جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی

ال جی سرویس ، مرکز فوق تخصصی تعمیر LCD و LED ال جی ، با بیش از ۲۰ سال تجربه ، مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر LCD و LED ال جی ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر LCD و LED ال جی اعلام میدارد. این واحد با بهره گیری از تجربه ۲۰ ساله در امر تعمیر سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیر سخت افزاری مانیتور را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد.

تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی به دلیل شکستگی، کم نوری صفحه نمایش، سوختگی آن، وجود خطوط موازی و مواردی از این قبیل صورت می گیرد. در مرکز سخت افزار ایران که تعمیرات لپ تاپ ال جی را برعهده دارد، با توجه به میزان خرابی ال سی دی یا ال ای دی لپ تاپ ال جی، تعمیر آن امکان پذیر است. در این مرکز با استفاده از تجهیزات عیب یابی صفحه نمایش، میزان خرابی آن بررسی شده و در صورتی که امکان تعمیر میسر باشد، آن را تعمیر می کنند.

خرابی صفحه نمایش ممکن است برای هر کاربری اتفاق بیفتد اما اگر شما برخی از اصول مراقبت از لپ تاپ را به درستی رعایت کنید، میزان خرابی LCD را تا حد زیادی کاهش می دهید. توجه داشته باشید که خرابی این قطعه می تواند هزینه زیادی برای شما در بر داشته باشد، پس شایسته است برای صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از مشکلات احتمالی همواره مراقب صفحه نمایش لپ تاپ خود باشید. در ادامه این مطلب دلایل خرابی LCD لپ تاپ ال جی و راه های تعمیر و تعویض آن را توضیح خواهیم داد.

 

چه مواردی تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی را ضروری می کند؟

دلایل مختلفی در خرابی صفحه نمایش لپ تاپ مؤثر هستند. شکستگی ال سی دی شاید آشکارترین نمونه از خرابی صفحه نمایش باشد. به طور کلی می توان گفت ریختن آب و مایعات روی صفحه نمایش، وارد شدن شک فیزیکی به لپ تاپ، افتادن و سقوط دستگاه، نوسانات برقی، باز و بسته کردن غیراصولی لپ تاپ، برخورد اشیای تیز به صفحه مانیتور و عواملی از این دست، موجب خرابی صفحه نمایش شده و تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی را به دنبال دارند.

خرابی ال سی دی می تواند با نشان هایی مانند کم نور شدن، سیاه شدن، ایجاد نقاط رنگی، قطع شدن تصویر و شطرنجی شدن صفحه نمایش همراه باشد. در صورت بروز چنین نشانه هایی بهتر است برای بالا بردن احتمال موفقیت تعمیر، کارشناسان فنی نمایندگی ال جی را مطلع کرد.

 

مراقبت از ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ ال جی

تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ ممکن است هزینه زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. بهتر است با انجام برخی اقدامات ساده، از آن نهایت مراقبت را به عمل آورید تا مجبور به پرداخت هزینه های ناخواسته نشوید. با انجام اقداماتی مانند موارد زیر، طول عمر صفحه نمایش را افزایش داده و خود را تا حدودی بی نیاز از تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی کنید.

 

بازو بسته کردن صحیح لپ تاپ :

باز و بسته کردن لپ تاپ را به آرامی انجام دهید و برای بستن آن عجله نکنید. همچنین اگر لولاهای قاب خراب است، برای جلوگیری از صدمه زدن به صفحه نمایش، آن را تعمیر کنید.

 

روش تمیز کردن ال سی دی لپ تاپ :

برای تمیز کردن صفحه مانیتور لپ تاپ ال جی از مواد شوینده و اسپری ها استفاده نکنید. این کار ممکن است باعث نفوذ رطوبت به داخل ال سی دی شود و مجبور به تعمیر LED لپ تاپ ال جی شوید . برای تمیز کردن لپ تاپ از یک پارچه نرم و مخصوص پاک کردن ال سی دی استفاده نمایید.

 

گذاشتن لپ تاپ در محل مناسب :

هرگز لپ تاپ را در مسیرهای رفت و آمد رها نکنید. ممکن است اعضای خانواده ناخواسته با آن برخورد کنند و موجب آسیب به صفحه نمایش شوند.

 

دورکردن لپ تاپ از حرارت :

با لپ تاپ در مکان هایی که نزدیک به حرارت است کار نکنید. برخورد حرارت زیاد به صفحه نمایش، موجب خرابی پیکسل ها می شود.

 

جلوگیری از ریختن آب روی لپ تاپ :

از گذاشتن نوشیدنی در کنار لپ تاپ پرهیز کنید. بارها اتفاق افتاده که کاربر به طور ناخواسته با ظرف نوشیدنی برخورد کرده و مایعات روی صفحه مانیتور ریخته شده و تعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی را برای وی به همراه داشته است.

 

احتیاط در جابه جایی لپ تاپ :

در جا به جا کردن و حمل و نقل لپ تاپ دقت کنید. همیشه آن را در کیف های مخصوص گذاشته و روی آن وسیله دیگری قرار ندهید.

 

خدمات تعمیر LCD و LED شکسته لپ تاپ سونی

 

  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در LED و LCD لپ تاپ سونی
  • رفع عیب خراب بودن تصویر LED و LCD لپ تاپ ال جی
  • تعمیر و عیب یابی برفک  LED و LCD لپ تاپ ال جی
  • تعمیر و عیب یابی نداشتن تصویر در LED و LCD لپ تاپ ال جی

 

  • تعمیر نداشتن نور در LED و LCD لپ تاپ ال جی
  • تعمیر سیاه شدن صفحه بعد از حدود نیم ساعت کار کردن LED و LCD لپ تاپ ال جی
  • تعمیر LCD و LED شکسته لپ تاپ ال جی

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی

اگر صفحه نمایش شما شکسته و یا ایراد دارد، نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم تا مشکلات LCD و LED لپ تاپ ال جی را حل کنیم. کافی است با واحد تعمیرات نمایندگی ال جی تماس بگیرید و مشکل خود را به کارشناسان ما بگویید. حتی اگر نمی توانید به نمایندگیlg بیایید، ما تعمیرکارانمان را به محل شما اعزام کرده تا در همانجا لپ تاپ را برایتان تعمیر کنند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ و با برخورداری از بهترین تکنسین ها، آماده است تا در صورت مشاهده هرگونه ایراد در لپ تاپ ال جی، سریعاً وارد عمل شده و مشکل شما را برطرف کند. ما در این مجموعه هدفی جز رفع نیازهای شما عزیران نداریم.

لینک های مرتبط : تعمیر لپ تاپ ال جیتعمیرات لپ تاپ ال جیتعمیر لپ تاپ LGتعمیرات لپ تاپ LG تعمیر نوت بوک ال جیتعمیرات نوت بوک ال جیتعمیر نوت بوک LGتعمیرات نوت بوک LGتعمیر لولای لپ تاپ ال جیتعمیر قاب لپ تاپ ال جیتعمیر LCD و LED لپ تاپ ال جی

امتیاز شما به این نوشته