جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی یکی از تخصصی ترین مراکز فعال در کشور است که در آن پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ارتقاء، فروش و تعمیرات لباسشویی های ال جی به متقاضیان ارائه می گردد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در امر خدمات‌رسانی بوده است. متقاضیان سرویس های مرتبط با این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی، تخصصی ترین سرویس های تعمیر، فروش و ترمیم مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.

نمایندگی لباسشویی ال جی

خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی، فروش و تعمیر، به مشتریان و مشترکان لباسشویی های ال جی ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کرده و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی مشتمل بر سه بخش «فروش»، «تعمیر» و «آموزش کاراموزان» است. سرویس های مرتبط با فروش لباسشویی ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی، سرویس های مرتبط با تعمیر در مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات لباسشویی ال جی با حضور در مرکز تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

اکیداً توصیه می شود تعمیر لباسشویی ال جی خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. زیرا عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند. این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد.

نمایندگی لباسشویی ال جی یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر لباسشویی ال جی است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است. برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لباسشویی ال جی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، بلبرینگ و شفت و ….

نمایندگی فروش لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی به دلیل عرضه کلیه لباسشویی های این برند در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. متقاضیان خرید هر یک از لباسشویی های ال جی می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی ال جی و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه نمایند. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه خرید از نمایندگی لباسشویی ال جی است.

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی

شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی چند است؟

برای تماس با نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی شماره 02162948 را بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده آدرس به همراه لوکیشن ،نمایندگی لباسشویی LG ، به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

پس از گذشت دو دهه از فعالیت نمایندگی رسمی LG و ارائه خدمات متنوع به کاربران، اینک جهت رفاه حال شهروندان در چهار گوشه شهر تهران، شعبه های دیگری برای فروش و تعمیرات لباسشویی ال جی دایر شده است. اکنون نمایندگی ال جی با 6 شعبه فعال، آماده است تا هرگونه خدمات مورد درخواست مشتری را پاسخ داده و با بهترین کیفیت تحویل وی دهد.

اگر قصد خرید لباسشویی ال جی و یا تعمیر آن را دارید کافی است به یکی از شعبه های این نمایندگی که در انتهای همین صفحه آدرس آنها را مشاهده می کنید مراجعه فرمایید و خدمات مورد نیاز خود را درخواست دهید. البته جهت تعمیر لباسشویی در تهران می توانید از خدمات غیرحضوری نیز استفاده کنید. تعمیر در محل این امکان را به شما می دهد، دستگاه خود را در منزل تعمیر کرده و نیازی به جا به جایی آن نداشته باشید. شایان توجه است که نمایندگی ال جی تمامی خدمات خود را برای مشتریان گارانتی کرده و به آنان تحویل می دهد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر قطعات مختلف لباسشویی ال جی نظیر تعمیر جت پمپ، تعمیر و تعویض شیربرقی، تعمیر جاپودری لباسشویی، تعویض المنت، رفع ارورهای دستگاه و مواردی از این دست در نمایندگی لباسشویی ال جی در کرج امکان پذیر بوده و ساکنین این شهرستان برای تعمیر و سرویس لباسشویی ال جی نیازی ندارند به نمایندگی مرکزی ال جی در تهران مراجعه کنند.

نمایندگی LG در کرج، یکی از شعبه های نمایندگی ال جی در شهرستان ها است و در آن خدمات فروش و تعمیرات لباسشویی به مشتریان ارائه می شود. تکنسین‌های فنی این مجموعه از زبده ترین و ماهرترین تعمیرکاران لباسشویی در کشور بوده و آشنایی کاملی با لباسشویی های ال جی و نحوه کارکرد آنها دارند. در صورت سپردن دستگاه خود به این مرکز، لباسشویی خود را همانند روز اول و بدون ایراد تحویل خواهید گرفت. هدف ما رضایتمندی و خرسندی شماست.

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در تهران و کرج

مدل های لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی، عرضه کننده انواع لباسشویی های ال جی می باشد. جدیدترین مدل های این شرکت را می توانید در نمایندگی ال جی مشاهده کرده و در صورت نیاز خریداری کنید. لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ال جی از بهترین و باکیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار بوده که در اغلب خانه های ایرانی می توان یکی از مدل های آن را مشاهده کرد.

لباسشویی های درب از بالای ال جی، درب فضایی و درب حبابی سه نوع از بهترین دستگاه های این شرکت هستند که البته در مدل های مختلفی عرضه شده اند. ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی WM-821NS، ال جی ™LG TWINWash، ماشین لباسشویی Sapience Best TL125SS، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE، لباسشویی WM-1057CNS، ال جی TL160NWو ماشین لباسشویی ال جی WM-821NS برخی از مهمترین مدل های لباسشویی ال جی می باشند.

سرویس های تخصصی نمایندگی لباسشویی ال جی

  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی
  • تعمیر مشکل گرم نشدن آب مخزن
  • تعمیر لباسشویی ال جی و مشکل نشت آب در آن
  • تعمیر مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی
  • آموزش تعمیر آب گرم و سرد ماشین لباسشویی و ….
  • تعمیر مشکل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی ال جی
  • تعمیر مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی در حین آبکشی
  • تعمیر لباسشویی ال جی و مشکل کار نکردن آن با وجود آبگیری کردن آن
  • تعمیر مشکل آبگیری های مکرر توسط کارشناسان نمایندگی لباسشویی ال جی‌
  • تعمیر مشکل عدم تخلیه آب کثیف توسط کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی‌
  • تعویض محفظه دراور پودر
  • تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی
  • تعویض المنت هیتر لباسشویی ال جی
  • تعویض واشر درب ماشین لباسشویی
  • تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی
  • تعمیر مشکل حرکت نکردن ماشین بعد از کشیدن دکمه تایمر
  • تعویض پمپ تخلیه توسط کارشناسان نمایندگی لباسشویی LG
  • تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با وجود روشن بودن چراغ
  • تعمیر مشکل وارد شدن آب به ماشین با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی
  • تعمیر مشکل درست کار نکردن لباسشویی (ماشین لباسشویی فقط آبگیری می کند و عملیات بعدی را انجام نمی دهد)

سوالات کاربران لباسشویی ال جی

نمایندگی ال جی در کجا شعبه دارد ؟

بله. نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران در دیگر استانهای کشور نیز شعبی دارد تا تمام هموطنان عزیزمان از سرویس های مورد نیاز خود در سطح تخصصی و حرفه ای بهره مند شوند. البته باید بدانید که شعب شهرستان از طریق ارسال دستگاه ها فعالیت می کنند. لذا در صورت نیاز به خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی در شهرستان ها بهتر است اول با این مجموعه تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در خصوص نحوه دریافت خدمات راهنمایی کنند.

آیا نمایندگی لباسشویی lg خدمات تعمیر در محل دارد ؟

بله. نمایندگی لباسشویی ال جی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران محترم، خدمات تعمیر در محل را هم به این عزیزان ارائه می دهد. سرویس در محل لباسشویی با این هدف ارائه می گردد که کاربران محترم برای جابجا کردن دستگاه، مشکل کمتری داشته باشند و اصلا نیاز به انتقال ماشین به تعمیرگاه نداشته باشند. برای دریافت این خدمات با نمایندگی مجاز ال جی در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست سرویس در محل را ثبت کنید. همکاران ما ضمن دریافت آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز، تیم تعمیرات را به محل مورد نظر شما اعزام می کنند.

آیا تمام خدمات نمایندگی مجاز لباسشویی گارانتی دارند ؟

نمایندگی مجاز لباسشویی ال جی، تمامی خدمات خود را با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه می کند. بنابراین مشتریان محترم می توانند نسبت به اصالت خدمات، اطمینان کامل داشته باشند. گفتنی است مدت زمان این ضمانت نامه بسته به مورد تعمیراتی متفاوت است و تا زمان تعیین شده، می توانید نسبت به پیگیری هرگونه شکایت احتمالی اقدام کنید.

شماره تلفن نمایندگی لباسشویی lg در صفحه تماس با وب سایت قابل دسترسی است. شما می توانید از طریق شماره های موجود، با نمایندگی مجاز ال جی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از تیم پشتیبانی این مرکز دریافت کنید.

آیا خدمات در محل شامل هزینه ایاب و ذهاب است؟

بسته به فاصله محل سکونت شما تا شعب نمایندگی لباسشویی ال جی، هزینه ایاب و ذهاب تعریف می شود. ضمن اینکه اگر خدمات دریافت شده از سقف مشخص کمتر باشد ی از دریافت خدمات انصراف دهید، برای تمام محدوده ها هزینه ایاب و ذهاب دریافت می شود.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی را به مراجعان خویش ارائه نماید. چنانچه نمایندگی لباسشویی ال جی در بخش های فوق معرفی گشت، سایر واحدهای تعمیرات لوازم خانگی ال جی در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند. نمایندگی ال جی خدمات تخصصی خویش را در پارتهای متنوعی به کاربران هر محصول ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را با مراجعه به پارت تخصصی همان محصول دریافت نمایید.

4.2/5 (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید