جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی فروش گوشی ال جی

نمایندگی فروش گوشی ال جی تمامی موبایل های عرضه شده از سوی این کمپانی محبوب را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش گوشی LG می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، موبایل  مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش دستگاه خریداری شده بهره مند گردند.

صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش گوشی ال جی می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات ال جی اتخاذ کنند.

خدمات نمایندگی فروش گوشی ال جی

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش گوشی ال جی تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی محصولات ال جی مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

برخی از مشاوره ها و خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: ارائه کلیه خدمات و اطلاعات پیش از خرید گوشی ال جی، ارائه اطلاعات مرتبط با کیفیت ساخت هر یک از گوشی های ال جی، مقایسه محصول انتخاب شده توسط مشتری با سایر محصولات هم‌رده موجود، ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره هر یک از گوشی ها در نمایندگی فروش گوشی ال جی، ارائه مشاوره های مورد نیاز جهت داشتن یک انتخاب مناسب و شایسته، ارائه کلیه خدمات مرتبط با فروش (شامل گارانتی، پشتیبانی و … ) و … .

خدمات پس از فروش ال جی

خدمات پس از فروش گوشی ال جی پشتیبان شما کاربران گرامی در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری است. کاربران و صاحبان دستگاه های ال جی می توانند با برزو هر گونه اشکال و اختلال نرم افزاری و سخت افزاری در دستگاه های خویش به مرکز خدمات پس از فروش ال جی مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

خدمات این بخش، بسته به نوع دستگاه، شامل حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و … می باشد. مدیریت نمایندگی ال جی، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت و خشنودی کاربران، تأکید ویژه ای بر ارائه درست و اصولی سرویس های مذکور دارد. در همین راستا مدیریت نمایندگی فروش گوشی ال جی تأکید ویژه ای بر اجراسازی تمامی پارامترهای زیر در واحد خدمات پس از فروش موبایل ال جی دارد:

  • تهیه و تدوین جدول هفتگی به منظور بررسی میزان رضایت مشتریان
  • تهیه و تدوین جدول هفتگی از میزان شکایات
  • بررسی و پیگیری شکایات طرح شده
  • تعهد به پاسخگویی به مشتریان گرامی
  • بازدید دوره‌ای از مراکز خدمات پس از فروش گوشی ال جی
  • تحویل به موقع دستگاه پس از تعمیر و ارتقاء
  • تهیه گزارش آمار کارکرد در ارتباط با شیوه سرویس، مصرف قطعه، مدت زمان انجام سرویس و . . .
  • بررسی عملکرد کارشناسان واحد خدمات پس از فروش گوشی توسط کارشناسان ارشد دفتر مرکزی
  • تهیه و تدوین جدول هفتگی به منظور بررسی سطح کیفی خدمات پس از فروش گوشی ال جی

نمایندگی تعمیر گوشی ال جی

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های ال جی با حضور در نمایندگی تعمیر گوشی ال جی قابل دریافت است. هدف نهایی مرکز تخصصی ال جی سرویس، ترمیم و تعمیر قطعات و اختلالات گوشی ال جی است؛ از این‌رو در این مرکز حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ گوشی در حین تعمیر خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

لیکن در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد این اطمینان به شما داده می‌شود که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. تمامی اقدامات تعمیر در مرکز تخصصی ال جی سرویس، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ال جی صورت می‌پذیرد. سرویس‌های مرتبط با فروش این محصول نیز با حضور در نمایندگی فروش گوشی ال جی قابل دریافت است.

نمایندگی تعمیرات ال جی

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ال جی ، دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی می‌باشند.

اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات  و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در هریک از واحدهای تعمیراتی با توجه به آن محصول فراهم شده و در اختیار کارشناسان قرار گرفته است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

نمایندگی ال جی

خدمات ارائه شده در نمایندگی LG در ایران منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. دارندگان کلیه دستگاه های ال جی اعم از مانیتور، پرینتر، موبایل، پروژکتور و .. می توانند سرویس های مورد نیاز خود را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. در نمایندگی ال جی ، سرویس های مرتبط با دستگاه های سنگین نظیر لوازم خانگی، پرینتر و … – که امکان جابجایی آنها وجود ندارد- با استفاده از سیستم سرویس در محل ال جی ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده تا بهترین خدمات، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته