جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

مین برد تلویزیون ال جی نیز همچون سایر قطعات موجود موجود در این دستگاه ممکن است به دلایل متعددی نظیر استفاده از کابل های بی‌کیفیت، آبخوردگی تلویزیون و مواردی از این دست دچار اختلال و خرابی گردد. خرابی‌های پیش آمده در مین برد تلویزیون ال جی به دلیل نقش ویژه این قطعه در صحت عملکرد سایر قطعات می‌بایست در اسرع وقت مرتفع گردد در غیراینصورت امکان ادامه کار با دستگاه وجود ندارد. همانگونه که می‌دانید مین برد یا برد مادر Main board ضمن آنکه دربردارنده اطلاعات تلویزیون است، دستور دهنده اصلی به سایر بخش‌های تلویزیون نیز هست.

بر روی مین برد، پردازشگر تلویزیون و حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … قرار می گیرد. صرف نظر از علت بروز اشکال در این بخش از دستگاه، آنچه که در زمان تعمیر مین برد تلویزیون ال جی مهم است مراجعه به یک مرکز استاندارد و مجاز است. مرکزی که تعمیر تلویزیون ال جی را بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام دهد و قادر به تعمیر و یا تعویض اصولی و درست مین برد باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

نشانه های خرابی مین برد تلویزیون ال جی

از آنجا که مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر گونه اشکال پیش آمده در قابلیت های مذکور می‌تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.

به عبارتی دیگر علت بروز اشکال در صدا، تصویر، اتصالات تلویزیون و مواردی از این دست را می‌توان در مین برد جستجو کرد، چرا که بخش سخت افزاری مرتبط با این قابلیت ها، بر روی مین برد قرار گرفته است. در بخش زیر دو مورد از شایع‌ترین نشانه های خرابی مین برد تلویزیون ال جی ذکر گردیده است. در صورت مشاهده این نشانه‌ها توصیه می‌شود جهت تعمیر تلویزیون ال جی با مراکز مجاز و استاندارد این حوزه تماس بگیرید و از مراجعه به مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری نمایید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی:

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یکی دیگر از نشانه‌های خرابی مین برد تلویزیون ال جی است. بروز این اشکال ممکن است به دلیل نوسانات برق و یا به دلیل اتصال کابل غیراستاندارد به تلویزیون اتفاق بیفتد.

هنگ کردن تلویزیون ال جی:

هنگ کردن تلویزیون ال جی نیز غالباً به دلیل خرابی مین برد است. این ایراد گاهی با تعمیر برد برطرف می شود و در بعضی موارد باید برای تعمیر تلویزیون ال جی برد تعویض شود.

گیر کردن تلویزیون بر روی لوگوی ال جی:

مشکل دیگری که در صورت خرابی مین برد تلویزیون ایجاد می شود آن است که که تلویزیون روی لوگوی ال جی می ماند و با خاموش و روشن کردن، تلویزیون تغییری نمی کند.

خاموش شدن تلویزیون و به حالت استند بای stand by رفتن:

یکی از نشانه‌های خرابی مین برد تلویزیون ال جی، خاموش شدن تلویزیون و رفتن آن به حالت استند بای stand by است. در این شرایط ممکن است به هنگام تماشای تلویزیون، دستگاه به طور ناگهانی خاموش شود و پس از روشن کردن تلویزیون، با وجود چشمک زدن چراغ پاور جلوی تلویزیون، تلویزیون روشن نشود.

روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی:

این مورد نیز یکی دیگر از نشانه های خرابی مین برد تلویزیون ال جی است. در این حالت تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجددا خاموش می شود. کارشناسان تعمیر تلویزیونال جی معمولاً از این حالت با نام reboot یاد می‌کنند. رفع این خرابی معمولاً یا با تعویض نرم افزار و یا با تعویض کامل برد انجام می‌پذیرد. این ایراد در بسیاری از مدل های تلویزیون ال ای دی ال جی مثل سری LB و LED و LED دیده می شود.

تعویض مین برد تلویزیون ال جی

تعویض مین برد تلویزیون ال جی

اولویت همکاران ما در نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، ترمیم مین برد است. با این حال اگر برد سوخته باشد، نمی توان آن را تعمیر کرد. در چنین شرایطی، امکان تعمیر مین برد تلویزیون ال جی وجود نداشته و نیاز به یک برد جدید در تلویزیون است.

در صورت نیاز به تعویض مین برد تلویزیون ال جی، همکاران ما تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند و این مسئله، تضمین می شود. به این ترتیب، تلویزیون پس از تعویض برد اصلی، بدون هیچ گونه ایرادی کار خواهد کرد.

 

نحوه تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

تلویزیون های  LCD، LED و پلاسمای ال جی در درون خود بردهای متعددی دارند که هر کدام از آنها وظیفه ای خاص دارند. مین برد (Main board) یکی از بردهای اصلی موجود در تلویزیون ال جی است که به نوعی مهم ترین بخش تلویزیون به حساب می آید. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل HDMI است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می شود.

در صورت خرابی مین برد تلویزیون، هم امکان تعویض و هم تعمیر آن وجود دارد. در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ترین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون و سایر بردهای موجود در تلویزیون های ال جی با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

ریبال کردن مین برد تلویزیون ال جی:

در تعمیر مین برد تلویزیون ال جی، ریبال کردن همان ری هات است با این این تفاوت که در صورت اطمینان از آب شدن پایه های آی سی، چندین بار آی سی را تکان های اندکی دهیم و سپس آن را برداریم. (حتی المقدور تلاش شود ترتیب پایه ها به هم نریزد تا نیازی به شابلون زدن نباشد).

در صورت خراب شدن یا غیر منظم بودن پایه های ای سی باید آن ها را با دقت شابلون زد و پایه های روی برد را نیز تمیز کرد و همان آی سی را به صورت صحیح مجدداً روی برد نصب کنیم. (توضیح آنکه اصطلاح ریبال Reball تنها درباره چیپ ها بکار می رود. چیپ هایی که از توپ قلع برای اتصال استفاده میکنند. ولی Resold در مورد آی سی و سایر المانهای دیگه نیز کاربرد دارد.)

ریهات کردن مین برد تلویزیون lg:

در تعمیر مین برد تلویزیون ال جی، ریهات کردن به معنای فلکس زدن به آی سی و حرارت دادن (بسته به نوع آی سی میزان درجه حرارت و شدت باد متغیر است) به آی سی است. در صورت اطمینان از آب شدن کامل پایه های آی سی، چند تکان اندک (حداقل سه بار) به آی سی داده شود. این کار جهت بازسازی پایه های آی سی است که بر اثر رسوب، آب و یا ضربه دچار مشکل شده اند. اصطلاحات دیگری نیز در ارتباط با مین برد تلویزیون ال جی به کار می رود که برخی از آنها عبارتند از:

1. Resold : گرما دادن به چیپ در حدی که قلع آن ذوب شده و سرد کردن آن تا دوباره قلع سرد شود. این کار باعث از بین رفتن لحیم سردی و اتصال مجدد میگردد.

2. Rework : چیپ Reball شده را مجدد بر روی برد گذاشته و با حرارت مناسب آنرا روی برد نصب میکنند.

نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی مجاز ال جی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم و آموزش تعمیرات به متقاضیان است. در نمایندگی مجاز ال جی، سرویس های مرتبط با فروش، در فروشگاه مرکزی ال جی، سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقا و ترمیم در مرکز تعمیرات ال جی و سرویس های مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در ساختمان مرکزی آموزش تعمیرات ال جی ارائه می گردد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نمایندگی ال جی آن است که تمامی خدمات ارائه شده در آن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی، به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ ال جی انجام می پذیرد.

تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ال جی در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش واحدهای تعمیرات ال جی با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید.

3.9/5 (8 امتیاز)

133 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • حبیب

    سلام مدتی است تلویزیون LG مدل 47LB67000Gl ازکارافتاد ودیگر روشن نمی شود حتی ال ای دی قرمز رنگ جلو تلویزیون وگفته اند که مین بردش خراب شده وباید عوض شود می خواستم ببینم آیا واقعیت داردو شما مین بردش را دارید یانه وقیمتش چنداست باتشکر

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      روز به خیر دوست عزیز،
      خرابی برد تلویزیون یکی از دلایل این مشکل است. البته باید پاور آن نیز بررسی شود. برای دریافت خدمات با شماره 1662 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • کرمی

    سلام مدل تلویزیون من60ub85000giاست که یکروزدرمیان روشن میشه درضمن گیرنده دیجیتال داخلیش سوخته وباباکس کارمیکنه،ریستش هم کردم وقتی هم روشن میشه ازهرحیث هیچ مشکلی نداره لطفاراهنمایی فرمایید.

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      روز به خیر دوست عزیز،
      تنظیمات تایمر را بررسی کنید ممکن است ناخواسته برای روشن شدن دستگاه زمان تعیین کرده باشید.

      پاسخ
  • رستمی

    سلام مینبرد LG_ 42L 4600 دارید،قیمت لطفا،

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • جواد

    سلام مین برد تلویزیون الجی 47lw4500_TA موجود دارید؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز روزتون به خیر،
      لطفاً با شماره 54114-021 تماس بگیرید تا تکنسین شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  • سهیل

    سلام
    مین برد تلویزیون ال جی موجود است 55UC97000GI

    پاسخ
    • مدیر

      جهت استعلام موجودی قطعات تماس بگیرید.

      پاسخ
  • ابوالفضل

    سلام وقت بخیر مین برد الجی مدل نانو 8460a موجود دارید،؟قیمت ؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. برای استعلام قیمت با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • علي شريف كاظي

    سلام وقت بخير ميخواستم ببينم برد تلويزيون پلاسماي 50 اينچ ما سوخته ميشه كاريش كرد يانه برداش پيدا ميشه ؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام ممنون . بابت تعمیر برد دستگاهتان باید بررسی شود و شما میتوانید بابت این موضوع و همچنین استعلام موجودی برد با دانستن مدل فنی دستگاهتان با ما تماس بگیرید

      پاسخ
  • عماد

    سلام ببخشید مین برد تلویزیون من 42lm76100 است میخواستم ببینم مین برد مدل 42lm66100 میشه جایگزینش کرد ؟

    پاسخ
  • علی

    درود بر شما.مین برد 47ln5420…بامین برد 42ln5420 فرق میکنه چون ضاهرش وقطعه هاش یکیه

    پاسخ
    • مدیر

      درود. بله فرق میکنه و باید کاملا مدلش مشابه خود تلویزیون باشه

      پاسخ
  • افشین امیری

    سلام تلوزیونم مین بردش سوخت بردم نمایندگی حالا از کجا متوجه بشم مین برد تلوزیونم و تعویض کردن یا تعمییر کردن بعد مین برد روی کیفیت تصویر تاثیر داره یا نه

    پاسخ
  • مصطفی

    سلام
    مین برد تلویزیون من 55uf95۰۰gl هست صداش قطع شده پرسیدم گفتن مین برد سوخته
    آیا الان قطعه جهت تعویض موجود دارید
    ممنون

    پاسخ
  • محمدجدگال

    سلام تلویزیون من 43LJ510Vهستش، یکی کنترلش کارنمیکنه تا وقتی صدا نیاره بعد باید چندین بار دوشاخه رو در بیاری و بزنی تا چراغ استندبای چشمک بزنه وخاموش بشه هم صدا میاره هم ریموت کار میکنه لطفا راهنمایی کنید مشکل کجاس ممنون

    پاسخ
  • علی محسنی

    سلام من یه السی دی الجی دارم خاموش شد و رو حالت استن بای باقی ماند بردم تعمیر گاه گفتن برد مین مشکل دارد شم ا بردش و دارید یا تعمیر میکنید مدل ال جی sl800هستش

    پاسخ
    • مدیر

      سلام جهت دریافت خدمات تعمیر و تعویض مین برد تلویزیون با شماره های سایت تماس گرفته .همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

      پاسخ
  • مهدی

    سلام
    مین برد 42LB9R موجود دارین؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام برای استعلام قطعات تلویزیون از جمله مین برد با شماره های سایت می توانید تماس بگیرید.

      پاسخ
  • قادر

    سلام مین 47la4700-tc دارید؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام . برای استعلام موجودی مین برد تلویزیون ال جی با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • حمید

    سلام بورد ال جی 55um7100pvb موجود دارید و قیمت لطفا

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز لطفا جهت استعلام موجودی و قیمت لطفا با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • علیزاده

    درود خسته نباشید مین برد nano90 2020 موجود هستش؟

    پاسخ
    • user1

      لطفا مدل فنی تلویزیون خود را کامل ذکر کنید که در پشت تلویزیون درج شدهر

      پاسخ
  • صابری

    بعد تعویض مین برد کنترل تلویزیون دکمه اسمارت میزنه وو ارد نمیشه کلا وارد اسمارت تی وی نمیشه دلیل چیه

    پاسخ
    • user1

      سلام دوست عزیز ابتدا جهت رفع مشکل اقدامات زیر را انجام دهید :
      مجوز دسترسی را در تلویزیون فعال کنید
      نرم‌افزار تلویزیون هوشمند خود را بروزرسانی کنید
      در صورت رفع نشدن مشکل، کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

      پاسخ
  • سهيل سلطانپور

    مين مدل ٥٥uh850vنميدونم تعمير لازم داره يا بايد تعويض بشه
    اگر لازم به تعويض بشه موجود داريد؟

    پاسخ
    • مدیر

      مین برد تلویزیون هم قابل تعمیر است و هم تعویض، کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره ها سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

      پاسخ
  • محمدرضا پورمیرزایی

    سلام مین برد الجی اداپتوری 32LH512 دارم.میخوام بدونم تعمیر یا برد برای فروش دارید؟

    پاسخ
    • مدیر

      دوست عزیز، در حال حاضر فروش قطعه نداریم. جهت دریافت خدمات با شماره 02154144 تماس بگیرید

      پاسخ
  • علیرضا

    سلام
    مین برد مدل 49LF540V_ZB موجود هست؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • محمد

    خسته نباشید مین برد تلویزیون ال‌جی مدل 43LH600V-TB موجوده؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • Ahmad

    سلام مین برد تلویزیون مدل 55SJ850V موجود دارین؟؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      بله موجود است.

      پاسخ
  • وحید

    سلام مین برد 49lh602v پموجود دارید ؟

    پاسخ
    • مدیر

      خیر فعلا موجود نیس

      پاسخ
  • فوتد حاتمی

    سلام مین برد مدل 47LED7600 موجود دارید

    پاسخ
    • مدیر

      سلام با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • میثم

    با سلام
    ال لی دی ۴۲ دارم رسیور دار.وقتی خاموش میکنم و دوباره روشن میکنم باید دوباره تنظیم کانال بشه.در ضمن بعضی موقع ها موقع کم و زیاد کردن و عوض کردن کانال هنگ میکنه

    پاسخ
  • رضا

    سلام مین برد ۳۲ اینچ ال جی پلاسما مدل ۲۰۰۸ نیاز دارم . موجود است ؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام
      با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • مدیر

    سلام دوست عزیز بله قابل تعمیر هست

    پاسخ
  • ابراهیم

    سلام خسته نباشید
    تلوزیون مدل 42 اینچ 66000با کنترل کار نمیکنه دوتا کنترل داره که هیچکدوم کار نمیکنه کنترل هارو هم با تلوزیون دیگه امتحان کردم سالم هستن
    ظاهرا برد مین خرابه میخاستم ببینم قابل تعمییر هست یا باید برد تعویض بشه

    پاسخ
  • ابراهیم

    تلوزیون مدل 42اینچ 66000 با کنترل کار نمیکنه دوتا کنترل داره که با هیچکدوم کار نمیکنه کنترل ها رو هم با تلوزیون دیگه امتحان کردم سالم هستن
    ظاهرا برد مین خرابه میخاستم ببینم قابل تعمیر هست یا باید برد تعویض بشه

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • soli

    سلام تلویزیون ال جی 49sk7900خریدم بعد چند مدت خود به خود خاموش و روشن میشه .الان وایفاش هم روشن نمشه یا گوشی هم بهش وصل نمیشه لطفا رهنمای کنید

    پاسخ
  • محمد

    سلام برد y پلاسما 42pj350 موجود دارید ؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز. با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
    • فواد حاتمی

      سلام مین برد مدل 47LED7600 موجود دارید

      پاسخ
      • مدیر

        سلام با شماره 02154114 تماس بگیرید.

        پاسخ
  • محمدرضا حسینی

    سلام مدل تلوزیون ما 42ls5700-tbهستش امروز صبح خواستم تلوزیون رو روشن کنم تلوزیون روشن شد ولی تصویر بالا نمیاد لگو بالا میاد ولی تصویر نداریم مشکل این دقیقا چی هستش .

    پاسخ
  • پیمان

    سلام ببخشید برد تلویزیون ال ای دی۴۳lh600vرو دارین ؟و قیمت چنده؟؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز وقت بخیر جهت اطلاع از هزینه با 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • مجید

    سلام و خسته نباشید
    مین برد تلویزیون ال جی مدل 49lw95000 مشکل پیدا کردهآیا موجود یا قابل تعمیر هست؟
    ممنون میشم پاسخ دهید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز بله به یکی از شعب مراجعه بفرمایید

      پاسخ
  • سیدمحمد صادق دهقان

    سلام خسته نباشید من تلویزیون 50un4370pvc دارم نوسان برق باعث شده تلویزیون روشن نشه و حتی چراغ قرمزشم روشن نیست علت چیه؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود

      پاسخ
  • فرهاد

    با عرض سلام مدل تلویزیون من 47sl90 هست امروز تیوی رو جابجا کردم و تمیز کردم حالا ورودی سه فیش کار نمیکنه و صدا هم قطع شده یعنی مین بورد خراب شده
    چند سال پیش هم بلوتوث و فلش تلویزیون هم حذف شده جالب اینه بلوتوث روشنه و موبایل پیداش میکنه ولی روی دستگاه نیست
    با تشکر

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و تعمیر شود

      پاسخ
  • مجتبی

    با سلام و خسته نباشید،تلوزیون ما الجی۵۵ اینچ مدل ۷۶۶۰um هست وقتی کانالهای دیجیتال رو سرچ میکنیم با آنتن هیچی پیدا نمیکنه،ولی با رسیورش کانالهای ماهواره ی رو میاره و نگاه میکنیم،قبلا اینطوری نبود ،به نظرتون مین بردش خراب شده و اینکه آیا مین بردش رو موجودی داری؟ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز اگر آنتن رو چک کنید مشکل حل میشه در صورت تداوم مشکل دستگاه باید توسط کارشناس بررسی شود

      پاسخ
    • سلیمان

      سلام و خستە نباشید تلویزیون الجی 49اینج مدل sk7900pvbیک ساله گرفتم الان خود به خود هر چند دقیقه خاموش و روشن میشه.و قسمت سمارت اصلان کار نمیکنه نه وای فای روشن میشه نه گوشی بهش وصل میشه نه بلوتوث لطفا بگید مشکل از چیه با تشکر

      پاسخ
  • saeed

    سلام و خسته نباشید تلویزیون الجی 49مدل
    sj800vکمی پیش بتر تیب پرتهای HDMIاز کار افتاد و بعد صدای شدید پارازیت از بلند گو بدون اتصال دستگاهی داشت وبعد تصویر با پارازیت و قطع و وصل همراه شد
    تعمیر کار میگه از مین بردشه و باید تعویض بشه گیر هم نمیاد باید دست دوم براتون گیر بیارم. نظر شما چیه. ممنون از اینکه راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد دستگاه خراب هست احتمال تعمیر و رفع مشکل وجود داره

      پاسخ
  • نعمت اله میرافضلی

    سلام تلویزیون ال جی مدل 65ub989t-tb دارم یکدفعه تصویرش رفت فقط صدا داره ،داخل منوهاش میشه رفت و تعییر وضعیت از آنتن به رسیور یا اتصال از طریق usbرا میشه انجام داد ولی بازهم فقط صدا داره و تصویر نداره تعمیرگاه بردم میگن بردش سوخته و پیدا نمیشه لطفا راهنمایی بفرمائید.

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز دستگاه قابل تعمیر هست . با پشتیبانی تماس بگیرید

      پاسخ
  • جلیل

    سلام من تلویزون ال جی دارم ۴۳ اینج جستجوی شبکه هارو چه خودکار چه دستی میزنم هیچ شبکه ای نمیاره رو دوتا انتن تستش کردم از انتن نیست باید چکار کنم مشکلش کجاس؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز 43اینچ دیجیتال نداره

      پاسخ
  • نگین

    سلام خسته نباشید راستش تلوزیون الجی ال ایی دی مدتی هست که صفحه آبی شده البته آبی خیلی پر رنگ نه ولی اگر دقت کنیم متوجه میشیم وانگار روز به روز شدت رنگ آبی صفحه زیاد تر میشه علت چیه وحدود هزینه چه قدر میشه به نظرتون با عوض کردن کابل اچ دی درست میشه

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز بکلایت دستگاه سوخته نسبت به اینچ و مدل قیمتش متفاوته

      پاسخ
  • مهدی

    سلام تلویزیون مدل 55uj651v دارم که مدتیه خاموش روشن میشه. اولش یا سریع تصویر میرفت و بعدش نشون میداد و یا کامل خاموش روشن میشد یعنی مارک ال جی رو نشون میداد بعد روشن میشد. الان مدتیه که تصویر هنگ میکنه و بعدش خاموش میشه و مارک ال جی نشون میده و دوباره تصویرش میاد. تنظیمات کارخونه هم انجام دادم ولی درست نشد. تقریبا ساعتی یکی دوبار اینجوری میشه

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد تلویزیون خراب هست

      پاسخ
  • شرف

    با سلام تلویزیون مدل 55LH66T-TB یدفعه خاموش شد اما پاورش روشن خاموش میشه مین بردش خراب شده اما قطعش موجود نیس از کجا میتونیم تهیه کینم

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز موجود هست برای اطلاع از هزینه با 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • ایمن

    سلام ،تلویزیون الجی مدل 47lm7610 دارم دیشب هنگام مشاهده برنامه یک دفعه خاموش شد وچراغ پاور روی صفحه هم خاموش شد لطفا راهنمایی فرمایید مشکل از کجاست باتشکر

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد تلویزیون خراب هست و قابل تعمیر هست.

      پاسخ
      • محمد

        سلام تلوزیون مدل42LS57000 هست،تاامروزهیچ مشکلی نداشت،بعدتماشای ۲ساعت فیلم تلوزیون رو خاموش کردم،وحدودیک ساعت بعدکه مجددا”روشن کردم طبق معمول لوگوی ال جی اومد وچندثانیه تصویروصدااومدوتصویررفت اماصدا هست،شبکه ها عوض میشه،بانورلامپ یافلاش مبایل که روصفحه تلوزیون میتابه خیلی ضعیف تصویرقابل رویت هست، چندبار خاموش وروشن کردم همچنان همینطوره،لطفا”راهنمایی کنید،ممنون

        پاسخ
        • مرکز سخت افزار ایران

          سلام دوست عزیز دستگاه رو جهت بررسی و تعمیر توسط کارشناس بیارید

          پاسخ
  • خسرو پارسا

    سلام، با کابل اچ دی ما خواستم لبتاب رو به ال ای دی وصل کنم اما لبتابم ال سی دیش شکسته همینطور دکمه میزدم رو لبتاب که وصل بشه ولی یهو ال ای دی خاموش شد روشن که کردم صداش تا آخر خودبه خود بالا رفت الان همینطور صداش تا آخر بالاه به نظرتون چش شده؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز. ال سی دی باید عوض بشه

      پاسخ
    • حسین

      سلام خسته نباشی تلوزیون ال جی ۴۲ مدل LX6500بردم تعمیرگاه گفتن مین بردش خرابه شمامین برد این مدل رودارید البته من مشهدهستم

      پاسخ
      • مدیر

        سلام دوست عزیز. با شماره 02154114 تماس بگیرید.

        پاسخ
  • مهرداد

    درود .
    تلویزیون ال جی مدل 49sj8000 رو دارم كه حدود 2 ساله دارم ازش استفاده می كنم . كمتر از یك سال بعد از استفاده در گوشه راست بالای تصویر پیام Unknown Device is disconnected نمایش داده شد كه با نمایندگی تماس گرفتم و بعد از یك بار Factory resetting درست شد . الان بعد از یك سال دیگه یك دفعه ارتباط كنترل جادویی با تلویزیون قطع شد و تلویزیون دیگه از طریق وای فای نمی توونه به اینترنت وصل شه . خیلی در این خصوص مطالعه كردم و از یوتیوب كلیپ دیدم همشون می گفتن ابتدا باید پشت تلویزیون رو باز كرد و یك بار سیم رابط بین كارت وای فای و مین برد رو قطع و مجددا وصل كرد به احتمال زیاد درست می شه بعضیاشون هم می گفتن بعد از اقدام اول ، ابتدا كارت وای فای رو عوض كنید و اگه نشد مین برد رو . لطفا راهنمایی كنید . سپاس

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      درود بر شما. تلویزیون باید توسط کارشناس عیب یابی شود

      پاسخ
  • اسماعیل

    با سلام، LED, مدل LG 55 اینچ55LB5820 هست که صدا بدون تغییر داره ولی تصویر هر ثانیه مداوم روشن و خاموش و کمرنگ میشه و بهمین صورت مداوم ادامه داره انگار فلاشر ثانیه ای میزنه مشکلش چیه چکار کنم؟ خیلی متشکرم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام ، بک لایت تلویزیون خراب است. در این مدل هم میشود لامپ های سوخته عوض شود هم میشود تمامی لامپ ها تعویض شوند.

      پاسخ
  • کاوه خضری

    سلام من یک تلوزیون lg مدل ۵۵lA9700 دارم در حال حاضر قسمت اسمارت اصلا کار نمی کنه و هنگامی که کلید اسمارت می زنیم کمی فکر می کنه و بر میکرده به حالت اول لطف اگر مشکل سخت افزاری هستمن رو راهنمایی که که با چه کسی تماس بگیرم جهت حل مسال

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • مهدی

    سلام،تلویزیون ال جی مدل جی ۸۰۰ ،۵۵ اینچ،دارم که ۱-در حین پخش فیلم پشت سر هم تصویر مکث میکند و با حرکت سریع فیلم دوباره عادی میشود وبه یکباره تصویر سیاه میشود و لوگوی ال جی نمایان میشود۲-کنترل تلویزیون با موس روی پنل هماهنگ نیست گاهی موس قفل میکند۳-قبلا موبایل به تلویزیون وصل میشد ولی الان نمیشود

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز. مین برد تلویزیون خراب هست تشریف بیارید جهت تعمیرات

      پاسخ
  • موسی

    سلام یک ال ای دی ۳۲مدل LF550uدارم که هر موقع روشن می کنم روی تنظیمات کارخانه می ره و تمام کانال ها دوباره باید جستجو شوند لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد و آی سی فلش مشکل پیدا کردن . جهت تعمیرات و در صورت لزوم تعویض قطعات تلویزیون در خدمت هستیم

      پاسخ
      • rezs

        سللام میشه شمارتونو اعلام کنید

        پاسخ
        • مرکز سخت افزار ایران

          با سلام
          02154114

          پاسخ
  • کامران

    سلام قیمت مین برد تلویزیون مدل 42ly340c چند قیمته؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز جهت اطلاع از قیمت ها با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
      • حمید امامی

        سلام. خسته نباشید تلویزیون LED مدل LE9500 در هنگام روشن بودن خاموش شده چراغ قرمز جلو تلویزیون روشن است ولی تصویر و صدا نداره. هنگام روشن کردن چراغ قرمز جلو و چراغ های سبز رنگ کوچک جلو روش ن می شوند ولی تصویر و صدا نمی یاد. لطفآ راهنملیی کنید. تشکر

        پاسخ
        • مرکز سخت افزار ایران

          سلام دوست عزیز لطفا کارتابل بفرمایید

          پاسخ
  • محمدرضا

    سلام
    من يه تلويزيون ال جي 65sm9000 خريدم و وقتي نصب كردم شب اول وقتي مجددا روشنش كردم لوگوي ال جي مياد و تصوير كانال رو هم بمدت ٥ ثانيه مياره ولي يدفعه خاموش ميشه لطفا راهنمايي كنيد؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مین برد مشکل داره و باید تعمیر بشه

      پاسخ
  • کشوری

    سلام من دیروز یه تلویزیون 49اینچ فورکی خریدم.امروز که امتحانش کردم خود تصویرو نشون میده بعد خودبخود روشن خاموش میشه هر چند دقیقه یکبار .بنظرتون ببرم پسش بدم

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز. بله مین برد مشکل داره

      پاسخ
  • اراز

    سللم وقتتون بخیر تلویزیون ما smart tv lg هست مدل 55la86000 چند وقتیه فلش رو میزنیم باز میکنه اما بعدش موزیک و فیلم اینا رو باز نمیکنه میاره بعدا امتحان کنید یا مقدار دهی اولیه و اینا برنامه های ضبط شده را باز نمیکنه میاره فایلی وجود نداره ما به جز فلش کابل های دیگه هم وصل میکنیم اونارو میاره یا کابل های مربوط به دوربین مدار بسته اینارو وصل کردیم اونارو هم باز میکنه فقط نمیدونم چرا فلش زو باز میکنه اما بعدش موزیک و اینا رو میاره بعدا امتحان کنید میگن باید بردش رو کلا عوض کنید ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام. وقت شما بخیر . بردمین خراب باید تعویض بشه. احتمالا همون دوربین مداربسته باعث خرابی شده.

      پاسخ
      • علی

        سلام.مین بردled32.5600TAموجود دارید؟؟

        پاسخ
        • مرکز سخت افزار ایران

          سلام دوست عزیز با شماره 02154114 تماس بگیرید

          پاسخ
          • حمید

            سلام. تلویزیون LED مدل 47 LW9500 . در هنگام روشن بودن خاموش شده نه صدا و نه تصویر داره. وقتی روشن میکنی چراغ قرمز رنگ و چراغ های سبز رنگ جلو تلویزیون روشن میشن ولی صدا و تصویر نمی یاد. لطفآ راهنمایی کنید تشکر.

          • user

            سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود

  • Kian

    سلام
    تلویزیون 55UK6100 یهو تصویر رفت ولی صدا داشت . بردم برای تعمیر گفتند اشکال از برد مین است و باید تعویض شود. ولی متاسفانه این قطعه موجود نمیباشد.
    چکارباید کرد؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز اگر تلویزیون هنوز صدا داره ، برد تیکان یا بک لایت خراب هست. در صورتی مین برد خرابه که تلویزیون نه صدا داشته باشه و نه تصویر . به هر صورت می تونید با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید در خدمت هستیم

      پاسخ
    • حجت صادقی

      سلام وقت بخیر
      میخواستم بپرسم مین برد تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ مدل sj۸۵۰۰ موجود دارین؟قیمت چند است؟

      پاسخ
      • مرکز سخت افزار ایران

        سلام دوست عزیز جهت اطلاع از موجودی و قیمت ها با شماره 02154114 تماس بگیرید.

        پاسخ
      • حمید امامی

        سلام خسته نباشب . تلویزیون LGمدل Lw9500 خاموش شده نه تصویر ونه صدا دارد هنگام روشن کردن چراغ قرمز جلو و چراغ های سبز رنگ کوچک جلو نلویزبون روشن میشوند ولی صدا و تصویر نمی یاد. آیا قطعه ای که خراب شده موجود هست یا نه .لطفآ راهنمایی کنید. تشکر.

        پاسخ
        • user

          سلام دوست عزیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود

          پاسخ
    • مهدی

      سلام،تلویزیون ال جی مدل جی ۸۰۰ ،۵۵ اینچ،دارم که ۱-در حین پخش فیلم پشت سر هم تصویر مکث میکند و با حرکت سریع فیلم دوباره عادی میشود وبه یکباره تصویر سیاه میشود و لوگوی ال جی نمایان میشود۲-کنترل تلویزیون با موس روی پنل هماهنگ نیست گاهی موس قفل میکند۳-قبلا موبایل به تلویزیون وصل میشد ولی الان نمیشود

      پاسخ
      • مرکز سخت افزار ایران

        سلام دوست عزیز. سلام احتمالا مین برد دستگاه شما دچار خرابی شده است با بررسی بیشتر میشود نسبت به تعمیر یا تعویض برد مین تصمیم گرفت

        پاسخ
    • هادی

      سلام
      تلویزیون ال جیlcd مدل 32LD460 هستش که وقتی روشن میکنیم چراغ پور رد وزن و خاموش میشه، زمان میبره تا روشن بشه.
      مشکل چی هست واینکه قابل تعمیر هست، قطعه موجود هست؟

      پاسخ
      • مرکز سخت افزار ایران

        سلام دوست عزیز
        برای اطلاع از موجودی قطعات با شماره 02154114 تماس بگیرید.

        پاسخ
  • فرزاد

    سلام تلویزیون الجی42ln57200 دارم هنگام روشن شدن حدود ۲۰ ثانیه طول میکشه تصویر بالا بیاد بعد درقسمت ورودی ها ایکن آنتن بعضی وقتها خاموش و کم رنگه و بعضی وقتها روشنه مشکل چی داره قبلا یکبار از نمایندگی مین بردش کامل تعویض شده الان مین برد قبلی رو دارم آیا قابل تعمیر هست بعدش تعمیرش به هزینش می ارزه

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. مین برد لازمه که تعویض بشه جهت اطلاع از هزینه ها با 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
      • هادی

        سلام .خسته نباشید.
        برد مين الجی میخوام .
        مدل ۴۷LED8600_TA

        پاسخ
        • مرکز سخت افزار ایران

          سلام دوست عزیز بله موجود هست

          پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز مشکل دستگاه به دلیل آسیب دیدگی بک لایت هست.

      پاسخ
  • سهیل

    با درود
    LED مدل 42UB820T دارم که روی استنبای می ماند و دیر روشن میشد من اول خازن های تغذیه رو تعوض کردم بعد ریست فکتوری کردم حالا روشن میشه ولی روی چند مرحله اغازین شروع کار تلویزیون تنظیمات اولیه گیر میکنه . حالا سوال اینه که برد قابل تعمیره؟ یا این که باید برد تهیه شود و این که شما مین برد تلویزیون ال جی مدل 42UB820T موجودی دارید؟ اگه موجود هست قیمت لطفا؟
    با تشکر

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز. برد مین تلویزیون خرابه و باید تعویض بشه . بله موجود هست جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید . 02154114

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید