جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش، بهسازی، تعویض قطعات، ترمیم و تعمیر تلویزیون ال جی به متقاضیان است. ارائه سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر این در پارت تعمیر تلویزیون های ال جیو ارائه سرویس‌های مرتبط با فروش آن در فروشگاه مرکزی ال جی انجام می‌پذیرد. در این دو مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش تلویزیون ال جی حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را به متقاضیان و مراجعان محترم ارائه دهند.

در ارتباط با خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون در تهران، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. متقاضیان این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون در تهران تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران

مرکز نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران

هموطنان عزیز ساکن در شهر تهران در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی دستگاه تلویزیون می‌توانند در مرکز تعمیرات تخصصی محصولات ال جی حضور یافته و پس از مراجعه به پارت تخصصی مربوطه سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. (توصیه می‌شود با توجه به اینکه نمایندگی تعمیرات ال جی، برخوردار از پنج شعبه در شهر تهران است، جهت مراجعه، نزدیکترین مرکز به محل سکونت، کار، اداره و … مدنظر قرار گیرد).

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون در تهران، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. متقاضیان این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با نمایندگی تلویزیون ال جی در تهرات تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی جز در مواردی معدود مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تلویزیون ال جی در شمال تهران

به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید؟ کدام مدل این تلویزیون را مدنظر دارید؟ مدل 75SK81000GI، 55UK69000GI یا OLED65E8GI؟ آیا برای تلویزیون شما مشکلی به وجود آمده است؟ آیا تلویزیون روشن نمی‌شود، تصویر آن تیره شده است یا ناگهان خاموش می‌شود؟ به دنبال هر کدام از مدل‌های تلویزیون ال جی که باشید یا هر مشکلی که برای تلویزیون شما به وجود آمده باشد می‌توانید خدمات فروش، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی را از نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران دریافت کنید.

اگر در شمال تهران سکونت دارید می‌توانید از خدمات شعبه‌های این مرکز در شمال تهران استفاده کنید. شعبه‌های نمایندگی تلویزیون ال جی در شمال تهران در مناطق سعادت‌آباد و تجریش قرار دارند. با این وجود با خیال راحت می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات تلویزیون ال جی توسط این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی مجاز تلویزیون ال جی در جنوب تهران

حتی اگر در جنوب تهران سکونت دارید و به مرکز معتبری نیاز دارید که خدمات فروش یا تعمیر تلویزیون ال جی را به شما ارائه دهد، می‌توانید از خدمات نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی استفاده کنید.

این مرکز خدمات فروش و تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون ال جی را به تمامی کاربران این دستگاه در هر کجای کلان‌شهر تهران که باشند ارائه می‌دهد. تنها کافیست که برای خرید تلویزیون ال جی به یکی از شعبه‌های این مرکز مراجعه کنید یا برای تعمیر تلویزیون ال جی، از خدمات تعمیر تلویزیون در محل توسط این مرکز استفاده کنید.

نمایندگی تلویزیون LG در شرق تهران

شعبه نمایندگی تلویزیون ال جی در شرق تهران، در منطقه پیروزی قرار گرفته است که خدمات فروش و تعمیر انواع تلویزیون‌های ال جی را به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود حتی اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید و به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید یا اینکه مشکلی برای تلویزیون شما به وجود آمده است می‌توانید از خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی در شرق تهران استفاده کنید. شما هم می‌توانید به صورت حضوری به شعبه این مرکز در شرق تهران مراجعه کنید و هم اینکه از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل نمایندگی ال جی استفاده کنید.

نمایندگی رسمی تلویزیون ال جی در غرب تهران

کاربران تهرانی که در غرب این کلان‌شهر نیز سکونت دارند، می‌توانند از خدمات فروش و عیب‌یابی نمایندگی ال جی استفاده کنند چراکه این مرکز در غرب تهران در منطقه ستارخان هم شعبه دارد. شعبه ستارخان نمایندگی ال جی، شعبه مرکزی این مجموعه به حساب می‌آید که خدمات تعمیرات تلویزیون ال جی را به کاربران شهرستانی که این دستگاه را به این شعبه ارسال می‌کنند نیز ارائه می‌دهد. البته نمایندگی تلویزیون ال جی در مرکز تهران نیز در مناطق ولیعصر و امیرآباد هم شعبه دارد. با این وجود در هر کجای تهران که باشید هیچ محدودیتی در خصوص استفاده از خدمات ویژه نمایندگی رسمی ال جی نخوهید داشت.

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران منحصر به سرویس و نوع خاصی از تلویزیون نیست و کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. تعمیر تخصصی گیرنده دیجیتال، تعمیر تخصصی پنل  LCD – LED (بویژه پنل‌های آب خورده)، تعمیر تخصصی سینما خانواده، تعمیر تخصصی تلویزیون های PLASMA – LCD – LED – ۳D – ۴K، نصب و ارائه سرویس  USB روی تمام سیستم های صوتی و آمپلی فایرها، تعمیر DVD HI FI COMPONENT SYSTEM، حمل و نقل دستگاه های معیوب شما به تعمیرگاه و بالعکس، تامین قطعات اورجینال تلویزیون‌های ال جی و … برخی دیگر از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران است.

نکته شایان ذکر در باب نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران، مجهز بودن آن به آرشیو جامعی از تمامی قطعات جانبی و لوازم مرتبط با دستگاه‌های تلویزیون است که سرعت‌بخشی به روند تعویض قطعات و تعمیر آنها را سبب گشته است. برخی از رایج ترین عیوب این دستگاهها که در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون برند ال جی رفع می گردند عبارت است از: روشن و خاموش شدن تلویزیون، وجود هاله سیاه در تصویر تلویزیون، دوتایی شدن تصویر تلویزیون، روشن شدن تلویزیون و قطع شدن تصویر، تصویر نداشتن تلویزیون (علی‌رغم وجود صدا) و …. .

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

قطع شدن تصویر در حالی که تلویزیون صدا دارد یا تیره شدن تصویر تلویزیون از مشکلاتی هستند که بیشتر در سری LN تلویزیون‌های ال جی رخ می‌دهند و نشان‌دهنده خرابی بک لایت تلویزیون هستند. بک لایت قطعه‌ای است که نور پس‌زمینه برای نمایش تصاویر در تلویزیون را فراهم می‌کند. در تلویزیون‌های ال سی دی شاهد استفاده از لامپ‌های فلورسنت بر روی بک لایت جهت ایجاد نور پس‌زمینه برای نمایش تصاویر هستیم اما در تلویزیون‌های ال ای دی از لامپ‌های ال ای دی بر روی بک لایت تلویزیون جهت فراهم کردن نور پس‎‌زمینه استفاده شده است.

به همین دلیل است که روشنایی تصاویر در تلویزیون‌های ال ای دی دو برابر تلویزیون‌های ال سی دی است. اکثر بک لایت‌ها در تلویزیون‌های ال سی دی ال جی غیر قابل تعمیر هستند و درصورت خرابی باید تعویض گردند چراکه لامپ‌های فلورسنت بر روی بک لایت در تلویزیون‌های ال سی دی ال جی پرس شده‌اند. برخلاف تلویزیون‌های ال سی دی، بک لایت برخی از مدل‌های تلویزیون‌های ال ای دی قابل تعمیر است چراکه لامپ‌های ال ای دی بر روی بک لایت این مدل از تلویزیون‌های ال جی پرس نشده‌اند.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

بروز مشکلاتی مانند: دوتایی شدن تصاویر یا نمایش خطوط عمودی و افقی در تلویزیون ال جی نشان‌دهنده اختلال در عملکرد پنل تلویزیون است. منظور از پنل تلویزیون همان صفحه نمایش تلویزیون است که 70 درصد از ارزش یک تلویزیون را شامل می‌شود به همین دلیل مهم‌ترین و البته گران قیمت‌ترین قطعه در تلویزیون است.

درصورتی که پنل تلویزیون در اثر مشکلاتی مانند: وارد شدن ضربه به آن یا سقوط از ارتفاع دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد که خیلی هزینه‌بر است؛ اکثر تعمیرکاران در این شرایط توصیه می‌کنند که به جای تعویض پنل تلویزیون، یک تلویزیون جدید بخرید.

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی: تعویض پنل تلویزیون

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

روشن شدن تلویزیون را مدیون برد پاور آن هستیم چراکه نقش تامین‌کننده ولتاژ در تلویزیون را بازی می‌کند بنابراین بدیهی است که خرابی برد پاور موجب روشن و خاموش شدن تلویزیون یا روشن نشدن تلویزیون شود.

البته روشن نشدن تلویزیون می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد مانند خرابی مین برد؛ به همین دلیل با بروز چنین مشکلاتی تکنسین‌های نمایندگی رسمی ال جی به عیب‌یابی دقیق تلویزیون می‌پردازند تا تشخیص دهند که مشکل از برد پاور تلویزیون ال جی است یا مین برد آن؟ پس از تشخیص منشأ مشکل مورد نظر با تعمیرات تخصصی آن را برطرف می‌کنند.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

همانطور که اشاره کردیم یکی دیگر از دلایل روشن نشدن تلویزیون ال جی خرابی مین برد یا برد اصلی این تلویزیون است. مین برد یا برد اصلی تلویزیون یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون است چراکه ارتباط بین تمامی قطعات تلویزیون را برقرار می‌کند. دلیل اصلی خرابی مین برد تلویزیون استفاده از کابل‌های غیر استاندارد و غیر اورجینال است از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای جلوگیری از خرابی مین برد تلویزیون از کابل‌های استاندارد برای اتصال به تلویزیون استفاده کنید.

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی در تهران

نمایندگی فروش تلویزیون ال جی در تهران آرشیوی جامع از تمامی مدل‌های این دستگاه را در اختیار دارد؛ از این رو شما خریدار محترم می‌توانید با یک‌بار مراجعه به نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران محصول مورد نظر خویش را سفارش داده و بلافاصله تهیه نمایید.

کارشناسان فروش این مرکز به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون‌های ال جی توانایی آن را دارند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان محترم ارائه نمایند. بایسته‌ترین اطلاعات مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت اصل مشتری‌مداری ارائه می‌‌گردد تا هریک از مشتریان گرامی لذت یک خرید هوشمندانه و آگاهانه را برای اولین‌بار در نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران تجربه نمایند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد.

مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات ال جی است.

برای بهره مندی از تعمیرات تخصصی تلویزیون با ما تماس بگیرید.

5/5 (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید