جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی

تعمیر هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی ، از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی می باشد . مدیریت این مرکز ، به منظور ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت خدمات ، واحد مجزایی را به این کار اختصاص داده است . تجهیز واحد تعمیرات هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی ، به پیشرفته ترین امکانات تعمیر ، باعث انجام تعمیرات به صورت حرفه ای و با کیفیت مثال زدنی شده است . لازم به ذکر است که عملیات تعمیر در این واحد ، به دست کارشناسان متخصص و با تجربه انجام می شود .

هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی

نکات مهم تعمیر هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی

آنچه در مورد تعمیر هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی اهمیت دارد این است که اگر این کار ، توسط افراد ناوارد انجام شود ، دستگاه در معرض آسیب های جدی تری قرار خواهد گرفت ؛ چه بسا کاربر نیز ناچار به پرداخت هزینه های مضاعف گردد . لذا توصیه می کنیم در صورت ایجاد مشکل برای تصویر تلویزیون ال جی خود ، تنها به مراکزتعمیرات مجاز مراجعه نمایید. تکنسین های واحد تعمیرات تلویزیون، جهت تعمیر هاله ی رنگین کمانی تلویزیون ال جی ، ضمن برخورداری از دانش و تجربه ی کافی برای این کار ، نکات مهمی را در ترمیم این مشکل تلویزیون به کار می گیرند ؛ در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.

فرایند عیب یابی

کیفیت تعمیر تلویزیون ، با چگونگی انجام فرایند عیب یابی آن ، رابطه ای مستقیم دارد ؛ اگر عیب یابی به شکل کامل و صحیح انجام شود ، می توان انتظار داشت که مشکل مورد نظر ، به خوبی برطرف شده و کارکرد تلویزیون ، به کیفیت اولیه باز گردد . بدیهی است که عیب یابی ناقص و یا اشتباه ، روند تعمیرات را با مشکل مواجه خواهد ساخت .

کارشناسان ارشد ما در واحد تعمیرات هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی ، با تکیه بر تخصص  و تجربه بالای خود در این زمینه ، عیب یابی تلویزیون lg شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . پس از تشخیص مشکل ، موارد لازم با شما در میان گذاشته می شود ؛ در صورت توافق ، تعمیر تلویزیون شما آغاز خواهد شد .

تعویض قطعات

یکی از عیب های متداولی که در تلویزیون های ال جی به وجود می آید ، ایراد در رنگ تصویر است . عیب های رنگ در این محصول ، متفاوت هستند . یکی از این معایب ، رنگین کمانی شدن یا پخش رنگ ها در صفحه نمایش تلویزیون می باشد . این مشکل ، معمولا ناشی از مادر برد یا برد کنترل دستگاه است . البته گاهی ممکن است منشا این عیب ، قطعات دیگری چون : منبع تغذیه ، برد اینورتر و یا بک لایت ها باشند.

. مهندسین بخش تعمیر هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی ، اولویت تلاش خود را بر تعمیر این قطعات می گذارند . اما گاهی شدت خرابی به حدی است ، که چاره ای جز تعویض قطعات معیوب ، نیست . در این شرایط ، ضمن انجام هماهنگی با مشتری ، قطعه مورد نظر ، از میان قطعات اورجینال موجود در مرکز ، انتخاب و جایگزین می گردد . به منظور اطمینان بیشتر کاربران ، عملیات تعویض ، در حضور آنها انجام می پذیرد .

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون ال جی

خدمات نمایندگی ال جی در خصوص  تعمیرات هاله رنگین کمانی تلویزیون lg بدین شرح می باشد .

  • استفاده از به روز ترین تجهیزات در ترمیم هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی
  • ارائه خدمات سرویس در محل برای برطرف کردن مشکل رنگین کمانی شدن رنگ ها در تلویزیون lg
  • ارائه مشاوره تخصصی پیش و پس از تعمیر تلویزیون ال جی
  • گارانتی نمودن کلیه خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات هاله رنگین کمانی تلویزیون ال جی
  • عیب یابی تخصصی تصویر تلویزیون ال جی
  • رفع خطای تصویر تلویزیون ال جی
  • بررسی قطعات مربوط به تصویر تلویزیون های ال جی
  • تعمیر تخصصی مشکل رنگین کمانی شدن رنگ ها در ال سی دی ال جی
  • تعمیر قطعات بخش تصویر تلویزیون ال جی و در صورت لزوم ، تعویض آنها

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیر ال جی

نمایندگی lg ، سال هاست که به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی در ایران فعالیت می کند . این مرکز ، به واسطه عملی کردن شعار مشتری مداری ، همواره مورد رضایت کاربران بوده است . مدیریت نمایندگی ال جی ، به منظور افزایش تمرکز کارکنان این مرکز ، اقدام به ایجاد پارت های تخصصی برای هریک از خدمات فروش ، تعمیرات ال جی و خدمات پس از فروش نموده است . خدمات ذکر شده ، در پارت منحصر به خود و در بالاترین سطح کیفی به کاربران محترم ارئه می گردد .

5/5 (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید