جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی

در این مقاله با نحوه تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی آشنا می شوید. قطعه ای بسیار مهم و کاربردی که مسئول کنترل آب دستگاه و تخلیه آن پس از پایان عملیات شستشو است. البته معمولا پمپ ماشین ظرفشویی قابل ترمیم نیست و باید این قطعه را تعویض کرد. با این حال اولویت تیم تعمیرات ماشین ظرفشویی lg در مرکز سخت افزار ایران، ترمیم این قطعه است. شما می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی، با همکاران ما در بخش تعمیر لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید.

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی

نشانه های خرابی پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی

اگر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آسیب ببیند، معمولا علائمی در عملکرد دستگاه ایجاد می شوند که نشان دهنده خرابی این قطعه هستند. روشن نشدن ماشین ظرفشویی، اولین نشانه از کار افتادن پمپ تخلیه است. البته این مسئله می تواند ناشی از خرابی قطعات دیگری همچون برد و … هم باشد؛ بنابراین باید از این مسئله اطمینان پیدا کرد.

همچنین ممکن است برنامه ظرفشویی در حین کار و به صورت ناگهانی متوقف شود. در این صورت باید بدانید که به احتمال زیاد پمپ تخلیه دستگاه دچار مشکل شده و نیاز ترمیم یا تعویض آن است. اما اصلی ترین علامتی که به شما هشدار می دهد زمان تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی فرا رسیده است، تخلیه نشدن آب است. به این معنی که فرایند شستشو تمام شده اما ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی کند.

پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی تعمیر می شود یا تعویض

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی یا تعویض آن وابسته به شرایط خاصی است. بستگی دارد شدت ایراد و اختلال در این بخش از ماشین ظرفشویی چه قدر باشد. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیرات ظرفشویی ال جی به کمک مولتی متر این پمپ را بررسی می کنند. معمولا پمپ های تخلیه امکان تعمیر ندارند و با باید تعویض شوند. به این نکته بسیار مهم توجه کنید که هرگونه خطا در روند تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی آسیب های جدی به این دستگاه وارد می کند که ممکن است جبران ناپذیر باشند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما به یک مرکز تعمیراتی معتبر و مجهز مراجعه کنید.

تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی

مراحل تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی

گاهی به دلیل آسیب دیدگی شدید، امکان تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی وجود ندارد و نیاز به تعویض این قطعه است. برای تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی lg باید به ترتیب زیر عمل کرد:

  1. قطع کردن برق ماشین ظرفشویی
  2. بستن شیرها و قطع کردن جریان آب
  3. جدا کردن پنل پشتی ماشین ظرفشویی
  4. باز کردن پیچ های کنترل ماشین
  5. بیرون آوردن محفظه پودر ماشین ظرفشویی
  6. باز کردن و جداسازی پنل کنترل
  7. باز کردن محفظه ماشین
  8. باز کردن پیچ های پنل
  9. جدا کردن لاستیک دور ماشین ظرفشویی
  10. باز کردن پنل جلویی ظرفشویی
  11. جداسازی شلنگ های تخلیه
  12. جدا سازی پمپ از محفظه مخصوصش
  13. بیرون آوردن پمپ قدیمی و جایگزین کردن پمپ جدید
  14. بستن و جا زدن تمامی اتصالات و کابل ها و پیچ ها

کاربرد پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی

پمپ تخلیه ظرفشویی آب آلوده حاصل از شست و شوی ظروف را تخلیه کرده و به این ترتیب به دستگاه کمک می کند که عملکرد بهتری داشته باشد. اگر پمپ تخلیه کار نکند_ به هر دلیلی_ آب درون دستگاه خارج نمی شود. این پمپ به کمک یک پروانه آب را وارد شیلنگ تخلیه می کند و از مسیر مربوطه خارج می کند. تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی در رفع بسیاری از اختلالات تاثیر مستقیم دارد.

تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران به کمک مرکز سخت افزار ایران تلاش می کند تا در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی خدمات و تسهیلاتی ارزنده و مفید به کاربران خود ارائه دهد. این نمایندگی همواره با کاربران خود در تعامل است و حوزه نیاز های آنها را به خوبی شناخته است. همان طور که می دانید کمپانی ال جی در حوزه تولید لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و کالاهای حوزه موبایل و لپ تاپ فعالیت گسترده و برنامه ریزی شده دارد.

از این رو هر ساله محصولات بسیار متنوع و با کیفیت تولید و روانه بازار می کند. نمایندگی ال جی در تهران تمام این محصولات را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار می دهد. تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با تضمین های کیفی است. کیفیت رمز اعتبار نمایندگی ال جی در تهران است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی ال جی در تهران تماس بگیرید.

2.2/5 (4 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • علی زاده

    دستگاه بعد از تخلیه اب گیری نمیکند که شروع به کار کند و خطای OE میدهد. مسیر ورودی اب چک شده میکروسوییچ هم تعویض گردیده. پمپ تخلیه و مسیر فاضلاب هم بررسی شده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید