جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی

عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی، غالباً ارتباط مستقیمی با خرابی پمپ تخلیه این دستگاه دارد. بنابراین توصیه می‌شود در صورت بروز این اشکال، نخست، پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و عملکرد آن بررسی گردد. جای این قطعه، در غالب ماشین‌های لباسشویی، ذیل دستگاه و در زیر یک در پوش است.

البته قطعات دیگری نیز هستند که در صورت بروز اختلال در عملکردشان، شاهد مشکل عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی خواهیم بود. در میان این قطعات می‌توان به ورودی پمپ تخلیه یا شلنگ، میکروسوییچ، تسمه محرک روی قرقره ها، شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی و حتی چفت در ماشین، اشاره کرد.

عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی

دلیل عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی

دلایل متعددی ممکن است سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی گردند که در این بخش به برخی از رایج‌ترین‌ها اشاره خواهد شد. توصیه می‌شود در صورت بروز این اشکال، اگر تخصصی در تعمیرات لباسشویی ندارید، با یکی از مراکز معتبر در حوزه تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید و درخواست حضور تعمیرکار نمایید.

مسدود شدن خروجی آب:

نخستین علتی که ممکن است سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی گردد، مسدود شدن خروجی آب به دلیل انباشت پرز‌های لباس یا وجود یک شی‌ء است. در صورتی که علت اشکال پیش آمده این باشد، می‌توان با باز کردن درب پمپ، خروجی آن را تمیز کرده و مشکل را رفع کرد.

جدا شدن شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی:

مورد دیگری که ممکن است سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی ‌گردد، جدا شدن شیلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی از این دستگاه است. بنابراین توصیه می‌شود که شلنگ پشت دستگاه را چک نمایید. قرارگیری شلنگ تخلیه آب باید به گونه‌ای باشد که حداقل تا نصف ارتفاع ماشین لباسشویی بالا باشد.

عدم صدور فرمان تخلیه آب توسط بُرد یا تایمر دستگاه:

احتمال دیگری که وجود دارد آن است که بُرد یا تایمر دستگاه، فرمان تخلیه آب ماشین لباسشویی را صادر نمی‌کند. اطمینان از این مسئله نیاز به بررسی دستگاه توسط کارشناسان تعمیر دارد.

تاخوردگی و یا شکستگی شیلنگ لباسشویی:

‌مورد دیگری که ممکن است سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی گردد، تاخوردگی و یا شکستگی شیلنگ لباسشویی است.

خراب شدن یا از کار افتادن کامل موتور پمپ تخلیه:

از کار افتادن یا خراب شدن پمپ تخلیه نیز علت دیگری است که می‌تواند سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی گردد. در صورتی که اشکال پیش آمده به این علت باشد باید پمپ تخلیه کاملاً عوض شود.

نامناسب بودن طول شلنگ:

نامناسب بودن طول شلنگ تخلیه نیز می‌تواند سبب عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی گردد. باید توجه داشت که طول شیلنگ تخلیه نباید بیشتر از ۷ یا ۸ متر باشد.

این مقاله خواندنی را از دست ندهید: علت باقی ماندن کف در لباسشویی

تعمیر مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی ال جی

برای تعمیر مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی ال جی، شلنگ تخلیه دستگاه را بررسی نمایید. در صورتی که مشکل از شلنگ دستگاه نبود، لباسشویی را روی دور rinse/spin بگذارید. در صورتی که مشکل پیش آمده در این مرحله رفع شود و آب تخلیه شد، نیازی به اجرا کردن مراحل بعدی نیست. اما در صورت تداوم اشکال عدم تخلیه نشدن آب لباسشویی ال جی، پمپ را تمیز کنید. این پمپ در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود در پشت قرار دارد و در ماشین هایی که دربشان از رو به رو باز می شود در قسمت پایین و جلو قرار دارد.

پس از این کار، پنل را باز کنید. با باز کردن پنل، یک پلاستیک سفید مشاهده خواهید کرد. این اهرم پیچ مانند را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود. آن را زیر آب بشویید و مجدداً آن را ببندید. دوباره ماشین لباسشویی را روی دور rinse/spin قرار بدهید. در صورتی که همچنان مشکل عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی ادامه داشت، نیاز است تا پمپ دستگاه را تعویض نمایید.

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی یکی از تخصصی‌ترین مراکز فعال در کشور است که در آن پیشرفته‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، ارتقاء، فروش و تعمیرات لباسشویی های ال جی به متقاضیان ارائه می گردد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی لباسشویی ال جی در امر خدمات‌رسانی بوده است. متقاضیان سرویس های مرتبط با این دستگاه می‌توانند با مراجعه به این مرکز و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، فروش و ترمیم مرتبط با این محصول از جمله رفع مشکل عدم تخلیه آب لباسشویی ال جی را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی را به مراجعان خویش ارائه نماید

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی ، ارائه دهنده ی خدمات تخصصی تعمیر به کاربران محترم می باشد.مدیریت این مرکز با هدف جذب نیروی متخصص، از نخبگان کشور در زمینه ی تعمیرات برای همکاری دعوت به عمل آورده است. با توجه به اهمیت دو عامل تجربه و تخصص برای موفقیت در حوزه تعمیرات،کادر فنی مرکز تعمیرات ال جی علاوه بر اخذ مدارج بالای علمی، از تجربه ی بالایی در خصوص تعمیر انواع محصولات ال جی برخوردارند. شایان ذکر است که نمایندگی تعمیرات ال جی افتخار این را دارد که همواره انتخاب اول مشتریان باشد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

5/5 (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید