جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لنز پروژکتور ال جی

لنز پروژکتور ال جی از آن دست قطعاتی است که امکان بروز استهلاک و خرابی در آن وجود دارد. به ویژه اگر نکات ذکر شده در باب شیوه استفاده و نگهداری از آن مورد توجه قرار نگیرد. با توجه به اینکه کیفیت تصویر پروژکتور تا حد زیادی متکی به لنز است، خرابی پیش آمده در این بخش از دستگاه، می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد. تعمیر لنز پروژکتور ال جی و سایر دستگاه های هم‌رده با این محصول، یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی LG است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. 

شایان ذکر است تعمیر لنز پروژکتور ال جی و سایر سرویس های مرتبط با این محصول به صورت «تعمیر در محل» نیز قابل دریافت است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما، در آدرس ثبت شده حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی پروژکتور ال جی را بر روی آن پیاده می سازند.

تعمیر لنز پروژکتور ال جی

تعویض و تعمیر لنز پروژکتور ال جی

کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر لنز پروژکتور ال جی پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب یابی، اختلالات پیش آمده در این بخش را شناسایی کرده و با استفاده از کارامدترین روش های تعمیر، برطرف می سازند. در صورتی که بررسی کارشناسان ما به این نتیجه منجر شود که امکان تعمیر لنز پروژکتور LG وجود ندارد، خدمات مرتبط با تعویض لنز پروژکتور ال جی، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی پروژکتور اِعمال می گردد. 

توصیه می شود عملیات مرتبط با تعویض و تعمیر لنز پروژکتور ال جی، به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این دستگاهها توسط تعمیرکاران انجام شود. مگر آنکه کاربر خود تخصص و مهارت انجام این کار را داشته باشد. (نکته: اگر یک لنز جدید خریداری می کنید حتما دفترچه راهنمای نصب به همراه داشته باشد. در اینصورت با اندک داشن فنی و  از روی دستورالعمل‌های موجود در دفترچه میتوانید نصب لنز را انجام دهید. درصورتی که به هر دلیل در طول کار با مشکل مواجه شدید می توانید از کارشناسان ما در مرکز تعمیر پروژکتور ال جی کمک بخواهید.)

آشنایی با ساختار و عملکرد لنز پروژکتور ال جی

عملکرد لنز پروژکتور بسیار شبیه به عملکرد یک عدسی محدب است. البته در عمل، لنز هیچ ویدئو پروژکتوری از یک تک عدسی محدب ساخته نشده است. علت این امر نیز کیفیت پائین تک عدسی‌هاست. لنز پروژکتور مجموعه‌ای از عدسی‌ها است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و کیفیت تصویر را افزایش می دهند. به طور کلی لنز پروژکتورها را می توان در دو گروه لنزهای ثابت و لنزهای زوم جای داد. لنزهای ثابت فاصله کانونی ثابتی دارند و در نتیجه نسبت بزرگنمائی ثابتی نیز دارند لیکن لنزهای زوم دارای فاصله کانونی متغیر هستند و نسبت بزرگنمائی متغیری نیز دارند. معمولاً لنزهای ویدئوپروژکتورهای ال سی دی دیجیتالی در دو نوع پلاستیکی و شیشه ای قابل انتخاب است. 

پروژکتورهای ال جی که در آنها از لنز پلاستیکی استفاده شده است عمدتاً وزن کمتری دارند. اگرچه طرح لنز شیشه ای، تصویر با کیفیت تری را ارائه می دهد. در حال حاضر سه نوع لنز جهت استفاده در پروؤکتورها موجود است که عبارتند از: Normal Lens لنز نرمال، Short Throw Lens   شورت ترو لنز، Ultra Short Throw Lens الترا شورت ترولنز. در ارتباط با لنز پروژکتور، سرویس و گردگیری‌های دوره‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بر عمر مفید این قطعه خواهد افزود. کارشناسان تعمیر لنز پروژکتور ال جی بهترین شیوه گردگیری و تمیز کردن این بخش از دستگاه را بدین شکل می دانند:

  • عدم استفاده از مواد شیمیایی: استفاده از مواد شیمیایی مانند تینر، بنزین، الکل، پارچه های شیمیایی، دفع کننده حشرات، حشره کش و ضد آفتاب
  • عدم مجاورت لنز با پاک کننده ها برای مدت زمانی طولانی: از قرار دادن این محصول در تماس با پاک کننده ها یا اشیاء وینیلی برای مدت زمان طولانی بپرهیزید.
  • استفاده از پارچه لطیف و بدون پرز: لنز و پوشش را به آرامی با یک پارچه نرم مانند پارچه تنظیف یا پارچه تمیز کردن عینک پاک کنید.
  • استفاده از پارچه مرطوب در صورت نیاز: اگر پوشش و لنز پروژکتور بسیار کثیف هستند، پوشش و لنز این محصول را با یک پارچه تمیز نمناک پاک کرده و سپس پوشش و لنز پروژکتور را با پارچه نرم و خشکی تمیز کنید.

تعمیر لنز پروژکتور ال جی در محل

در صورتی که شما کاربران گرامی به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید، این امکان فراهم شده است تا خدمات مرتبط با پروژکتورهای ال جی نظیر تعمیر لنز پروژکتور ال جی، رفع اختلالت مرتبط با تصویر پروژکتور ال جی، تعمیر و تعویض لامپ پروژکتور ال جی و …. در محل انجام شود. در این سرویس، پس از تماس شما و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر در محل پروژکتور، کارشناسان ما در محل حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر پروژکتور ال جی را بر روی آن پیاده می سازند.

بکارگیری و اِعمال جدیدترین شیوه های تعمیر پروژکتور، توسط کارشناسان این مرکز سبب گشته تا نه تنها اشکالات پیش آمده در دستگاه مرتفع گردند بلکه، پروژکتورهای تعمیر شده، کیفیت اولیه خویش را به سبب پیاده سازی برخی سرویس های گردگیری و پاکسازی- بازیابند.

تعمیرات پروژکتور ال جی

مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه‌ی خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پروژکتور LG به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و حضور زبده ترین کارشناسان تعمیر، محدود به نوع و مدل خاصی از این دستگاه نیست و پشتیبان تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش‌ها) است. 

کاربران گرامی این محصول می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به تخصصی ترین تعمیرگاه پروژکتور ال جی مراجعه نمایند و خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پروژکتور ال جی عبارت است از: رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ال جی، تعمیر عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور ال جی، تعمیر لنز پروژکتور ال جی، رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور ال جی، رفع عیوب مربوط به تراشه DMD در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی و…. .

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی ازجمله تعمیر لنز پروژکتور ال جی که در بخش های فوق به آن پرداخته شد- در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود. 

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

لینک مفید

تعمیرات پروژکتور ایسوس / تعمیرات پروژکتور  سونی / تعمیرات پروژکتور دل / تعمیرات پروژکتور پاناسونیک / تعمیرات پروژکتور ایسر / تعمیرات پروژکتور شارپ / تعمیرات پروژکتور کانن  / تعمیرات پروژکتور  زیراکس / تعمیرات  پروژکتور فوجیتسو   / تعمیرات پروژکتور ال جی

5/5 (1 امتیاز)