جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون ال جی UF9500

تلویزیون ال جی UF9500 از گروه تلویزیون های ‌ Super UHD ال‌جی ، در ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۹ اینچ مدتی است وارد بازار ایران شده است. تلویزیون جدید ال جی  به سرعت در تمامی فروشگاه های معتبر کمپانی ال جی و فروشگاه‌های ال‌جی به فروش می‌رسد.

محبوبیت این برند آشنا بقدری می باشد که حتی می توانید این محصولات را در سایر فروشگاه های لوازم خانگی پیدا کنید. جهت آشنایی کاربران با جدیدترین تلویزون های پیشرفته ال جی به بررسی ویژگی های تلویزیون ال جی UF9500  می پردازیم.

با فناوری نوردهی نانو، طیف ‌های رنگی، سایه‌ ها و تصاویر را به شکلی کاملا متفاوت تجربه خواهید کرد و می توانید فیلم ها و تصاویر خود را با زیباترین کیفیت ممکن تجربه نمایید و از ان لذت ببرید. با این تکنولوژی، تصاویر واقعی‌ تر و جزئیات با وضوح کامل دیده می‌شوند. این فناوری سبب شده است دیدن مستندهای حیات وحش برای کاربران لذت بخش تر شود.

تجهیز تلویزیون ال جی UF9500 به وضوح تصویر ۴K

تلویزیون Ultra HD مدل UF9500 با وضوح ۴ برابرFull HD ، تصاویر سه ‌بعدی شفاف ‌تر از همیشه است و واقع‌ گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می ‌کند. همانطور که می دانید فناوری سه بعدی تقریبا در جدیدترین تولیدات کمپانی های لوازم خانگی دیده می شود.

ارتقاء دهنده کیفیت تصویر ۴K

هم اکنون شما می توانید لذت بیشتری از تصاویر ۴K ببرید. با ارتقاء دهنده کیفیت تصویر ۴K می توانید جزییات فیلم ها و ورزش ها و… را بهتر مشاهده کنید و از تماشای هنر لذت ببرید و با خیالی آسوده اقدام به تماشای برنامه های محبوب خود نمایید.

طراحی فوق باریک تلویزیون ال جی UF9500

طراحی فوق باریک تلوزیون های ۴K به گونه ای است که علاوه بر زیبایی مکمل مناسبی برای دکوراسیون منزل شماست. از این مدل تلوزیون حتی می توانید در دفاتر شرکت های خود استفاده نمایید. زیبایی این مدل به طراحی داخلی منازل و دفاتر کمک شایانی می نماید.

صفحه نمایش تلویزیون ال جی UF9500

اکنون تلویزیون مدل UF9500 ، دارای ویژگی ها سینما است و یک تجربه نمایش سینمایی را در منزلتان پدید می آورد. سری مدل های جدید تلویزیون های ال جی بر اساس یک فکر بکر و فناوری مدرن طراحی شده اند تا تجربه یک نمایش باور نکردنی را برای شما به ارمغان بیاورند. همیشه فرصت رفتن به سینما را نداریم. پس چه بهتر که سینما را به خانه های خود ببریم.

تلویزیون های ال جی مجهز به پایه Auditorium

پایه این تلوزیون ال جی UF9500 ، به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی فوق العاده با انعکاس صدای خروجی از تلوزیون سبب افزایش کیفیت صدای خروجی و انتقال آن به دورترین نقاط می شود. همواره یکی از مشکلات سیستم های تصویری انتقال صدا است که در این نسخه از محصولات ال جی این مشکل برای همیشه برطرف گشته .

بلندگوهای طراحی شده توسط Harman/kardon

یک تصویر مهیج و فوق العاده لایق یک صدای فوق العاده میباشد. صدای شفاف با Harmon/Kardon به شما تجربه شنیداری فوق العاده ای را می دهد. این مدل از تلوزیون های ال جی ، تقریبا تمامی مواردی یک منزل به آن نیاز دارد را برطرف می نماید و سبب می شود کاربران با آرامش از محیط خانه استفاده نمایند.

می توانید به راحتی و بدون نیاز به سیم، فایل های خود را از دستگاه های دیگر به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به کمک SmartShare منتقل نمایید. ال جی تلویزیونی هوشمند تر از هر زمان دیگری به شما هدیه می دهد .می توانید حتی بدون نیاز به بلند شدن از جای خود با تلویزیون ارتباط برقرار کنید.

کنترل جادویی هدیه ال جی به صاحبان تلویزیون ال جی UF9500

کنترل تلویزیون هوشمند ال جی UF9500 بسیار آسان است. با کنترل جادویی به راحتی تلویزیون خود را تحت سلطه در آورید و تعداد کانال های بالای خود بهره ی کافی را ببرید. کیفیت تلوزیون های ال جی بر همگان روشن است. در پایان ذکر نکته ضروری است که ، ال جی همواره یک برند محبوب می باشد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

امیدواریم مطالعه ی خبر عرضه و توزیع تلویزیون ال جی UF9500 نظر شما را جلب نموده باشد. در پایان به معرفی خدمات نمایندگی ال جی می پردازیم. نمایندگی ال جی ، با توجه به افزایش روز افزون کاربران ال جی در کشورمان، خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ال جی را به کاربران ارائه می نماید. در نتیجه لذت استفاده ی بهینه از محصولات ال جی را تجربه خواهید کرد. در صورت نیاز به هریک از این محصولات می توانید با کارشناسان فروشگاه مرکزی ال جی ، تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظرتان دریافت نمایید.

بخش تعمیرات ال جی با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، به ارائه ی خدمات پس از فروش در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت می پردازند. در همین راستا، زبده‌ترین کادر فنی و مهندسان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک دراین بخش مشغول فعالیت هستند. مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز مشکل در دستگاه خود به واحد تعمیرات ال جی مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره‌ی اولیه از متخصصان و مهندسانِ تعمیرات ال جی با خاطری آسوده دستگاه خود را به کارشناسان این مرکز بسپارند.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /

جهت مطالعه ی تازه ترین اخبار ، مقالات ، محصولات ، مقالات و سوالات متداول ال جی در سایر صفحات سایت ما را همراهی نمایید.

امتیاز شما به این نوشته