جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی

آب سرد کن یخچال ال جی یکی دیگر از آپشن هایی است که امروزه به یخچال ها اضافه شده است. این قطعه خود از بخش های ریزتری تشکیل شده است تا کار آب رسانی همچنین سرد کردن آن را انجام دهد. اولین تحولات در این زمینه، تنها به آب سرد کردن ختم می شد. اما امروزه علاوه بر آن تولید یخ در اندازه های مختلف نیز به آن افزوده شده است. در بعضی از مدل های ساید بای ساید به دو روش عمل آب رسانی را انجام می گیرد.

یک روش اتصال به آب شهری است و روش دیگر، تامین آب از مخزن تعبیه شده در یخچال است. قسمت های عمده ی این آب سرد کن را می توان در فیلتر آب، شیر برقی، مخزن آب، میکروسویچ و محرک آن و در نهایت برد الکتریکی تقسیم کرد. به دلیل بدیهی بودن مشکلات پیش آمده در این قطعه، در ادامه این مطلب به نحوه ی تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی توسط تکنسین های خبره نمایندگی رسمی ال جی که مجهز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر می باشند می پردازیم.

تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی در محل

نحوه تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی

به کاربرانی که قصد تعمیر آب سرد کن یخچال را دارند توصیه می کنیم که به تکنسینی های خبره ی نمایندگی رسمی ال جی مراجعه کنید تا ابتدا به تعویض فیلتر یخچال شما پرداخته سپس با بررسی شیر ورودی یا شیر برقی مشکلات مربوط به نرسیدن آب یا قطع شدن آن را با بررسی همه جانبه برطرف کنند. میکروسویچ و محرک مکانیکی آن که با عمل خود موجب خروج آب از آب سرد کن می شوند این قطعه در صورت معیوب بودن مانع خروج آب شده یا باعث چکه کردن آن می شود.

اما کارشناس در پایان روند تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی هنگامی که از سلامت دیگر قطعات مطمئن شد، با استفاده از دستگاه های مدرن تعمیرات به بررسی اتصالات برد الکتریکی پرداخته تا ایراد احتمالی را در آن بر طرف کند. در ضمن اگر در حین تعمیر تکنسین تعمیر یخچال ال جی متوجه شود که به تعویض قطعه نیاز است با استفاده از آرشیو قطعات اورجینال و پس از کسب اجازه از کاربر اقدام به تعویض آن با نمونه ای اورجینال می کند.

مشکلات رایج آبسرد کن یخچال ال جی

اختلال در قطعات یاد شده با نشانه هایی همراه است که کار عیب یابی و تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی را آسان می کند. کاربران عزیز می توانند با مشاهده ی این معایب سریعا با کارشناسان خبره ی نمایندگی ال جی تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیر در محل یخچال استفاده کنند تا پیش از حاد شدن مشکل جلوی آن را بگیرند. اگر در آب سرد کن یخچال خود با مشکل چکه کردن، خاموش بودن، خارج نشدن آب، سرد نبودن آب، خیلی سرد شدن آب، نشتی آب در یخچال و … مواجه شدید حتما به کارشناسان مراجه کنید.

آن ها می توانند به وسیله ی این معایب به خرابی ترموستات، کمپرسور، کندانسور، شیربرقی، نشتی مخزن آب، خرابی فیلتر پی ببرند. به یاد داشته باشید پیش از ایجاد مشکل، فیلتر را شش ماه یکبار تعویض نمایید تا کیفیت آب خروجی پایین از بین نرود. از مسدود نبودن شلنگ اطمینان حاصل کنید و شیر برقی را نیز به وسیله ی اهم متر چک فرمایید.

عیب یابی آب سرد کن یخچال ال جی

همانطور که در بحث قبل گفته شد، این قطعه کارایی بسیار داشته و تحت عوامل گوناگون دچار مشکل خواهد شد. قبل از نحوه ی عیب یابی باید به این نکته توجه کنید که سرویس دوره ای بخچال، شما را از هزینه های گزاف برای تعمیر آن مصون خواهد کرد.

 پس علاوه بر مراقبت های حین نصب و راه اندازی بهتر است به فکر مراقبت های پس از آن نیز باشید. هر کدام از قطعاتی که در ادامه عنوان خواهد شد اگر دچار مشکل شود به طور حتم عملکرد آب سردکن را دچار اشکال خواهد کرد و نیاز به تعمیر آب سرد کن یخچال ال جی را واجب.

  • برد الکتریکی
  • فیلتر آب
  • شیر برقی( شیر ورودی آب)
  • مخزن آب
  • میکروسویچ
  • محرک میکروسوئچ
5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید