اطمینان دادن به شما در خصوص حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به منظور حل این مشکل، توجه شما را به موارد خرابی تصویر تلویزیون ال جی جلب می کنیم:

مشکل مادربورد:

 در صورتی که در یکی از ورودی های سیگنال ویدئو، تصویر نمایش داده نمی شود در حالی که دیگر ورودی های سیگنال ویدئو سالم هستند، مادر بورد دستگاه دچار مشکل شده است . همکاران ما در مرکز تعمیرات تصویر تلویزیون ال جی در چنین شرایطی با تجهیزات پیشرفته اقدام به تعمیر مادر بورد دستگاه شما خواهند کرد.

خرابی پنل LCD :

چنانچه خط یا نوار در میان منوی OSD و همه ی ورودی های سیگنال ویدئویی اثر یکسانی داشته باشند و در صورت مشاهده ی خطوط یا نوار عمودی و یا افقی روی صفحه، نسبت به خرابی پنل LCD اطمینان حاصل می شود. در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیر و تعویض پنل تلویزیون نیز به حرفه ای ترین شکل انجام می پذیرد.

خالی بودن نصف صفحه:

اگر در صفحه نمایش تلویزیون ال جی خود با این مسئله مواجه شدید که نیمی از صفحه عادی بود و نیم دیگر خالی یا بدون تصویر، قطعا باید به مرکز تعمیرات تصویر تلویزیون ال جی مراجعه کنید تا همکاران ما با دانش تخصصی بالای خود، خرابی تصویر تلویزیون ال جی شما را برطرف نمایند.

تصویر نگاتیوی :

چنانچه تصویر تلویزیون ال جی شما به شکل نگاتیو درآمد در این صورت مشکل از نقص موجود در مدار GAMMA می باشد که کارشناسان مرکز تعمیرات تصویر تلویزیون ال جی با تضمین استفاده از قطعات اورجینال، بورد T-con دستگاه راکه محل قرارگیری مدار GAMMA است تعویض کرده و به این ترتیب خرابی تصویر تلویزیون ال جی شما برطرف خواهد شد .

تصویر به هم ریخته :

در این شرایط تشخیص دقیق اینکه ایراد دقیقا مربوط به کدام قطعه می باشد سخت است اما نگران نباشید. تکنسین های با تجربه ی مرکز تعمیرات تصویر تلویزیون ال جی با دانش بالای خود، قطعه ی معیوب را یافته و نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام می نمایند. علاوه بر موارد ذکر شده، تصویر دارای خطوط رنگی و نیز تصویر وارونه را می توان به عنوان موارد دیگری از خرابی تصویر تلویزیون ال جی مد نظر قرار داد. شما می توانید در صورت مشاهده ی هرکدام از موارد گفته شده در تلویزیون ال جی خود، به مرکز تعمیرات تصویر تلویزیون ال جی مراجعه نموده و از خدمات کادر مجرب،متخصص و مشتری مدار ما در این مرکز بهره مند شوید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با بهره گیری از تیم تخصصی مهندسین و تکنسین های زبده، اقدام به راه اندازی واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی نموده است. در این واحد، شاهد فعالیت بخش های مجزا و تخصصی برای تعمیر هرکدام از محصولات ال جی هستیم که هر بخش با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از لوازم و تجهیزات بروز و پیشرفته ی حوزه ی تعمیر مختص به همان بخش، مشغول به ارائه ی خدمات به کاربران محترم می باشد.

تعمیر خرابی تصویر تلویزیون ال جی در واحد تعمیر تلویزیون ال جی انجام می گردد. مرکز تعمیرات ال جی به واسطه ی همکاری با کارمندان متعهد، این افتخار را دارد که به مرکز مورد اعتماد مشتریان در طول سال های اخیر تبدیل شده است.هم چنین نمایندگی lg و مرکز تعمیرات lg تمام تلاش خود را در جهت انجام هرچه سریع تر کار تعمیرات و بها دادن به اعتماد مشتریان گرامی خود به کار بسته است.

در بخش فروش نمایندگی ال جی عرضه ی تمامی محصولات شرکت ال جی و در بخش خدمات پس از فروش، کلیه ی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که تمام خدمات این مجموعه توسط متخصصین مجرب و دارای سطح علمی بالا در زمینه ی تعمیرات ال جی انجام می پذیرد که با صبر و حوصله ی بسیار پاسخگوی سوالات و نیازهای مراجعه  کنندگان محترم می باشند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید