جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

‌ ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی

تلویزیون های هوشمند ال جی همچون سایر دستگاه‌های هم‌تراز قابلیت های فراوانی پیدا کرده اند که کار با آنها را برای کاربران لذت‌بخش‌تر ساخته است. در میان این قابلیت ها، ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی، از آن دست امکاناتی است که بسیار مورد توجه گرفته است. به ویژه در دنیای امروز که اکثریت کاربران فرصت اندک و تایم مشخصی برای تماشای تلویزیون دارند و نمی توانند خود را با زمان پخش برنامه های مورد علاقه شان هماهنگ کنند.

اگر شما نیز جزو این گروه از کاربران هستید می توانید با استفاده از قابلیت ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی، برنامه مورد علاقه خود را ثبت و در زمان فراغت‌تان تماشا کنید. اما درصورتی که با شیوه این کار یعنی ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی آشنایی ندارید می توانید با مطالعه بخش های آتی آموزش های مربوطه را دریافت نمایید.

ضبط فیلم در تلویزیون

نکته مهم درباره‌ ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی

 توجه داشته باشید پیش از ‌ ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی حتما از داده های مهم فلش یا هارد اکسترنال خود بکاپ (تهیه نسخه پشتیبان) بگیرید چرا که احتمال فرمت شدن فلش یا هارد اکسترنال برای ضبط فیلم توسط تلویزیون وجود دارد. به علاوه این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به قوانین کپی رایت، این احتمال وجود دارد که پخش فیلم و ویدیو مورد نظر تنها در تلویزیون هوشمند شما امکانپذیر باشد.

 آموزش ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی

در میان روش های ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی ضبط از روی پورت USB، رایج ترین، کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش است. البته این روش برای اکثر تلویزیون های دیگر نظیر Samsung ,Sony ,LG ,Philips ,Panasonic ,Toshiba ,Sharp و..  نیز قابل استفاده است. روش کلی ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی به اینصورت است که ابتدا می بایست USB خود مثل فلش مموری را به پورت یو اس بی متصل کنید. پس از نمایش پیغام شناسایی دستگاه باید دکمه Record روی کنترل تلوزیون را فشار دهید تا دستگاه شروع به ضبط فیلم، بازی فوتبال و.. کند.

برای پایان ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی باید دکمه Stop کنتر زده شود. پس از چند لحظه فایل ویدیویی با فرمت هایی نظیر TS، MP4 و.. در پوشه اصلی فلش مموری یا هارد اکسترنال شما ذخیره می‌شود. در صورتی که کنترل دستگاه دیجیتال یا تلوزیون شما به خوبی کار نمیکند از آموزش تعمیر دکمه و صفحه کلید ریموت کنترل تلویزیون ، دستگاه دیجیتال و.. استفاده کنید.

آشنایی با امکانات ضبط فیلم در تلویزیون ال جی

تماشا و ضبط Watch & Record :

لازم نیست نگران تداخل برنامه‌های تلویزیونی و همزمانی آنها با هم باشید. یکی را نگاه کنید و دیگری را ضبط کنید.

پخش زنده Live Playback :

برنامه‌های زنده تلویزیون را مکث کنید، به عقب برگردانید و دوباره پخش کنید. شما اکنون می‌توانید کنترل نمایش‌ها را در دستان خود بگیرید. (به دستگاه‌های جانبی ذخیره نیاز است.)

ضبط زمان‌بندی‌شده Scheduled Recording :

آپشن موجود برای ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی به شما کمک می کند وقتی در منزل نیستید  برنامه‌های مورد علاقه خود را ضبط کنید.

ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی

ضبط داخلی Internal Recording :

آپشن موجود برای ضبط فیلم در تلویزیون هوشمند ال جی به شما کمک می کند برنامه‌های مورد علاقه‌تان را ضبط نمایید و از طریق حافظه داخلی تلویزیون به آنها دسترسی داشته باشید.

پخش هوشمند Intelligent Playback :

وقتی شما برای چند دقیقه از پای تلویزیون بلند می‌شوید، تلویزیون هوشمند به صورت خودکار قسمت‌هایی را که از دست داده‌اید را ضبط می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در زمان برگشت آن را تماشا کنید. (فقط در مدل‌های دوربین‌دار)

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی (تلویزیون‌های پلاسما، ال سی دی،  تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان LG Smart TV و پانل‌های OLED) به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات تلویزیون ال جی می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته است.

3.5/5 (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید