جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تلویزیون های قدیمی و جدید ال جی به دارندگان و کاربران این محصول است. دارندگان تلویزیون های ال جی می توانند با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. همچنین مشتریان گرامی می توانند به سادگی با تماس با شماره 54114-021 ، درمورد خدمات مورد نیاز خود اطلاعات کسب کنند.

در مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. برخی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون ال جی عبارتند از: تعمیر تلویزیون ال جی و رفع اشکالات تصویر، تعمیرات دیر روشن شدن تلویزیون ال جی، تعمیر اشکالات ناشی از نوسان برق، تعمیر اشکالات WI-FI تلویزیون ال جی و …

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش، بهسازی، تعویض قطعات، ترمیم و تعمیر تلویزیون ال جی به متقاضیان است. ارائه سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این در پارت تعمیر تلویزیون های ال جیو ارائه سرویس‌های مرتبط با فروش آن در فروشگاه مرکزی ال جی انجام می‌پذیرد. در این دو مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش تلویزیون ال جی حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به متقاضیان و مراجعان محترم ارائه دهند.

در ارتباط با خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون در تهران، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. متقاضیان این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون در تهران تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید؟ کدام مدل این تلویزیون را مدنظر دارید؟ مدل 75SK81000GI، 55UK69000GI یا OLED65E8GI؟ آیا برای تلویزیون شما مشکلی به وجود آمده است؟ آیا تلویزیون روشن نمی‌شود، تصویر آن تیره شده است یا ناگهان خاموش می‌شود؟ به دنبال هر کدام از مدل‌های تلویزیون ال جی که باشید یا هر مشکلی که برای تلویزیون شما به وجود آمده باشد می‌توانید خدمات فروش، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی را از نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران دریافت کنید.

اگر در شمال تهران سکونت دارید می‌توانید از خدمات شعبه‌های این مرکز در شمال تهران استفاده کنید. شعبه‌های نمایندگی تلویزیون ال جی در شمال تهران در مناطق سعادت‌آباد و تجریش قرار دارند. با این وجود با خیال راحت می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات تلویزیون ال جی توسط این مرکز استفاده کنید.

حتی اگر در جنوب تهران سکونت دارید و به مرکز معتبری نیاز دارید که خدمات فروش یا تعمیر تلویزیون ال جی را به شما ارائه دهد، می‌توانید از خدمات نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی استفاده کنید.

این مرکز خدمات فروش و تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون ال جی را به تمامی کاربران این دستگاه در هر کجای کلان‌شهر تهران که باشند ارائه می‌دهد. تنها کافیست که برای خرید تلویزیون ال جی به یکی از شعبه‌های این مرکز مراجعه کنید یا برای تعمیر تلویزیون ال جی، از خدمات تعمیر تلویزیون در محل توسط این مرکز استفاده کنید.

شعبه نمایندگی تلویزیون ال جی در شرق تهران، در منطقه پیروزی قرار گرفته است که خدمات فروش و تعمیر انواع تلویزیون‌های ال جی را به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود حتی اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید و به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید یا اینکه مشکلی برای تلویزیون شما به وجود آمده است می‌توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی در شرق تهران استفاده کنید. شما هم می‌توانید به صورت حضوری به شعبه این مرکز در شرق تهران مراجعه کنید و هم اینکه از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل نمایندگی ال جی استفاده کنید.

کاربران تهرانی که در غرب این کلان‌شهر نیز سکونت دارند، می‌توانند از خدمات فروش و عیب‌یابی نمایندگی ال جی استفاده کنند چراکه این مرکز در غرب تهران در منطقه ستارخان هم شعبه دارد. شعبه ستارخان نمایندگی ال جی، شعبه مرکزی این مجموعه به حساب می‌آید که خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی را به کاربران شهرستانی که این دستگاه را به این شعبه ارسال می‌کنند نیز ارائه می‌دهد. البته نمایندگی تلویزیون ال جی در مرکز تهران نیز در مناطق ولیعصر و امیرآباد هم شعبه دارد. با این وجود در هر کجای تهران که باشید هیچ محدودیتی در خصوص استفاده از خدمات ویژه نمایندگی رسمی ال جی نخوهید داشت.

نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج

خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با این محصول، پس از حضور در این مرکز قابل دریافت است. فروش تلویزیون ال جی در کرج، تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی در کرج، تعویض قطعات تلویزیون ال جی، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات ال جی و … برخی از سرویس های ارائه شده در این مجموعه است که توسط خبره‌ترین اساتید این حوزه و در یک فضای کاملاً تخصصی به متقاضیان ارائه می گردد.

کارشناسان حاضر در ‌نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این محصول می ‌باشند

به دنبال کدام یک از مدل‌های تلویزیون ال جی هستید؟ تلویزیون ال سی دی ال جی، ال ای دی یا OLED ؟ چه مشکلی برای تلویزیون ال جی شما به وجود آمده است؟ آیا تلویزیون ال جی روشن نمی‌شود؟، تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد؟ یا اینکه تلویزیون ال جی پرش تصویر دارد؟

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال خرید تلویزیون ال جی از مرکزی معتبر هستید یا اینکه مشکلی برای تلویزیون شما به وجود آمده است و به دنبال مرکز متخصصی برای تعمیرات تخصصی آن می‌گردید، می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج استفاده کنید. این مرکز خدمات فروش و تعمیرات تخصصی تمامی مدل‌های تلویزیون ال جی را به کاربران کرجی در تمامی مناطق این استان به ویژه در عظیمیه ارائه می‌دهد. اگر شما هم در عظیمیه کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید از خدمات نمایندگی رسمی ال جی استفاده کنید.

اگر در منطقه فردیس کرج سکونت دارید و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید که خدمات فروش تلویزیون ال جی را همراه با خدمات پس از فروش ویژه به شما ارائه دهد، ما به شما نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج را معرفی می‌کنیم. این مرکز از کارشناسان معتبری برخوردار است که خدمات فروش هر یک از مدل‌های تلویزیون ال جی را متناسب با نیاز و بودجه‌ای که مشتریان دارند به آن‌ها ارائه می‌دهند.

از طرفی نمایندگی رسمی ال جی دارای تکنسین‌های متخصصی است که با عیب‌یابی دقیق مشکل تلویزیون ال جی را پیدا کرده و با دقت و تمرکز بالایی آن را تعمیر می‌کنند. درنهایت نیز با تست دقیق تلویزیون ال جی از رفع مشکل آن مطمئن می‌شوند.

نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج، خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های تلویزیون ال جی را به کاربران شهرستان‌های کرج مانند: هشتگرد نیز ارائه می‌دهد. بنابراین اگر در هشتگرد کرج ساکن هستید می‌توانید مانند کاربرانی که در خود کرج ساکن هستند از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات فروش این مرکز می‌توانید به شعبه آن در منطقه شاهین ویلا کرج مراجعه کنید و برای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی توسط این مرکز نیز می‌توانید هم به صورت حضوری به شعبه آن در کرج مراجعه کنید و هم از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل آن استفاده کنید.

حتی اگر در نظرآباد کرج ساکن هستید هم می‌توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج استفاده کنید. اگر با مشکلی در تلویزیون ال جی مواجه شده‌اید، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن در آدرس موردنظر شما حاضر شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی در محل را به شما ارائه دهند.

اگر هم قصد خرید تلویزیون ال جی را دارید، می‌توانید به شعبه این مرکز در منطقه شاهین ویلا کرج مراجعه کنید تا کارشناسان این مرکز با درنظر گرفتن نیاز و بودجه‌ای که دارید، بهترین مدل تلویزیون ال جی را به شما معرفی کرده و خدمات فروش و پس از فروش آن را به شما ارائه دهند.

اگر از کاربران گلشهر کرج هستید و با مشکلی در تلویزیون ال جی مواجه شده‌اید یا اینکه به خرید تلویزیون ال جی علا‌قه‌مند هستید، می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج استفاده کنید.

علاوه‌بر اینکه می‌توانید برای استفاده از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی به صورت حضوری به شعبه آن در منطقه شاهین ویلا کرج مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل که توسط این مرکز ارائه داده می‌شود نیز استفاده کنید. با استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون ال جی در کرج دیگر مجبور نیستید به صورت حضوری به نمایندگی ال جی مراجعه کنید و اینگونه می‌توانید در زمان و هزینه خود نهایت صرفه‌جویی را بکنید.

همانطور که اشاره کردیم نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های تلویزیون ال جی را به کاربران کرجی در اقصی نقاط این استان ارائه می‌دهد. یکی از این مناطق، مهرشهر کرج است.

با این وجود اگر در مهرشهر کرج ساکن هستید و با مشکلاتی در تلویزیون ال جی مواجه شده‌اید از روشن نشدن این دستگاه گرفته تا پاک شدن خودکار حافظه آن پس از هر بار خاموش و روشن کردن، خاموش شدن ناگهانی و … می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل نمایندگی تلویزیون ال جی استفاده کنید. برای خرید هر یک از مدل‌های تلویزیون ال جی نیز می‌توانید به صورت حضوری به شعبه این مرکز مراجعه کنید.

خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین تجهیزات و خبره ترین کارشناسان در تلاش است تا عیوب احتمالی ایجاد شده در این دستگاه های پرطرفدار را مرتفع ساخته و کیفیت نخستین آنها را بازیابد. تعمیرات تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی با ورود هر مدل جدید از تلویزیون، به بررسی و واکاوی آن در کارگاه های تخصصی پرداخته و با تمرکز بر ساختار آن رایج ترین و شایع ترین عیوب احتمالی آن را شناسایی می نمایند. شناسایی رایج ترین عیوب احتمالی در یک دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان تعمیرات تلویزیون در زمان بروز اختلال با سرعت بیشتر نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و با متدهای مؤثر و سازگار اشکالات ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند.

شما کاربران گرامی می ‌توانید با انتخاب آگاهانه نمایندگی تلویزیون ال جی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی می‌باشد.

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی عرضه‌کننده کلیه مدلهای تلویزیون این برند به همراه گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش به متقاضیان است. اگر شما نیز قصد خرید یکی از تلویزیون های ال جی را دارید می توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی سرویس های تخصصی مرتبط با فروش این محصولات را دریافت نمایید. شما می‌توانید با حضور در نمایندگی فروش تلویزیون LG بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارید، تلویزیون مدنظر خویش را انتخاب کرده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش آن بهره‌مند گردید.

صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت نمایندگی تلویزیون ال جی در حیطه خدمات‌‌رسانی بوده‌‌اند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش تلویزیون ال جی می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید تلویزیون های ال جی اتخاذ کنند.

تعویض پنل تلویزیون ال جی

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ال جی با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی قابل دریافت است. تعویض پنل تلویزیون ال جی، در واقع آخرین راهکار پیشنهادیِ کارشناسان تعمیر، به آندسته از مراجعانی است که پنل آنها شکسته شده و یا دچار آسیب جدی شده است. شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)،

خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در پنل تلویزیون های led و lcd ایجاد می شود و تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون را ضروری می سازند. .) به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه رفع آنها در این حالت، تعویض پنل ال سی دی تلویزیون است.

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

در تعمیر بک لایت تلویزیون ال ای دی در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپ های معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. تعمیر بک لایت تلویزیون در سری های ال سی دی شامل لامپ های فلورسنت (تعداد آنها بین 10 تا 18 متغیر است)، مدارات و قطعات تأمین کننده ولتاژ است.

در صورتی که حدس می زنید اشکال پیش آمده در تلویزیون مربوط به بخش بک لایت است می توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی را دریافت نمایید. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل تلویزیون ال جی استفاده نمایید. توجه داشته باشید سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این بخش از دستگاه را صرفاً از نمایندگی‌های مجاز و مراکز استاندارد نظیر نمایندگی تلویزیون ال جی دریافت نمایید.

  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور ال جی با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیر مانیتور ال جی با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن مانیتور ال جی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس مانیتور ال جی با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی
  • سرویس و تعمیر مانیتور ال جی با مشکل سوختن ترانزیستور افقی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس ال جی با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور ال جی با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس مانیتور ال جی با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور ال جی با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس مانیتور ال جی با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • عیب یابی مانیتور ال جی با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور ال جی با مشکل ایراد ایست وست در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور ال جی با مشکل هاله رنگین کمانی
  • تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در مانیتور ال جی
  • تعمیر روشن‌نشدن مانیتور ال جی
  • تعمیر مانیتور ال جی با مشکل سیاه‌شدن صفحه بعد از کار کردن
  • رفع ایراد خاموش‌شدن مانیتور در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • رفع مشکل تصاویر دارای خطوط برگشتی
  • رفع اختلالات مربوط به داغ کردن مانیتور ال جی
  • تعمیر قطع و وصلی تصویر در مانیتور ال جی
  • رفع مشکل عدم نور در مانیتور ال جی
  • تعمیر قطع‌شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مانیتور ال جی
  • تعمیر کم و زیاد شدن نور چراغ استند بای مانیتور در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • برطرف‌کردن خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر مانیتور ال جی
  • برطرف‌کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور ال جی
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور ال جی با مشکل سوختن پاور
  • رفع عیب خراب بودن تصویر مانیتور در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • رفع عیب دیر آمدن تصویر مانیتور ال جی
  • تعمیر، عیب‌یابی و سرویس مانیتور ال جی با مشکل حالت استند بای
  • تعمیر قطع رنگ مانیتور در نمایندگی تلویزیون ال جی
  • تعمیر مانیتور ال جی با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه

سوالات متداول نمایندگی تلویزیون ال جی

هزینه بهره مندی از خدمات تعمیری در نمایندگی تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه بهره‌مندی از خدمات تعمیری در نمایندگی تلویزیون ال‌جی بستگی به  نوع خرابی  و مدل تلویزیون ال جی دارد. هزینه‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد: هزینه بررسی و تشخیص خرابی توسط تکنسین، هزینه قطعات یدکی (اگر لازم باشد)، بهتر است برای اعلام هزینه ی دقیق با نمایندگی تلویزیون ال جی تماس بگیرید. تابراساس مدل و وضعیت دستگاه شما، هزینه ها تخمین زده شود.

چگونه می توانم تلویزیون ال جی را از نمایندگی خریداری کنم؟

می‌توانید مدل و ویژگی‌های موردنظرتان را بررسی کنید و از طریق سایت نمایندگی تلویزیون ال جی، سفارش خود را ثبت کنید. از دوستان، خانواده و آشنایان خود که تلویزیون ال‌جی دارند، پرس و جو کنید و نظرات، تجربیات و پیشنهادات‌شان را در مورد خرید تلویزیون ال‌جی بپرسید. می‌توانید به صورت مستقیم به نمایندگی تلویزیون ال جی مراجعه کنید. کارشناسان فروش  ما اطلاعات لازم در مورد محصولات ال‌جی را در اختیار شما قرار می دهند و می‌توانید انواع مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف را بررسی کنید.  قبل از خرید، قیمت و شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را از نمایندگی بپرسید.

آیا خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی به همراه گارانتی ارائه می شوند؟

بله، نمایندگی‌ تلویزیون ال ‌جی خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش را برای محصولات خریداری شده فراهم می‌کند. گارانتی محصولات ال‌جی بسته به محصول و مدل آن ممکن است متفاوت باشد، اما در اکثر موارد، شامل تعمیر و تعویض قطعات تحت شرایط مشخص است. همچنین، خدمات فنی، نصب و راه‌اندازی پس از گارانتی نیز ارائه می شود. برای اطمینان از جزئیات خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش، بهتر است با نمایندگی تلویزیون ال‌جی تماس بگیرید.

شعب نمایندگی تلویزیون ال جی در کدام مناطق فعال هستند؟

در حال حاضر شعب نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران ، کرج و مشهد به صورت حضوری و در سایر شهرستان ها به صورت غیرحضوری فعال هستند. شعب نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران : ستارخان ، امیر آباد ، فرجام ، ولیعصر ، پیروزی و… خدمات ارائه می دهد. در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

چگونه می توانم از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی در محل استفاده کنم؟

پس از تماس با نمایندگی ال جی، مشکلی که در تلویزیون خود مواجه هستید را شرح دهید. کارشناسان نمایندگی تلویزیون ال جی ، شما را در مورد راه‌حل‌های ممکن مطلع خواهند کرد. در صورت نیاز به تعمیرات کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند. تکنسین نمایندگی تلویزیون ال جی برای بررسی و اصلاح مشکل، به محل شما خواهند آمد. معمولاً تعمیرات در محل و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

شماره تماس نمایندگی تلویزیون ال جی؟

شماره تماس نمایندگی تلویزیون ال جی 02162948  است. همچنین می توانید سایر راه های ارتباطی با ما را در صفحه ی تماس با ما مشاهده کنید.

نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از آن و اموزش تعمیرات ال جی به مشتریان و مشترکان این برند عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. نمایندگی ال جی در ایران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد.

5/5 (2 امتیاز)