جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ ال جی

تعویض و تعمیر لولای لپ تاپ ال جی، موضوع مقاله ی است که مطالعه خواهید نمود. بدون شک می توان لولا را یکی از مهم ترین قطعات موجود در لپ تاپ به شمار آورد. همانطور که می دانید باز و بسته شدن لپ تاپ تنها توسط این قطعه امکان پذیر است. بدیهی است که ایجاد آسیب در این بخش، می تواند موجب ناراحتی کاربر و ایجاد اختلال در سایر بخش های این دستگاه گردد. لذا در ادامه، به بررسی نکات مهم در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ال جی می پردازیم.

تعمیر لولای لپ تاپ ال جی

نکات مهم در تعمیر لولای لپ تاپ ال جی

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد تعمیر لولای لپ تاپ ال جی مطرح است، عدم امکان ترمیم آن در بیشتر موارد است. در واقع اگر این قطعه از دستگاه شما دچار شکستگی شد، می توان با اطمینان گفت که بهترین راه،تعویض آن است. از آنجایی که تعویض قطعات لپ تاپ مشکلات و دردسر های خاص خود را دارد، لازم است دقت بسیاری در نگه داری از قطعه ی مورد بحث داشته باشید. اگرچه در نمایندگی ال جی برای تعویض لولای لپ تاپ از نمونه ی با کیفیت و اورجینال آن استفاده می گردد، اما بهترین کار این است که تا حد امکان، از شکستن و یا خرابی لولا در لپ تاپ خود جلوگیری نمایید.

لولای لپ تاپ در یک نگاه

در این قسمت نگاهی کلی به لولای لپ تاپ و برخی مشخصات آن می پردازیم. بدیهی است که این اطلاعات، ذهنیت بهتری را در مورد این قطعه و تعمیرات آن برای شما ایجاد می کند.

تعبیه ی لولا

جالب است بدانید که لولاهای لپ تاپ، در مدل ها و کیفیت های گوناگونی تولید می شوند. اما فارغ از جنس و نوع این قطعات، جای آنها در تمام لپ تاپ ها یکسان است. همه ی لولاها، متصل به صفحه نمایش لپ تاپ می باشند. همچنین این قطه، در قسمت نوار فلزی به نمایشگر پیچ شده و توسط قاب B لپ تاپ، پوشانده می شود. در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ال جی، این قسمت نباید از قلم بیفتد. لازم به ذکر است که لولا از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن به صفحه نمایش و طرف دیگرش به کف قاب D پیچ می شود .

لولا در دو طرف لپ تاپ

نکته ی دیگر در مورد لولای لپ تاپ این است که این قطعه، هم در سمت راست نمایشگر نصب می شود و هم در سمت چپ آن، و البته باید توجه کرد که این دو سمت دارای تفاوت با یکدیگر هستند. بدیهی است که این تفاوت، باید در تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ ال جی نیز مورد توجه قرار گیرد.

شکستن لولا

به طور کلی می توان عمده ترین آسیب وارده بر لولای لپ تاپ را شکستن آن عنوان کرد. این اتفاقا، مممکن است در اثر ضربه، ایجاد فشار و یا هر مورد دیگری رخ دهد. در هر صورت برای تعمیر لولای لپ تاپ ال جی در این وضعیت، باید آن را جوش داد. اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که بیش از حد سفت یا شل بودن لولا، نه تنها منجر به شکستن دوباره ی آن می شود، بلکه در بیشتر موارد به بخش های پلاستیکی بدنه لپ تاپ شما نیز آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد می آورد.

حتی گاهی دیده شده به دلیل شکستگی لولا و تعمیر نادرست این قطعه، فلت صفحه نمایش که معمولا از کنار یکی از لولا ها می گذرد نیز پاره شده و باعث اتصال و آسیب فراوان در ماردبورد لپ تاپ شده است. به همین دلیل معمولا تعمیر لولای لپ تاپ ال جی، چندان کاربردی نبوده و در اغلب موارد، تعویض آن بیشتر توصیه می شود.

واحد تعمیرات لپ تاپ ال جی

در واحد تعمیر لپ تاپ ال جی ، کلیه ی مراحل بررسی و تعمیر لولای این دستگاه، توسط کارشناسان مربوطه انجام می گردد. لازم به ذکر است که این کارشناسان، دارای تخصص و سالها تجربه ی مفید در زمینه ی تعمیرات انواع لپ تاپ و مشکلات آن می باشند. همچنین بهره گیری از تجهیزات و قطعات درجه یک و استاندارد، امکان تعمیر لولای لپ تاپ ال جی در این واحد را فراهم نموده است. استفاده از قطعات اورجینال برای جایگزینی لولای شکسته، یکی دیگر از مزایای واحد تعمیرات لپ تاپ ال جی می باشد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی را می توان اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات فروش و تعمیر محصولات این شرکت در ایران دانست. در این مرکز، علاوه بر خدمات مربوط به فروش محصولات ال جی، تعمیرات این وسایل نیز انجام می پذیرد. واحدهای تعمیر ال جی، ضمن برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار تعمیر، عملیات عیب یابی و ترمیم انواع دستگاه های الکترونیک این برند را به شکل تخصصی انجام می دهند. جهت آگاهی بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در واحدهای تعمیرات ال جی، تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این نوشته