جستجو کردن
Close this search box.

فروشگاه مرکزی ال جی

فروشگاه مرکزی ال جی ، ارائه دهنده ی انواع محصولات ال جی به کاربران گرامی می باشد. نمایندگی ال جی با توجه به تعدد مراکز نامعتبر که به فروش محصولات اصل و اورجینال ال جی مبادرت می ورزد. فروش محصولات توسط کارشناسان فروش انجام می گردد.

کارشناسان فروش ال جی ،  پیش از فروش محصول اطلاعات مکفی در ارتباط با محصول مورد نظر ، نقاط ضعف و نقاط قوت محصول ، کاربرد محصول در اختیار شما قرار می دهند. همچنین تمامی پرسش های شما ، به وسیله متخصصین و مهندسین نمایندگی تعمیرات ال جی پاسخ داده خواهد شد. لذا در فروشگاه مرکزی ال جی تمامی اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید در صورت نیاز به هریک از محصولات ال جی، با حضور در این مرکز، ضمن بهره‌مندی از راهنمایی‌های کارشناسان، کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایید. با خرید محصولات مورد نیاز خود از مرکز فروش ال جی، می‌توانید از اورجینال بودن کالای خریداری شده آسوده‌خاطر باشید؛ به‌علاوه مدیریت  فروشگاه مرکزی ال جی به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی کالاهای خریداری شده از این مرکز، ساخت و تولید کمپانی ال جی بوده و در پک‌هایِ شرکتِ مبدأ به شما عرضه می گردد.

 

هدف فروشگاه مرکزی ال جی

فروشگاه مرکزی ال جی ، با هدف عرضه راحت تر و سریع تر محصولات این شرکت به کاربران راه اندازی شده است. کارشناسان مجرب و ماهر فروش در این مرکز فعالیت می کنند و فرایند فروش را به سطحی حرفه ای و تخصصی رسانده اند. این کارشناسان به واسطه اطلاعات تخصصی و کاملی که در مورد محصولات lg و مشخصات فنی آنها دارند، می توانند خریداران را برای خرید بهترین گزینه راهنمایی نمایند.

همچنین در این فروشگاه کاتالوگ هایی وجود دارد که حاوی اطلاعاتی کلی در مورد هریک از محصولات بوده و کاربران می توانند با مطالعه آنها، در مورد محصول مورد نظرشان آگاهی بیشتری داشته باشند. انواع مدل های لوازم خانگی، تلویزیون، کولر گازی و اسپلیت، موبایل، تبلت، لپ تاپ، مانیتور و پروژکتور ال جی در فروشگاه مورد بحث به فروش می رسد. به دلیل اخذ کلیه مجوزهای لازم، کاربران می توانند از اورجینال بودن محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی ال جی اطمینان کامل داشته باشند. در ادامه شما کاربران عزیز را با سایر ویژگی های فروشگاه مرکزی ال جی آشنا می کنیم.

 

مشاوره پیش از فروش محصولات lg

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که یکی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی ال جی ، مشاوره فروش است. همکاران ما در این مرکز، با تولیدات ال جی و ویژگی های فنی و عملکردی آنها آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات کاملی را در مورد هریک از این محصولات در اختیار خریداران قرار دهند. مشاوره پیش از فروش محصولات lg به خریداران کمک می کند که با آگاهی کامل از محصول مورد نظرشان، بهترین مورد را از بین گزینه های موجود انتخاب و خریداری نمایند.

در واقع شما با استفاده از این سرویس، می توانید انتخاب درست تری داشته باشید و از هزینه ای که صرف خرید محصول مورد نظرتان می کنید، نهایت استفاده را ببرید. محصول خریداری شده نهایت تطابق را با نیازهای شما خواهد داشت و می توانید خریدی آگاهانه و مقرون به صرفه را در فروشگاه مرکزی ال جی تجربه کنید.

 

فروشگاه مرکزی ال جی

برخی از محصولات ال جی که در این مرکز به فروش می رسد عبارتند از :

  • فروش اسپلیت ال جی
  • فروش تلویزیون ال جی
  • فروش گوشی ال جی
  • فروش تبلت ال جی
  • فروش لپ تاپ ال جی

 

  • فروش مانیتور ال جی
  • فروش لوازم جانبی ال جی
  • جدید ترین انواع پروژکتور lg
  • انواع تلویزیون led و lcd ال جی
  • تجهیزات جانبی و قطعات یدکی محصولات ال جی

 

عرضه تجهیزات جانبی ال جی

یکی از اصلی ترین محصولاتی که در فروشگاه مرکزی ال جی به کاربران عرضه می شود، تجهیزات و قطعات جانبی محصولات این برند است. استفاده از تجهیزات جانبی مثل هندزفری، ماوس و … کاربری محصولات را برای کاربران راحت تر و بهتر می کند. نمایندگی lg از طریق این فروشگاه اقدام به عرضه انواع این تجهیزات به صورت اورجینال می نماید. همچنین قطعات یدکی نیز در این فروشگاه به فروش می رسد و به این ترتیب کاربران می توانند برای تعویض قطعات فرسوده دستگاه خود، از نمونه های اصلی و اورجینال استفاده نمایند. شارژر، هندزفری، قطعات یدکی و … از جمله مهم ترین تجهیزات جانبی هستند که فروشگاه مرکزی lg به متقاضیان عرضه می دارد.

 

نمایندگی فروش ال جی

یکی از مهم ترین بخش های فعال در نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، بخش فروش این مرکز است. این بخش که تحت عنوان نمایندگی فروش ال جی فعالیت می کند، برای هرچه بهتر شدن سطح کیفی خدمات حوزه فروش راه اندازی شده و سرویس های ویژه و تخصصی را به خریداران ارائه می دهد. در این مرکز کارشناسان فروشی فعالیت می کنند که ضمن آشنایی کامل با کلیه محصولات کمپانی ال جی، اطلاعات کاملی را در مورد آنها به مشتریان می دهند.

اگر به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید هریک از محصولات این برند هستید، فروشگاه مرکزی ال جی در مرکز مورد بحث می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. جدید ترین تولیدات این کمپانی بزرگ و با سابقه در این مرکز به فروش رسیده و در قبال آن، به کاربران ضمانت نامه رسمی ارائه می گردد. علاوه بر مشاوره های تخصصی، شما می توانید با خرید از نمایندگی فروش ال جی، از خدمات پس از فروش این محصولات نیز بهره مند گردید.

 

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران می باشد. در هریک از بخش های این مرکز، کارشناسانی فعالیت می کنند که از سالها تجربه در حوزه کاری خود برخوردار بوده و قادر به ارائه خدمات تخصصی به کاربران هستند. مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویت نمایندگی ال جی در تهران در نظر گرفته شده و کلیه کارمندان این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش می کنند.

ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه خدمات پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز به شمار می روند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی رسمی ال جی و بخش های مختلف آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

 

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.