جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تاچ تبلت ال جی

برخی قطعات تبلت ال جی، نظیر تاچ، به دلیل موقعیتی که دارند (منظور قرار گرفتن این قطعه بر سطح خارجی دستگاه است) احتمال خرابی و بروز اختلال در آنها دوچندان است. قطعه ای نظیر تاچ، به دلیل آنکه بر سطح خارجی تبلت قرار دارد و یکی از بخش های پرکاربرد دستگاه است، احتمال خرابی در آن بسیار است. اختلال پیش آمده در تاچ تبلت هم می تواند هم به دلیل وارد شدن ضربه های سخت به آن و هم به دلیل اشکالات نرم افزاری باشد.

افتادن تبلت بر زمین و وارد شدن ضربه های سنگین به تاچ، ریختن آب و مایعات دیگر بر روی تبلت، ویروسی شدن دستگاه و مواردی از این دست، همه اتفاقاتی است که ممکن است منجر به خرابی تاچ و لزوم تعمیر تاچ تبلت ال جی گردند. تشخیص این موضوع که خرابی های تاچ دستگاه، سخت افزاری و یا نرم افزاری است نیاز به بررسی دقیق دستگاه توسط کارشناسان تعمیر تاچ تبلت ال جی دارد.  بنابراین بهتر است با بروز خرابی در این بخش از دستگاه، به یکی از مراکز مجاز و استاندارد فعال در حوزه تعمیرات تبلت ال جی مراجعه کنید و خواستار تعمیر تاچ تبلت ال جی خود گردید.

تعمیر تاچ تبلت ال جی

تعویض و تعمیر تاچ تبلت ال جی

تعمیر و تعویض تاچ تبلت ال جی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ال جی است که توسط مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت ال جی ، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در صفحه نمایش و تاچ را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی می نمایند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در تاچ اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر تاچ تبلت ال جی آغاز می گردد. در غیر اینصورت –یعنی در شرایطی که تعمیر ممکن نباشد- کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تبلت LG، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض تاچ تبلت ال جی می نمایند. در هر حال تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض تاچ تبلت ال جی با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

آموزش تعمیر تاچ تبلت ال جی

تعمیر تاچ تبلت ال جی و سایر نکات آن توسط کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت ال جی در بخش زیر آموزش داده خواهد شد لیکن در صورتی که آشنایی و تسلطی بر این حوزه ندارید توصیه می شود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تاچ تبلت ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید. در این مرکز تعویض انواع تاچ و ال سی دی تبلت ال جی با کیفیت اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد.

جهت تعمیر تاچ تبلت ال جی دستورالعمل های زیر را دنبال نمایید:

  • انتخاب یک فضای تمیز و عاری از آلودگی
  • خالی کردن الکتریسته ساکن در بدن با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی مشابه.
  • کسب اطمینان از فراهم بودن قطعات و ابزارهای مورد نیاز
  • فراهم کردن پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس و انبرک پلاستیکی
  • مشاهده ویدئوهای آموزش مرتبط در صورت نیاز
  • خاموش کردن تبلت جهت شروع تعمیر تاچ تبلت ال جی
  • باز کردن پیچ های پشت تبلت
  • خارج کردن باتری تبلت (اگر باتری جدا نمیشود ابتدا سوکت باتری را پس از باز کردن پشت تبلت در بیاورید تا از آسیب به تبلت جلوگیری شود)
  • انجام تعویض و تعمیر تاچ تبلت ال جی بر اساس ویدئوی مرتبط با تبلت خویش
  • تست تاچ تبلت پس از تعمیر تاچ تبلت ال جی
  • عدم استفاده از فشار در حین کار با تبلت ( اگر بخشی باز دستگاه به درستی جا نیفتاده است آن را به زور جا ندهید. یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است.)
  • از فشار و چرخاندن بیش از اندازه پیچ ها خودداری کنید این کار سبب هرز شدن پیچ و جای آن می شود.
  • بخش های ذکر شده را تست کنید: صفحه نمایش لمسی یا تاچ تبلت، ال سی دی / صفحه نمایش، حسگر فیوز، اسپیکر و میکروفون، بلندگو، دوربین جلو و عقب، شبکه و وای فای، دکمه های خانه و ولوم، پورت شارژ و جک هدفون.

نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت ال جی

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت ال جی سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر تاچ تبلت ال جی عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  1. پس از تعمیر تاچ تبلت ال جی عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید.
  2. یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ تبلت ال جی مجدد کنید.
  3. تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

تعمیرات تبلت ال جی

مدیریت مرکز تعمیرات تبلت ال جی تمامی تلاش و امکانات خویش را بکار گرفته تا از طریق همکاری با برترین کارشناسان این حوزه و بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تخصصی، بالاترین سطح کیفی تعمیر و خدمات را به کاربران این برند ارائه نماید و کیفیت اولیه محصول را به آنها بازگرداند.

مرکز تعمیرات تبلت ال جی با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. شما کاربران گرامی می توانید در این مرکز حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات تبلت ال جی نظیر تعمیر تاچ تبلت ال جی را دریافت نمایید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات نظیر تعمیر تاچ تبلت ال جی بپردازد. کادر مجرب تعمیرات ال جی، بطور حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند از همین‌روست که تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارنتی و ضمانت خدمات انجام می‌پذیرد. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

لینک مفید

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی

امتیاز شما به این نوشته