جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر یخچال ال جی در منزل

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال ال جی خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های مرتبط با تعمیر تخصصی یخچال را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

تعمیر یخچال ال جی در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات ال جی است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

تعمیر یخچال ال جی در منزل

تعمیر یخچال ال جی در تهران

برای تعمیر یخچال ال جی در تهران با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت، تیم تعمیرات یخچال نمایندگی ال جی در خدمت شما هستند. جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل، می توانید با یکی از شعب نمایندگی lg در ستارخان، امیرآباد(اکسپرس) سعادت آباد، ولیعصر، پیروزی یا فرجام تماس بگیرید. همکاران ما پس از دریافت آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز، به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی و عیب یابی دقیق یخچال، آن را ترمیم می کنند.

تعمیرات یخچال ال جی در کرج

تعمیرات یخچال ال جی در کرج، توسط نمایندگی ال جی در شاهین ویلا انجام می شود. ساکنین کلیه مناطق استان البرز اعم از اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، محمدشهر، صفادشت، ملارد، باغستان، رجایی شهر، عظیمیه، جهانشهر، هفت تیر و … می توانند برای یخچال یخچال ال جی در منزل، با این مرکز تماس بگیرند. تخصصی ترین خدمات تعمیر انواع یخچال های دوقلو، بالا و پایین، ساید بای ساید، یخچال-فریزر و … در سریع ترین زمان به متقاضیان ارائه می گردد.

تعمیرات یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی در منزل

تعمیرات یخچال ال جی در منزل از جابجایی یخچال و انتقال آن به مرکز تعمیرات جلوگیری می کند. با درخواست این سرویس از نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران، تکنسین به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات لازم را برای عیب یابی و ترمیم دستگاه انجام می دهد.

بنابراین دیگر متحمل زحمات جابجایی یخچال نمی شوید و احتمال آسیب دیدگی دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه نیز به صفر می رسد. در ادامه مقاله، پاسخ سوالات شما در خصوص نحوه دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل را می دهیم تا راحت تر و سریع تر برای رفع ایرادات یخچال خود اقدام کنید.

شماره تلفن نمایندگی یخچال ال جی چند است ؟

برای تماس با نمایندگی یخچال ال جی شماره 02162948 را بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده آدرس به همراه لوکیشن ،نمایندگی یخچال LG ، به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

سرویس و عیب یابی یخچال ال جی

سرویس و عیب یابی یخچال ال جی یکی از مراحل مهم در تعمیرات این دستگاه است. با عیب یابی دقیق و اصولی، تکنسین متوجه ایرادات دستگاه شده و مسیر مشخصی را برای تعمیر آن تعیین می کند. این در حالی است که اگر عیب یابی به درستی انجام نشود، ممکن است قطعات اشتباهی تعمیر یا تعویض شوند و مشکل یخچال برطرف نشود.

تیم تعمیر یخچال ال جی در منزل، گاهی تشخیص می دهند که هیچ یک از قطعات یخچال آسیب ندیده و یک سرویس کلی برای رفع مشکلات آن کفایت می کند. در این صورت دستگاه تراز شده و اقداماتی همچون شستشوی فیلترها، بررسی قطعات و … برای سرویس کلی آن انجام می شوند.

هزینه تعمیرات یخچال ال جی

اگر از یخچال ال جی استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید و می‌خواهید آن را تعمیر کنید؛ اما قبل از آن دوست دارید بدانید که هزینه تعمیر این دستگاه چقدر می‌شود، باید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید.

زمانی که با این مرکز تماس بگیرید، تکنسین‌های آن به آدرس موردنظرتان اعزام شده و به عیب‌یابی یخچال شما می‌پردازند. زمانی که این دستگاه را عیب‌یابی می‌کنند، منشا بروز مشکل در آن را پیدا کرده و تشخیص می‌دهند که آیا امکان تعمیر قطعه معیوب شده وجود دارد یا باید آن را تعویض کرد. سپس براساس این اطلاعات هزینه تعمیر یخچال ال جی را تخمین زده و به شما اطلاع می‌دهند؛ تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات این دستگاه را آغاز کنند.

تعمیر یخچال ال جی در محل

خدمات تعمیر یخچال ال جی

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. (مگر آنکه صاحب دستگاه، خود قادر به عیب یابی دستگاه باشد و بتواند قطعه معیوب را از یخچال جدا سازد. در اینصورت می توان قطعه از کار افتاده را به تعمیرگاه تحویل داد تا سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر بر روی آن پیاده شود). جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار یخچال را ثبت نمایید.

پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت می گیرد و تعمیرکار در یک زمان مشخص در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد. در این شیوه از تعمیر، محدودیتی وجود ندارد و کارشناس اعزامی به دلیل در اختیار داشتن مجموعه ای از تجهیزات و قطعات جانبی، قادر به سرویس و تعمیر کلیه اشکالات یخچال است.

ارورهای یخچال ال جی

یکی از اقداماتی که تیم تعمیر یخچال lg در منزل انجام می دهند، بررسی و رفع ارورهای این دستگاه است. کدهای خطای یخچال ال جی زمانی صادر می شوند که مشکلی در بخشی از دستگاه وجود داشته و عملکرد آن را مختل کرده باشد. مثلا اگر درب یخچال یا فریزر باز مانده باشد، ارور مخصوصی در نمایشگر یخچال به نمایش درمی آید تا کاربر متوجه این مسئله شده و درب را ببندد.

برخی از ارورهای یخچال ال جی با چنین اقدامات ساده ای برطرف نمی شوند و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی تر دارند. مثلا ممکن است ایراد از موتور یا دیگر قطعات باشد. در این صورت بهتر است به فکر تعمیر یخچال ال جی به صورت حرفه ای، توسط تکنسین های این حوزه باشید.

تعمیر برد یخچال ال جی

چرا سرعت فن به طور خودکار تغییر می‌کند؟ دلیل شنیده شدن صدای عجیب و غریب از موتور یخچال چیست؟ دلیل کار کردن فن‌ها درحالیکه که کمپرسور خاموش است، چیست؟ چرا فن اواپراتور کار نمی‌کند؟ جالب است بدانید که بروز هر یک از این مشکلات ارتباط مستقیمی با خرابی برد یخچال دارد. نقش برد در یخچال، تعیین وظیفه و مسئولیت هر یک از اجزاء و قطعات این دستگاه است.

علاوه‌بر این، این برد یخچال است که ارتباط بین تمامی اجزاء و بخش‌های یخچال را برقرار می‌کند. با این وجود بدیهی است که با بروز مشکل برای برد یخچال، اختلالات زیادی در این دستگاه به وجود بیایند. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در یخچال ال جی مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل توسط نمایندگی ال جی استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید.

تعمیر لامپ یخچال ال جی

آیا تاکنون این مشکل برای شما به وجود آمده است که لامپ یخچالتان روشن نشود؟ درواقع روشن نشدن لامپ یخچال سه دلیل دارد که این دلایل شامل: سوختن لامپ، خراب شدن سوکت و خراب شدن میکروسوئیچ آن می‌باشند. از آن‌جایی که لامپ یخچال یک قطعه مصرفی است، سوختن آن در استفاده طولانی مدت بدیهی است و در این حالت، راهی جزء تعویض لامپ یخچال وجود ندارد. البته همانطور که اشاره کردیم تنها دلیل روشن نشدن لامپ یخچال ال جی، سوختن آن نیست و گاهی‌اوقات خراب شدن سوکت یا میکروسوئیچ لامپ یخچال نیز موجب می‌شود که این قطعه روشن نشود.

برای اینکه مطمئن شوید لامپ یخچال شما سوخته است و به تعویض نیاز دارد یا می‌توان به تعمیر میکروسوئیچ یا سوکت آن اکتفا کرد باید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه می دهند.

تعمیر هیتر المنت یخچال ال جی

دلیل برفک زدن یخچال چیست؟ اگر یخچال شما هم برفک می‌زند باید بدانید که مشکل برفک زدن آن به طور مستقیم به هیتر المنت این دستگاه مرتبط است. هیتر المنت تنها مختص یخچال‌های امروزی که ضدبرفک هستند. همانطور که مشخص است نقش هیتر المنت در یخچال‌ها ضدبرفک، این است که برفک‌ها را آب می‌کند؛ البته بهتر است بگوییم مانع از ایجاد برفک در یخچال می شود.

با این وجود اگر یخچال شما ضدبرفک است، به هیچ‌وجه نباید برفک بزند اما اگر با این حال برفک می‌زند به این دلیل است که هیتر المنت آن خراب شده است و نیاز به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض نیاز دارد. در این حالت بهتر است با نمایندگی یخچال ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات هیتر المنت آن بپردازند.

تعمیر اواپراتور یخچال ال جی

دلیل خنک نکردن یخچال چیست؟ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب بروز چنین مشکلی در یخچال ال جی می‌شود، خرابی قطعه‌ای به نام اواپراتور است. وظیفه اواپراتور در یخچال سرماسازی است. جالب است بدانید که اواپراتور از لوله‌های مارپیچی ساخته شده است که سطوح انتقال حرارت می‌باشند. درواقع وجود مایع مبرد یا گاز در لوله‌های مارپیچی یخچال موجب بروز سرما در آن می‌شود. اگر شما هم با مشکل خنک نشدن یخچال ال جی مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی اواپراتور این دستگاه را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی بسپارید.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

ترموستات جای خود را در یخچال‌های جدید و ساید بای ساید به مادربرد و سنسور داده است؛ اما هنوز کاربران زیادی هستند که از یخچال‌های قدیمی که ترموستات دارند استفاده می‌کنند. نقش ترموستات در یخچال، تنظیم دما است؛ با این وجود از عدم تعادل در سرد و گرم کردن محفظه داخلی یخچال می‌توان فهمید که ترموستات یخچال خراب شده است و نیاز به عیب‌یابی و تعمیر دارد. اگر شما هم با چنین مشکلی در یخچال ال جی مواجه شده‌اید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه دهند.

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی: تعمیر ترموستات یخچال

تعمیر کندانسور یخچال ال جی

یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت خنک نکردن یخچال ال جی درنظر گرفت، خراب شدن کندانسور یخچال است. از آنجایی که کندانسور یخچال وظیفه دارد تا گاز مبرد را به مایع تبدیل کند و درنتیجه با این کار موجب کاهش دمای محفظه داخل یخچال شود، بروز هر مشکلی در سیکل سرمایشی یخچال از جمله خنک نکردن آن می‌تواند به خرابی کندانسور یخچال مرتبط باشد.

اگر یخچال شما هم خنک نمی‌کند و به جای اینکه محفظه داخلی آن خنک باشد گرم است، می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه می دهند.

تعمیر یخچال فریزر ال جی در محل

یخچال فریزر معمولاً دارای دو درب، یک درب در بالا و یک درب در پایین است. در مدل‌های قدیمی یخچال، فریزر با فضای کمتری در بالا و یخچال در پایین قرار داشت اما در مدل های جدیدتر معمولاً یخچال در قسمت بالایی قرار دارد و درب پایین مخصوص فریزر می باشد. در این نوع دستگاه ها، فریزر حجم بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارد. این نوع یخچال ها با استفاده از برنامه از پیش طراحی شده ای که در آنها تعبیه شده است می توانند دمای یخچال و فریزر را متناسب با نیاز کاربر و محیط مورد نظر تنظیم کنند.

افراد بسیار زیادی دارنده این نوع دستگاه ها می باشند. با اینکه تا چند سال پس از خرید این نوع دستگاه ها، نیاز چندانی به سرویس و تعمیر آن نخواهد بود اما با افزایش کارکرد دستگاه و استفاده نامناسب از آن، مشکلات غیرقابل اجتنابی می‌تواند در دستگاه بروز پیدا می کنند. رفع این مشکلات مستلزم عیب یابی و تعمیر دستگاه می باشد. در این شرایط از طریق تماس با واحد تعمیر تخصصی یخچال در منزل می توانید دستگاه خود را تعمیر نمایید. تکنسین اعزامی با به همراه داشتن تجهیزات مناسب جهت عیب یابی و رفع مشکل در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شود.

تعمیر ساید بای ساید ال جی در محل 

این نوع یخچال ها به یخچال های هوشمند معروف هستند. ساید بای ساید ال جی در ابعاد بزرگ تری ساخته شده و توسط خطی عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم می شود. یخچال ساید بای ساید حجم و وزن بیشتری دارد و می توان مواد زیادی را در آن نگهداری کرد. برخی از یخچال های ساید بای ساید LG نیز دارای طراحی های متنوعی هستند. برای مثال برخی از آنها از طراحی خاص موسوم به DOOR-IN-DOOR یا درب تو درب، بهره می برند.

جا به جایی یخچال های معمولی کاری دشوار و زحمت آفرین است چه برسد به یخچال های غول پیکر ساید بای ساید ال جی. از همین روست که تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با این دستگاه‌ها تنها به صورت سرویس در محل ارائه می شود. تعمیر کمپرسور، تعمیر موتور، شارژ گاز یخچال، رفع ارورهای یخچال، تعمیر برد، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، تعویض لامپ، تعویض فیلتر و مواردی از این دست از جمله تعمیرات و سرویس های یخچال ساید بای ساید می باشد.

افرادی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند حتماً از جادار بودن، کارایی مناسب و زیبای قابل توجه آن اطلاع دارند اما ممکن است با مشکلاتی نیز در این نوع یخچال ال جی مواجه شوند. برای مثال می توان به عدم یخسازی و سرد شدن آب در آب سردکن یخچال، سر و صدای زیاد موتور، اتوماتیک نکردن یخچال، بسته نشدن درب یخچال، روشن نشدن دستگاه، داغ شدن کناره های یخچال، روشن نشدن لامپ و نمایش پیغام های متعدد اشاره کرد. اگر از کاربران این دستگاه هستید برای دریافت خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در منزل با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال دوقلو ال جی در محل

یخچال دوقلوهای ال جی دارای دو بخش مجزا می باشند و این موضوع باعث افزایش قدرت و مقاومت بیشتر آنها نسبت به یخچال های ساید بای ساید و معمولی شده است. به عبارت دیگر از آنجا که یخچال و فریزر در این نوع دستگاه ها جدا می باشند و هرکدام قطعات مخصوص به خود را دارند، چون فشار و بار کمتری را تحمل می کنند بنابراین احتمال خرابی در آنها کمتر از مدل های دیگر می باشد. با این حال استفاده نامناسب، نوسان الکتریکی، حمل و نقل غیراصولی دستگاه، بیش از حد پر کردن یخچال و مواردی از این دست، باعث بروز مشکلات متعددی در یخچال های دوقلوی ال جی می شوند.

در این شرایط کاربر ناچار به تعمیر بخش آسیب دیده می شود. برای تعمیر دستگاه، تعمیرکار با به همراه داشتن تجهیزات و ابزارآلات مناسب به حل شما آمده و آن را به دقت عیب‌یابی می‌کند. هر یک از قطعات یخچال یا فریزر ایراد داشته باشند، با تعمیر وتعویض آنها مشکل برطرف شده و شما می توانید همانند سابق از دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که تعمیر یخچال در محل ممکن است در دو مرحله انجام شود. در مرحله اول عیب یابی دستگاه انجام می شود و در مرحله دوم با توجه به مشکل شناسایی شده، تعمیرکار به مرکز آمده و پس از فراهم کردن قطعه مورد نظر و تجهیزات مورد نیاز مجدداً به محل شما خواهد آمد.

تعمیر یخچال lg

مشکلات رایج کاربران یخچال LG

مشکل خنک نکردن یخچال ال جی

مشکل خنک نکردن یخچال ال جی هم می‌تواند به دلایل غیر فنی باشد و هم دلایل فنی. دلایل غیر فنی که موجب بروز این مشکل می‌شوند شامل: بهم‌ریختگی تنظیمات یخچال، بسته شدن روزنه‌های هوای داخل یخچال به دلیل پر شدن بیش از اندازه یخچال، بسته نشدن درست کشوها و درب یخچال می‌باشند. بنابراین بهتر است درصورت بروز چنین مشکلی برای یخچال ال جی ابتدا تنظیمات آن را چک کنید، از باز بودن روزنه‌های هوای داخل یخچال مطمئن شوید و از بسته شدن درست کشوها و درب یخچال نیز اطمینان حاصل کنید. اگر هیچ کدام از این موارد غیر فنی دلیل اصلی خنک نکردن یخچال ال جی نبودند مطمئن باشید که یکی از دلایل فنی موجب بروز این مشکل در یخچال ال جی شده است.

دلایل فنی که موجب خنک نکردن یخچال ال جی می‌شوند شامل: پاره شدن لاستیک دور درب یخچال، خرابی کمپرسور، اتمام شارژ گاز یخچال، خرابی اواپراتور، خرابی کندانسور و خرابی یکی از فن‌های یخچال می‌باشند. جهت تشخیص درست منشأ مشکل در این دستگاه به عیب‌یابی دقیق یخچال ال جی نیاز است. بنابراین بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه دهند.

مشکل یخ نساختن یخچال ال جی

مشکل یخ نساختن یخچال ال جی به دو شکل است به گونه‌ای که یا یخ‌ساز یخچال ال جی واقعا یخ نمی‌سازد یا اینکه یخ می‌سازد اما یخ از آن خارج نمی‌شود. در حالت اول که یخ‌ساز یخچال ال جی یخ نمی‌سازد می‌توان احتمالاتی مانند: مسدود بودن خط انتقال آب، خرابی شیر برقی یا شیر ورودی آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، گرفتگی فیلتر و خرابی ترموستات قالب یخساز را در نظر گرفت. در حالت دوم که یخ‌ساز یخچال ال جی، یخ می‌سازد اما یخ از آن خارج نمی‌شود می‌توان احتمال خرابی مدول یخساز، خرابی برد کنترلی دیسپنسر و خرابی سلونوئید دیسپنسر را در نظر گرفت.

با این وجود تشخیص دقیق منشأ مشکل یخ نساختن یخچال ال جی به عیب‌یابی اصولی نیاز دارد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال ال جی با دقت بالایی به عیب‌یابی این دستگاه می‌پردازند تا تشخیص دهند که یخ‌ساز یخچال نمی‌تواند یخ تولید یا اینکه یخ‌ساز یخ تولید می‌کند اما یخ از آن خارج نمی‌شود. سپس هر یک از مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا دلیل اصلی بروز این مشکل در یخچال ال جی را پیدا کرده و با سرعت و کیفیت بالایی آن را رفع کنند.

برفک زدن یخچال ال جی

شایع‌ترین دلایلی که موجب برفک زدن یخچال ال جی می‌شود شامل: قرار گرفتن یخچال ال جی در محیطی با رطوبت بالا، خرابی لاستیک دور درب یخچال و خرابی ترموستات یخچال می‌باشد. با این وجود بهتر است محل قرارگیری یخچال را چک کنید و لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید و مطمئن شوید که دچار هیچ گونه پارگی نشده باشد. اگر هیچ یک از این موارد دلیل اصلی مشکل برفک زدن یخچال ال جی نبود مطمئن باشید که ترموستات آن خراب شده است و به تعمیرات اساسی نیاز دارد. البته این مسئله که کجای یخچال برفک بزند نیز در پیدا کردن دلیل اصلی بروز این مشکل تاثیر بسزایی دارد.

برای مثال اگر اطراف درب فریزر برفک زده باشد به این معناست که درب این قسمت کاملاً بسته نشده است یا اینکه مواد غذایی مانع از بسته شدن کامل درب فریزر شده‌اند. اگر برفک در همه جای یخچال دیده شود ممکن است که به دلیل دمای خیلی پایین یخچال باشد. اگر در قسمت عقبی فریزر در جایی که سیم پیچ اواپراتور قرار دارد برفک مشاهده شود می‌توان احتمال خرابی هیتر، سنسور یخ‌زدایی، تایمر یخ‌زدایی و برد کنترل کننده را در نظر گرفت. درصورت بروز هر یک از این مشکلات بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در آدرس مورد نظر شما حاضر شده و خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه دهند.

روشن نشدن یخچال ال جی

جدا از دلایل ساده‌ای مانند خرابی پریز برق و مشکل در جریان برق خانگی که موجب روشن نشدن یخچال ال جی می‌شوند، خرابی موتور یا کمپرسور یخچال، خرابی برد الکترونیکی یخچال، بروز مشکل در اتصالات داخلی برق یخچال، خرابی ترموستات یخچال، خرابی سنسور یخچال و خرابی تایمر دیفراست از عوامل اصلی روشن نشدن یخچال ال جی هستند. برای اینکه بدانید مشکل روشن نشدن یخچال ال جی به دلیل کدام یک از این موارد می‌باشد بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و با عیب‌یابی دقیق منشأ اصلی مشکل روشن نشدن این دستگاه را تشخیص دهند و آن را برطرف کنند.

 

تا زمانی که یخچال به دمای تنظیم شده نرسد، کمپرسور یا همان موتور یخچال در حال کار کردن است؛ اما زمانی که دما به مقدار تنظیم شده می‌رسد موتور متوقف می‌شود؛ بنابراین از زمانی که موتور روشن و در حال کار کردن است تا زمانی که خاموش می‌شود، چند دقیقه طول می‌کشد؛ اما اگر این فاصله زمانی خیلی کوتاه باشد به گونه‌ای که بعد از اینکه کمپرسور روشن شده و شروع به کار می‌کند، خیلی سریع خاموش شود، یعنی اینکه مشکلی در یخچال به وجود آمده است.

بروز چنین مشکلی می‌تواند به چندین و چند دلیل شامل: بروز نوسان برق، اختلال در عملکرد کمپرسور، بروز مشکل در ترموستات یخچال و معیوب شدن برد آن باشد. پس بهتر است عیب‌یابی آن را به تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی بسپارید تا منشا اصلی بروز مشکل در این دستگاه را پیدا کنند.

کار نکردن فن یخچال

متاسفانه زمانی که فن یخچال به مشکل می‌خورد و درست عمل نمی‌کند، گردش هوا در یخچال به درستی انجام نمی‌شود. مهم‌ترین عاملی که موجب کار نکردن فن یخچال می‌شود، فرسوده شدن این قطعه است؛ چراکه فن یکی از قطعات مصرفی یخچال است که دیر یا زود فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد؛ البته جمع شدن گرد و غبار بر روی فن یخچال نیز می‌تواند موجب کار نکردن آن شود، به همین دلیل نباید سرویس کردن منظم یخچال را فراموش کرد. نوسان برق هم عامل دیگری است که می‌تواند فن یخچال را از کار بیندازد، به همین دلیل همیشه سعی کنید یخچال را به یک محافظ برق متصل کنید تا دچار نوسان برق نشود.

داغ شدن بدنه یخچال

داغ شدن بدنه یخچال از ایرادات رایج این دستگاه است. به طور کلی کمی گرما در بدنه دستگاه هایی که مدام به برق هستند و کار می کنند، عادی است. اما اگر بدنه بیش از حد داغ شود، باید ایراد دستگاه را پیدا کنیم. در وهله اول مطمئن شوید فاصله بین یخچال و دیوارها مناسب باشد. اگر مشکل باقی بود تکنسین عمیر یخچال باید دستگاه را بررسی کند.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی ال جی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است و از این راهرو توانسته است تمامی خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی از جمله تعمیر یخچال ال جی در منزل را به مراجعان خویش ارائه نماید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

‌نمایندگی تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده‌اند. برای اطلاع از خدمات نمایندگی ال جی در مازندران وسایر شهرستان ها با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

4.8/5 (23 امتیاز)

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • زهرا

    سلام یخچال ساید ما بدنه‌ش خیلی داغ میشه. این ایراده؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      روز به خیر دوست عزیز،
      مقداری گرم شدن بدنه در دستگه های برقی طبیعی است. اما اگر به تازگی متوجه دمای غیرطبیعی شدید، می توانید از کارشناسان نمایندگی ساید ال جی کمک بگیرید. به این منظور با ما تماس بگیرید تا تکنسین به محل شما اعزام شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید