جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر هیتر ظرفشویی ال جی

برای تعمیر هیتر ظرفشویی ال جی به صورت حرفه ای و تخصصی، می توانید به نمایندگی این شرکت در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. با توجه به حساسیت بالای هیتر و اهمیت این قطعه در عملکرد ماشین ظرفشویی، ترمیم آن توسط جمعی از متخصصین مجرب تعمیرات ظرفشویی انجام می شود. همکاران ما با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای که در بخش تعمیرات لوازم خانگی فراهم شده است، هیتر را به دقت بررسی کرده و این قطعه را به صورت تخصصی تعمیر می نمایند.

هیتر یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی است که در فرایند گرم شدن آب دستگاه نقش دارد. در واقع باید گفت که خرابی هیتر و عمل نکردن آن، به صورت غیر مستقیم موجب تمیز نشدن ظروف می گردد. در راستای افزایش اطلاعات شما کاربران عزیز که یکی از دغدغه های اصلی ما بوده است، در این مطلب در مورد هیتر ظرفشویی ال جی، عملکرد، مشکلات و روش های تعمیر این قطعه اطلاعاتی جامع را به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم نمود؛ ما را همراهی کنید.

تعمیر هیتر ظرفشویی ال جی

علائم خرابی هیتر ظرفشویی ال جی

بروز هرگونه مشکل و اختلال در هیتر ظرفشویی ال جی ، با علائم و نشانه هایی در عملکرد کلی دستگاه همراه است. شما با شناخت این علائم می توانید متوجه بروز در این قطعه شده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن نمایید. مهم ترین علائم و نشانه های خرابی هیتر ظرفشویی ال جی، صدور پیغام خطا یا ارور و تمیز نشدن ظرف ها می باشد.

همانطور که اشاره کردیم، هیتر در فرایند گرم شدن آب ماشین ظرفشویی نقش دارد؛ لذا کاملا بدیهی است که خرابی آن منجر به ایجاد مشکل در این فرایند شده و به دنبال آن، ظروف موجود در دستگاه تمیز نمی شوند. همچنین در برخی از مدل های ظرفشویی ال جی که مجهز به صفحه نمایشگر هستند، خرابی هیتر با صدور ارور ها و پیغام های خطای به خصوصی همراه است. در صورت مشاهده موارد ذکر شده در ماشین ظرفشویی خود، لازم است که در اسرع وقت نسبت به بررسی، تعمیر و یا تعویض هیتر ظرفشویی ال جی خود در یک مرکز معتبر اقدام نمایید.

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی lg

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی lg

تلاش تیم تعمیراتی حاضر در نمایندگی تعمیرات ال جی بر این است که با تعمیر هیتر، مشکلات ظرفشویی را برطرف نمایند. اما گاهی این کار امکان پذیر نبوده و نیاز به تعویض این قطعه می باشد. تعویض هیتر ظرفشویی ال جی اقدامی تخصصی است که باید توسط افراد مجرب این حوزه انجام شود. در این بخش ما مراحل تعویض این قطعه را برای شما تشریح کرده ایم تا با این فرایند بیشتر آشنا شوید. مراحل تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی عبارتند از:

  1. برای بالا رفتن ایمنی در کار، اول مطمئن شوید که دوشاخه ی برق ماشین ظرفشویی را از برق درآورده اید.
  2. شلنگ آب را در آورید تا بتوانید ماشین ظرفشویی راجابجا کنید.
  3. ظرفشویی را به پشت قرار دهید.
  4. پنل پشتی دستگاه را باز کنید.
  5. ھیتر فلوتروس را در قسمت پشتی ظرفشویی پیدا کنید.
  6. با باز کردن پیچ های مربوطه، صفحه ی زیری دستگاه را باز کنید.
  7.  سنسور آنتی-فلود را در بیاورید.
  8. پمپ و ھیتر ظرفشویی را باز کنید.
  9. هیتر جدید را جایگزین نمایید.
  10. شلنگ ھا را با استفاده از بست فلزی محکم کنید.
  11. اتصالات الکتریکی ھیتر را مطابق قبل وصل کنید.
  12. براکت نگھدارنده را به محل قبلی وصل کنید.
  13. محفظه دستگاه را ببندید.
  14. پمپ، سنسور و آنتی فلود را در جای قبلی خود نصب کنید.
  15. صفحه زیری را مجددا نصب نمایید.
  16. دستگاه را به برق متصل کرده و امتحان نمایید.

تجهیزات تعویض هیتر

برای تعویض هیتر ظرفشویی ال جی نیاز به تجهیزات و ابزاری است که بدون استفاده از آنها امکان تعویض این قطعه وجود ندارد. المنت ھیتر، پیچ گوشتی، انبردست و حوله مهم ترین ابزاری هستند که برای انجام مراحل تعویض به آنها نیاز خواهید داشت. گفتنی است نحوه استفاده از این ابزار مهارتی را می طلبد که معمولا کاربران عادی از آن برخوردار نیستند. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای بررسی و تعمیر یا تعویض هیتر ظرفشویی ال جی خود از تکنسین های ماهر ما در نمایندگی lg مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات LG به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد.

در همین راستا، کلیه ی کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که نمایندگی ال جی، خدماتی همچون فروش محصولات ال جی، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. همچنین واحد مشاوره ی این مرکز نیز فعال بوده و راهنمایی های لازم را به مراجعین ارائه می دهد.

3/5 (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید