جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قرار دادن ظروف ظرفشویی الجی

قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی آداب مخصوص به خود را دارد. قرار دادن ظروف کار دشواری نیست، اما اصول مربوط به خود را دارد که باید رعایت شود تا دستگاه با مشکلات روبه رو نشود و نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی نباشد. در حقیقت دقت به نحوه قرار دادن ظروف در دستگاه نه تنها سبب شست وشوی کامل و درست ظروف می شود، بلکه در حفظ سلامت و عمر مفید دستگاه نیز موثر است. این کار می تواند در انرژی و زمان نیز صرفه جویی کند و کاربر را به دفعات بسیار محدود نیازمند مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی کند.

قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی

همان طور که اشاره کردیم نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی در مسائل مختلفی تاثیر دارد. این موضوع به طور مستقیم در تعداد دفعاتی که کاربر برای تعمیر ظرفشویی ال جی مراجعه خواهد کرد، مفید خواهد بود. پس آن را هرگز دست کم نگیرید و حوصله به خرج دهید تا ظروف را به درستی در دستگاه قرار دهید و در کنار یک شست و شوی درست، عمر دستگاه نیز حفظ شود.

برای قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی به این موارد توجه کنید

1. قرار دادن بشقاب در ماشین ظرفشویی 

بشقاب ها را در اسلات ها( جای بشقاب) در بخش پایینی ماشین ظرفشویی ال جی قرار دهید؛ به طوری که ظرف های بلند تر در اطراف و پشت دستگاه باشند تا ظروفی مثل دیس های پهن مانع رسیدن آب داغ به بقیه ظروف نشوند، زیرا لوله ها، جت ها و دستگاه های چرخش، آب را از مرکز به سمت بیرون، از بالا به سمت پایین و بیرون، از انتهای ماشین ظرفشویی به بالا و بیرون می پاشند. سعی کنید همه سطوح را به صورت جدا حفظ کنید و کاری کنید که آب به همه جای آن برسد.

2. قراردادن لیوان در ماشین ظرفشویی

حتما لیوان ها را در بالا قرار دهید. قسمت های بالا برای تمیز کردن لیوان ها طراحی شده اند. لیوان ها را به هم نچسبانید، زیرا آب به بین لیوان ها نمی رسد و حتی ممکن است لیوان ها در اثر برخورد با هم بشکنند. همه این کارها برای بی نیاز بودن به خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی موثر است.

این مقاله جالب را از دست ندهید: شستن میوه در ماشین ظرفشویی

3. نحوه قراردادن ظروف پلاستیکی در ماشین ظرفشویی

نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی باید به گونه ای باشد که ظروف پلاستیکی نگهداری غذا از المنت دستگاه دور باشند. اگر ممکن بود آنها را در بالا قرار دهید یا در صورتی که قصد دارید آن ها را در قفسه پایین جا بدهید، از مرکز دور نگهشان دارید.

4. گذاشتن قابلمه و ماهیتابه در ماشین ظرفشویی

نحوه قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی به گونه ای است که باید قابلمه و ماهیتابه و امثال اینها در قفسه پایین و در اطراف قرار بگیرند. بعد از آنها، بشقاب ها نزدیک تر به مرکز باید باشند و در نهایت ظروف کوچک در مرکز جا داده می شوند. بهتر است کثیف ترین ظروف را در مرکز قرار دهید. این کار نه تنها باعث می شود ظرف ها کامل تمیز شوند، ریسک شکستن ظروف را نیز کاهش می دهید.

توجه کنید:

همانطور که کامل پر نشدن ماشین ظرفشویی ال جی مضر و آسیب زننده است و نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی را شدید می کند، بیش از حد پر کردن آن نیز اشتباه است، زیرا ممکن است آب به بعضی از قسمت ها نرسد.

5. قاشق، چنگال و کاردها را طوری در دستگاه قرار دهید که دسته آنها به سمت پایین باشد. در قرار دادن ظروف در ظرفشویی الجی باید مطمئن شوید ظروف آن قدر بلند نیستند که جلوی بازوی اسپری کننده را بگیرند یا در استفاده از قفسه پایین محدودیت ایجاد کنند. اگر این مشکلات را داشتید، آنها را در قفسه بالا به صورت خوابیده قرار دهید.

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران درگاهی امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی بسیار کاربردی و مفید و متنوع در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نمایندگی مجموعه ای از امکانات و تسهیلات در حوزه فروش،پس از فروش و تعمیرات ال جی فراهم است که شامل حال تمام محصولات ال جی می شود. تمامی خدمات و تسهیلات نمایندگی ال جی در تهران همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های نمایندگی ال جی در تهران که در سایت رسمی درج شده اند، تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید