جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی

تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی زمانی ضروری است که ایراد وارد شده به مانیتورشدید بوده و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض LCD لپ تاپ ال جی باشد. در این شرایط کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی پس از بررسی دستگاه و شناسایی مدل آن، اقدام به خرید ال سی دی سازگار با دستگاه در صورت امکان ال سی دی اورجینال دستگاه- نموده و اقدامات مورد نیاز جهت تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی را آغاز می نمایند.

شایان ذکر است اقدامات لازم جهت تعویض ال سی دی لپ تاپ صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد. تلاش می شود تا حتی الامکان تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی

عیب یابی و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی

تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ LG است که توسط کارشناسان زبده این مرکز و با استفاده از تخصصی ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. کاربرانی که با مشکل شکستگی ال سی دی مواجه شده اند می توانند در مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی حضور یابند و پس از مراجعه به پارت تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی نسبت به تعویض این قطعه اقدام نمایند. عموماً تشخیص اینکه صفحه نمایش لپ تاپ نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد.

برای این کار می توان لپ تاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپ تاپ متصل کرد. اگر لپ تاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدان معناست که مشکل تنها مربوط به صفحه نمایش است و بنابراین باید صفحه نمایش را با صفحه نمایش جدید دیگری جایگزین کرد. اگر صفحه نمایش لپ تاپ مشکی باقی ماند و یک تصویر کم‌نور در LCD لپ تاپ مشاهده شد ممکن است اینورتر لپ تاپ خراب باشد که به آسانی قابل جایگزین است.

اگر خطوط مواج در صفحه نمایش خارجی نشان داده می‌شود احتمالا مشکل مربوط به مادربرد ‌باشد. اشکالات و سرویس های مربوط به مادربرد می بایست توسط متخصصان و تعمیرکاران این حوزه  انجام شود و تا زمانی که مشکل رفع نشود صفحه نمایش کار نمی‌کند. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی قابل دریافت است.

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی

نیاز به تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی عمدتاً ناشی از آسیب دیدگی و شکستگی بخش هایی از آن است بنابراین بهتر است پیش از هر چیز احتیاط های لازم در زمان جابجایی و کار با این دستگاه رعایت شود. اما گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا بی احتیاطی های کاربران، ال سی دی لپ تاپ، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که تصویر در لپ تاپ، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، در صورت خرابی ال سی دی لپ تاپ، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد.

خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپ تاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ال جی، پارت تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید. برخی از خدمات واحد تعمیر lcd لپ تاپ عبارتند از:

  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ به منظور پیشگیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و … در مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی
  • تعمیر و تعویض lcd لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض پنل شکسته ال جی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ
  • تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی
  • تعویض ال سی دی لپ تاپ
  • تست ال سی دی لپ تاپ و تعیین سطح خرابی
  • تعمیر و تعویض قاب ال سی دی لپ تاپ
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف

شایع ترین علت خرابی ال سی دی لپ تاپ

 شایع ترین خرابی ال سی دی LCD و ال ای دی LED لپ تاپ ال جی شکستن یا ریختن آب و مایعات روی لپ تاپ است که در صورت شکستن و آسیب فیزیکی به صفحه نمایش تنها بایستی نسبت به تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی اقدام نمود اما در صورت ریختن مایعات و نفوذ آن به لایه های صفحه نمایش با کمی خوش شانسی ممکن است به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و بعد از کمی تامل اثرات آب یا مایعات از بین برود. در صورت به جا ماندن خرابی های ناشی از ریخته شدن آب بر روی ال سی دی، می بایست اشکالات پیش آمده با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و توسط کارشناسان مرکز تعمی و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی مرتفع گردد.

نکات مهم در نگهداری از لپ تاپ ال جی

  • جهت تمیز نمودن صفحه LCD لپ تاپ از دستمال نرم مرطوب شده با آب یا مایع تمیز کننده مخصوص LCD استفاده نمایید و هرگز به طور مستقیم هیچگونه مایعی را به روی صفحه آن نپاشید.
  • هنگام بستن صفحه LCD لپ تاپ دقت داشته باشید که هیچ گونه شیئی ما بین LCD و صفحه کلید یا روی لپ تاپ قرار نداشته باشد، زیرا باعث شکستن LCD می‌‌گردد. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ال سی دی لپ تاپ ال جی دریافت نمایید)
  • زیاد روی تاچ پد فشار نیاورید.
  • در صورتیکه از باتری لپ تاپ بمدت طولانی استفاده نمی نمائید، آن را تا ۳۰ الی ۴۰ درصد شارژ نمایید و بعد از خارج کردن باتری در جای خنک نگهداری نمائید.
  • لپ تاپ را مستقیم به برق وصل نکنید. (از پریزها یا سه راهی ها یا محافظ ها استفاده کنید)
  • از نرم افزارها و ضد ویروس های مناسب و سبک استفاده نمایید. (خدمات مرتبط با این بخش را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ ال جی دریافت نمایید)
  • دستگاههای خارجی غیرضروری را از دستگاه جدا کنید.
  • از نرم افزار مدیریت نیرو ( انرژی) استفاده کنید.
  • هر شش ماه، یکبار اتصالات لپ تاپ را تمیز نمایید.
  • آداپتور لپ تاپ را با هیچ دستگاه دیگری ( خصوصا پر مصرف ) بصورت مشترک به یک پریز متصل نکنید.
  • صفحه LCD را بیش از ۱۳۰ درجه باز نکنید.
  • Wireless لپ تاپ را در مکان هایی که احتمال تداخل امواج وجود دارد مانند بیمارستان ، هواپیما و … خاموش نمایید.
  • لپ تاپ را در محیط مرطوبت قرار ندهید، همچنین آنرا از معرض مایعات دور نگهدارید.
  • لپ تاپ را تمیز نگه دارید. (خدمات مرتبط با این سرویس در در مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی قابل دریافت است)

تعمیرات لپ تاپ ال جی

تعمیرات لپ تاپ ال جی نظیر تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی به دلیل ساختار ویژه و هوشمندِ این محصول، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی تام و جامعی با ساختار کلیه‌ی قطعات موجود در آن داشته باشند. متخصصان این حوزه ضمن آشنایی با ساختار قطعات، می‌بایست توانایی انتخاب رویکردهای سازگار با تعمیر هر مدل از لپ‌تاپ‌های ال جی را داشته باشند؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان و مهندسان تعمیرات از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترها، حتی ماهیت و پیچیدگی مشکل ایجاد شده، برخوردارند.

عدم توجه به برخی عوامل، نظیر مجاز یا غیرمجاز بودن یک مرکز، حضور کارشناسان کاربلد یا تعمیرکاران مبتدی، بهره‌مندی مرکز از ابزارآلات تخصصی یا قدیمی و مستهلک و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه‌کننده به آن مرکز در پی داشته باشد. زیرا مراکز غیرمجاز، غالباً، تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیرات لپ تاپ ال جی حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و ضوابط طرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی ارائه می دارد. نمایندگی ال جی جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، ساختار درونی خویش را به پارتهای مجزایی تقسیم کرده و در هر یک از این پارتها، خدمات مرتبط با یک محصول خاص را به کاربران ارائه میدهد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌ مدارانه، اهتمام ویژه ای به خدمات ‌رسانی سریع با قیمت‌ ها و هزینه ‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده در آنها نظیر خدمات مرتبط با تعویض ال سی دی لپ تاپ ال جی به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تعمیرات ال جی معرفی شده اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

لینک مفید

مرکز تعمیرات لپ تاپ  / نمایندگی تعمیر لپ تاپ  / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ /

لینک مفید

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /

امتیاز شما به این نوشته