جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین تبلت ال جی

تعمیر دوربین تبلت ال جی، بخش تعمیراتی بسیار مهم و ویژه ای است که کاربران اهمیت بسیاری به آن می دهند. در تعمیر دوربین تبلت ال جی لازم است با عملکرد این بخش آشنایی کامل داشته باشیم و نکات مهم و اساسی مربوط به تعمیر دوربین آیپد ال جی را رعایت کنیم

تعمیر دوربین تبلت ال جی

اهمیت تعمیر دوربین تبلت ال جی

از آنجا که امروزه وجود دوربین در دستگاه های ارتباطی یک آپشن مهم به شمار می رود و دغدغه بسیاری از کاربران است، لذا تعمیر دوربین آیپد ال جی ضرورتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. با از کار افتادن دوربین تبلت ال جی، عملا بخش جذاب این دستگاه از کار می افتد و دستگاه بیش از نیمی از جذابیت خود را از دست خواهد داد. اینجاست که کاربر همه تلاش خود را می کند تا موفق به تعمیر دوربین آیپد ال جی شود.

حل مشکل کرش در تعمیر دوربین تبلت ال جی

ممکن است پس از مدتی دوربین تبلت ال جی کرش کند. این مشکل می‌تواند به دلایل سخت افزاری یا مربوط به نرم افزار دستگاه باشد. اگر کرش کردن دستگاه به دلایل نرم افزاری باشد، تعمیر دوربین آیپد ال جی به راحتی قابل اجرا است. معمولا پس از بروزرسانی  اندروید ممکن است شاهد کرش کردن دوربین تبلت ای جی شوید. یعنی پس از اجرا کردن برنامه دوربین، صفحه سیاه شده یا خود به خود از برنامه خارج می شود. در این صورت و برای تعمیر دوربین آیپد ال جی و حل این مشکل، راه حل هایی وجود دارد که می تواند تا ۹۰ درصد مشکل را حل کند. مراحل زیر را دنبال کنید.

1. برای تعمیر دوربین آیپد ال جی ابتدا نرم‌افزار Camera را حذف کرده و با مراجعه به گوگل‌پلی دوباره آن را نصب و به‌روزرسانی کنید.

۲. به Settings بروید و در بخش برنامه‌ها (Apps) گزینه‌ Camera را انتخاب و در نهایت گزینه‌‌ Force stop را لمس کنید و پس از آن به‌ترتیب گزینه‌های Clear cache و Clear data را نیز تاچ کنید. دستگاه را بدون اجرای مجدد برنامه دوربین یا هریک از برنامه‌هایی که به دوربین دسترسی دارند، ری‌استارت کنید تا تعمیر دوربین تبلت ال جی با موفقیت انجام شود.

۳. حال به Settings مراجعه کرده، به بخش About phone رفته و هفت مرتبه روی Build number فشار دهید تا Developer option برای شما فعال شود. سپس با مراجعه مجدد به Settings روی Developer options فشار داده و علامت چک‌مارک کنار گزینه‌ Use NuPlayer را غیرفعال و دستگاه را ری‌استارت کنید. به این ترتیب تعمیر دوربین تبلت ال جی عملیاتی خواهد شد.

در چه شرایطی تعمیر دوربین تبلت ال جی ضرورت دارد؟

  • خروج ناگهانی دوربین
  • از تنظیم خارج شدن دوربین
  • از کار افتادن دوربین جلو
  • سیاه بودن صفحه دوربین
  • از کار افتادن قابلیت تشخیص لبخند
  • عدم فوکوس دوربین
  • فوکوس های وقت و بی وقت
  • از کار افتادن قابلیت فیلمبرداری
  • آلوده بودن لنز دوربین
  • به صدا افتادن دوربین
  • قفل شدن دوربین بعد از عملیات فلش
  • وجود خط و خش در لنز دوربین
  • عدم لود شدن دوربین
  • اخطار مکرر و اشتباه دوربین درباره پر بودن حاظه دستگاه
  • نفوذ انواع مایعات تبلت
  • عدم ضبط صدا در هنگام فیلمبرداری

اگر دوربین تبلت ای جی شما با هر یک از این مشکلات رو به رو است، ضرورت دارد برای تعمیر دوربین آیپد ال جی به یک مرکز مجاز و تخصصی مراجعه نمایید.

عملیات تعمیر دوربین تبلت ال جی

اگر در هنگام تعمیر دوربین تبلت ال جی متوجه شویم که تعمیر و ترمیم امکان پذیر نیست، چاره ای جز تعویض دوربین نخواهد بود. این کار از لحاظ هزینه بسیار به صرفه تر از تهیه یک تبلت جدید است. لازم است پیش از هرگونه اقدام از درستی تنظیمات کاملا اطمینان حاصل کنید و به این یقین برسید که مشکل نرم افزاری در دستگاه وجود ندارد تا پروسه تعمیر دوربین تبلت ال جی به خوبی اجرا شود. می توانید برای دریافت اطلاعات مربوط به مدل تبلت خود به سایت ال جی مراجعه کنید و از کمپانی ال جی کمک بگیرید.

مرکز تعمیر دوربین تبلت ال جی

مرکز اختصاصی تعمیر دوربین تبلت ال جی در لابراتوار پیشرفته و مجهز خود همه اقدامات مربوط به بازسازی و احیای دوربین تبلت ای جی را به کمک تکنسین های متخصص و حرفه ای انجام می دهد. این مرکز برای هر چه حرفه ای تر کردن سرویس های خود به صورت مجزا به بررسی مشکلات دوربین در تبلت ال جی می پردازد.

تعمیرات ال جی

مرکز مجاز و رسمی تعمیرات ال جی، درگاه امن و مورد اطمینان کاربران این برند بی نظیر کره ای است. این مرکز در خدمات رسانی خود هرگز کمیت را فدای کیفیت نخواهد کرد و پیوسته قبل از هر چیزی به دنبال کسب رضایت مشتری در حوزه تعمیرات است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با احترام به قوانین جدید در بخش ارتباطات کشور، بدون هیچ مشکلی به دوستداران این برند خدمات رسانی می کند. با توجه به اینکه به تازگی برند ال جی هم در طرح ریجستری لحاظ شده است، لذا به همه کاربران و مشتریان عزیز این اطمینان را می دهیم که تمامی محصولات ارائه شده توسط این نمایندگی مجاز، از این طرح سربلند بیرون می آیند و هر گونه خطر مربوط به اصل نبودن و قاچاق بودن کالا در این نمایندگی مجاز و رسمی به سادگی و سهولت محو می شود. ضمنا این نمایندگی اعلام می دارد که اجرای طرح ریجستری برای مشتریان در این نمایندگی هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

لینک مفید

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا /

امتیاز شما به این نوشته