جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ال ای دی ال جی

اگر تلویزیون ال ای دی ال جی شما در طول روزهای اخیر، دچار اختلالاتی در تصویر و یا خرابی‌هایی در بخش سخت افزار گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال ای دی ال جی، آن را تعمیر نمایید. در این میان، اگر به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» است. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضوریافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می‌سازند.

تعمیر ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی های سازنده انجام می پذیرد. از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی بود.

تعمیر ال ای دی ال جی در محل

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

متاسفانه بخشی از آسیب دیدگی های تلویزیون، ناشی از این است که دستگاه در حین جابجایی ضربه می خورد. گاهی هم ایراد تلویزیون به گونه ای است که جابجایی ممکن است آسیب دیدگی آن را افزایش دهد. تعمیر تلویزیون ال جی در منزل، چنین مشکلاتی را از بین برده و سرعت و کیفیت ترمیم این دستگاه را افزایش می دهد. این سرویس، به شما این امکان را می دهد که بدون جابجا کردن دستگاه، آن را تعمیر کنید.

پس از ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون در وب سایت نمایندگی ال جی، سفیران ما به آدرس شما می آیند. پس از بررسی دقیق تلویزیون، قطعات آسیب دیده ترمیم شده و در صورت نیاز، تعویض می گردند. چنانچه لازم باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل می شود تا به صورت تخصصی تر، بررسی و تعمیر شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در محل همراه با گارانتی ، تعمیرات انواع تلویزیون LCD، LED، پلاسما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون lg در تهران، فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون، می توانید با شعب مختلف نمایندگی ال جی تهران تماس گرفته و تخصصی ترین سرویس ها را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون lg در ستارخان، سعادت آباد، پیروزی، فرجام، تجریش، میرداماد، امیرآباد (اکسپرس) و ولیعصر شعبه فعال دارد تا دسترسی شهروندان به سرویس های مورد نظرشان راحت تر باشد.

یکی دیگر از زیر مجموعه‌های نمایندگی تلویزیون ال جی، نمایندگی تلویزیون ال جی در شمال تهران است که از دو بخش بزرگ شامل: فروش و تعمیرات تلویزیون ال جی تشکیل شده است. بخش فروش این مرکز از کارشناسانی تشکیل شده است که با بررسی دقیق نیاز و بودجه مشتری خدمات فروش تلویزیون ال جی را به او ارائه می‌دهند.

بخش تعمیرات نمایندگی تلویزیون ال جی نیز خدمات عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را هم به مشتریانی که به طور حضوری به یکی از شعبه‌های این مرکز در شمال تهران مراجعه می‌کنند ارائه می‌دهند و هم به کاربرانی که درخواست تعمیر تلویزیون ال جی در محل را دارند.

با این وجود اگر در شمال تهران سکونت دارید و با مشکلی در تلویزیون ال جی مواجه شدید علاوه‌بر اینکه می‌توانید به یکی از شعبه‌های نمایندگی ال جی در شمال تهران در مناطق تجریش و سعادت‌آباد مراجعه کنید، می‌توانید از طریق تماس با این مرکز از خدمات تعمیرات حرفه‌ای تلویزیون ال جی در محل بهره‌مند شوید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ال جی در هر کدام از محله‌های شمال تهران که باشید به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و با عیب‌یابی دقیق تلویزیون شما به تعمیر آن می‌پردازند و مشکل آن را برطرف می‌کنند.

شعبه مرکزی نمایندگی تلویزیون ال جی در منطقه ستارخان در غرب تهران قرار دارد که خدمات فروش و تعمیر تلویزیون ال جی را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. بنابراین کاربران تهرانی که در محله‌های غرب تهران سکونت دارند می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

البته نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران، خدمات عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون ال جی را در محل نیز به پایتخت‌نشینان محله‌های غرب تهران از گیشا گرفته تا پونک، تهرانسر، آریاشهر، شهران، چیتگر، فردوس، شهرک اکباتان و … ارائه می‌دهد. با این وجود اگر از کاربران تلویزیون ال جی در غرب پایتخت هستید و به خدمات تعمیر این دستگاه نیاز دارید می‌توانید با نمایندگی ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را به شما ارائه دهند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شرق تهران در منطقه پیروزی شعبه دارد و نه تنها خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی را به صورت حضوری به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد بلکه خدمات تعمیر حرفه‌ای تلویزیون ال جی را در محل نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

فرقی نمی‌کند که در کدام یک از محله‌های شرق تهران سکونت داشته باشید در تهران نو یا شمس‌آباد، نظام‌آباد، نارمک، تهران‌پارس و … به هر حال می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی تلویزیون ال جی از خدمات عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه در منزل خود بهره‌مند شوید. اینگونه دیگر مجبور نیستید که هزینه زیادی را برای جابجایی تلویزیون و انتقال آن به یک مرکز تعمیرات صرف کنید و زمان زیادی را از دست دهید علاوه‌بر این می‌توانید بر کار تکنسین یا تعمیرکاری که برای تعمیر تلویزیون به منزل شما فرستاده می‌شود به طور مستقیم نظارت داشته باشید.

حتی اگر در محله‌های جنوب تهران مانند: وحیدیه، منیریه، مولوی، شوش و … زندگی می‌کنید می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون ال جی در محل توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در جنوب تهران استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی مبل لم دهید و به نمایندگی تلویزیون ال جی زنگ بزنید.

تعمیرکاران این مرکز در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده با عیب‌یابی تلویزیون ال جی، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و هزینه تعمیرات این دستگاه را برآورد می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند تا درصورتی که تمایل داشتید پروسه تعمیر این دستگاه را آغاز کنند. پس از تعمیر تلویزیون ال جی با دقت به تست و بررسی مجدد این دستگاه می‌پردازند تا از رفع مشکل آن مطمئن شوند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج

در هر کجای کلان‌شهر کرج که باشید از جهانشهر گرفته تا عظیمیه، گوهردشت، طالقانی، مهرشهر، گلشهر، محمدشهر، فردیس، نظرآباد، هشتگرد و … می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی استفاده کنید؛ چراکه نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی نه تنها در منطقه شاهین ویلا کرج شعبه دارد و خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را به هر یک از کاربران که به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنند، ارائه می‌دهد؛ بلکه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تلویزیون ال جی را در محل نیز به کاربران ارائه می‌دهد؛ با این وجود اهمیتی ندارد که در کدام یک از مناطق یا محله‌های کرج سکونت داشته باشید، در هر کجای این کلانشهر که هستید تنها با یک تماس با نمایندگی تلویزیون ال جی می‌توانید از سرویس‌ تعمیر تلویزیون در محل آن بهره‌مند شوید.

ساکنین استان البزر برای تعمیر و یا خرید تلویزیون خود می توانند به نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج مراجعه کنند. این مرکز علاوه بر شهر کرج، تمامی مناطق استان البرز را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. تخصصی ترین مرکز تعمیر تلویزیون ال جی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیر از جمله تعمیر تلویزیون، خدماتی تخصصی به کاربران ارائه می کند. لازم به ذکر است تعمیر تلویزیون در این مرکز با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. از این روی کاربران می توانند با اطمینان خاطر نسبت به تعمیر دستگاه خود در این مرکز اقدام کنند. علاوه بر مراجعه حضوری، می توانید با استفاده از خدمات سرویس در محل، تلویزیون را در محل سکونت خود تعمیر کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

اولین و مهم ترین سوالی که برای هر یک از کاربران تلویزیون ال جی درصورت معیوب شدن این تلویزیون پیش می آید این است که هزینه تعمیر تلویزیون ال جی چقدر می شود؟ تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی برای اینکه بتوانند به این پرسش پاسخ دهند ابتدا باید تلویزیون ال جی را عیب یابی کنند؛ چراکه در پروسه عیب یابی تلویزیون ال جی مشخص می شود که دقیقا چه مشکلی برای این دستگاه به وجود آمده است و منشا آن کجاست.

علاوه بر این مشخص می شود که کدام قطعه تلویزیون معیوب شده است و آیا نیاز به تعویض دارد یا با تعمیر، درست می شود. پس از اینکه تعمیرکار با عیب یابی تلویزیون توانست به تمامی سوال هایی که در ذهنش رژه می روند پاسخ دهد، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی را تخمین زده و به کاربر اطلاع می دهد ، در صورت تمایل کاربر ، پروسه تعمیرات تلویزیون آغاز می شود.

با این وجود اگر تلویزیون شما هم با مشکلی مواجه شده است و دوست دارید بدانید هزینه تعمیر آن چقدر می شود؟ باید عیب یابی تلویزیون خود را به نمایندگی تلویزیون ال جی بسپارید تا تکنسین های این مرکز پس از پیدا کردن منشا بروز مشکل در این دستگاه، هزینه آن را برآورد کرده و به شما اطلاع دهند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

شما کاربران گرامی دارنده هر مدل از تلویزیون های ال جی که باشید می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش را با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی دریافت نمایید. (در صورتی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه به مرکز تعمیرات تلویزیون را ندارید می‌توانید از سرویس تعمیرات تلویزیون ال جی در محل استفاده نمایید.

در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر تلویزیون خود در محل حضور یافته و اقدام به عیب‌یابی و تعمیر دستگاه می‌نمایند.) برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی ارائه می گردد عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی:

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی:

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

مرکز تخصصی تعمیر ال ای دی ال جی

تلویزیون های ال ای دی، در واقع، همان تلویزیون هایِ ال سی دی هستند با این تفاوت که تلاش شده در آنها عیوب و اختلالات رایج تلویزیون های ال سی دی وجود نداشته باشد. با این وجود، بروز خرابی در تلویزیون های ال ای دی نیز همچنان اتفاق می افتد و کاربران بسیاری ناچار می شوند تا جهت تعمیر ال ای دی ال جی به مراکز تعمیر مجاز تلویزیون مراجعه نمایند.

بروز خرابی در این دستگاه ها، به هر دلیل که صورت پذیرد، بهترین گزینه جهت تعمیرشان، مراجعه به مراکز مجاز تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی است. اگر شما نیز از کاربران تلویزیون ال جی  LG هستید و در حال حاضر پنل دستگاه شما دچار نقص و اختلال گشته، می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر ال ای دی ال جی  LG از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

تعمیر خرابی بک لایت LED ال جی

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر ال ای دی ال جی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود.

در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر ال ای دی ال جی عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال ای دی، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر ال ای دی ال جی LG در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.)

شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون های ال ای دی ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر ال ای دی ال جی را ضروری می سازد.

تعویض ال ای دی ال جی

تعویض ال ای دی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی معمولاً گزینه انتخابی آندسته از افرادی است که سطح بالای خرابی ایجاد شده، امکان تعمیر ال ای دی ال جی شان را منتفی می سازد. در مواردی نیز دارنده دستگاه متوجه می شود که هزینه تعمیر پنل معیوب، چیزی برابر با هزینه خرید یک پنل جدید است، بنابراین تصمیم به تعویض پنل شکسته تلویزیون ال جی می گیرد.

به طور کلی بد نیست بدانید در صورت شکستگی پنل تلویزیون ال جی و الیته سایر تلویزیون ها، امکان تعمیر وجود ندارد و تنها گزینه پیش رو، تعویض پنل شکسته است. می توان گفت تعمیر ال ای دی تلویزیون ال جی از خطوط قرمز حوزه تعمیرات تلویزیون است. چرا که هم هزینه بالایی می طلبد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.

تعمیر تلویزیون اولد ال جی:

کاربران تلویزیون های اولد ال جی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی:

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی

تعمیر فلت تلویزیون ال جی

فلت قطعه ای است که در زیر قاب و بخش جلویی تلویزیون تعبیه شده و بر اثر آبخوردگی این دستگاه از کار می افتد. این قطعه اطلاعات مختلف را منتقل می کند تا به این ترتیب، نمایش تصاویر امکان پذیر شود. برای تعمیر فلت تلویزیون ال جی باید پنل باز شده و فلت مورد بررسی قرار بگیرد. جالب است بدانید که روی هر یک از فلت های تلویزیون، یک IC برای پردازش نهایی تصویر و انتقال به پنل وجود دارد. گاهی خطوط ارتباطی موجود بر روی این فلت‌ها، که به صورت خطوط گرافیکی هستند، در اثر عبور جریان زیاد از بین می روند. در این صورت امکان ترمیم فلت وجود نداشته و باید این نوارهای نرم و انعطاف پذیر را تعویض کرد. بنابراین تیم تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط فلت را با استفاده از ابزار مخصوص، تعویض می کنند تا مشکلات تصویر نیز برطرف شوند.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

پنل یکی از پر تکرارترین کلمات در بخش پرسش و پاسخ فروم های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی است. در نتیجه میتوان پنل را بخشی حائز اهمیت با کاربری حیاتی و اما آسیب پذیر تلقی کرد. سیاه و دوتایی شدن تصویر و کند شدن تصویر تلویزیون از علائم بروز اختلال در پنل هستند که هر یک راهکارهای منحصر به فردی را برای تعمیر میطلبند. تعمیر پنل تلویزیون ال جی در صورت شکستگی پنل امکان پذیر نخواهد بود و ملزم به تعویض پنل خواهید بود.

بسیاری دیگر از اختلالات ایجاد شده در پنل قابل تعمیرهستند و قطعا تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن هزینه کمتری را به کاربر تحمیل خواهد کرد. تعمیر پنل تلویزیون ال جی قواعد خاصی دارد که باعث می شود هر مورد تعمیراتی شرایط و حساسیت خاص خود را داشته باشد. درواقع نمیتوان یک قاعده یا فرمول تعمیری را برای همه اختلالات در پنل تجویز کرد.

تعمیر پاور تلویزیون ال جی

پاور بخشی بسیار مهم از سیستم کنترلی تلویزیون ال جی است که ولتاژ مورد نیاز برای تمامی بردهای داخلی دستگاه را تامین میکند. تعمیر پاور تلویزیون ال جی در صورتی مسیر درست را طی خواهد کرد که ریشه یابی اختلال ایجاد شده، به درستی صورت گرفته باشد.

دیر روشن شدن تلویزیون، خراب شدن ترانزیستور های پاور، چشمک زدن چراغ ال ای دی، خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت و خاموش شدن کامل تلویزیون نمونه هایی از علائم بروز اختلال در پاور تلویزیون هستند. هر یک از علائم ذکر شده راهکاری اختصاصی برای مرتفع شدن میطلبند که تشخیص این راهکار از تکنسینی مجرب با دانش فنی بالا بر می آید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

نور بک لایت در تکنولوژی های مختلف تلویزیون به وسیله لامپ های متنوع تولید میشود. این نور از قسمت پشت به تصویر تابانده شده و تصویر را قابل مشاهده می کند. اختلال در بک لایت معمولا با ارائه صدا و عدم ارائه تصویر نمود پیدا میکند. تعمیر بک لایت در تلویزیون یکی از شاخه های مهم در تعمیر تلویزیون ال جی به شمار میرود.

نا هماهنگی در میان توان ال اي دي، ولت و آمپر ورودي در تلويزيون های ال ای دی این اختلال را به یکی از شایع ترین مشکلات تعمیری تبدیل کرده است. در صورت اختلال در بک لایت تلویزیون ال جی توصیه میکنیم به نمایندگی تعمیرات ال جی مراجعه نمایید؛ چرا که تعمیر غیر اصولی این قطعه میتواند آسیب را در تلویزیون تا چند برابر افزایش دهد.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

اگر بخواهیم عملکرد هر قطعه را در تلویزیون به عنوان یک شغل در نظر بگیریم، مین برد را میتوان به عنوان مهندس سیستم در نظر گرفت. مین برد تمامی اطلاعات مورد نیاز در سیستم را در خود حفظ کرده و تمامی دستورات اصلی را به سایر بخش های تلویزیون ابلاغ میکند. کابل هاي بي‌کيفيت HDMI، آبخوردگي تلويزيون و نوسان برق از عمده دلایل اختلال در مین برد هستند. نقش مین برد در تلویزیون تا حدی حیاتی محسوب میشود که در صورت اختلال در این قطعه تلویزیون نمیتواند هیچ گونه عملکردی داشته باشد.

پردازشگر تلويزيون و حافظه رم و ورودي و خروجي هاي مختلف از جمله خروجی صدا، تصوير، يو اس بي و HDMI و … همگی در مین برد قرار میگیرند و برای تعمیر مین برد هر یک از قطعات گفته شده مورد بررسی و آنالیز قرار میگیرند. نکته حائز اهمیت در تعمیر مین برد مراجعه به مرکزی است که امر تعمیر را بر اساس استانداردهاي ذکر شده از سوي کمپاني سازنده انجام دهد و قادر به تعمير و يا تعويض اصولي و درست مين برد باشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی با ارائه خدمات ویژه در این زمینه در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیر تلویزیون سی آر تی ال جی

یکی دیگر از خدمات واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون های سی آر تی یا لامپی یا قدیمی است. فرایند تعمیر تلویزیون قدیمی ال جی، شامل عیب یابی و رفع مشکلات این دستگاه ها می گردد. سوختن فیوز ورودی بخش پاور، خرابی PTC ، خرابی آی سی STR ، خرابی قطعات بخش پاور، سوختن ترانزیستور خروجی هوریزنتال، خرابی ترانس هایولتاژ ، لحیم سردی مدار هوریزنتال، خرابی چوک درایور، سوختن آی سی خروجی پاور، روشن نشدن چراغ پاور، وجود لکه های رنگی در تصویر، ایجاد خط نورانی پررنگ در وسط تصویر، قطع شدن تصویر، ایجاد خطوط سفید رنگ در بالای تصویر، کم شدن عرض تصویر و مشکلاتی از این دست، در طول مراحل تعمیر تلویزیون سی آر تی ال جی بررسی و برطرف می شوند.

برای برطرف کردن هر یک از این مشکلات باید قطعات مختلف تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته و ترمیم یا تعویض شوند. تلاش تیم تعمیرات ال جی، این است که قطعات آسیب دیده را تعمیر کنند تا شما متحمل هزینه سنگین تعویض آنها نشوید. اما گاهی این امکان وجود ندارد و تنها می توان قطعات آسیب دیده را با نمونه های جدید، جایگزین کرد.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

آبخوردگی پنل تلویزیون بر اثر نفوذ رطوبت ناشی از مواد پاک کننده به داخل پنل بروز پیدا می کند و موجب آسیب دیدگی اتصالات فلت های پنل می شود. حتی گاهی اتصالی پین های فلت ها باعث انتقال خرابی به برد تی کان هم می شود که در این صورت باید این قطعه را نیز ترمیم یا تعویض کرد. ایجاد نوارهای تیره یا روشن در سطح تصویر، ایجاد نوارهای تیره یا روشن بدون تصویر در زیر نوار، دو نیمه شدن تصویر، نگاتیو شدن تصویر یا تغییر فاز رنگها، ایجاد خطوط باریک رنگی یا سیاه و سفید و مواردی از این دست، عمده مشکلاتی هستند که بر اثر آبخوردگی تلویزیون ایجاد می شوند.

بهترین روش  برای تعمیر تلویزیون ال جی یا هر برندی دیگری در صورت آبخوردگی پنل، تعویض فلتهاست. البته گاهی شدت خرابی پنل به اندازه ای است که تنها با تعویض این قطعه می توان مشکل را حل  کرد؛ هرچند که تعویض پنل، فرایندی بسیار هزینه بر است و بسیاری از کاربران از انجام آن صرف نظر می کنند!

تعمیر پیکسل سوختگی تلویزیون ال جی

مشاهده نقاط رنگی ثابت در صفحه تلویزیون، وجود خطوط رنگی و تغییر نگ در مناطق خاص از نشانه های پیکسل سوختگی است. این ایراد اغلب به دلیل استفاده زیاد از تلویزیون، ثابت ماندن زیاد تصویر، تنظیمات نامناسب کنتراست و نور و عمر بالای تلویزیون رخ می دهد. زمانی که تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی دستگاه شما را بررسی کند، بهترین روش تعمیر مشخص خواهد شد. اغلب اگر پیکسل سوختگی گسترده نباشد، مشکل با تعویض پیکسل های معیوب حل می شود، اما اگر کل صفحه را فراگرفته باشد، باید در فکر صفحه نمایش جدید باشید.

گیر کردن تصویر بر روی حالت استندبای تلویزیون ال جی

تعمیر اسپیکر تلویزیون ال جی

اسپیکر تلویزیون ممکن است به دلایل آبخوردگی و رطوبت، جریان برق بالا، ضربه و ایراد در قطعات داخلی دچار خرابی شود. تکنسین‌های ماهر و متخصص نمایندگی ال جی، می توانند بهترین خدمات تعمیر اسپیکر تلویزیون را ارائه دهند. با توجه به آگاهی کاملی که از سیستم های صوتی تلویزیون ال جی دارند، این تکنسین ها مشکلات و عیب های احتمالی را با دقت بررسی کرده و تشخیص می دهند. آنها با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، عیوب صوتی تلویزیون را بررسی و تعمیر می کنند. از جمله مشکلات رایج در اسپیکرهای تلویزیون ال جی می توان به کاهش حجم صدا، نویز زیاد هنگام پخش صدا، صدای خراب و غیره اشاره کرد. تکنسین ها با استفاده از تجربه و دانش فنی، این مشکلات را تعمیر و اسپیکر را به حالت عملکرد بهینه برمی‌گردانند. همچنین، آنها نیز می‌توانند اسپیکرهای قدیمی را با اسپیکرهای جدید و با کیفیت‌ تر جایگزین کنند، تا تجربه تماشای تلویزیون را برای مشتریان بهبود بخشند.

عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون ال جی

رفع عیب وجود صدا در تلویزیون اما تصویر ندارد/عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV تلویزیون ال جی/عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون ال جی/بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر تلویزیون ال جی/تعمیر و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون ال جی/تعمیر قطع شدن یکدفعه تصویر و سپس صدا و تصویر تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر حرکت آرام تصویر از بالا به پایین در تلویزیون ال جی/

عیب یابی و تعمیر جمع شدن تصویر از پایین در تلویزیون ال جی / عیب یابی و تعمیر تصویر به صورت سیاه  و سفید همراه با خطوط برگشتی در تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر ورتیکال در تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر خطوط برگشتی تصویر تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر نداشتن صدا در تلویزیون ال جی/

روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی

مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی بیشتر در سری LN تلویزیون‌های ال جی دیده می‌شود به گونه‌‌ای که تلویزیون خود به خود خاموش شده و مجدداً روشن می‌شود. منشأ این مشکل در خرابی برد پاور تلویزیون ال جی است چراکه برد پاور تلویزیون تامین‌کننده ولتاژ مورد نیاز برای قطعات تلویزیون است از این‌رو نقش بسزایی در روشن شدن تلویزیون دارد؛ بدیهی است که خرابی این قطعه موجب روشن نشدن تلویزیون ال جی یا روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون شود.

  •  وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است.
  • تنها راه‌حل موجود جهت رفع آسیب مانیتور تلویزیون ال جی به دلیل برخورد با یک شی، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد.
  • در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم.
  • دیر روشن شدن تلویزیون ال جی اولین مشکل رایج در تلویزیون های ال جی است که بروز این اختلال بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه می‌باشد.
  • کم‌ نور شدن ال سی دی مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است.
  • وجود مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور می‌باشد.

قطع شدن تلویزیون ال جی در حالیکه صدا دارد

گاهی اوقات تصویر تلویزیون ال جی درحالیکه صدا دارد قطع می‌شود این مشکل نیز بیشتر در تلویزیون‌های سری LN ال جی دیده شده است که به خرابی بک لایت تلویزیون ال جی اشاره دارد. بک لایت تلویزیون همان نور پس‌زمینه‌ای است که امکان نمایش تصاویر در تلویزیون را فراهم می‌کند.

بنابراین خرابی این قطعه موجب قطع شدن تصویر تلویزیون یا حتی تیره شدن تصویر تلویزیون می‌شود. در برخی از مدل‌های تلویزیون ال جی امکان تعمیر بک لایت وجود ندارد و باید آن را به طور کامل تعویض کرد. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی با عیب‌یابی دقیق بک لایت تلویزیون درصورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، پروسه تعمیرات تخصصی بک لایت تلویزیون را آغاز می‌کنند اما در غیر این صورت مجبور به تعویض بک لایت تلویزیون می‌شوند.

کم نور شدن صفحه ی نمایش تلویزیون ال جی

تلویزیون دستگاه پر مصرفی است که همواره در معرض خطر استهلاک قرار دارد. این استفاده ی طولانی مدت و وجود استهلاک دلیل اصلی کم نور شدن نمایشگر دستگاه است. برای برطرف سازی این وضعیت ساختار کلی تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرد. خرابی بک لایت و یا بی خاصیت شدن فسفر موجود در داخل تلویزیون از میزان روشنایی ایده آل نمایشگر می کاهد. فراموش نکنید که با به تاخیر افتادن تعمیر تلویزیون ال جی در راستای ترمیم میزان روشنایی نمایشگر باعث سرایت خرابی از قطعه ای به قطعه ی دیگر خواهید شد. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تی وی مانیتور طی مدت زمان کوتاهی نور تلویزیون بازگردانی می شود.

داغ شدن تلویزیون

از جمله مشکلاتی که تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی برای برطرف کردن آن اقدام می کنند، داغ شدن تلویزیون است. مدل تلویزیون در این رابطه نقش اصلی را ایفا می کند. به این ترتیب که تلویزیون های ال سی دی به دلیل استفاده از لامپ های فلورسنت داغ می شوند. اما ال ای دی ها به دلیل بهره مندی از بک لایتی با لامپ LED، به ندرت دچار چنین ایرادی می شوند. این مشکل در تلویزیون های پلاسما بسیار رایج تر است و علت آن، تولید نور در پلاسما توسط پیکسل های نمایشگر است. بهترین کار برای رفع مشکل داغ شدن تلویزیون، تعمیر یا تعویض پنل و بک لایت است.

گیر کردن تصویر بر روی حالت استندبای تلویزیون ال جی

اگر تصویر تلویزیون ال جی به صورت اتوماتیک در حالت استندبای قرار بگیرد، احتمالا یک نقص فنی درون ساختار داخلی دستگاه وجود دارد. اغلب اوقات حالت استندبای هشداری برای اطلاع رسانی حضور ایرادات فنی در تلویزیون است. خرابی مین برد، برد پاور و یا مدارهای ریز و درشت داخل تلویزیون دلایل اصلی گیر کردن آن بر روی حالت استندبای می باشند. در چنین شرایطی دستگاه را خاموش کنید و برای تعمیر تلویزیون ال جی با نمایندگی رسمی ال جی تماس حاصل فرمایید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموش شدن تلویزیون به شکل ناگهانی و خود به خودی، بسیار نگران کننده است و در بیشتر موارد، به دلیل خرابی مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور و … ایجاد می شود. تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط، منوط به عیب یابی دستگاه و ترمیم یا تعویض مین برد می باشد.

سوالات متداول تلویزیون ال جی

تعمیرات ال جی نیازمند آشنایی با قطعات سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری محصولات مختلف ال جی می باشد. دراین قسمت می توانید رایج ترین مشکلات و سوالات مطرح شده ازسوی کاربران را مطالعه نمایید. پاسخ گویی به پرسش ها به صورت تخصصی بوده و کارشناسان مرکز پس از انجام بررسی های لازم به پاسخگویی آن پرداخته اند. مرکز تعمیرات ال جی همواره به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است.

تخصص، مهارت، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت، اخلاق مداری و تعهد، احترام به مشتری  از جمله اصولی است که متخصصین تعمیرات ال جی به ویژه متخصصان پارت تعمیر تلویزیون ال جی سرلوحه ی خود در ارائه ی خدمات قرار داده اند. در صورت بروز مشکل در استفاده از محصولات ال جی، مطالعه ی پرسش های ذیل را پیشنهاد می نماییم. همچنین می توانید پرسش های خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت مطرح نموده و پاسخ صحیح را دریافت نمایید.

چرا تلویزیون ال جی صدا نداره؟

مسئول صدا در تلویزیون ها قطعه ای به نام مین برد هست. اگه مین برد به هر دلیلی درست کار نکنه یا کانکتور صدای اون از کار بیفته، ممکنه صدای تلویزیون قطع بشه. البته احتمال خرابی بلندگو یا قطعات داخلیش هم وجود داره. یعنی ممکنه مین برد سالم باشه و بلندگو خراب شده باشه.

برای رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون ال جی، باید دستگاه توسط یه تعمیرکار مجرب بررسی و عیب یابی بشه تا مشخص بشه که ایراد از مین برده یا بلندگو. بعد با تعمیر یا تعویض برد و ترمیم اسپیکر و مدارهای آسیب دیده، مشکل حل میشه.

چرا تلویزیون ال جی روشن نمیشه؟

روشن نشدن تلویزیون های ال جی، نشون دهنده اینه که قطعاتی مثل مین برد دچار ایراد جدی شدن. برد پاور هم در این زمینه تاثیرگذاره و اگه درست کار نکنه، میتونه باعث روشن نشدن تلویزیون بشه. اگه تلویزیون شما روشن نمیشه، اول مطمئن بشین که اتصالات برق سالم هستن و درست به تلویزیون وصل شدن. بعد کنترل رو امتحان کنین و مطمئن باشین که دکمه هاش سالمن و باتری تموم نشده.ا
گه از سالم بودن دکمه پاور هم مطمئن هستین، با تیم تعمیرات تلویزیون ال جی در محل تماس بگیرین تا بیان و تلویزیون رو عیب یابی کنین. معمولا مشخص میشه که برد اصلی یا برد پاور خراب شدن و باید تعمیر یا تعویض بشن.

دلیل سیگنال نداشتن تلویزیون lg چیه؟

عوامل مختلفی تو کیفیت سیگنال دهی تلویزیون تاثیرگذار هستن. اگه آنتن تلویزیون کیفیت لازم رو نداشته باشه یا ارتفاع و محل نصبش مناسب نباشه، ممکنه سیگنال تلویزیون قطع و وصل یا به طور کامل قطع بشه. همچنین اگه مانعی تو مسیر ارسال و دریافت سیگنال ها وجود داشته باشه، سیگنال دهی دچار ایراد میشه.
برای رفع مشکل سیگنال نداشتن تلویزیون LG باید همه این موارد رو بررسی و اصلاح کنین. گاهی ممکنه ایراد از قطعات داخلی تلویزیون مثل تیونر (در مدلهای دارای گیرنده دیجیتال داخلی) باشه که در این صورت نیاز به عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی به صورت تخصصی تر هست.

چرا تصویر تلویزیون ال جی دوتایی میشه؟

پنل تلویزیون ال جی ساختار حساس و آسیب پذیری داره که به سرعت در اثر آبخوردگی و یا اصابت ضربه کارایی خودش از دست میده. تصویر دوتایی هم یکی دیگه از اختلالات پنل هستش. با حضور در نمایندگی تی وی مانیتور از این دسته از خرابی ها خلاص میشین. یادتون نره که به هیچ عنوان نباید برای رفع مشکل دوتایی شدن تصویر به پنل ضربه بزنید. این کار بر حجم ایرادات پنل اضافه میکنه.

چرا تلویزیون ال جی من کانال یابی رو انجام نمیده؟

کانال یابی تلویزیون ال جی، میشه به دو روش دستی و اتوماتیک اقدام کرد. در کانال یابی دستی باید کد کانال رو وارد کنین و برای کانال یابی خودکار هم کافیه این گزینه رو انتخاب کنین تا تلویزیون به صورت خودکار، کانال ها رو پیدا کنه. اگه تلویزیون شما عملیات کانال یابی رو انجام نمیده، اول مطمئن بشین که کابل ها درست وصل شدن و آنتن ایرادی نداره.

اگه ممکنه تلویزیون رو با یه آنتن دیگه هم امتحان کنین تا مطمئن بشین که آنتن و همه اتصالات و کابل های مرتبط باهاش سالم هستن. اگه مشکل از آنتن نبود و همچنان کانال یابی انجام نشد، بهتره از تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی بخواین تلویزیون رو عیب یابی و تعمیر کنن.

چرا تلویزیون خط های افقی و عمودی اضافی نشون میده؟

یکی از مشکلات دردسرساز و کلافه کننده ای که میتونه برای پنل تلویزیون ها اتفاق بیفته، ظهور خطوط افقی و عمودی زائد هستش. بی توجهی به این مشکل باعث تشدید خرابی دستگاه و افزایش هزینه ی تعمیر میشه. اگر شاهد چنین خط هایی در نمایشگر تلویزیون ال جی هستید؛ برای تعمیر تلویزیون ال جی و بررسی تخصصی وضعیت پنل اقدام کنید.

تلویزیون lg صدا داره ولی تصویری نشون نمیده، علتش چیه؟

اگه تلویزیون شما صدا داره ولی هیچ تصویری نشون نمیده، به احتمال زیاد برد پاور دچار مشکل شده. البته تجربه نشون داده که این مشکل بیشتر ناشی از خرابی بک لایت هست. هردو قطعه باید در این شرایط بررسی و عیب یابی بشن تا مشخص بشه که کدوم بخش ایراد داره. بسته به شدت خرابی و آسیب دیدگی، با تعمیر یا تعویض برد پاور و بک لایت، میشه مشکل صدا داشتن و تصویر نداشتن تلویزیون ال جی رو برطرف کرد.

تعمیرات تلویزیون ال جی

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد.

شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیر تلویزیون دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی در تمامی بخش های مرتبط با این دستگاه –تعمیر ال ای دی ال جی، تعمیر ال سی دی ال جی، تعمیر پلاسما ال جی، تعمیر اولد ال جی و …  می‌باشد.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود. این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. 

5/5 (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید