جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی بهترین تلویزیون های ال جی 2024

هر ساله ال جی با حضور در رویدادهای جهانی جدیدترین محصولات خود را معرفی می کند و همیشه تلویزوین یکی از پربازدیدترین های آن است.برند ال جی در طی سال ها در تولید تلویزیون موفق عمل کرده است. به ویژه در سال های اخیر با تولید تلویزیون های هوشمند، توانسته سهم بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد. اگر قصد خرید تلویزیون دارید، خوب است با جدیدترین مدل های تلویزیون ال جی آشنا شوید. در این مقاله از نمایندگی ال جی برآنیم تا بهترین تلویزیون های ال جی را به همراه مهم ترین قابلیت های هریک معرفی کنیم. 

بهترین تلویزیون ال جی

تلویزیون های نسل جدید ال جی در سال 2024

تا پیش از این تکنولوژی ساخت تلویزیون های ال جی به دو فناوری نانوسل و QLED محدود می شد. اما در سال جدید تلویزیون های ال جی نیز با یک رویکرد تازه طراحی و تولید شده اند که جذابیت آنها بسیار زیاد است. ال جی نسل جدید تلویزیون های سال 2024 خود را با عنوان تلویزیون های LG QNED معرفی کرده است. تلویزیون های جدید ال جی مشخصات بهبود یافته ای دارند که قطعا می تواند نظر مشتریان علاقه مند به این برند را به خود جلب کند. البته قرار است که ال جی در رویداد نمایشگاهی CES 2024 اطلاعات بیشتری از این تلویزیون ها منتشر کند، اما برخی از اطلاعاتی که در حال حاضر از این دستگاه ها وجود دارد شامل موارد زیر می شود:

  • این تلویزیون ها مبتنی بر سیستم عامل webOS 24 هستند
  • از فناوری کرومکست داخلی در آنها استفاده شده که ویژگی جدیدی در تلویزیون های ال جی است و می توان با کمک Apple AirPlay 2 و Chromecast، هم در دستگاه های اندرویدی و هم iOS، محتواها را به صورت بی سیم روی تلویزیون های QNED نمایش داد
  • استفاده از پردازنده های هوش مصنوعی برای پردازش بهتر صدا و تصویر
  • شدت روشنایی در این دستگاه ها به میزان زیادی بهبود یافته و حداکثر میزان روشنایی آنها 30 درصد از مدل های قبلی بیشتر است
  • در این تلویزیون ها از قابلیت اتصال بی سیم استفاده شده و در نتیجه می توان گفت که تلویزیون های 2024 ال جی کابل ها را کنار گذاشته است.

این مقاله را از دست ندهید: چگونه مدل تلویزیون ال جی را تشخیص دهیم؟

مدل های معرفی شده در دسته تلویزیون های QNED سال 2024

تا کنون ال جی نام چند تلویزیون را در این دسته قرار داده است. نکته مهم در خصوص این تلویزیون ها این است که نمایشگرهای بزرگتری دارند و کاربران می توانند حتی انتظار عرضه تلویزیون هایی با اندازه صفحه نمایش 98 اینچی را هم داشته باشند. چند مدل معرفی شده توسط ال جی در لیست تلویزیون های QNED سال 2024 شامل مدل های QNED90T ،QNED85T، QNED99T و QNED80T می شود. در این تلویزیون ها برای اولین بار از چهار پورت 2.1 هم استفاده شده است. نکته دیگر این که این مدل های معرفی شده ویژگی هایی دارند که آنها را به گزینه ایده آلی برای گیمرها نیز تبدیل می کند. از جمله می توان به کیفیت بالاتر نمایشگرها، پشتیبانی از WIFI 6، پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز و همچنین فناوری نرخ تازه سازی متغیر یا همان VRR اشاره کرد. مدل QNED99T ال جی با کیفیت تصویر 8K در دو سایز 75 و 86 اینچی عرضه می شود که با روشنایی بالای 3000 نیت و پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR، می توانند گزینه بسیار ایده آلی برای گیمرها باشد.

لیستی از بهترین تلویزیون های ال جی 2020

قبلا در مطلب معرفی تلویزیون های هوشمند ال جی 2020 در نمایشگاه CES، چند مدل از جدیدترین محصولات این برند پرطرفدار را معرفی کردیم. سال 2020 از همان روزهای اولیه به وجود آورنده ی تحولی عظیم در دنیای تکنولوژی بوده است. به نظر می رسد کمپانی های مختلف بسیاری از دستگاه های مدرن خود را برای رونمایی در این سال نگه داشته بودند. ال جی نیز از قاعده مستثنی نبوده و به عرضه ی سیستم های جذابی پرداخته است. برخی از بهترین تلویزیون های ال جی 2020 عبارتند از:

1. تلویزیون ال‌جی LK5730

تلویزیون ال‌جی LK5730 یک دستگاه خوش قیمت و کاربردی است. این تلویزیون Full HD جز معدود تلویزیون های مقرون به صرفه ای است که با قابلیت ها و ویژگی های ساختاری تلویزیون های بالارده رقابت می نماید.

پلتفرم هوشمند WebOS با سهولت استفاده‌ی بی نظیر، نمایشگر IPS ، زاویه دید عالی، سیستم صوتی قوی و ظاهر بسیار خوب از ویژگی های کلیدی این محصول باکیفیت هستند که رضایت کاربران بسیاری را به دنبال داشته است.

2. تلویزیون ال جی OLED55B9PUA

یکی از بهترین تلویزیون های ال جی 2020 که در نقدهای مختلف میان نام کاربردی ترین تلویزیون های سال 2020 قرار گرفته است، تلویزیون OLED55B9PUA است. این تلویزیون بدون شک یک دستگاه جذاب است که با نمایش تصاویر با کیفیت خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

شاید در حال حاضر نتوانید برای تماشای تلویزیون در یک اتاق تاریک گزینه ی مناسب تری از این تلویزیون پیدا کنید. انعکاس تصاویر واقعی و روشنایی عالی از ویژگی های اصلی و منحصر به فرد این دستگاه است که آن را در بین تلویزیون های ال جی منحصر به فرد می سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تلویزیون ال جی 

3. تلویزیون ال جی Sm8600

ال جی Sm8600 تلفیقی از عنصرهای مهمی چون زیبایی، کارایی و امکانات است. Sm8600 از یک نمایشگر IPS با تکنولوژی نانوسل در تضمین دقت رنگ های عالی و زاویه دید خوب بهره‌ می برد. این تلویزیون به جدید‌ترین ورژن پلتفرم WebOS مجهز شده است که سهولت و لذت استفاده از امکانات سیستم را در حداکثر حالت ممکن مهیا می سازد.

یکی از اصلی ترین نقاط قوت Sm8600 نمایشگر 120هرتز آن است که با رزولوشن 1080p تصاویر را به نمایش می گذارد. از طرفی این دستگاه به واسطه‌ی بهره‌مندی از چیپ قدرتمند a9 Gen2 به خوبی محتواهای گوناگون شبکه های SD و HD رو به 4K ارتقا داده و با ساختاری باکیفیت پخش می نماید.

4. تلویزیون مدرن ال جی SM9000

ال جی SM9000 نمونه‌ی تکامل یافته‌ ی تلویزیون Sm8600 می باشد. اولین تفاوت مهم این دو سیستم نوع بک لایت FALD ال جی SM9000  است که در مقابل Edge–Lit ال‌جی SM8600 تا 3برابر روشن‌تر و تا چندین برابر کنترل نوری دقیق تری دارد.

این دستگاه به دو باند قدرتمند نیز مجهز بوده و صدای بسیار با کیفیتی را به گوش کاربر می رساند. لازم به ذکر است که نشت نوری و هاله‌نوری کمی در SM9000 خواهید دید که با کنتراست قدرتمند و بالا موجب شکل گیری تصاویر واقعی و بی نظیری خواهد بود.

معرفی تلویزیون های جدید ال جی در Innofest 2019

کمپانی ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا، از مدل های برتر تلویزیون 2019 خود رونمایی کرد. تلویزیون‌های معرفی شده در این نمایشگاه شامل سری OLED جدید تلویزیون ال جی و NanoCell است که از تکنولوژی هوش مصنوعی ThinQ AI پیشتیبانی می‌کند. همانگونه که می‌دانید نمایشگاه InnoFest، هر ساله در پارک علم و فناوری ال‌جی برگزار می‌شود و هدف از آن معرفی نوآوری‌های بکاررفته در تولیدات ال جی است.

امسال و در جریان این نمایشگاه، کمپانی ال جی از تلویزیون‌هایی رونمایی کرد که علاوه بر تصویر و کیفیت صدای بهبود یافته به وسیله هوش مصنوعی، از نسل دوم پردازنده هوشمند پیشرفته α (Alpha) 9 Gen 2 ال‌جی نیز برخوردارند. این تلویزیون‌ها از الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرند و با تحلیل محتوای ورودی، شرایط محیط، تصویر و صدا را بهینه سازی می‌کنند.

تلویزیون اولد C9 ال‌جی پرچمدار 2020 این برند

در راس لیست بهترین تلویزیون های ال جی 2020 پرچمدار جدید این کمپانی یعنی اولد C9 قرار دارد. طراحی فوق‌العاده زیبا و دل انگیز، پشتیبانی از تمامی ورودی ها و استاندارد های کیفی پخش، نمایشگر OLED با نهایی ترین ورژن تکامل یافته‌ی آن‌، سیستم صوتی قدرتمند، رابط کاربری سریع و آسان، ریسپانس تایم آنی و تاخیر ورودی بسیار پایین در ورودی های تعبیه شده اصلی ترین خصوصیات ساختاری این دستگاه جذاب هستند که طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. به عنوان بارزترین ویژگی اولد C9  می توان به پشتیبانی از استانداردهای جدید Dolby Vision اشاره کرد که ساختار کیفی بسیار بالایی را برای نمایش فیلم های گوناگون به دنبال دارد.

معرفی مدل های تلویزیون ال جی

مدل های برتر 2019 تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های معرفی شده نمایشگاه InnoFest شامل سری OLED جدید تلویزیون ال جی و NanoCell است که از تکنولوژی هوش مصنوعی ThinQ AI پیشتیبانی می‌کند. تلویزیون های 2019 ال‌جی از آخرین نوآوری Dolby بهره می برند. این فناوری به صورت هوشمندانه محتوای Dolby Vision را تنظیم می‌کند تا تجربه کیفیت HDR را حتی در نور زیاد به اوج کیفیت خود برساند.

تلویزیون‌های ال‌جی 2019 مجهز به هوش مصنوعی هستند و از ویژگی HDMI 2.1 پشتیبانی می کنند. این ویژگی‌ مدل های جدید 4K OLED و NanoCell را قادر می‌سازد تا 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه نمایش دهند. مدل های منتخب 2019 نرخ فریم بالا 4K، حالت سرعت پاسخگویی تصویر بالا (ALLM)، نرخ بازسازی تصویر متغییر (VRR) و کانال صوتی پیشرفته (eARC) را ارائه می‌دهند.

درمورد مشکلات تلویزیون بخوانید: دلیل چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون چیست؟

1. تلویزیون ال جی NanoCell

تلویزیون NanoCell ال جی با فناوری LED ساخته شده است و همانگونه که از نام آن پیداست برخوردار از کیفیت تصویر برجسته است. قابلیت NanoColor برای انتشار طیف وسیع رنگ و کنتراست بالا، نور پس زمینه منطقه‌ای پیشرفته‌ای (Full Array Local Dimming  یا  FALD) را به کار می گیرد. تلویزیون ال جی سری NanoCell از 14 مدل مجهز به هوش مصنوعی تشکیل شده که سایز آنها بین 49 تا 77 متغیر است.

در فناوری NanoAccuracy رنگ و کنتراست دقیقی در یک زاویه دید گسترده به نمایش گذاشته می‌شود در حالی که NanoBezel کمک می کند تا بیننده از طریق قاب های فوق العاده نازک و طراحی مینیمالیستی در قاب تلویزیون غرق شود.

2. تلویزیون ال جی OLED

تلویزیون ال جی مدل C9 و تلویزیون 86 اینچی 4K NanoCell (مدل 86SM90) در نمایشگاه CES 2019 موفق به کسب جوایز نوآوری شدند. به علاوه تلویزیون‌های 65 اینچ E9 و OLED C9  نیز از سوی رسانه‌های Dealerscope، Reviewed.com، و Engadget به عنوان یکی از برترین محصولات این شرکت شناخته شدند. در تلویزیون های OLED سری W9، E9 و C9  ال جی پردازنده هوشمند α9 Gen 2 بکاررفته است. این پردازنده سبب می‌گیرد تا این مدل از تلویزیون ال جی، کیفیت تصویر و صدا را از طریق یک الگوریتم یادگیری عمیق و با تحلیل محتوای ورودی افزایش می‌دهد و بدین واسطه بهترین روش برای بهینه سازی خروجی بصری را در اختیار داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این تلویزیون آن است که با کمک پردازنده هوشمند α9 Gen 2 خود، شرایط محیطی و کارکرد چشم انسان را تحلیل می‌کند و بدین طریق سطح روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را بهینه می‌سازد. با توجه به شرایط محیطی و تحلیل کارکرد چشم انسان در شرایط نوری مختلف سطح روشنایی صفحه نمایش را بهینه می‌کند.

نمایندگی تلویزیون ال جی

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر تلویزیون ال جی، با حضور در نمایندگی تلویزیون ال جی قابل دریافت است. در نمایندگی تلویزیون LG تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات تلویزیون را به مراجعان ارائه دهند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی، منحصر به مدلی خاص از تلویزیون‌های ال جی نیست و کلیه تلویزیون های LCD، LED، OLED، QLED، پلاسما و مواردی از این دست را شامل می‌گردد. نمایندگی تلویزیون ال جی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون ال جی و تجهیزات مرتبط با آن مشغول به کار است و سرویس های متنوعی را در هر دو زمینه به متقاضیان عرضه می‌دارد.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید