جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی ال جی در محل

برای تعمیر کولر گازی ال جی به صورت حرفه ای و تخصصی، کافی است با نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تکنسین های مجرب این مرکز، به آدرس شما اعزام شده و ضمن عیب یابی دقیق کولر گازی، اقدامات لازم برای تعمیر و رفع ایرادات آن را انجام می دهند.

استفاده از تجهیزات پیشرفته در کنار مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران، به آنها این امکان را داده است که تعمیرات کولر گازی ال جی را هم سطح با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت خدمات تعمیر کولر گازی lg در محل، می توانید به صورت 24 ساعته با همکاران ما تماس بگیرید. تعمیر کولرگازی ال جی در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست و تمامی مدلهای کولرگازی ال جی اعم از ایستاده، پنجره‌ای، کولرگازی و … را شامل می گردد.

تعمیر کولر گازی ال جی در منزل

تعمیرات کولر گازی ال جی در محل 

با توجه به وزن کولر گازی و نحوه نصب آن، ضروری است که برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه، تعمیرات آن در محل انجام شود. تعمیرات کولر گازی ال جی در محل به شما این امکان را می دهد که بدون کوچک ترین دردسر یا مشکلی، کولر خود را تعمیر کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید. پس از ثبت درخواست این سرویس، تعمیرکار با تجهیزات کامل در محل مورد نظر شما حاضر می شود. سپس ضمن بررسی تمامی اجزا و قطعات کولر، هرگونه اقدام مورد نیاز برای تعمیر کولرگازی lg و برطرف کردن ایرادات آن را انجام می دهد.

تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

اگر در تهران سکونت دارید و به خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی نیاز دارید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران تماس بگیرید.

این مرکز شعبه‌های متعددی در مناطق مختلف تهران دارد از تجریش در شمال تهران گرفته تا فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و امیرآباد و ولیعصر در مرکز تهران. با این وجود در هر کجای این کلان‌شهر که باشید، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تکنسین‌های آن به آدرس موردنظر شما اعزام شوند.

تعمیرات کولر گازی ال جی در کرج

حتی اگر در کرج سکونت دارید، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در کرج استفاده کنید چراکه این مرکز در این کلان‌شهر هم شعبه دارد. شعبه نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در منطقه شاهین ویلا کرج قرار گرفته است که خدمات عیب‌یابی و تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی ال جی را به تمامی کاربران کرجی در اقصی نقاط این استان از جهانشهر گرفته تا عظیمیه، فردیس، مهرشهر، گلشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد. بنابراین در هر کدام از مناطق کرج که سکونت داشته باشید، می‌توانید تنها از طریق تماس با نمایندگی رسمی کولر گازی ال جی از خدمات تعمیرات این دستگاه بهره‌مند شوید.

تعمیرات کولر گازی ال جی در محل

خدمات تعمیر کولر گازی ال جی

خدمات تخصصی تعمیرات کولر گازی ال جی، شامل اقداماتی همچون شارژ گاز، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم و تعویض اواپراتور، ترمیم و تعویض فن، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض سنسورها، تعمیر تخصصی برد الکتریکی کولر گازی، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض مدارهای معیوب، تمیز کردن فیلترها و کویل ها و تعویض آنها در صورت نیاز و تعمیرات در محل می شوند. گارانتی مرکز سخت افزار ایران به شما این اطمینان را می دهد که قطعات استفاده شده در کولر اورجینال هستند و کیفیت اقدامات انجام شده در بالاترین سطح قرار دارد.  

نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال جی

پس از خرید کولر گازی، آنچه که باید انجام شود، نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال جی است. به طور کلی نصب کولرگازی در پنج مرحله انجام می پذیرد که عبارتند از:  نصب یونیت داخلی کولر گازی، نصب یونیت بیرونی کولر گازی، نصب و محکم کردن قطعات برقی دستگاه، لوله کشی کولر گازی، وکیوم کردن کولر گازی (هواگیری کولر گازی). انجام هر یک از مراحل مذکور می‌بایست توسط کارشناسان نصب کولر گازی و با رعایت همه‌جانبه استانداردهای این کار انجام پذیرد. بی‌توجهی به این مسئله و نصب کولر گازی بدون توجه به استانداردها سبب خرابی کولر در کوتاه مدت و افت کارایی آن می‌گردد.

برای اطمینان از نصب صحیح و درست کولر بهتر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با این کار توسط کارشناسان این حوزه انجام شود. مرکز تعمیر کولر گازی ال جی یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با نصب، راه‌اندازی، تعمیر و بهسازی این دستگاه است که کارشناسان آن، ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از دو دهه تجربه فنی در حیطه تعمیر کولر گازی ال جی هستند.

شارژ گاز کولر گازی ال جی

واقعیت آن است که عده کثیری از صاحبان کولرهای گازی نمی‌دانند چه زمانی باید برای شارژ گاز کولر خود اقدام کنند. اگر شما نیز جزو این گروه از کاربران هستید بد نیست بدانید که خالی شدن گاز کولر گازی نشانه‌هایی با خود به همراه دارد. کاربران می‌توانند در صورت مشاهده‌ی یکی از این نشانه ها با مرکز تعمیر کولر گازی ال جی تماس گرفته و درخواست شارژ گاز اسپلیت را ثبت نمایند. نشانه هایی که با مشاهده آنها می توان جهت شارژ اسپلیت اقدام نمود عبارتند از:

عدم سرمادهی کافی در محیط نصب‌شده، یخ زدن با برفک زدن فین‌های اوپراتور در حالت سرمایش کولر ( با بروز این اشکال بهتر است هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید) و در نهایت یخ زدن لوله رفت یا همان لوله نازک کندانسور. توصیه می شود امور مرتبط با تعمیر کولر گازی ال جی توسط کارشناسان کولرگازی انجام پذیرد و افراد عادی از ورود به این حیطه خودداری نمایند.

سرویس کولر گازی ال جی

کارشناسان توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی به دست یک سرویس کار مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود؛ عدم توجه به سرویس به موقع کولر گازی و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

اگر در جستجوی یک تعمیر کار متخصص در حوزه تعمیر کولر گازی ال جی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات کارشناسان ما بهره‌مند گردید. کارشناسان ما به دلیل سال‌ها کار با این محصولات و تعمیر انواع کولرگازی ال جی، قادر به رفع و بهسازی تمامی اشکالات موجود در این محصولات هستند.

تعمیر شیر برقی کولر گازی ال جی

کولر گازی برای تغییر حالت گرمایش به سرمایش و یا بالعکس از دستگاه مبدلی بهره می برد که به آن شیر برقی گفته می شود. این دستگاه  مانند یخچال از گاز فریون برای خنک کردن محیط استفاده می‌کند و گرما را از محیط داخل به بیرون منتقل سازد. اگر مسیر حرکت گاز تغییری بیابد، گرما از بیرون به داخل انتقال یافته و ممکن است فضای محیط داخلی گرم شود.

هر گونه خرابی در شیر برقی که به وسیله برد الکترونیکی داخل پنل کولر گازی کنترل می گردد، موجب بروز چنین اتفاقی خواهد شد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی اختلالات مرتبط با شیربرقی کولرهای مختلف ال جی را در مدت زمان کوتاهی برطرف می سازد.

تعمیر برد کولر گازی ال جی

برد قطعه ی مهمی از هر دستگاه دیجیتال است که کارکرد کلی سیستم را کنترل می کند. برد کولر گازی نیز کنترل کننده و هدایتگر  بخش های گوناگون کولر است. ناکارآمدی این قطعه و بروز  نقص های فنی در آن ، موجب از کارافتادگی کامل دستگاه خواهد شد. یکی از اصلی ترین عواملی که خرابی و سوختن برد را به دنبال دارد، نوسانات جریان برق ورودی به سیستم است.

عموما خرابی برد با تعویض اجزای تشکیل دهنده ی آن ممکن می شود، اما در صورتی که میزان آسیب وارده بر برد شدید باشد، تعویض برد نیازی غیر قابل چشم پوشی است. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی، برد معیوب را با نمونه ی اورجینال مشابه و سازگار با مدل دستگاه مورد نظر تعویض می نمایند تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال دستگاه نگردد.

تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی ال جی

کمپرسور یا موتور کولر گازی ال جی قسمت اصلی و شاخص این سیستم های تهویه مطبوع به شمار می روند. این قطعه، گاز را از اپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می نماید. در واقع کمپرسور یک ماشین مکانیکی است که فشار گاز را افزایش و حجم آن را کاهش می‌ دهد. از این رو می توان نتیجه گرفت که کارایی کولر گازی در نحوه ی عملکرد موتور خلاصه می شود. متاسفانه در اکثر مواقع تعمیر کمپرسور عملا بی تاثیر بوده و نیاز به تعویض در صورت خرابی آن وجود خواهد داشت.

تهیه یک کمپرسور جدید که از نظر توان و قدرت با کمپرسور اصلی دستگاه هماهنگ بوده و البته اورجینال باشد برای بازیابی صحیح کولر گازی به هنگام خرابی موتور آن موضوع با اهمیتی است. نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی، اقدامات تخصصی تعویض موتور انواع و اقسام کولرهای گازی اینورتر و معمولی ال جی را با نمونه های اورجینال مشابه انجام داده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می دارد.

لوله‌کشی توکار جهت نصب کولر گازی ال جی

امروزه کولرهای گازی به دستگاه های متداولی برای تهویه هوای مکان های مختلف تبدیل شده اند. با لوله کشی توکار می توان کیفیت بیشتری را از این تجهیزات مشاهده کرد. نداشتن هیچ گونه صدا و لرزشی به دلیل دور بودن موتور از پنل داخلی اصلی ترین مزیت این روش از نصب کولر گازی می باشد. نصب لوله کشی توکار کولر گازی باید مطابق با استانداردهای اصلی این فرآیند انجام شود. چرا که لوله مسی کولر گازی که کار آن متصل کردن پنل داخلی به بیرونی است، یکی از حساس ترین اجزای کولر می باشد که باید به هنگام نصب از لحاظ فنی مورد توجه قرار گیرد.

اگر در حین نصب و راه اندازی کوچک ترین رطوبت و یا گردوخاکی وارد آن شود، دیگر نمی توان خنک سازی بی نقصی را از کولر انتظار داشت. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی مناسب ترین گزینه ی انتخابی است. کارشناسان این مجموعه با حضور در منزل شما تمامی مراحل لوله کشی توکار دستگاه را در سطح کیفی بی نظیری انجام می دهند.

تعمیر موتور کولر گازی ال جی

با توجه به اینکه کمپرسور کولر یکی از گران‌ترین قطعات بکاررفته در این دستگاه بهتر است جهت تعمیر و عیب‌یابی آن از حضور کارشناسان زبده تعمیر کولر گازی ال جی کمک بگیرید. به علاوه توصیه می‌شود پیش از اقدام به تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی، از خرابی آن اطمینان حاصل کنید. پریدن فیوز، روشن شدن فن بیرونی و کار نکردن کمپرسور و در نهایت عدم تولید سرمای کافی برخی از نشانه‌هایی هستند که می‌توانند دال بر خرابی موتور کولر گازی باشند.

در صورت بروز چنین مشکلاتی باید قبل از تست کمپرسور قطعات سر راه کمپرسور تست شود و درنهایت اقدام به تست و تعویض کمپرسور شود. کارشناسان برای این کار ابتدا درستی برق ترمینال کندانسور را چک می‌کنند و در صورت تأمین برق ترمینال کندانسور، در کنتاکتور را تست می‌کنند تا از انتقال جریان به خازن اطیمنان حاصل کنند. درنهایت خازن نیز تست شده و سالم بودن آن بررسی می‌گردد.

تعمیر ترموستات کولر گازی ال جی

ترموستات یکی از قطعات اصلی تعبیه شده در کولر گازی می باشد که وظیفه ی تنظیم دما را بر عهده دارد. این قطعه با همکاری کمپرسور، دمای محیط را افزایش یا کاهش داده و آن را به دمای دلخواه کاربر می‌رساند. در واقع ترموستات کولر گازی در صورت کاهش دمای محیط و سرد شدن هوا، جریان برق ورودی به کمپرسور را قطع می‌کند تا از ادامه ی کار آن و کاهش دما جلوگیری کند و البته بالعکس به هنگام افزایش دمای محیط، جریان برق ورودی کمپرسور را برقرار می‌کند تا  کمپرسور شروع به کار ‌کند و فرآیند خنک‌سازی دمای محیط از سر گرفته شود.

هرگونه خرابی در روند کاری ترموستات می تواند موجب از ناکارآمدی کمپرسور و در نتیجه عدم فعالیت کولر گازی گردد. بنابراین نحوه ی تعمیر ترموستات کولر گازی امر مهمی است که نیازمند مهارت و تجربه ی تعمیرکاران مجرب این حوزه می باشد. نمایندگی تعمیر کولر گازی  ال جی ضمن به کارگیری دانش به روز تکنسین های خود کلیه ی امور مرتبط با بازیابی و تعمیر ترموستات کولر گازی را در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می دهد.

  • تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی
  • تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)
  • تعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
  • نصب کولرگازی و سرویس کولرگازی ال جی
  • لوله‌کشی توکار جهت نصب کولرگازی ال جی
  • تعویض کمپرسور کولرگازی اینورتر و معمولی
  • تعمیر برد کولرگازی معمولی و کولرگازی اینورتر
  • تأمین تمام قطعات کولرگازی (اینورتر ومعمولی) ال جی
  • جابجایی کولر کولرگازی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی ال جی
  • نشت‌یابی و شارژ گاز کولرگازی ال جی توسط کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی ال جی
  • تعمیر کولرگازی ال جی
  • شارژ گاز کولرگازی ال جی
  • تعمیر کولرگازی اینورتر ال جی
  • سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی
  • شارژ گاز R۲۲ کولرگازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولرگازی اینورتر
  • تعمیر و تعویض برد کولرگازی ال جی
  • سرویس سالیانه کولرگازی و کولرگازی
  • تعمیر و تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب کولرگازی ال جی

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر کولر گازی LG

از آنجا که استفاده از این دستگاه در فصل بهار و تابستان بیشتر می شود، باید هر سال در فصل بهار سرویس شود، اما اگر که از کولرگازی زیاد استفاده نمی‌کنید، حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس شود و تست گاز از آن گرفته شود.

در تعمیر کولرگازی LG توجه به ایراداتی نظیر صداهای عجیب و غریب، خاموشی مداوم و بی دلیل، باد گرم ،اتصالی در بدنه، نشتی آب، سرمای بیش از حد، پریدن فیوز، کارکردن بدون استفاده از فن و … توجه نمود و در صورت مواجه شدن با هر یک از این مشکلات به سرعت برای تعمیر کولرگازی  lg وارد عمل شد. تاکید شَدید داریم که هرگز خودسرانه اقدام به اجرای تعمیرات نکنید. این دستگاه حساسیت های بسیار زیادی دارد که هر گونه عمل ناشیانه می تواند صدمات جبران ناپذیری در این دستگاه به جا بگذارد که تاوان سنگینی خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی ال جی

کولرهای گازی اسپلیت در طول دو سه دهه اخیر توانسته‌اند بخش عمده‌ای از بازار سیستم های برودتی و تهویه هوا را از آن خود سازند. در حال حاضر کار تهویه هوا در بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی و البته منازل شخصی افراد توسط همین دستگاه‌ها انجام می‌شود. نکته‌ای که در ارتباط با این کولرها وجود دارد، نیاز آنها به سرویس‌های دوره‌ای در بازه‌های زمانی مشخص است. موضوعی که از سوی برخی کاربران نادیده گرفته شده و در طولانی مدت خرابی این دستگاه‌ها را سبب می‌شود.

بدیهی است در صورت خرابی کولر آنچه که مهم است تعمیر کولر گازی به شیوه ای اصولی و استاندارد است تا هم قطعه معیوب و مشکل پیش آمده در آن تعمیر گردد و هم از بروز اختلالات دوچندان در دستگاه پیشگیری شود. برای دسترسی به این مهم، مرکز تعمیر کولر گازی ال جی گروهی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر را به همکاری فراخوانده و تخصصی‌ترین تجهیزات را در اختیار آنها قرار داده است. مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی در طول سالهای اخیر به دلیل همکاری با برترین کارشناسان تعمیر موفق به ارائه برترین خدمات تعمیر گشته و در این میان بدل به انتخاب نخست کلیه کاربرانی گشته که نیاز به دریافت خدمات تعمیر کولرگازی ال جی داشته‌‌اند.

نمایندگی تعمیر و فروش کولر گازی ال جی

بررسی، عیب یابی، ترمیم و تعمیر انواع مدل های کولر گازی ال جی ، در نمایندگی تعمیرات این محصول انجام می شود. برای اینکه فرآیند تعمیر به صورت حرفه ای و بدون هرگونه خطایی انجام گردد، جمعی از نیروهای زبده و متخصص، بر مراحل آن نظارت دارند. همچنین با توجه به اینکه این دستگاه دارای قطعات بسیاری بوده و تعمیرات آن باید به شکل حرفه ای انجام گردد، نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی ، به ابزار و دستگاه های پیشرفته ای مجهز شده است. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات کولر گازی ال جی ، قطعه ی مورد نظر از میان آرشیو کامل موجود در این مجموعه انتخاب شده و قطعه ی جایگزین شده، حتما اورجینال خواهد بود.

در بخش فروش کولر کازی ال جی با حضور زبده ترین کارشناسان فروش و خدمات پس از آن، توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه دهد و تمامی نیازهای آنان را برطرف سازد. صبر و همکاری کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ است.

مقالات کولرگازی ال جی و دیگر مقالات

کارشناسان ما به توجه به تجربه کاری خویش اشکالات رایج پیش آمده در کولرهای گازی ال جی را شناسایی کرده و آنها را در قالب مقالاتی با شما به اشتراک می گذارند. در مقالات تدوین شده علاوه بر شرح اشکالات رایج، توصیه هایی نیز جهت سرویس های دوره ای و گردگیری محصولات ال جی آمده است.

مطالعه مقالات کولرگازی ال جی و دیگر مقالات مرتبط با محصولات این کمپانی هم برای همکاران ما در حوزه تعمیرات ال جی و هم برای دارندگان عادی این دستگاه ها مفید خواهد بود. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا پرسش در ارتباط با تعمیر کولرگازی ال جی و سایر محصولات این برند می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اخبار کولرگازی ال جی و دیگر خبرها

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین اخبار کولرگازی ال جی و دیگر خبرها مرتبط با محصولات این کمپانی خوش‌نام و پیشرو را دنبال نمایید. کارشناسان ما در مرکز تعمیر کولرگازی ال جی و سایر واحدهای تعمیرات، جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با شرکت ال جی را رصد کرده و از طریق فضای زیر با شما به اشتراک می گذارند.

جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در محصولات ال جی، فناوری های جدید به ویژه در حوزه موبایل و تلویزیون، فراز و نشیب های کمپانی ال جی و مواردی از این دست را می توانید با مراجعه به بخش زیر پیگیری نمایید.

انواع کولرگازی ال جی و دیگر محصولات ال جی

انواع کولر گازی ال جی و دیگر محصولات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند. خدمات مرتبط با این بخش با مراجعه حضوری در مرکز تعمیر کولر گازی ال جی و یا سایر پارت های موجود در نمایندگی ال جی قابل دریافت است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ال جی و ارائه نام یا برند محصول مورد نظر تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با آن محصول را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی کولرهای گازی ارائه شده به بازارهای جهانی مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. کارشناسان حاضر در این مجموعه ضمن پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان عزیز، به ارائه اطلاعاتی می‌پردازند که ممکن است خریدار به آن‌ها نیاز داشته باشد.

سوالات متداول تعمیرات ال جی

کارشناسان مرکز تعمیر کولرگازی ال جی ، جهت رفاه حال کاربران محصولات  ال جی، بخش پاسخگویی به پرسش های متداول را راه اندازی نموده اند. در این بخش کارشناسان به تحلیل و بررسی پرسش های کاربران پرداخته و با ارائه ی پاسخ مناسب آن ها را یاری خواهند نمود.

مطالعه ی این پرسش ها سبب خواهد شد در صورت بروز هر گونه مشکل در کولرگازی ال جی، عکس العمل بهتر و مناسب تری داشته باشید. شما کاربران گرامی در صورت بروز مشکل و نقص در هر یک از محصولات ال جی می توانید با نمایندگی و مرکز تعمیرات lg تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح نمایید.

دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیراتِ ال جیِ ارائه شده در این مرکز، دربردارنده تمامی خدمات تعمیری است که به هر شکل با یکی از محصولات ال جی مرتبط باشد، به عبارت دیگر کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی، ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیر محصولات ال جی نظیر تعمیر کولرگازی ال جی ، تعمیر مانیتور، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل و دیگر محصولات ال جی هستند.

خدمات تعمیرِ تمامیِ دستگاه‌های مذکور به دست کارشناسان زبدۀ این کار و با با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر هر محصول انجام می‌پذیرد. کارشناسان ما در بخش‌ها و پارت‌های تخصصی متعدد و با استفاده از ابزار تخصصی تعمیر در حال کار بر روی هر یک از دستگاه‌های ال جی هستند تا پس از عیب‌یابی صحیح هر دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت ترمیم و ریکاوری آن را انجام دهند. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی LG با تکیه بر حذاقت و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی LG گردند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

5/5 (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید