جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی لوازم خانگی ال جی، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بهسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی لوازم خانگی LG در امر خدمات‌رسانی است.

نمایندگی لوازم خانگی ال جی در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش، تعمیر و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. خدمات نمایندگی لازم خانگی LG منحصر به سرویس و یا محصولی خاص نیست و از تمامی تولیدات این شرکت پشتیبانی می کند.

نمایندگی لوازم خانگی ال جی در تهران

اگر در تهران سکونت دارید و به دنبال مرکز معتبری هستید تا یکی از لوازم خانگی ال جی را از آن خریداری کنید. یا اینکه با مشکلی در تلویزیون ال جی، یخچال ال جی، ماشین لباسشویی ال جی و … مواجه شده‌اید و به دنبال مرکز تخصصی برای تعمیر دستگاه موردنظر خود هستید، نمایندگی لوازم خانگی ال جی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این مرکز شعبه‌های متعددی در سطح کلان‌شهر تهران دارد که شامل: سعادت‌آباد و تجریش در شمال تهران، میرداماد و فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و امیرآباد و ولیعصر در مرکز تهران می‌باشند. با این وجود در هر کجای تهران که باشید می‌توانید با مراجعه به یکی از این شعب از خدمات ویژه نمایندگی ال جی در تهران استفاده کنید.

نمایندگی لوازم خانگی ال جی در کرج

تنها کاربران تهرانی نیستند که می‌توانند از خدمات نمایندگی لوازم خانگی ال جی استفاده کنند، بلکه کاربران کرجی هم می‌توانند از خدمات ویژه این مرکز بهره‌مند شوند. چراکه نمایندگی ال جی در کرج هم شعبه دارد. شعبه این مرکز در منطقه شاهین ویلا کرج قرار گرفته است که خدمات فروش و تعمیرات تمامی لوازم خانگی ال جی را به کاربران کرجی در هر کجای این کلان‌شهر که باشند از جهانشهر گرفته تا عظیمیه، گوهردشت، طالقانی، فردیس، مهرشهر، گلشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد. با این وجود حتی اگر در کرج هم ساکن هستید می‌توانید از خدمات ویژه نمایندگی رسمی لوازم خانگی ال جی در کرج استفاده کنید.

خدمات نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی لوازم خانگی ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا، فروش و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با تعمیر برخی از لوازم خانگی (نظیر یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل ارائه می گردد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند.

شایان ذکر است در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در نمایندگی لوازم خانگی ال جی خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی انجام می پذیرد.

نمایندگی لوازم خانگی ال جی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر انواع سینمای خانگی، جاروبرقی، اجاق گاز، ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر، یخچال، کولرگازی، اسپلیت و پکیج ال جی است. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند با حضور در نمایندگی ال جی و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در بخش زیر مختصراً به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر هر یک از لوازم خانگی ال جی که در با حضور در نمایندگی ال جی قابل دریافت است اشاره خواهد شد.

تعمیر سینمای خانگی ال جی

کاربرانی گرامی سینماهای خانگی ال جی می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با نصب، راه‌‌اندازی، تنظیم و تعمیر انواع سینمای خانگی ال جی را با حضور در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دریافت نمایند.

برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر سینمای خانگی ال جی که توسط کارشناسان این مرکز ارائه می‌گردد عبارت است از: رفع اشکالات کیفیت آمپلی فایر، انجام اقدامات لازم جهت افزایش توانمندی سینمای خانگی ال جی، تعمیرات برد DVD Player توسط کارشناسان تعمیر سینمای خانگی ال جی، رفع اشکالات روی مدار دی وی دی پلیر، رفع اشکالات مدار و مسیریابی برد دی وی دی پلیر و… .

تعمیر اجاق گاز ال جی

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، تعمیر اجاق گاز ال جی است. متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز LG تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر و سرویس اجاق گاز را ثبت نمایند.

برخی از خدمات مرتبط با تعمیر این دستگاه عبارت است: تعمیرات اجاق گاز با مشکل روشن نشدن شعله ، تعمیر مشکل نامناسب بودن دمای فر، بهسازی عملکرد صفحه دیجیتالی اجاق گاز، تعمیر ترموکوبل اجاق گاز ال جی، تعمیر ایراد فیزیکی مثل ایرادات در فر و یا شکستگی شیشه، تعويض شيشه نشکن سکوریت اجاق گاز، تعمير فندك اجاق گاز ال جی، تعمير فر جوجه گردان اجاق گاز، تست نشت يابي اجاق گاز هاي قديمي و … .

تعمیر جاروبرقی ال جی

کارشناسان تعمیر جاروبرقی ال جی با بررسی تعداد بی‌شماری از جاروبرقی های ال جی و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیر جاروبرقی های ال جی به‌کار بسته‌‌اند. وجه اشتراک تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی، پیاده سازی آنها توسط مجرب ترین و خبره ترین کارشناسان در یک فضای کاملاً حرفه ای است.

سرویس‌های مرتبط با این دستگاه که با حضور در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است عبارت است: تعمیر مشکل روشن نشدن جاروبرقی، تعمیر مشکل نامنظم کار کردن جاروبرقی، تعمیر مشکل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، تعمیر مشکل مکش کم جاروبرقی، تعمیر مشکل داشتن صدای ناهنجار، تعمیر مشکل کار کردن جاروبرقی با لرزش بالا و …. .

تعمیر ظرفشویی ال جی

کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که در این بین، برخی از این دلایل رایج‌تر و شایع‌ترند. وجود اشکال در میکروسویچ درب، خرابی تایمر یا برد کنترل، کار نکردن کلید‌های انتخاب، خرابی رله‌ی استارت موتور، وجود اشکال در فیوز حرارتی و موتور محرک برخی از شایع‌ترین عللی هستند که سبب کار نکردن و روشن نشدن ظرفشویی می‌گردند.

خوشبختانه تمامی اشکالات مذکور با اندک دستکاری و تنظیم دستگاه قابل رفع‌اند؛ به شرط آنکه تعمیر آنها توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی مرتبط با این کار انجام شود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی از مراکز مجهز و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع ماشین ظرفشویی ال جی است که برخوردار از حضور خبره‌ترین کارشناسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات است.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با انواع ماشین لباسشویی ال جی به متقاضیان است.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با انواع لباسشویی ال جی نظیر تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و …. از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است. (غالب سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی بصورت سرویس در محل ارائه می گردد؛ زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است).

تعمیر کولرگازی ال جی

تعمیر کولرگازی ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به نوع خاصی از کولرگازی نیست و تمامی مدلهای این برند اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره‌ای یا یک تکه را شامل می‌گردد. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولرگازی ال جی می‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی اتخاذ کنند.

تعمیر مایکروفر ال جی

دارندگان انواع مایکروفر ال جی می توانند با مراجعه به این مرکز، اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهسازی و تعمیر مایکروفر خویش باشند. در صورتی که امکان حمل مایکروفر و مراجعه به تعمیرگاه وجود نداشته باشد می توان از سرویس تعمیر مایکروفر در منزل استفاده کرد.

برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی ارائه می‌گردد عبارت است از: تعمیر یا تعویض برد مایکروفر ال جی، رفع مشکلات صفحه نمایش مایکروفر ال جی، عیب یابی و رفع مشکل جرقه زدن، رفع مشکلات مربوط به حرارت مایکروفر، رفع مشکلات مربوط به چرخش سینی مایکروفر ال جی، عیب یابی و رفع مشکل دود کردن هنگام کار، عیب یابی و رفع صداهای غیرطبیعی، رفع مشکلات مربوط به کلید های فرمان و… .

تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ال جی در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش یخچال های ال جی مطرح سازد.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتب با تعمیر یخچال های ال جی که از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است عبارتند از: تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال، تعمیر مشکل یکسره کار کردن یخچال، تعمیر مشکل ، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، تعمیر مشکل داغ کردن زیاد موتور یخچال، تعمیر مشکل منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، تعمیر مشکل برفک زدن یخچال، تعمیر مشکل کار نکردن فن یخچال، تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال و …

تعمیر اسپلیت ال جی

سرویس اسپلیت و راه‌اندازی مجدد آن می‌بایست با رعایت اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی کمپانی این محصول انجام پذیرد تا بالاترین سطح کارایی و عملکرد را در پی داشته باشد.

عدم توجه به این اصول، علاوه بر استهلاک قطعات، سبب کاهش راندمان دستگاه و در نهایت از کار افتادگی آن خواهد شد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی از مراکز مجهز و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع اسپلیت ال جی است که در این راه برخوردار از حضور خبره‌ترین کارشناسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات است.

برخی از خدمات مرتبط با این محصول که از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است عبارت است از: سرویس تخصصی و تعمیرات اسپلیت، تعمیر کولر گازی اینورتر، شارژ گاز انواع کولرگازی اسپلیت، جابه‌جایی اسپلیت، ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب اسپلیت، تعمیر و تعویض برد اسپلیت، تعمیر و تعویض کمپرسور و… .

تعمیر پکیج ال جی

سیستم های عیب یابی موجود در پکیج های ال جی، با بروز ایراد در عملکرد، کد مرتبط با اشکال پیش آمده را به‌صورت چشمک‌زن بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌سازند. به طور کلی رفع برخی خطاهای پیش آمده در پکیج که سبب خاموش شدن دائم دستگاه می‌شوند نیاز به ریست دستگاه دارند که می توان این کار را با فشردن دکمه RESET انجام داد.

برای راه‌اندازی مجدد پکیج می بایست حتما دکمه روشن شدن دستگاه را به مدت یک ثانیه فشار داد. در صورتی که دستگاه پس از ریست روشن نشود نیاز است که تعمیرات پکیج بر روی دستگاه اعمال شود. توجه داشته باشید که اگرچه برخی خطاها سبب خاموشی موقت دستگاه می‌شوند اما به محض برطرف شدن عیب، دستگاه به صورت خودکار مجدداً آغاز به کار می کند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی از مراکز مجهز و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر انواع پکیج ال جی است که در این راه برخوردار از حضور خبره‌ترین کارشناسان و پیشرفته‌ترین تجهیزات است.

نمایندگی مجاز لوازم خانگی ال جی و گارانتی خدمات

ویژگی قابل توجه نمایندگی مجاز لوازم خانگی ال جی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی لوازم خانگی ال جی به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در پارت های این مرکز را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. بعلاوه، تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی لوازم خانگی ال جی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد.

کارشناسان فنی نمایندگی لوازم خانگی ال جی پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه تعمیر شده، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی مرکز تعمیرات لوازم خانگی LG ارجاع داده خواهد شد.

واحدهای تعمیرات نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی لوازم خانگی ال جی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان ال جی ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند. جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیرات لوازم خانگی ال جی، توصیه می شود حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید.

بعلاوه اگر با بروز اشکال در دستگاه، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی لوازم خانگی ال جی در میان بگذارید. این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند

تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی لوازم خانگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات ال جی به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

نمایندگی ال جی در ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی به کاربران خویش ارائه می دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده در واحدهای تعمیرات ال جی به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. کیفیت روی دیگر سکۀ این سازمان است و این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات بپردازد.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وبسایت اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

لینک های مفید

تعمیرات لوازم خانگی ال جی / تعمیرات لوازم خانگی سونی / تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / تعمیرات لوازم خانگی توشیبا / تعمیرات لوازم خانگی / تعمیرات لوازم خانگی bosch  / تعمیرات لباسشویی ال جی / تعمیرات لباسشویی سامسونگ / تعمیرات لباسشویی bosch / تعمیرات لباسشویی / تعمیرات ظرف شویی سامسونگ / تعمیرات ظرف شویی /

5/5 (53 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید