جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

دارندگان تلویزیون های پلاسما ال جی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات ال جی، اشکالات پیش آمده در تلویزیون های خویش را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیرات تلویزیون خویش باشند. در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی پنل پلاسما پیاده می گردد. در صورتی که امکان حمل تلویزیون و مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید می توانید از سرویس تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی در محل استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

خدمات تعمیر تلویزیون پلاسما lg

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی می توان به اقداماتی همچون تعمیر و تعویض پنل، تعمیر بک لایت، تعمیر سیستم صوتی، تعمیر مین برد، ترمیم یا تعویض برد پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیرات تمامی بردها، تعویض کابل های آسیب دیده، تعمیر پورت ها و تعویض آنها در صورت نیاز، تعمیر تلویزیون پلاسما در محل و اقداماتی از این دست اشاره کرد. برای دریافت سرویس های تعمیرات تلویزیون پلاسما lg با نمایندگی ال جی تماس بگیرید.

مشکلات رایج تلویزیون پلاسما ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، روشن نشدن، خاموش شدن دستگاه پس از چند دقیقه، بهم ریختگی رنگها در تصویر، ایجاد خطوط عمودی یا افقی در تصویر، تصویر نداشتن تلویزیون، قطع شدن صدا یا صدا نداشتن، قطع شدن تصویر و صدا به صورت هم زمان و … بخشی از مشکلات رایج تلویزیون های پلاسما هستند. این مشکلات در ال سی دی ها و ال ای دی ها هم مشاهده می شوند. اما ممکن است دلایل و راهکارهای آنها در پلاسما متفاوت باشد. بهتر است در صورت مشاهده هریک از این موارد، هرچه زودتر با یک تکنسین تعمیر تلویزیون پلاسما مشورت کنید.

مشکل Burn-In در تلویزیون پلاسما

اگر از تلویزیون پلاسما استفاده می کنید، احتمالا این مشکل را مشاهده کرده اید که کیفیت تصویر پس از نمایش طولانی یک تصور، کاهش پیدا می کند. البته Burn-In  بیشتر در پلاسماهای قدیمی ایجاد میشد و علت آن تغيير خاصيت فسفر در اثر گرما مطرح می شود. البته سوختگی تصویر در تلویزیون های پلاسمای جدید هم وجود دارد اما به دلیل کاهش گرما در مدلهای جدید، فسفرها امنیت بیشتری داشته و کمتر شاهد بروز این مشکل هستیم. برای تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی و سایر برندها در این شرایط، فسفرها تعویض می شوند.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

در ارتباط با تلویزیون های پلاسما بد نیست بدایند که نوع پنل استفاده شده در این مدل از تلویزیون ها، پنلی با ساختار گازی است. بدین معنا که در تلویزیون های پلاسما، گاز نئون و زنون در داخل هزار سلول که هرکدام به منزله یک پیکسل هستند قرار میگیرند. اگرچه تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های LED کیفیت تصویر پایین تری دارند اما عمر پنل آنها نسبتاً بالاتر است.

شایع‌ترین اشکال پیش امده در تلویزیون های پلاسما  ال جی، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه و گاه هر دو مورد به صورت همزمان است. اشکال رایج دیگر وجود خطوط عمودی در تصویر است که عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد. به طور کلی خرابی‌های شایع در تلویزیون های پلاسما که تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد عبارت است از:

  • مشاهده خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون پلاسما.
  • روشن بودن تلویزیون و عدم وجود صدا و تصویر در تلویزیون پلاسما.
  • روشن بودن تلویزیون پلاسما، وجود تصویر و نبود صدا .
  • خاموش شدن تلویزیون پلاسما و روشن نشدن آن.
  • خاموش شدن تلویزیون پلاسما پس از کار کردن.
  • به هم ریختگی تصویر تلویزیون پلاسما.

هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما lg

ممکن است هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بیشتر از سایر مدل ها باشد و یا حتی کمتر! این بستگی به نوع و شدت خرابی تلویزیون و قطعات داخلی آن دارد. برای این که تعمیرکار بتواند هزینه تعمیرات پلاسما را برآورد و به شما اعلام کند، اول دستگاه را عیب یابی کرده و میزان آسیب دیدگی بخش های مختلف آن را مشخص می کند. برخی از قطعات تلویزیون های پلاسما در دیگر مدل ها وجود ندارند و اگر نیاز به تعویض آنها باشد، ممکن است هزینه بالایی صرف خرید قطعه جدید شود. در هر صورت هنگامی که قطعات قابل ترمیم باشند، هزینه تعمیرات تلویزیون پلاسما ال جی کمتر است و در صورت تعویض، باید مبلغ قطعه جدید را نیز پرداخت کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما lg

نکات مهم در تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

در ارتباط با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی آگاهی از برخی نکات و توجه به آنها بسیار ضروری است. برای مثال با وجود آنکه تلویزیونهای پلاسما شباهت بسیاری به تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی دارند اما در ساختار و قطعات این سه دستگاه تفاوتهای اساسی و ساختاری وجود دارد. (توجه به این تفاوت ها در حین تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بسیار مهم است). نکته شایان ذکر دیگر آن است که تفاوت پایه ای تلویزیونهای پلاسما با سایر تلویزیونهای باریک کاملاً در نوع پنل یا صفحه نمایش آنها مشخص است.

چنین تفاوتی، تمایزاتی در سایر بخش های دستگاه نیز به وجود آورده است. برای مثال در بایاس و روشن کردن پنل تلویزیونهای پلاسما از دو مدار مختلف به نام X و Y استفاده می شود که به علت توان مصرفی بالا، حرارت بیشتری  تولید می کنند و احتمال خرابی دستگاه را افزایش میدهند. خرابی هر یک از دو مدار که بصورت دو برد مجزا در تلویزیون پلاسما جای می گیرند عیوب مختلفی را ایجاد می کنند که رفع آنها مستلزم حضور کارشناس تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی است.

تعمیرات تلویزیون ال جی

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی و سایر تلویزیون های این برند، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی ال جی و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

 تعمیر تلویزیون ال جی در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران تلویزیون، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند.

تعمیرات ال جی

تعمیراتِ ال جیِ ارائه شده در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات تعمیری است که به هر شکل با یکی از محصولات ال جی مرتبط باشد، به عبارت دیگر کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی، ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیر محصولات ال جی نظیر مانیتور، کولرگازی، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل ال جی هستند. خدمات تعمیرِ تمامیِ دستگاه‌های مذکور به دست کارشناسان زبدۀ این کار و با با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر هر محصول انجام می‌پذیرد.

کارشناسان ما در بخش‌ها و پارت‌های تخصصی متعدد و با استفاده از ابزار تخصصی تعمیر در حال کار بر روی هر یک از دستگاه‌های ال جی هستند تا پس از عیب‌یابی صحیح هر دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت ترمیم و ریکاوری آن را انجام دهند. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی رسمی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی مجاز ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران کمپانی lg را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات ال جیسوالات متداول ال جیاخبار ال جیمقالات ال جی

تعمیرات تخصصی اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت توشیبا / مرکز تخصصی کولر گازی / فروش کولر گازی / تعمیرات کولر گازی / فروش کولر گازی سامسونگ / تعمیرات کولر گازی سامسونگ / فروشگاه کولر گازی ال جی / تعمیر کولر گازی ال جی / فروشگاه کولر گازی توشیبا / تعمیرات تخصصی کولر گازی توشیبا / فروش کولر گازی فوجیتسو / مرکز تعمیرات تخصصی کولرگازی فوجیتسو

3.7/5 (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید