جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات ال جی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و مدرن‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. باید توجه داشت که خرابی‌های پیش آمده در این قطعه می‌بایست به بهترین شکل ممکن رفع و مرتفع گردد زیرا کمپرسور یکی از قطعات اصلی و حیاتی موجود در یخچال های ال جی است که بروز خرابی در آن منجر به خرابی کل دستگاه و از کارافتادگی آن می‌گردد.

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی در صورتی که بر استانداردهای این حوزه انجام پذیرد منجر به بهبود کیفیت این قطعه و بازیابی عملکرد آن می‌گردد. شما کاربران گرامی می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر موتور یخچال ال جی را از کارشناسان حاضر در مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی دریافت نمایید. خدمات مرتبط با این بخش به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد.

تعمیر کمپرسور یخچال ال جی

عیب‌یابی و تعمیر کمپرسور یخچال ال جی

در صورتی که از کاربران یخچال های ال جی هستید و احتمال می‌دهید که اشکالاتی در کمپرسور این دستگاه به وجود آمده است می‌توانید با تست و بررسی بخش‌هایی از یخچال، از بروز خرابی در کمپرسور یخچال ال جی مطمئن گردید. توصیه می‌شود در صورت مشاهده اشکالات زیر در کمپرسور یخچال، با کارشناسان مرکز تعمیر کمپرسور یخچال ال جی تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال ال جی را دریافت نمایید.

خرابی فن خنک‌کننده یخچال فریزر

فن کمپرسور یخچال ال جی، قطعه‌ای حیاتی در ساختار این سیستم است و وجود آن برای خنک‌سازی سیستم و جلوگیری از تولید گرمای بیش از حد ضروری است. اگر فن متوقف شود، صداهای نابهنجاری از یخجال فریزر شنیده خواهد شد. توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در فن کمپرسور یخچال ال جی بلافاصله رفع گردند از از ایجاد خرابی‌های دوچندان در دستگاه جلوگیری شود.

پایین بودن درجه خنکی یخچال

یکی از نشانه‌های معمول در خرابی کمپرسور یخچال ال جی، پایین بودن درجه خنکی هوای درون یخچال است. جهت اطمینان از وجود چنین اشکالی می‌توان تست موتور را انجام داد. تست این بخش نیاز به حضور کارشناسان تعمیر موتور یخچال ال جی دارد و انجام آن توسط کاربران عادی امکان‌پذیر نیست.

 کمپرسور پر سر و صدا

کمپرسور یخچال ال جی معمولاً در حین کار صدایی ندارد، از این رو شنیده شدن صدای نابهنجار از این قطعه را می‌توان نشانه‌ای دال بر وجود خرابی در آن دانست. کافی است رد صدای شنیده شده را بگیرید تا متوجه شوید که آیا این صدا مربوط به کمپرسور یخچال ال جی است یا خیر. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر کمپرسور یخچال ال جی از طریق تماس با نمایندگی ال جی و ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی قابل دریافت است.

رفع مشکل صدای کولرگازی ال جی

تعویض کمپرسور یخچال ال جی

تعویض کمپرسور یخچال ال جی، در صورت وجود اشکال مکانیکی و فشار مثبت در سیستم، به روش زیر انجام می‌شود:

  • کمپرسور جدیدی تهیه می‌شود و لوله پروسس و شیر پروسس بر روی آن نصب می‌گردد (در صورت نیاز) و در انتهای لوله، درپوش گذاشته می‌شود.
  • عملیات تخلیه نیز انجام می‌شود.
  • کمپرسور یخچال ال جی که دچار خرابی شده است، برداشته می‌شود (به وسیله لوله‌بر، لوله های متصل به کمپرسور در فاصله 25 میلیمتری از لوله های اصلی کمپرسور بریده می‌شود. درپوش بر روی لوله‌های کمپرسور گذاشته می‌شود)
  • از طریق لوله ساکشن و لوله ورودی کندانسور، نیتروژن خشک به داخل سیستم دمیده می‌شود.
  • درایر یا فیلتر کثیف، از خروجی کندانسور جدا می‌شود. در حین جداسازی (که توسط شعله انجام می‌شود)، نیتروژن خشک به داخل سیستم دمیده می‌شود تا از طریق درایر خارج گردد.
  • در این مرحله از تعویض کمپرسور یخچال ال جی، محل اتصال با دقت تمیز می‌شود به صورتی‌که مواد زائد وارد سیستم نشود.
  • در این مرحله کمپرسور جدید یخچال ال جی و درایر جدید نصب می‌گردد.
  • سیستم وکیوم می‌گردد و در ادامه شارژ می‌‌شود.

نمایندگی رسمی ال جی در تهران

نمایندگی رسمی ال جی در تهران با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی رسمی ال جی در تهران، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. کیفیت روی دیگر سکۀ این سازمان است و این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات بپردازد.

سوالات متداول تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال

تعمیرات موتور یخچال ال جی چگونه انجام می شود؟

موتور یا کمپرسور مجموعه ای است متشکل از پیستون، میلنگ و سوپاپ ها. در تعمیرات موتور یخچال ال جی تعمیرکار باید با همه این اجزا و کارکرد آنها آشنایی کامل داشته باشد. میلنگ از طریق یک موتور آسنکرون درون محفظه کمپرسور قرار گرفته که با چرخش خود باعث می شود پیستون شبیه به تلمبه عمل کرده و با باز و بسته شدن سوپاپ ها، گاز در لوله ها و سیلندر به گردش در آید و در نهایت یخچال به درستی کار می کند.گاز مدام از لوله برگشت، مَکیده می شود و به وسیله  فشار به لوله رفت وارد می گردد. در نتیجه فرآیند سرماسازی صورت می گیرد. در تعمیرات موتور یخچال ال جی این نکته قابل توجه است که امروزه دیگر میلنگ در کمپرسورهای خطی و اسکرال و روتوری وجود ندارد، بلکه مقدار معینی روغن که درون پوسته قرار دارد که کار خنک کاری و روانکاری بخش الکتریکی و مکانیکی را بر عهده دارد.

تعمیرات کمپرسور یخچال چه اهمیتی دارد؟

کمپرسور یا موتور یخچال گاز مبرد فریون را داخل کانال های اوپراتور می چرخاند و فشرده می کند. گاز فریون درون کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می شود. حال اگر این بخش مهم از یخچال خراب باشد، عملا دستگاه از کار می افتد و قابل استفاده نیست. بنابراین لازم است برای تعمیرات موتور یخچال ال جی در اسرع وقت به یک مرکز تعمیراتی معتبر و مجاز مراجعه کنیم.

 وقتی کمپرسور مدام کار می کند، برای تعمیرات موتور یخچال ال جی باید چه اقدامی کنیم؟

این بخش از تعمیر یخچال را باید به تعمیرکار متخصصِ تعمیرات موتور یخچال ال جی سپرد. معمولا نحوه تعمیر این بخش بدین صورت است.

 ابتدا برای یافتن حفره ایجاد شده در مسیر گردش گاز، اوپراتور کندانسور بررسی می شود، سپس از طریق جوشکاری محل آسیب دیده را ترمیم می کنند و بعد یخچال را تحت فشار هوا قرار می دهند. پس از این مرحله باید نشتی با آب و صابون تست شود و در صورت نبودن هیچ گونه نشتی پمپ لوله ها را کاملا از هوا تخلیه کرد. در این مرحله به آرامی درون لوله ها گاز تزریق می شود. شارژ گاز که تمام شد، لوله کور را مجددا مسدود و جوشکاری می کنند تا مانع خروج گاز از درون یخچال شود. تعمیرات کمپرسور یخچال ال جی را حتما به یک مرکز متخصص بسپارید.

5/5 (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید