جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

موبایل های 2018 ال جی

در بخش دوم از مقاله موبایل های 2018 ال جی سه نمونه از گوشی های این برند را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم سه نمونه دیگر از این گوشی ها را به کاربران علاقه مند معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند، بتوانند به درستی تصمیم بگیرند. ال جی همواره طیف گسترده ای از محصولات را از گوشی های رده بالا گرفته تا گوشی های مقرون به صرفه، با قیمت های باور نکردنی تولید و عرضه می کند. با همه کیفیتی که این گوشی ها دارند باز هم نیاز به خدمات تعمیر موبایل ال جی بی معنی و صفر نیست.

البته توصیه همیشگی ما استفاده درست و کاربری صحیح از هر دستگاه از جمله موبایل ال جی است. شناخت موبایل های 2018 ال جی برای کاربرانی که علاقه مند به خرید این محصول هستند بسیار سودمند خواهد بود.

موبایل های 2018 ال جی

معرفی موبایل های 2018 ال جی

LG Q Stylus

LG Q Stylus یک نمونه دیگر از موبایل های 2018 ال جی است. کمپانی ال جی خط تولید G Stylo را متوقف کرده و به جای آن محصولات سری Q Stylus را معرفی نموده است. اولین سری از محصولات Q Stylus ، کیو استایلوس پلاس و کیو استایلوس A نام خواهد داشت. کیو استایلوس هم به همراه یک قلم استایلوس عرضه خواهد شد که کاربر می تواند از آن برای یادداشت برداری، ویرایش اسکرین شات ها، تبدیل ویدیوها به تصاویر متحرک GIF و برخی کارهای دیگر، استفاده کند.

هر زمان هم که کاربر نیازی به استفاده از قلم استایلوس نداشته باشد، آن را داخل گوشی قرار می دهد. LG Q Stylus مجهز به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با رزولوشن +Full HD و نسبت ابعاد 18:9 است. باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی دارد. پشتیبانی از اتصال NFC برای پرداخت موبایلی از طریق گوگل پی و کسب تأییدیه IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی های مثبت این گوشی است که احتمالا نیاز به تعمیر موبایل ال جی را بسیار محدود می کند.

LG Aristo 2 / Aristo 2 Plus

در ژانویه سال جاری میلادی، ال جی گوشی Aristo 2 را در آمریکا عرضه کرد و چند ماه بعد نیز یک نسخه جدید از آن با نام Aristo 2 Plus روانه بازار نمود. تنها تفاوت Aristo 2 Plus اضافه شدن پسوند پلاس بود.(!) Aristo 2 Plus و Aristo 2 صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویری 720p دارند و از یک پردازنده چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی بهره مند هستند. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشت از دیگر ویژگی های این دستگاه است که با یک باتری 2410 میلی آمپر ساعتی انرژی آنها تامین می شود.

این ویژگی ها می تواند در محدود کردن نیاز به تعمیر موبایل ال جی موثر باشند. هر چند که Aristo 2 Plus و Aristo 2 محصول سال 2018 هستند، اما سیستم عامل پیش فرض آنها اندروید 7 نوقا است و از آنجا که ال جی معمولا عادت ندارد برای گوشی های پایین رده خود به روزرسانی سیستمی عرضه کند، خیلی نباید انتظار داشته باشیم که کمپانی ال جی این دو گوشی را به اندروید اوریو یا اندروید پی به روزرسانی کند.

LG K30, K10, K8

کمپانی ال جی در سال جاری میلادی خط تولید سری K را نیز با سه گوشی هوشمند جدید با نام های K10، K30 و K8 به روزرسانی کرده است. این سه گوشی در لیست موبایل های 2018 ال جی تمام ویژگی هایی را که از یک محصول میان رده انتظار می رود، در خود جای داده اند. از جمله این ویژگی ها باید به صفحه نمایش HD، طراحی بدنه از جنس پلاستیک، دوربین پشتی تک لنزه، اسکنر اثر انگشت و غیره اشاره کرد.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج در خدمات همراهان کرجی است تا خدمات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی به آنها ارائه دهد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار بیشماری در اختیار است که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را تامین می کند. نمایندگی ال جی در کرج در بخش فروش و تعمیرات برای کاربران خود سرویس های ویژه ای تدارک دیده است. در بخش تعمیرات، در واحد های جداگانه و مستقل انواع محصولات ال جی را عیب یابی و تعمیر و ترمیم می کند. فی المثل در بخش تعمیر موبایل ال جی ابزار و تجهیزات به روز و مدرنی وجود دارد که تضمین کننده سلامت سرویس تعمیرات است. تمام این خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته