جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات ال جی در تهران

کاربران دستگاه‌های ال جی می‌توانند جهت دریافت تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران مراجعه نمایند. نمایندگی تعمیرات LG  در تهران متشکل از پارتهای متعددی است که در هر یک از آنها سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به مراجعان ارائه می‌گردد. در ارتباط با دستگاه‌هایی که به دلیل ابعاد و وزن بالا، امکان جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه وجود ندارد، می‌توان از سرویس در محل ال جی استفاده کرد.

در این سرویس کلیه تعمیرات مرتبط با دستگاه –نظیر تعمیر یخچال ال جی، تعمیر اسپلیت ال جی و مواردی از این دست- در محل ارائه می‌گردد. مهندسان ما در مرکز نمایندگی ال جی در تهران با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد و کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

خدمات مرکز تعمیرات ال جی در تهران

تعمیر تلویزیون ال جی:

کاربران گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال، خرابی و نقص در عملکرد تلویزیون، می بایست تعمیرات این دستگاه را صرفاً در مراکز مجاز و یا نمایندگی های ال جی انجام دهند زیرا تعمیرات تلویزیون ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به حوزه های نامرتبط امکان بازیابی و اصلاح آن برای همیشه از بین خواهد برد. شما می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات ال جی در تهران دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات تلویزیون ال جی می‌باشد.

تعمیر موبایل ال جی:

با توجه به پرطرفدار بودن گوشی های ال جی و فروش بالای این محصولات در درون کشور، کادر فنی مرکز تعمیرات موبایل ال جی تمامی تلاش و توان خویش را به کار بسته است تا همگام با پیشروی‌های این کمپانی سرشناس و محبوب قادر به کسب رضایت بیش از پیش کاربران آن گردد و ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال در گوشی های ال جی خویش به مرکز تعمیرات ال جی در تهران مراجعه و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

تعمیر یخچال ال جی:

تعمیرات یخچال ال جی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی در تهران است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. رایج ترین اشکالات یخچال های ال جی نظیر داشتن صداهای غیرطبیعی، پاره شدن واشر درب یخچال فریزر ال جی، درست کار نکردن یخساز یخچال ال جی، مصرف کردن زیاد برق توسط یخچال ال جی، کار نکردن کمپرسور یخچال ال جی، یخ زدگی یخچال ال جی، نبود آب در مخزن یخچال ال جی و … توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال ال جی در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن مرتفع می گردند.

تعمیر لباسشویی ال جی:

نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، دوقلو، درب از جلو و … را شامل می گردد. شایان ذکر است غالب سرویس های مرتبط با تعمیرات لباسشویی ال جی بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد).

تعمیر ظرفشویی ال جی:

بروز خرابی در ماشین ظرفشویی ال جی به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است. تعمیر ظرفشویی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ال جی در تهران است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی  برطرف می‌گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. .ـ

 نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و دانا به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی بازسازی تعمیرات ال جی می‌پردازد.

کلیه ی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است.

امتیاز شما به این نوشته