جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض گلس گوشی LG

واژه گلس گوشی lg برای غالب کاربران این دستگاه، یادآور محافظ ورقه‌مانندی است که به صورت جداگانه خریداری شده و بر روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراه چسبانده می‌شود. اگر شما نیز چنین تصوری دارید، بد نیست بدانید که قطعه دیگری به نام گلس نیز وجود دارد که بیرونی‌ترین بخش صفحه نمایش موبایل است. تفاوت این دو گلس گوشی ال جی در آن است که گلس نخست، در برابر ضربات وارد شده به دستگاه، از صفحه نمایش محافظت کرده و از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌کند. اما گلس دوم، جزیی از ساختار دستگاه تلفن همراه است.

تعمیر و تعویض گلس گوشی LG

چه موقع باید گلس گوشی ال جی را تعویض کنیم؟

آیا می دانید تعویض گلس گوشی lg و دیگر برندها در کدام موارد ضروری است؟ وقتی گوشی می افتد یا فشار زیادی به آن وارد می شود و نمایشگر ترک خورده و می شکند، باید گلس را تعویض کرده و یا نمایشگر را با قیمت بسیار بالا تعویض نمود. در این شرایط باید دید تاچ چطور کار می کند. اگر فرمان های لمسی اجرا نشده و عملا نمی توانید با گوشی تان کار کنید، باید در اولین فرصت تع.ویض  و تعمیر تاچ گوشی و ال سی دی آن انجام شود. اما اگر تاچ کار می کند و به محتوای گوشی دسترسی دارید، تعویض گلس موبایل ال جی برای رفع مشکل کفایت می کند.

تعویض گلس گوشی ال جی (محافظ صفحه نمایش)

تعویض گلس گوشی lg به مورد پیش ختم نمی‌شود. بخش دیگری که کاربران آن را با عنوان گلس می‌شناسند، -و جهت تعویض آن به مرکز تعمیرات ال جی مراجعه می‌کنند-، محافظی است که بر روی صفحه نمایش گوشی قرار می‌گیرد. البته تعویض این مدل از گلس، کار چندان دشواری نیست و کاربران می‌توانند با اندکی احتیاط، آن را انجام دهند. در بخش زیر با برخی از نکاتی که رعایت آنها در حین تعویض گلس گوشی lg (محافظ صفحه نمایش) ضروری است آشنا می شویم:

  • توجه به سمت و سوی صفحه نمایش گوشی جهت چسباندن گلس (دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچسب با دوربین و اسپیکر گوشی یکجا باشد).
  • در چسباندن گلس نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. عدم توجه به این کار سبب ایجاد حباب در زیر گلس می شود. حباب هایی که گاه رفع آنها ممکن نیست.
  • تعویض گلس گوشی ال جی در محیطی عاری از گرد و غبار
  • تمیز بودن کامل دست ها (عاری بودن از هر گونه چربی و کثیفی)
  • پاک کردن تمام و کمال صفحه نمایش (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید)

هزینه تعویض گلس موبایل lg چقدر است؟

در مورد هزینه تعویض گلس گوشی ال جی نمی توان یک قیمت ثابت را اعلام کرد. اما این کار، به مراتب بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از تعویض ال سی دی گوشی lg خواهد بود. به طوری کلی، هزینه تعویض گلس موبایل ال جی و دیگر برندها معمولا خیلی بالا نیست و شما برای انجام این فرایند دچار مشکل نخواهید شد. البته قیمت گلس های اورجینال از نمونه های تقلبی بیشتر است.

تعمیر گلس گوشی LG

در صورت وارد شدن هر گونه فشار و ضربه به گوشی ال جی، گلس این دستگاه، احتمالاً نخستین قطعه‌ای خواهد بود که دچار شکستگی و آسیب می‌شود. در صورت بروز این اتفاق –یعنی شکستگی گلس- چاره‌ای جز تعویض گلس گوشی ال جی باقی نمی‌ماند؛ به عبارتی دیگر تعمیر گلس گوشی lg تنها با تعویض آن و استفاده از یک نمونه نو امکان‌پذیر است. (از همین رو توصیه می‌شود در صورت نو بودن موبایل‌تان، حتما از صفحات محافظ صفحه نمایشِ موجود در بازار، که با گوشی شما سازگاری دارند استفاده نمایید).

آنچه که در ارتباط با تعمیر گلس گوشی lg می‌بایست مدنظر قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در این شرایط، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. ضمن اینکه هزینه تعویض گلس گوشی lg نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است.

با توجه به پرطرفدار بودن گوشی های ال جی و فروش بالای این محصولات در درون کشور، کادر فنی مرکز تعمیر گوشی ال جی تمامی تلاش و توان خویش را به کار بسته است تا همگام با پیشروی‌های این کمپانی سرشناس و محبوب قادر به کسب رضایت بیش از پیش کاربران آن گردد و ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال در گوشی های ال جی خویش به مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات موبایل ال جی مراجعه و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش از جمله خدمات مرتبط با تعمیر گلس گوشی lg را دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات lg

نمایندگی ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب وجود دارددستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات  و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در هریک از واحدهای تعمیراتی با توجه به آن محصول فراهم شده و در اختیار کارشناسان قرار گرفته است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات lg در بخش زیر معرفی شده است.

امتیاز شما به این نوشته