جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED65G7P ال جی

امروزه انقلاب بزرگی در صنعت تلویزیون ها روی داده و برندهای مطرحی در سرتاسر جهان با یکدیگر رقابت می کنند. اما در میان تولید کنندگان و سازندگان این محصولات، کمپانی ال جی در این صنعت بسیار پیشگام بوده و توانسته محصولات بسیار خوبی را به بازارهای اصلی عرضه کند. به عنوان یکی از این نمونه های ایده آل می توان به تلویزیون  OLED65G7P ال جی اشاره داشت.

تلویزیون OLED65G7P ال جی

تلویزیون  OLED65G7P ال جی، نگاهی متفاوت به دنیای تصویر

تصویری در قاب شیشه ای

تلویزیون  OLED65G7P ال جی از یک قاب بسیار زیبای شیشه ای در پنل بهره برده و لذت تماشای این شاهکار حیرت انگیز را چندین برابر کرده است. این قاب شیشه ای از فن آوری فوق پیشرفته OLED بهره برده و اکنون تجربه تماشای تصاویر را به سطح جدیدی از خود رسانده است. خوشبختانه استفاده از تکنولوژی اولد در این تلویزون نه تنها باعث سبکی، باریک و انعطاف پذیری این دستگاه شده بلکه زیبایی این محصول را در عین سادگی به حد کمال رسانده است.

رنگ های شگفت انگیز

تلویزیون  OLED65G7P ال جی، پذیرای مجموعه ای از برترین استانداردها و فن آوری های مدرن می باشد چرا که کمپانی بنام ال جی همواره تلاش کرده است تا محصولاتی حرفه ای و تمام و کمالی را در اختیار کاربران قرار دهد. به عنوان یکی از قابلیت های این تلویزیون می توان به بهره گیری از تکنولوژی مشکی مطلق (Perfect Black ) اشاره داشت.

Perfect Black ، تجربه ای خارق العاده از سیاهی مطلق است که پیش از این در هیچ تلویزیونی دیده نشده بود. اکنون می توان رنگ های درخشان را در میان این سیاهی عمیق به تماشا نشست و کیفیت تصاویر تمام عیاری که پیکسل ها ایجاد کرده اند را  نظاره کرد. با این ویژگی، رنگ ها بسیار زنده و شاد تر بوده و تصاویر خیره کننده تری را ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمام این قابلیت ها برگرفته از پیکسل هایی است که فن آوری اولد در اختیار گذاشته و کنتراستی بهتر را در سطح صفحه نمایش ایجاد کرده است.

محصولات نمایندگی ال جی : مشخصات فنی تلویزیون 55UH65200GI ال جی

سینما خانگی

سینما خانگی، رهاوردی دیگر از سوی کمپانی محبوب و کهنه کار ال جی برای مصرف کنندگان محسوب می شود. همگام شدن تلویزیون  OLED65G7P ال جی با فن آوری های مدرنی همچون Dolby Vision و Dolby Atmos یک سینما خانگی حرفه ای و باشکوه را ارائه داده است.

زاویه دید و طراحی مدرن

به هنگام تماشای تلویزیون  OLED65G7P ال جی، فرقی نمی کند که کجای اتاق نشمین تان نشسته اید. طراحی و ساخت این دستگاه به گونه است که چه از رو به رو و چه از پهلو می توانید تصاویر واضح و با کیفیتی را به تماشا بنشینید. چرا که این دستگاه حرفه ای دارای ذاویه دید خوبی بوده و از این حیث مشکل تلویزیون های نسل پیشین خود را ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: بهترین مدل های تلویزیون ال جی

فن آوری Dolby Vision

دالبی ویژن قادر به تنظیم و تعدیل سطوح روشنایی و رنگ به صورت صحنه به صحنه می باشد و می تواند صحنه های تاریک شب و صحنه های روشن روز و هر آنچه ما بین آنها هست را به صورتی خارق العاده بهینه سازی کند. به طور کلی دالبی ویژن، بهترین کیفیت تصویرممکن را ارائه داده و جایگاهی بالاتر از HDR 10  دارد. خوشبختانه این تکنولوژی در تلویزیون  OLED65G7P ال جی استفاده شده و وضوحی بی عیب ونقص را در اختیار دارندگان خود گذاشته است.

صفحه نمایش عریض

از آنجایی که تلویزیون  OLED65G7P ال جی دارای یک نمایشگر بزرگ می باشد. به هنگام استفاده از صدای تلویزیون که از فن آوری دالبی اتموس بهره برده گویی همه چیز در همان فضایی که شما هستید، اتفاق می افتد. ایجاد این احساس واقعی به هنگام تماشای فیلم ها به مانند آن است که انگارجیرجیرکی در اطراف شما صدا می کند، یا انفجاری درست در بالای سرتان اتفاق افتاده و یا حتی صدای یک هیولا را به طور واضح و کاملأ طبیعی از پشت سر خود خواهید شنید. به هر حال، صدا کاملأ واقع گرایانه و همه جانبه بوده و با تصاویری که به زندگی واقعی شما نزدیک است ترکیب شده است.

واحدهای تعمیرات ال جی

اقدامات تخصصی در زمینه ی رفع مشکلات و ایرادات محصولات ال جی، در واحدهای تعمیرات این نمایندگی انجام می پذیرد. این واحدها، به سبب بهره مندی از ابزارهای پیشرفته و دستگاه های حرفه ای و نیز به خدمت گرفتن کارشناسان زبده، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می نماید. هر یک از مدل های لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، گوشی، تبلت و تجهیزات جانبی و .. ال جی در واحدهای تعمیرات ال جی قابل بررسی و تعمیر می باشند. شایان ذکر است، در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران با مهارت ما در این واحد از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرده و بدین گونه، کیفیت کاری دستگاه و طول عمر آن را تضمین می نمایند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، اصلی ترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محترم می باشد. در هر یک از بخش های این مرکز معتبر، کارشناسان و متخصصانی فعالیت می کنند که از سالها تجربه در حوزه کاری خود بهره مند بوده و قادر به ارائه خدمات حرفه ای و شایسته به کاربران هستند. 

از سویی دیگر، مشتری مداری به عنوان مهم ترین اولویت نمایندگی ال جی در نظر گرفته شده و کلیه کارمندان دلسوز  این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش زیادی می کنند. ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر خدمات، ارائه پشتیبانی های پس از فروش و مواردی از این دست، از جمله مصادیق مشتری مداری در این مرکز به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی ال جی و بخش های مختلف آن، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید