جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

ترموستات یخچال ال جی یکی از بخش های مهم این دستگاه است که وظیفه کنترل دمای یخچال را بر عهده دارد. این قطعه از یخچال در واحد تعمیر یخچال ال جی به کمک تکنسین های ماهر و مجرب، عیب یابی و تعمیر می شود. ترموستات یخچال ال جی همان کلیدی است که با تنظیم شدن دما به حد معین، برق را از کمپرسور می گیرد و دمای یخچال را در حالت متعادل نگه می دارد. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که ترموستات یخچالی یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر مورد استفاده قرار می گرفته است.

به این معنی که با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های امروزی مجهز به مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر از ترموستات یخچالی عمل می کنند. با این وجود از این قطعه همواره به عنوان یکی از اجزای داخلی انواع یخچال ها یاد می شود و در واحد تعمیر یخچال عیب یابی و تعمیر می شود.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

علائم متداول خرابی ترموستات یخچال ال جی

  • از کار افتادن ناگهانی یخچال
  • به هم خوردن ساعت کار و استراحت یخچال
  • عدم تعادل در سرد و گرم کردن فضای داخل یخچال

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

در واحد تعمیر یخچال ال جی برای تعمیر ترموستات یخچال ال جی به صورت دقیق و موشکافانه بررسی هایی انجام می شود. به طور کلی باید به عنوان یک علامت هشدار بگوییم که هرگاه با علائمی که در قسمت قبل اشاره کردیم، روبه رو شدید؛ به ترموستات به عنوان یک متهم و مظنون می توانید شک کنید و عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهید. در واحد تعمیر یخچال ال جی وقتی برای حل مشکلات فوق از ترموستات رفع اتهام شود، تعمیرکار به سراغ باقی عوامل موثر و محتمل در اختلال می رود. در هر صورت اگر کمپرسور یخچال شما به طور مرتب و منظم خاموش و روشن نمی شود یا اگر یخچال به صورت ناگهانی خاموش می شود، از واحد تعمیر یخچال ال جی کمک بخواهید تا دستگاه را به خوبی ارزیابی کند و ریشه اختلال را بیابد.

برای اطمینان از خرابی این قطعه و به دنبال آن به منظور تعمیر ترموستات یخچال ال جی، تعمیرکاران واحد تعمیر یخچال ال جی، ابتدا سیم های برق پشت دستگاه را چک می کنند و از اتصال درست آنها مطمئن می شوند. سپس کمپرسور دستگاه را بررسی می کنند. اگر این قطعه سرد باشد، نشانه خراب شدن ترموستات است. تصمیم برای تعمیر یا تعویض ترموستات بر عهده تعمیرکار است. اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد و تعمیر موثر باشد، حتما تعمیر می شود. در غیر این صورت گزینه تعویض ترموستات یخچال ال جی انتخاب و اجرا می شود. مسیر تعویض به کمک آرشیو مجهز و اورجینال طی می شود.

کاربرد ترموستات یخچال ال جی چیست؟

مدیریت دما وظیفه ترموستات یخچال ال جی است. Thermostat یک واژه لاتین است که از دو بخش Therm(دما) و stat(ثابت) تشکیل شده است. همان طور که پیش تر هم توضیح دادیم، این مفهوم مربوط به فاکتور دما در یخچال است. ترموستات به شکل خودکار به کمپرسور فرمان قطع و وصل شدن می دهد.

به این معنی که با بالا آمدن دمای یخچال و گرم شدن آن جریان برق وارد کمپرسور می شود و کمپرسور شروع به کار می کند و داخل یخچال را خنک ‌می کند و وقتی دما پایین آمد و داخل یخچال خنک شد، جریان برق را از کمپرسور می گیرد. در واحد تعمیر یخچال ال جی برای تعمیر ترموستات یخچال پس از یک عیب یابی دقیق، مسیر تعمیر انتخاب و اجرا می شود. خرابی ترموستات در یخچال هایی که فقط به این سیستم برای کنترل دما مجهز هستند، منجر به خرابی مواد غذایی خواهد شد.

آیا می دانید : چطور دمای یخچال فریزر ال جی را تنظیم کنیم؟

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در خدمت تمام کاربران خود است تا با ارائه خدمات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در تامین نیاز های مختلف آنها گام های موثر و مفیدی بردارد.

در این نمایندگی که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترین امکانات تدارک دیده شده که کمک می کند تمامی کاربران ال جی به راحتی بتوانند در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی نیاز های خود را برطرف نمایند. تمامی این خدمات و تسهیلات  از جمله ” تعمیر یخچال ال جی در منزل ” تضمین شده هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی ال جی تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید