جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

داغ شدن تلویزیون ال جی

داغ شدن تلویزیون ال جی از آن دست ایراداتی است که مکرراً توسط مراجعان به به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی گزارش شده است. باید توجه داشت که داغ شدن تلویزیون ال جی، تا اندازه ای، به دلیل ساختار و قطعات به کار رفته در این دستگاه، حتی در مدل های جدید عرضه شده یعنی مدل های LED و LCD امری طبیعی است. این داغ شدگی مختص تلویزیون های این برند نیست و در برندهای دیگر نیز ممکن است مشاهده شود.

اگرچه تولید گرما در مدل های نوین، در قیاس با مدلهای پیشین تلویزیون نظیر پلاسما بسیار کمتر شده است لیکن همچنان ادامه دارد. میزان داغ شدن تلویزیون ال جی در تکنولوژی های مختلف ساخت این دستگاه متفاوت است و بر اساس قطعات داخلی و ساختار آن گاه تا ۶۰ درجه سانتی گراد اندازه گیری می شود. در هر حال گرم شدن تلویزیون ال جی تا درجه ای خاص امری طبیعی است و چندان نگران‌کننده است. بروز اشکال در این دستگاه زمانی صورت می پذیرد که این داغ‌شدگی از حدی فراتر رود و به سایر قطعات تلویزیون آسیب رساند. کاربران گرامی می توانند خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون ال جی را با حضور در نمایندگی ال جی دریافت نمایند.

دلیل داغ شدن تلویزیون ال جی

داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای پلاسما

داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای پلاسما بسیار بیشتر از مدلهای ال سی دی و ال ای دی است. این امر از آن روست که تولید نور در این دستگاه توسط پیکسل های نمایشگر انجام می شود.از سویی دیگر، بخش‌هایی از پیکسل تلویزیون های پلاسما نور سفید مورد نیاز برای دیده شدن پیکسل را فراهم می کند و این امر گرمای تولید شده را دوچندان می کند.

از طرفی ولتاژ بالای مورد نیاز برای تغذیه پنل تلویزیون پلاسما هم مدارات خاصی با قطعات با توان بالا می خواهد که این قطعات هم تلفات گرمایی زیادی دارند و حرارت آنها هم به حرارت کلی دستگاه می افزاید. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای پلاسما را با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون LG دریافت نمایید. راه های ارتباطی با این مرکز در وب سایت ذکر شده است.

داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای LED

خوشبختانه مشکل داغ شدن تلویزیون ال جی تا حدود زیادی در مدلهای جدید LED مرتفع شده است. در تلویزیون های LED که نور بک لایت تلویزیون بوسیله لامپهای ال ای دی ایجاد می شود حرارت بسیار کمی در بخش بک لایت تلویزیون ایجاد می شود. بعلاوه با تغییر مکان فلتهای پنل از بالا به پایین میزان استهلاک این تلویزیونها به کمترین حد ممکن رسیده است. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای LED را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی دریافت نمایید. راه های ارتباطی با این مرکز در وب سایت ذکر شده است.

داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای LCD

داغ شدن تلویزیون ال جی در مدلهای LED بسیار کمتر از مدلهای پلاسما است. این امر از آن روست که در تلویزیون های ال سی دی نور بک لایت بوسیله لامپهای فلورسنت تامین می شود. گرم شدن تلویزیون های ال سی دی ال جی ارتباط مستقیمی با میزان زمان روشن ماندن این دستگاه دارد.

با بالا بودن زمان روشن ماندن تلویزیون و عدم تبادل حرارتی کافی میزان حرارت این دستگاه از حد مطلوب خارج می شود و عاملی برای استهلاک تلویزیون و مخصوصا صفحه نمایشگر دستگاه می شود. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون ال جی را با حضور در نمایندگی ال جی دریافت نمایید.

رفع مشکل داغی بیش از حد تلویزیون ال جی

جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلویزیون ال جی

همانگونه که می دانید، تلویزیون ها، صرف‌نظر از مدل و تکنولوژی‌شان، انرژی نسبتاً زیادی را مصرف می‌کند و بخش عمده ای از هزینه های انرژی هر منزل را به خود اختصاص می دهند. انرژی مصرف شده توسط تلویزیون ها، گرمای زیادیزایجاد می‌کند که این گرما با سیستم تهویه قابل رفع است. با این حال، برخی از مردم تلویزیون‌های خود را طوری نصب می‌کنند که اصلاً فضایی برای تهویه باقی نمی‌ماند.

این امر بر سیستم تهویه تأثیر می‌گذارد و منجر به داغ شدن تلویزیون ال جی می‌شود. تلویزیون‌ها در شرایطی که گرما زیاد است، خیلی دوام نمی‌آورند زیرا اجزای داخلی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. حتماً تلویزیون خود را به گونه‌ای نصب کنید که اطراف سیستم تهویه ۱۰ سانتی‌متر فضا برای نفس کشیدن باقی بگذارید. به این معنی که اگر تلویزیون شما پنل مسطح دارد و سیستم تهویه در پشت تلویزوین قرار دارد، آن را روی دیوار نصب نکنید. به جای این کار، آن را روی میز تلویزیون بگذارید و ۱۰ سانتی‌متر از دیوار فاصله دهید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی تعمیر با تمامی قطعات این محصول آشنایی داشته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن می باشند. دوره ‌های تخصصی مذکور با ورود هر یک از مدلهای جدید تلویزیون ال جی برگزار گشته و کارشناسان تعمیر با حضور در آنها با جدیدترین متدهای تعمیرات تلویزیون ال جی آشنا می ‌شوند.

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی و رفع مشکلات مرتبط با این دستگاه نظیر مشکل داغ شدن تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد. شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون  lg می‌باشد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی نظیر خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران بر این نکته واقف است که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ راه است. متخصصان و کادر نمایندگی ال جی در ایران با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد، همواره همگام با مشتریان خود اقدام به نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده می‌نمایند و در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی هستند. در بخش واحد های تخصصی  تعمیرات ال جی  معرفی گشته اند.

4.3/5 (3 امتیاز)

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • ابراهیم کیماسی

    باسلام بعرض می‌رساند تلویزیونی, LCD ما چند وقتی است که بوی گرما و سیم سوخت از خود متساعد می‌کند که نگرانم کرده است این مورد طبیعی است یا مشکل دارد این بو از پشت تلویزیون از ناحیه سیم برق وصل به تلویزیون میباشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید باتشکر

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز بله دستگاه ایراد داره و طبیعی نیست باید بررسی بشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید