جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فیلتر برق لباسشویی ال جی

فیلتر برق لباسشویی ال جی یکی از قطعات موجود در این دستگاه است که امکان بروز خرابی و اختلال در آن وجود دارد. در صورت خرابی فیلتر برق ماشین لباسشویی، نویزهای تولید شده توسط این دستگاه به سایر دستگا‌ه‌های الکترونیکی موجود در محیط منتقل می‌شوند. (فیلتر برق لباسشویی سبب کاهش تداخل و افت نویزهای الکتریکی‌ای می‌گردد که توسط موتور لباسشویی تولید می‌شود). خرابی فیلتر برق لباسشویی نشانه‌هایی دارد که پریدن فیوز یکی از آنهاست.

توصیه می‌شود در صورت بروز اختلال در فیلتر برق لباسشویی ال جی، هر چه سریع‌تر جهت تعمیر یا تعویض آن اقدام نمایید تا از بروز اشکال در سایر دستگاه‌های موجود در محیط جلوگیری کرده باشید. تعمیر و تعویض فیلتر برق لباسشویی ال جی یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی ال جی است که صرفاً پس از طی مراحل عیب‌یابی دستگاه و تشخیص صحیح نوع اشکال پیش آمده انجام می‌پذیرد.

فیلتر برق لباسشویی ال جی

تعمیر فیلتر برق لباسشویی ال جی

تعمیر فیلتر برق لباسشویی ال جی نیز همانند هر تعمیر دیگری، نیاز به ابزار و وسائل خاص خود دارد. بنابراین پیش از شروع می‌بایست یک فیلتر برق و یک پیچ‌گوشتی را در کنار خود داشته باشید. پس از تهیه این دو مورد، دستورالعمل زیر را دنبال کنید (توصیه می‌شود پیش از این کار عکسی از اتصالات تهیه کنید تا اتصالات را به فیلتر جدید بر اساس آن وصل کنید):

قطع کردن برق ماشین لباسشویی:

از آنجا که برای تعویض فیلتر برق لباسشویی ال جی با سیم‌های برق سرکار داریم باید در اولین گام ارتباط دستگاه را با برق قطع کنیم. برای این کار کافی است تا دو شاخه‌ی برق را از پریز بکشیم.

خارج کردن پنل بالایی:

در این مرحله نیاز است پنل بالایی لباسشویی خارج شود. برای این کار پیچ‌هایی که پنل را به بدنه محکم کرده است را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید و پنل را به سمت بیرون بکشید تا از ماشین لباسشویی جدا شود. 

نکته: خارج کردن پنل هر مدل دستگاه با سایر دستگاه‌ها تفاوت دارد.

بررسی فیلتر برق لباسشویی ال جی:

در این مرحله –و پس از برداشتن پنل بالایی- خواهید توانست فیلتر برق ماشین لباسشویی را ببینید. خرابی این فیلتر نشانه‌هایی دارد که در صورت مشاهده آنها می‌توانید جهت تعمیر لباسشویی و تعویض فیلتر اقدام کنید: انفجار یا برآمدگی در فیلتر، علایم سوختگی، علایم دود کردن یا بودن مایع در ته فیلتر. البته خرابی فیلتر ممکن است هیچ علامتی هم نداشته باشد که این مورد را می‌توان هنگام کار کردن ماشین لباسشویی و ایراد در کارکرد دیگر لوازم برقی مشاهده کرد.

تعویض فیلتر برق:

فیلتر برق لباسشویی ال جی معمولاً با پیچ‌هایی به داخل کابینت ماشین لباسشویی وصل شده است. پیچ‌های نگهدارنده این قطعه نیز در بیرون قرار دارند که می‌بایست آن‌ها را با استفاده از پیچ گوشتی مناسب باز کنید تا فیلتر آزاد شود. پس از آزاد شدن وقتی فیلتر از کابینت، می‌توانید آن را با یک نمونه جدید عوض کنید. 

نکته: هر کانکتور الکتریکی که از فیلتر قدیمی باز می‌شود را به فیلتر جدید وصل کنید البته در همان موقعیت فیلتر قدیمی.

اتصال فیلتر برق به کابینت:

پس از آنکه تمامی کانکتورهای الکتریکی به فیلتر جدید منتقل شدند می‌توانید آن را مانند قبل به کابینت ماشین لباسشویی وصل کنید. پس از آن، پنل بالایی را سرجای خود قرار دهید و پیچ‌های آن را ببندید.

تست فیلتر برق لباسشویی ال جی

با انجام مراحل درج شده در بخش فوق، کار تعویض و تعمیر فیلتر برق لباسشویی ال جی به اتمام می‌رسد. پس از انجام ۵ مرحله فوق، می‌بایست مجدداً برق ماشین لباسشویی را وصل کنید و به صورت آزمایشی کارکرد این قطعه را تست کنید و ببینید که آیا با کار کردن ماشین لباسشویی همچنان در عملکرد دیگر لوازم برق تداخلی ایجاد می‌شود یا خیر. در صورتی که با وجود تعویض فیلتر برق لباسشویی، مشکل پیش آمده برطرف نشد توصیه می‌‌شود اشکال پیش آمده را با یکی از کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی درمیان بگذارید.

این مطلب را از دست ندهید: تعمیر شیربرقی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی، فروش و تعمیر، به مشتریان و مشترکان لباسشویی های ال جی ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کرده و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی مشتمل بر سه بخش «فروش»، «تعمیر» و «آموزش کاراموزان» است. سرویس های مرتبط با فروش لباسشویی ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی، سرویس های مرتبط با تعمیر در مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات لباسشویی ال جی با حضور در مرکز تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است.

تعمیرات ال جی

مدیریت مرکز تعمیرات ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است. به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی می‌باشند زیرا کارشناسان حاضر در این مرکز، دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی-آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید