جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جاپودری لباسشویی ال جی

جاپودری ماشین لباسشویی ال جی از آن دست قطعاتی است که احتمال بروز خرابی و اشکال در آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در این قطعه غالباً به دلیل استهلاک آن در دراز مدت و یا به دلیل انباشته شدن آلودگی‌های بیش از اندازه است. در این شرایط لازم است تا محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی تعویض شده و نمونه جدیدی جایگزین قطعه مستهلک گردد.

اتفاق دیگری که تعویض جاپودری لباسشویی ال جی را ضروری می‌کند، وجود نشتی در این قطعه است. در هر حال، اشکال پیش آمده در این محفظه به هر دلیل که باشد، توصیه می گردد امور مرتبط با تعمیر و تعویض آن صرفاً توسط کارشناسان و تعمیرکاران متخصص در حوزه تعمیر لباسشویی انجام شود. توجه به این نکته سبب می‌شود تا دستگاه پس از تعمیر، کیفیت نخستین خود را بازیابد و دچار خرابی های پیش بینی نشده نشود. در صورتی که قصد تعمیر و تعویض جاپودری لباسشویی ال جی خود را دارید مطالب درج شده در بخش های آتی می توانند راهنمای شما باشند.

جاپودری لباسشویی ال جی

نخستین مرحله در تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

نخستین اقدام جهت تعویض جاپودری لباسشویی ال جی آن است که به یکی از مراجع فروش قطعات و تجهیزات جانبی ماشین لباسشویی مراجعه نمایی و بر اساس برند و مدل ماشین لباسشویی‌تان محفظه‌ی پودر جدید را خریداری نمایید.

آموزش تعویض جاپودری لباسشویی ال جی

تهیه ابزار و رعایت موارد ایمنی

طبیعتاً تعویض جاپودری لباسشویی ال جی نیاز به تجهیزات و ابزاری دارد که می بایست پیش از اقدام به این کار تهیه شود. برخی از این ابزار عبارتند از: محفظه‌ی پودر، پیچ گوشتی، انبردست.در تعمیر و تعویض جاپودری لباسشویی ال جی نیز ایمنی حرف اول را می زند. از این رو برای شروع لازم است که پنل جلویی لباسشویی را در آورده و در ادامه دو شاخه‌ی برق را از پریز خارج کنیم تا صدمه‌ای به ما و سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی وارد نشود. از قطع بودن برق کاملاً مطمئن شوید.

در آوردن پنل کنترل (بسته به مدل ماشین لباسشویی)

در این مرحله از تعویض جاپودری لباسشویی ال جی باید دراور محفظه‌ی پودر خارج گردد. برای این کار ابتدا دراور را بیرون کشیده سپس انتهای وسط آن را، اندکی با دست فشار دهید تا با کشیدن، دراور از جای خود خارج شود. (البته مکانیسم خارج کردن دراور در مدل‌های مخلتف ماشین لباسشویی فرق می‌کند.) پس از این کار می بایست پنل بالایی را با باز کردن پیچ‌ها و هل دادن، به سمت بیرون ماشین لباسشویی هدایت کرد. بعد از آن نوبت به پنل کنترل می‌شود غالباً در قسمت محفظه دو پیچ در جلو قرار دارد ابتدا آن‌ها را باز کنید سپس از داخل ماشین لباسشویی گیره‌های نگهدارنده پنل را توسط یک پیچ‌گوشتی آزاد کنید بدین ترتیب پنل به سادگی بیرون خواهد آمد.

خارج‌سازی محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی

جهت خارج‌سازی جاپودری لباسشویی ال جی ابتدا می بایست بست‌های شیلنگ‌ها که چهار یا پنج مورد هستند را با استفاده از انبردست باز کنید تا شیلنگ‌ها از محفظه جدا شوند. پس از این کار شیلنگ‌ها را خارج نمایید. حال می‌توانید محفظه را بیرون بکشید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته را هم ببینید. آن را هم باز کنید تا محفظه‌ی قدیمی را بیرون آورید. در این مرحله از تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی می بایست همان پیچ را به محفظه جدید ببندید و آن را سرجایش قرار دهید. سپس شیلنگ‌ها را وصل کرده و بست‌ها را محکم کنید.

بستن مجدد تمامی قطعات باز شده

مرحله آخر از تعویض جاپودری لباسشویی ال جی اختصاص به بستن مجدد تمامی قطعات بازشده دارد. برای این کار کافی است تا به ترتیب همه‌ی قطعات گشوده شده را مجدداً سرجایش نصب کرد. پنل و پیچ‌های جلوی محفظه را بسته و با پیچ گوشتی سفت نمایید. در نهایت پنل بالا را سرجایش قرار دهید. با این کار تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی ال جی به اتمام رسیده و شما می توانید لباسشویی خود را به برق زده و آن را روشن کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی، فروش و تعمیر، به مشتریان و مشترکان لباسشویی های ال جی ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کرده و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی مشتمل بر سه بخش «فروش»، «تعمیر» و «آموزش کاراموزان» است.

سرویس های مرتبط با فروش لباسشویی ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی، سرویس های مرتبط با تعمیر در مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات لباسشویی ال جی با حضور در مرکز تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است. برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعویض جاپودری لباسشویی ال جی، تعمیر و تعویض برد، بلبرینگ و شفت و …. .

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید