جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس اسپلیت ال جی

سرویس اسپلیت ال جی نیازمند پیاده سازی راهکار های اصولی و علمی است. اسپیلت‌ها نسل برتر کولرهای گازی هستند که هواداران زیادی نسبت به انواع خنک‌کننده‌های دیگر دارند. این دستگاه به واسطه خصوصیات مثبت و ایده آلی که دارند، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. سرویس اسپلیت ال جی بسیار مهم و حیاتی است و به دقت و مهارت بالا احتیاج دارد، زیرا این دستگاه ها به دلیل ساختار ویژه ای که دارند از حساسیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

مزیت های سرویس اسپلیت ال جی

این دستگاه به سبب ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از اهمیت بسیار ویژه ای در میان خانواده ها برخوردار است؛ به طوری که نبود آن می تواند رفاه خانواده ها را تا درجه ای تحت تاثیر قرار دهد. هزینه سرویس اسپلیت ال جی بسیار به صرفه تر از هزینه تهیه یک دستگاه جدید است. اگر دستگاه ال جی شما، اصل باشد، بی شک کیفیت خوبی دارد . در این صورت سرویس اسپلیت ال جی شما بسیار ساده و راحت انجام خواهد شد.

نکات مهم در سرویس اسپلیت ال جی

برای اینکه بتوانید از عهده سرویس این دستگاه به خوبی برآیید، ضروری است که با اجزای تشکیل دهنده آن به خوبی آشنا باشید و کارکرد هر کدام را بدانید. در ادامه نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که در سرویس اسپلیت ال جی بسیار کلیدی هستند؛ شناخت اجزای یک اسپلیت قدم اول و اساسی سرویس این دستگاه است؛ اجزای اسپلیت به دو قسمت تقسیم می شوند: بخش مکانیکی و بخش الکتریکی در بخش الکتریکی کمپرسور، کندانسور یا تقطیر کننده، اوپراتور یا تبخیر کننده، ماده مبرد یا همان گاز خنک و لوله مویی از اجزای الکتریکی اسپلیت ها به شمار می روند.

در بخش مکانیکی الکترو موتور فن به همراه پروانه، برد الکتریکی، فیوز حرارتی اوتومات = overload ، سنسور دما، خازن و تابلو برق قرار دارند. یک سرویس کار حرفه ای و متخصص باید با همه این اجزا آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند به خوبی از عهده سرویس اسپلیت ال جی بر آید.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید: علت آب دادن کولر گازی ال جی چیست؟

اهمیت سرویس اسپلیت ال جی

این دستگاه خصوصیات انحصاری بسیار ویژه ای دراد که به هیچ شکل نمی توان از آنها چشم پوشی کرد؛ در زیر به مهمترین این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • سرمایش بی نظیر به همراه شادابی و طراوت که نقش به سزایی در سرعت خنک کردن محیط دارد.
  • شکل ظاهری زیبا و منحصر به فرد
  • تقسیم برودت و تولید سرمای یکنواخت و یک اندازه در محیط
  • کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروب ها
  • پالایش هوا از ذرات معلق گرد و غبار و از بین بردن باکتری ها و ویروس های موجود در فضا
  • تصفیه هوا از انواع بوهای کاذب و مواد شیمیایی و دیگر آلاینده ها.

 خدمات سرویس اسپلیت ال جی

با در نظر گرفتن آنچه که به طور خلاصه و مفید اشاره کردیم، قطعا به این نتیجه رسیده اید که این دستگاه مدرن از چه حساسیت بالایی برخوردار است که برای ارائه سرویس باید تمامی این حساسیت ها مورد توجه قرار بگیرد.

آنچه ما تعهد کرده ایم ارائه کار با کیفیت به مشتری و دریافت رضایتمندی صد در صدی اوست. کارشناسان ما با مهارت و تخصصی ویژه در سرویس اسپلیت ها آماده خدمت رسانی هستند. این تکنیسین های حرفه ای ابتدا تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، میزان خرابی، حدود هزینه و حدود زمان مورد نیاز برای سرویس را به شما گزارش می دهند و با توجه به صلاح دید شما قطعات مربوطه را سرویس یا تعمیر و تعویض خواهند کرد.

تعمیرات ال جی

نمایندگی مجاز ال جی  با تخصصی کردن فاز سرویس و تعمیر مرکز، مفتخر است بهترین و بالاترین کیفیت را در اختیار همراهان همیشگی خود بگذارد. این مرکز برای سرویس انواع دستگاه ها از قطعات اصل و اوریجینال استفاده می کند. همچنین امکانات لازم جهت سرویس در محل  محصولات ال جی فراهم آمده است. مرکز مجاز سرویس اسپلیت ال جی از کارشناسان و متخصصان مجرب و حرفه در هر یک از حوزه های تخصصی این برند ایده آل کمک می گیرند و خدماتی بی رقیب را ارائه می دهند. با اطمینان به ما آسوده خاطر بمانید. خدمات ما در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می گردد. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ال جی مطالعه نمایید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی همواره به دنبال کمک و یاری کاربران است. این مرکز کمک می کند تا شما کاربر گرامی بهترین دستگاه را متناسب با بودجه و کارایی مورد نیاز تهیه کنید. علاوه بر حمایت ها در حوزه خرید و ارتقا انواع دستگاه ها، مرکز، کلاس های آموزشی تخصصی را باحضورتکنسین های مجرب و دوره دیده نیز برگزار می کند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید