جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر پاور مانیتور ال جی

آنچه باید در باره تعمیر پاور مانیتور ال جی بدانیم. پاور معمولاً اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش مانیتور است. نقشی که پاور در عملکرد صحیح دستگاه دارد تا بدان‌جا مهم است که معمولاً در صورت بروز اختلال در عملکرد مانیتور، نخستین جایی که توسط تعمیرکار بررسی می‌شود همین بخش پاور است. خرابی های پاور نشانه های متعددی دارد که در بخش های آتی به برخی از آنها اشاره خواهد شد. نکته مهم در این میان آن است که این اختلالات، به هر دلیل که باشد، می‌بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد.

مرکز تعمیرات ال جی یکی از مراکز پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر پاور مانیتور ال جی است که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به آن سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. درصورتی که به هر دلیل امکان جابجایی مانیتور را و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر مانیتور ال جی در محل استفاده نمایید. در این سرویس کلیه خدمات مرتبط با تعمیر این دستگاه از جمله خدمات تعمیر پاور مانیتور ال جی ارائه می‌گردد.

تعویض پاور مانیتور ال جی

عیب یابی و تعمیر پاور مانیتور ال جی

مهم‌ترین مرحله در هر عملیات تعمیری، از جمله تعمیر پاور مانیتور ال جی مرحله عیب یابی است. عیب یابی صحیح و تشخیص درست اشکال پیش آمده در دستگاه سبب می گردد تا راهکار استفاده شده جهت تعمیر بالاترین تأثیر را داشته باشد و اشکالات پیش آمده با استفاده از کارامدترین روشها تعمیر شوند.
اما در عیب یابی، آنچه که مهم است توجه به خرابی های پیش آمده در دستگاه و نشانه های این خرابی است. برای مثال، خاموش و روشن شدن‌های مکرر، نشانه‌هایی دال بر خرابی پاور دستگاه هستند.

اگر در حین کار با مانیتور به یکباره مانیتور خاموش و روشن می شود و یا تصویر مانیتور رفت و برگشت دارد، اینها همه نشانه ای بر خرابی پاور است؛ به ویژه اگر از درستی اتصال کابل برق، کابل تصویر مانیتور و نیز سلامتی کارت گرافیک خود مطمئن هستید. اگر چه احتمالاً بتوان اشکال پیش آمده در پاور را با اندک مطالعه و تخصصی، مرتفع ساخت اما توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این بخش، خدمات مرتبط با تعمیر پاور مانیتور ال جی به متخصصان این حوزه سپرده شود.

تعمیر کلید پاور مانیتور ال جی

همانگونه که ذکر شد عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست منشاء اشکال پیش آمده در آن، نخستین و مهم ترین گام در تمامی تعمیرات از جمله تعمیر پاور مانیتور ال جی است. در ارتباط با خرابی های پاور از آنجا که یکی از بخش های مرتبط با پاور، کلید آن است، بنابراین می‌بایست این بخش از دستگاه و خرابی های احتمالی آن نیز مدنظر قرار گیرد.

برای مثال در نخستین گام می توان بررسی کرد که چراغ پاور مانیتور روشن می‌شود یا خیر؛ اگر روشن شد و مانیتور تصویر نداشت، در این صورت توصیه می‌شود که نور چراغ قوه‌ای به صفحه تابانده شود. اگر تصویری مشاهده شد احتمالا مشکل ایجاد شده مربوط به نور پس‌زمینه مانیتور است. اما اگر چراغ پاور روشن نمی‌شد، احتمالا مشکل مربوط به پاور مانیتور است. بدین معنا که اشکالی در یکی از خازن‌ ها ایجاد شده است. 

اگر چه احتمالاً بتوان اشکال پیش آمده در خازن را با اندک مطالعه و تخصصی، مرتفع ساخت اما توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، خدمات مرتبط با تعمیر پاور مانیتور ال جی به متخصصان این حوزه سپرده شود. برای کسب اطمینان از وجود خرابی در خازن می توان به نشانه های زیر دقت کرد: ویز ویز کردن مانیتور و یا خط خطی شدن صفحه نمایشگر.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی – ازجمله تعمیر پاور مانیتور ال جی- فراهم گشته است. دستیابی مرکز تعمیرات LG به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته است.

تعمیر پاور مانیتور ال جی

تعمیرات مانیتور ال جی

تعمیرات مانیتور ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ال جی است که با بهره‌مندی از حضور متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار انجام می‌پذیرد. خدمات تعمیرات ارائه شده در مرکز تعمیرات مانیتور ال جی محدود به مدل و ساختار خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های این برند اعم از مانیتورهای IPS، مانیتورهای ۴K و مانیتورهای تلویزیون ال جی را شامل می‌گردد. اگر شما نیز دارنده یکی از مانیتورهای ال جی هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور ال جی تمامی خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیر و بازسازی مانیتورهای ال جی از جمله تعمیر پاور مانیتور ال جی را دریافت نمایید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

3/5 (4 امتیاز)