جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

اگر دنبال راهکاری قطعی و مطمئن برای رفع مشکل و تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی هستید، این مقاله برای شما کاربردی است. این مشکل چندان شایع نیست اما برخی از کاربران تلویزیون های ال جی و البته سایر برندها بعضا با آن مواجه می شوند. در این حالت تصویر تلویزیون مدام قطع و وصل می شود و کاربران را نگران می کند.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی، دلایل مشخصی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. بسته به علت بروز مشکل، می توان به روش های مختلفی این ایراد را برطرف کرد. برای عیب یابی و ترمیم چشمک زدن تصویر تلویزیون lg می توانید روی مهارت و تجربه همکاران ما در واحد تعمیرات تلویزیون نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران حساب کنید.

قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

دلایل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، معمولا به سخت افزار و قطعات دستگاه مربوط است.  اما دقیقا کدام قطعات در بروز این مشکل تاثیرگذار هستند؟ در زیر مهمترین دلایلی که ممکن است باعث بروز چنین مشکلی در تلویزیون شوند را بررسی می کنیم. به این ترتیب با تشخیص به موقع علت و ریشه قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی، می توانید مشکل را برطرف کرده و از آسیب دیدگی های شدیدتر پیشگیری نمایید.

عمده دلایل رفتن تصویر تلویزیون ال جی عبارتند از: 

  1. خرابی بک لایت تلویزیون
  2. خرابی یا سوختن مین برد تلویزیون ال جی
  3. آسیب دیدگی پنل تلویزیون
  4. خرابی برد پاور تلویزیون ال جی

خرابی بک لایت تلویزیون

بک لایت در تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که وقتی یک یا چند لامپ خراب شوند و از کار بیفتند، رفته رفته دیگر لامپ ها نیز از کار می افتند. به این ترتیب به مرور کل سری از کار افتاده و تصویر کاملا قطع می شود. برخی از تلویزیون ها، بک لایت هایی متشکل از دو سری لامپ دارند. در این مدل ها هنگامی که یک سری از لامپ ها خراب شود، وقتی تلویزیون روشن می شود، سری معیوب برای یک لحظه روشن شده و مجدداً خاموش می شود. بنابراین می توان خرابی بک لایت را به عنوان یکی از دلایل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی در نظر گرفت.

خرابی بک لایت تلویزیون

خرابی یا سوختن مین برد تلویزیون

گاهی قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون LG، ناشی از خرابی مین برد است. در این صورت تصویر مدام قطع و وصل می شود و ممکن است تلویزیون به طور کلی روشن نشود.

خرابی یا سوختن مین برد تلویزیون

آسیب دیدگی پنل تلویزیون

دلیل دیگر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی، خرابی و آسیب دیدگی پنل است. ضعیف شدن پنل و یا قطع اتصالات آن باعث ایجاد اختلال در عملکرد این قطعه شده و به این ترتیب، منجر به قطع و وصل شدن تصویر می شود. اگر تلویزیون ضربه خورده و یا دچار آبخوردگی شده باشد، بروز چنین اتفاقات و مشکلاتی چندان دور از انتظار نیست.

آسیب دیدگی پنل تلویزیون

خرابی برد پاور

برد پاور به عنوان یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون، با تقسیم جریان الکتریکی بین قطعات مختلف، انرژی مورد نیاز برای فعالیت آنها را تامین می کند. چنانچه این قطعه خراب شده و یا اینکه ضعیف شده باشد، یکی از قسمت هایی که تحت تأثیر قرار می گیرد، تصویر است. پس دیگر دلیل قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون های ال جی و دیگر برندها را نیز می توان خرابی برد پاور دانست.

رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون lg

حالا که با دلایل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی آشنا شدید، احتمالا می توانید حدس بزنید که برای برطرف کردن این مشکل باید چگونه عمل کرد. بسته به این که علت قطع و وصل شدن تصویر چه باشد، می توان روش های مختلفی را برای رفع این ایراد اجرا کرد.

تعمیر و تعویض بک لایت، ترمیم مین برد یا تعویض آن در صورت نیاز، تعمیرات برد پاور و تعویض پنل، روش های اصلی برای حل این مشکل به شمار می روند. پیشنهاد می دهیم برای عیب یابی و ترمیم تلویزیون در هنگام قطع و وصل شدن تصویر، تنها از مراکز و تعمیرگاه های مجاز و معتبر کمک بگیرید تا از اصل بودن قطعات مورد استفاده، اطمینان کامل داشته باشید.

مشکلات تلویزیون ال جی

تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی

 تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی با رعایت اصول و انجام تمهیداتی خاص انجام میگیرد. این تمهیدات علاوه بر شناسایی و تشخیص صحیح و تعمیر استاندارد شامل اموری ست که باعث بازگشت چنین مشکلی نشود. یکی از دغدغه های کارشناسان تعمیر مرکز نمایندگی، سوختن لامپ هایی است که در حال حاضر سالم هستند.

در صورتی که خرابی جدی باشد، متخصصان، راهکار هایی از قبیل، تعمیر بک لایت تلویزیون، تعویض کل لامپ های تصویر تلویزیون ال جی و حتی در مواردی تعویض کامل پنل تلویزیون را پیشنهاد می کنند که البته هزینه بسیار بالایی دارد. متخصصان این مرکز، با هوشمندی و تجربه ی بالا در تعمیر بک لایت تلویزیون های ال جی، تعویض لامپ های خراب و نیمه خراب ، انجام اصلاحیه برد پاور ، انجام تمهیدات جانبی برای جلوگیری از سوختن مجدد لامپ ها و ارائه ضمانت و گارانتی همواره در خدمت کاربرانی هستند که با چنین مشکلاتی مواجه میشوند.

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

مرکز نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی، با هدف ایجاد رضایت کاربران خود، تمامی خدمات تعمیرات این تلویزیون ها را، در محل مورد نظر کاربران نیز، ارائه میدهد. ارائه ی این خدمات سبب شده، در صرف هزینه و وقت کاربران صرفه جویی به عمل آید. این اقدامات سبب گردیده، کاربران تلویزیون های ال جی، دیگر مجبور به جابه جا کردن و حمل و نقل وسیله ی سنگین و حساس خود به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی نباشند.

کاربران تلویزیون های ال جی، میتوانند در صورت بروز مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون خود، با برقراری تماس با این مرکز، از حضور کارشناس تعمیر در محل خود اطمینان کسب کنند و از تمامی خدمات و سرویس های پشتیبانی، در محل خود برخوردار شوند. این خدمات جهت اطمینان خاطر کاربران، با ارائه ی ضمانت نامه های معتبر از سوی شرکت ارائه خواهد شد.

خدمات پس از فروش تلویزیون های ال جی

طی چند سال گذشته شرکت ال جی  یک روند صعودی در کمیت و کیفیت تولیدات خود داشته و از یک شرکت محدود تولید کننده لوازم صوتی و تصویری به تولید کننده بزرگ کلیه لوازم منزل تبدیل شده است . این کمپانی توانسته به سرعت به یک غول بزرگ در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شود و خود را به عنوان یک رقیب بزرگ برای برندهای سونی و سامسونگ معرفی نماید .

بدیهی است به موازات این رشد در بخش تولید ، بخش خدمات و تعمیر تلویزیون ال جی هم شرایط جدیدی پیدا کرده  و نیازمند گسترش و افزایش کیفیت ارائه خدمات می باشد. از جمله این خدمات می توان به تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی اشاره کرد.

مشکلات تلویزیون های ال جی

در میان انبوه تولیدات ال جی در طی چند سال گذشته مواردی از ضعف در طراحی و تولید دیده می شود که سبب شده است این برند محبوب دچار مشکلاتی شود که سری LN و ضعفی که در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترین این نمونه هاست که بدلیل استفاده از LED های بی کیفیت در مدت کوتاهی دچار نقص شده و مصرف کننده را راهی تعمیرگاه تلویزیون می کند و این عامل سبب گشت که برند ال جی دچار کاهش اعتبار محسوسی در بازار لوازم خانگی شود و سهم بازار آن به نسبت سایر رقبا کاهش پیدا کند.

طبیعتا کاربران علاقه به حضور طولانی در تعمیرگاه ها ندارند و تمایل دارند از محصولات خود به مدت طولانی استفاده نمایند و لوازم خریداری شده توسط آنها از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد. تعمیر بکلایت تلویزیون ال جی یکی از عیوب شناخته شده در بین تعمیرکاران تلویزیون در طی چند سال گذشته شده است که می توان این مورد را به سایر مشکلات برند ال جی اضافه نمود.

ویژگی تلویزیون های ال جی

تلویزیون ال ای دی و ال سی دی ال جی در اینچ های میان رده ، در دو سایز اختصاصی ال جی یعنی ۴۲ و ۴۷ تولید می شوند و در بخش مدل کد , عبارت با اینچ دستگاه شروع می شود و در پی آن سری ساخت و ورژن تولید قید می شود . داشتن این موارد برای یک محصول نشان از اصالت آن دارد. بعنوان نمونه ۴۷LN5420 تلویزیون ال ای دی الجی در سایز ۴۷ اینچ و از سری LN می باشد .

در بازار ایران هم می توانید این مدل را جستجو نمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید آن کنید. تعمیرات و خدمات پس از فروش برای محصولات ال جی یک امر حیاتی می باشد و این نوع از تعمیرات بخصوص در قسمت تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی خود را نمایان می کند.

نمایندگی های تعمیر تلوزیون ال جی

برای تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی می توانید به نمایندگی ال جی مراجعه کنید. نمایندگی ال جی در تهران و شهرستان ها ، ارائه ی خدمات به کاربران را ارائه می نماید. قبل از مراجعه به نمایندگی های ال جی جهت تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی می توانید از اتصالات ورودی به تلویزیون بررسی به عمل آورید . با توجه به دفترچه راهنمای ال جی اقدام به تنظیمات دوباره تلویزیون نمایید.

بارها دیده شده است که به دلیل تنظیمات اشتباه، سیستم های ال جی دچار مشکل شده اند و کارایی خود را از دست داده اند. گاهی ممکن است به دلیل فعال کردن یک گزینه صفحه ال ای دی یا ال سی دی تلویزیون های ال جی دچار مشکل شده باشد و شما فکر نمایید که صفحه محصول خانگی شما دچار مشکل شده است.

واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، نمایندگی مجازدر تولید و فروش محصولات ال جی می باشد. این مرکز با شعار خدمات بهتر، موفقیت بیشتر، فعالیت خود را آغاز نمود. مدیریت نمایندگی ال جی معتقد است رکن اساسی در پیشرفت یک مجموعه، کیفیت خدمات رسانی آن می باشد. کیفیت خدمات رسانی ارتباط مستقیم با جذب مشتریان به یک مرکز دارد. نمایندگی ال جی در بخش تعمیرات خود، برترین متخصصین کشور را جذب نموده و برترین فن آوری های روز جهان را در اختیار آن ها قرار داده است.

لذا در هنگام نیاز به تعمیرات ال جی  بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید کالای آسیب دیده را به این مرکز بسپارید. در بخش فروش نیز، کارشناسانی دوره دیده و متخصص را استخدام نموده ایم. به گونه ای که پیش از خرید کالای برند  ال جی می توانید تمامی اطلاعات لازم در خصوص کالای مورد نظرتان را دریافت کنید. به این ترتیب انتخابی درست و استفاده ای بهینه از محصول خود خواهید داشت.

 تعمیرات ال جی در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد ، در هر واحد خدمات تخصصی تعمیر یکی از محصولات انجام می شود. تعمیر قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون ال جی در واحد تعمیر تلویزیون ال جی انجام می گردد. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات ال جی می پردازیم

3.4/5 (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید