جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی پس از عیب‌یابی تخصصی دستگاه و توسط کارشناسان خبره مرکز سخت افزار ایران، همراه با ارائه گارانتی معتبر انجام می شود. شما می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد ظرفشویی LG خود از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و سرویس‌های مرتبط با تعمیرات ظرفشویی خود را دریافت نمایید. تعمیر مشکل روشن نشدن ظرفشویی ال جی، تعمیر مشکل تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی، تعمیر مشکل کار نکردن کلیدهای ظرفشویی، رفع مشکل بوی بد در ماشین ظرفشویی و … برخی از سرویس‌هایی است که توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران انجام می‌شود.

 بروز خرابی در ماشین ظرفشویی ال جی به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است. تعمیر ظرفشویی ال جی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات تخصصی ظرفشویی ال جی در این مرکز با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات انجام می شود. تعمیرات ماشین ظرفشویی اگر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود منجر به خرابی های بیشتری برای این دستگاه خواهد شد. به همین دلیل لازم است برای تعمیر ظرفشویی از افراد متبحر و حرفه ای کمک بگیرید.

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیرات ظرفشویی ال جی در محل

با تعمیر ظرفشویی ال جی در محل، دیگر لازم نیست که این دستگاه را به مرکز تعمیرات منتقل کنید. بنابراین دردسرها و خطرات باز کردن دستگاه و تکان دادن آن نیز به صفر می رسند. برای دریافت سرویس در محل ماشین ظرفشویی ال جی، با نمایندگی lg مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت به آدرس شما آمده و ماشین را بررسی و عیب یابی می کنند. در گام بعدی، قطعه یا قطعات آسیب دیده و معیوب، ترمیم شده و یا تعویض می گردند. به این ترتیب مشکلات عملکردی ماشین ظرفشویی برطرف شده و می توانید بدون ایراد از آن استفاده کنید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در تهران، توسط شعب مختلف نمایندگی ال جی انجام می شود. تکنسین های تعمیرات ماشین ظرفشویی، برای انواع مدل های این دستگاه از جدیدترین ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده ترمیم یا تعویض می شوند. تعمیرات ماشین ظرفشویی lg در تهران، محدود به یک منطقه خاص نیست و می توانید خدمات مورد نظرتان را از شعب ستارخان، ولیعصر، امیرآباد (اکسپرس) پیروزی، فرجام و … دریافت کنید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در استان البرز، می توانید از نمایندگی ال جی در کرج کمک بگیرید. این مرکز شرایطی را فراهم کرده تا دارندگان ماشین ظرفشویی برندهای مختلف، سرویس های تعمیراتی مد نظرشان را با سرعت و کیفیت بالاتری دریافت کنند.

کارشناسان مجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی، ضمن مراجعه به آدرس کاربران، مشکلات این دستگاه را بررسی و برطرف می نمایند. گفتنی است تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج، فعالیت های خود را محدود به منطقه خاصی و به اقصی نقاط استان البرز و کلیه محله های شهر کرج، سرویس دهی دارند.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در منزل

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی برطرف می‌گردد عبارت است از مشکل کار نکردن ماشین ظرفشویی، تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. . در بخش های اتی به سه مورد از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر ظرفشویی ال جی خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

سرویس ظرفشویی ال جی

سرویس ظرفشویی به صورت دوره ای، به ارتقا بهره وری این دستگاه و افزایش طول عمر آن کمک می کند. بدین منظور، بخش های مختلف دستگاه، از جمله فیلترها بررسی شده و در صورت نیاز، پاکسازی یا تعویض می شوند. فیلترهای ماشین ظرفشویی باید مرتبا تمیز شوند تا تجمع چربی و آلودگی ظروف، باعث مسدود شدن آنها نشود. همچنین کلیدها، کابل برق و … هم باید همواره چک شوند تا از سالم بودن آنها مطمئن باشید.

در نهایت هنگام سرویس ظرفشویی ال جی و دیگر برندها باید فضای داخلی هم کاملا تمیز شود تا جرم نگرفته و مشکلاتی همچون تمیز نشدن ظروف و … ایجاد نشوند. شما می توانید برای این کار، از تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی فقط کافی است روی کلید ثبت درخواست کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. بلافاصله پس از طی این مراحل، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. عیب یابی دستگاه، تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب ماشین ظرفشویی، تست عملکرد دستگاه و در نهایت ارائه ضمانت و گارانتی معتبر سایر اقداماتی است که توسط کارشناس اعزامی انجام خواهد شد. 

هزینه تعمیرات ظرفشویی ال جی چقدر است؟

تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده، با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود.

تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین ظرفشویی چیست. پس از آن، تکنسین تعیین می کند که برای رفع ایراد، نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات ظرفشویی lg زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. در این شرایط، قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی اضافه می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خدمات تعمیر ظرفشویی که توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران انجام می شود منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با ماشین ظرفشویی ال جی را شامل می‌گردد.

برخی از تخصصی‌ترین و رایج‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی ال جی که توسط کارشناسان ما انجام می‌شود عبارت است از: عیب یابی ماشین ظرفشویی و شناسایی قطعه معیوب و اشکال پیش آمده، تعمیر موتور ظرفشویی،تعمیر و تعویض هیتر، رفع ارورهای ظرفشویی ال جی، تعویض یا تعمیر پمپ و جت پمپ، پاکسازی و تعویض فیلترها، تعویض تسمه های آسیب دیده، رفع ایرادات عملکردی، رفع صداهای غیر عادی ظرفشویی، رفع بوی بد دستگاه، برطرف کردن نشتی آب، رفع مشکلات مربوط به برق و اتصالات، رفع ایرادات نصب و تعویض کلیدهای آسیب دیده و … . تمامی این خدمات همراه با گارانتی معتبر انجام خواهد شد.

رفع ارورهای ظرفشویی ال جی

زبان ماشین ظرفشویی های ال جی مانند سایر دستگاه های دیجیتال نمایش هشدارها و ارورهای مرتبط با اختلالات ساختاری سیستم است. در واقع ارورهای ظرفشویی، کدهای هشداردهنده ای هستند که حکایت از بروز یک مشکل در بخش از این نوع دستگاه ها دارند. نمایش مداوم یک ارور می تواند بر وجود یک اختلال و آسیب داخلی جدی دلالت کند. ارور AE، ارور OE، کد خطای NE، کد E1 و کد LE، بخشی از رایج ترین ارورهای ظرفشویی ال جی هستند. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی طی مراحل تخصصی عیب یابی ریشه هر یک از ارورهای دیده شده در ظرفشویی را یافته و اقدامات لازم را برای برطرف کردن این خطاها انجام می دهند.

تعویض درب قفل ماشین ظرفشویی ال جی

جهت تعویض درب قفل ماشین ظرفشویی ال جی می بایست مراحل ذکر شده در بخش های اتی توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی بر روی دستگاه پیاده گردد: در آوردن پنل جلوی درب، جدا کردن کابل‌های پنل، تعویض قفل درب، قرار دادن سیم‌ها سرجایشان و بستن پنل کنترل، برداشتن پنل بالایی، در آوردن گیره، جایگزین کردن گیره درب. تمامی این موارد می بایست توسط کارشناسان تعمیر ظرفشویی ال جی انجام شود و دارندگان دستگاه در صورت نداشتن مهارت و دانش تخصصی این کار، از انجام آن خودداری نمایند.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی

پمپ تخلیه ظرفشویی ال جی قطعه ای است که در هنگام شستشوی ظرف ها، آب کثیف را تخلیه کرده تا مجدداً آب تمیز وارد دستگاه شود. پمپ تخلیه در ماشین ظرفشویی بخش مهم و حیاتی دستگاه به حساب می آید و درصورت خرابی آن، ظرفشویی یا روشن نشده و یا در حین کار متوقف می شود. برای حفظ کارکرد دستگاه نیاز است همواره این قطعه مورد بررسی قرار گیرد. مشکلاتی که ممکن است پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی با آن مواجه شود و در مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی مورد بررسی قرار گیرند عبارتند از:

شکستن یا مسدود شدن شیلنگ ماشین ظرفشویی، از کار افتادن موتور تخلیه پمپ، خرابی کاسه نمد و پروانه پمپ، انباشته شدن جرم و رسوبات در داخل پمپ و قطع شدن سیم های متصل به پمپ. در نمایندگی تعمیرات ال جی، تعمیر پمپ تخلیه در دو بخش الکتریکی و مکانیکی صورت می گیرد. سوراخ شدن لوله، مسدود شدن فیلتر به دلیل انباشته شدن مواد غذایی و بقایای پودر شستشو و همچنین خراب شدن قطعات پمپ از جمله مشکلات مکانیکی آن است و تعمیرات مختص به آنها بر روی پمپ انجام می شود. خرابی الکتریکی نیز به اشکالات مدار الکتریکی پمپ اشاره دارد و سوختگی پمپ را نیز در بر می گیرد.

خرابی برد ظرفشویی ال جی و تعمیر آن

تعمیر برد از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی می باشد. در صورت خرابی برد، کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ابتدا آن را عیب یابی کرده و با توجه به قطعات آسیب دیده نسبت به ترمیم و یا تعویض آن اقدام مناسب را انجام می دهند. برد از قطعات مختلفی همچون خازن، آی سی، دیود و ترانزیستور تشکیل شده و تمامی قسمت های دستگاه به آن متصل هستند.

در صورت خرابی برد ظرفشویی، عملکرد دستگاه مختل شده و در اغلب اوقات روشن نمی شود. در صورتی که بتوان به موقع مشکل برد را تشخیص داد احتمال تعمیر آن وجود دارد. در این شرایط با تعویض برخی قطعات روی برد، می توان آن را مرمت کرد اما در صورتی که برد سوخته و یا نیم سوز شده باشد، تنها راه، تعویض برد ظرفشویی است.

تعمیر المنت کف ظرفشویی ال جی

المنت ظرف شویی یکی از قطعات مهم و اساسی در این دستگاه است. المنت قطعه ای است که تولید گرما کرده و تعبیه آن در ماشین ظرفشویی باعث گرم شدن آب و بهتر شسته شدن ظروف می شود. المنت ها از یک رشته سیم های نیمه هادی نازک با مقاومت بالا تشکیل شده اند که دور یک هسته سرامیکی نسوز قرار گرفته اند.

خرابی المنت در ماشین ظرفشویی باعث شستشوی ناقص و کاهش عملکرد دستگاه خواهد شد. برای رفع این مشکل در واحد تعمیرات ال جی، دستگاه باز شده و پس از دسترسی به المنت، آن را با اهم متر تست می کنند. در صورت صحیح بودن جریان الکتریسته، قطعات مرتبط با المنت تعمیر خواهند شد. در صورتی که المنت سوخته و کارایی لازم را نداشته باشد، تعویض آن صورت می گیرد.

تعمیر شیر برقی ظرفشویی

شیر برقی ظرفشویی از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی ال جی است که وظیفه عبور و یا بستن مسیر آب به داخل ظرفشویی را برعهده دارد. شیربرقی دارای یک بوبین و یک سوزن و مجرای عبور است و در هنگام قطع برق بوبین، شیربرقی مجرای عبور آب را می‌بندد. در صورتی که شیربرقی دچار مشکل شود اشکالات متعددی در دستگاه به وجود می آید. آب دادن و نشتی آب از زیر دستگاه و تمیز نشستن ظروف می تواند از نشانه های خرابی شیربرقی ماشین ظرفشویی باشد.

بسته به اینکه شیربرقی تا چه میزان آسیب دیده باشد در نمایندگی تعمیرات ال جی، تعمیر یا تعویض می شود. برای تعمیر و تعویض شیربرقی ابتدا پنل پشتی دستگاه باز شده سپس شیلنگ ها و متعلقات شیر برقی جدا می شود و در نهایت قطعه تعمیر یا تعویض می شود. تعویض شیر برقی باید با دقت زیادی انجام شود؛ چراکه عدم نصب صحیح این دستگاه موجب اختلال در عملکرد دستگاه و نشتی مدام آب می شود. تکنسین باتجربه نمایندگی ال جی، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب، تعمیر و تعویض شیربرقی را انجام می دهند.

تعویض موتور شستشو ماشین ظرفشویی

در صورتی که اشکالات ذکر شده در بخش زیر را در ماشین ظرفشویی ال جی خود مشاهده می کنید این احتمال وجود دارند که تعمیر ظرفشویی ال جی ما را به تعویض موتور شستشوی این دستگاه رهنمون سازد. اشکالات پیش امده عبارتند از: ماشین ظرفشویی صدای وزوز بلند تولید می‌کند، ماشنی ظرفشویی هنگام کار جیغ می‌کشد، کلاً آب اسپری نمی‌شود.

در صورت محرز شدن وجود اشکال در این بخش از دستگاه نیاز است تا مراحل زیر بر ماشین ظرفشویی اعمال گردند: برداشتن سبدها و فیلترها، در آوردن صفحه‌ی زیرین، در آوردن پمپ تخلیه، در آوردن پمپ شستشو، قرار دادن کلیپس فنری وری موتور شستشوی جدید، قرار دادن بست‌های فلزی جدید و وصل کردن شیلنگ‌ها، اتصال دوباره سیم‌ها و نصب پمپ تخلیه، نصب میکروسویچ آنتی فلود و پنل زیری. تمامی این خدمات توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی ال جی ارائه می گردد.

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی

غالب ماشین‌های ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی ال جی دارای المنت فلو تروس یا المنت مرسوم در قسمت پایین محفظه هستند. وظیفه این هیتر گرم کردن آب است. این هیتر ممکن است دچار ایراد شود و این را می‌توان از طریق ارور ظاهر شده در پنل یا خوب شسته نشدن ظروف فهمید. اگر لازم است که هیتر فلو تروس ماشین ظرفشویی را عوض کنید توصیه این است که این کار را به کارشناسان تعمیر ظرفشویی ال جی بسپارید.

مراحل لازم جهت تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی عبارت است از: قرار دادن ماشین ظرفشویی به پشت، در آوردن صفحه‌ی زیرین، در آوردن سنسور آنتی-فلود، در آوردن پمپ و هیتر، جدا کردن هیتر از لوله‌ها، جایگزین کردن هیتر. با این کار تعویض هیتر ماشین ظرفشویی ال جی به پایان می رسد. تنها در ادامه می بایست بقیه چیزها را دوباره به ترتیب از آخر نصب کنید. یعنی پمپ و سنسور آنتی-فلود و در نهایت صفحه زیری را نصب کنید. توصیه می شود این اقدامات را به متخصص تعمیر ظرفشویی ال جی بسپارید.

سوالات کاربران ظرفشویی LG

بوی بد ماشین ظرفشویی

بوی بد ماشین ظرفشویی ناشی از ماندن ذرات مواد غذایی، آلودگی فیلترها و یا جمع شدن رطوبت در دستگاه است. برای تمیز کردن ظرفشویی، در فنجانی کوچک مقداری سرکه سفید یا خلال پوست لیمو ترش بریزید و آن را در بالاترین طبقه ماشین ظرفشویی قرار دهید.

سپس ماشین را به حالت شستشوی معمولی روشن کند تا یک دور کار کند. به این ترتیب داخل ماشین ظرفشویی بوی مطبوع و تازه ای را به خود می گیرد. تمیز کردن فیلتر دستگاه هم در رفع این مشکل موثر است. کارشناسان تعمیرات ظرفشویی ال جی توصیه می کنند که فیلتر را با استفاده از برس و اسکاچ و صابون و آب داغ تمیز کنید.

 

چرا ماشین ظرفشویی پر نمی شود؟

ماشین ظرفشویی برای درست کار کردن نیاز به مقدار مناسبی آب دارد. در برخی موارد دیده شده که ماشین ظرفشویی قادر به تأمین آب مورد نیاز خود نیست و یا این فرآیند را یکسره ادامه می دهد و آب بی اندازه وارد می کند. شایع ترین علت مشکلات جریان آب در ماشین ظرفشویی، معیوب بودن دریچه ورودی آب است. اگر دریچه ورودی خراب باشد، ممکن است در صورت نیاز، آب را به داخل دستگاه نکشد. مشکلات مربوط به شناور یا سوئیچ شناور ماشین ظرفشویی نیز می تواند منجر به کمبود آب یا وارد شدن بیش از حد آب به ماشین ظرفشویی شود. (سوئیچ ظرفشویی به دستگاه اطلاع می‌دهد که چه اندازه آب را در درون خود نگه دارد. این سوئیچ ممکن است به دلیل زباله‌ها یا زباله‌های موجود در دستگاه دچار اختلال شود. در صورتی که سوئیچ درست کار نکند، نمی تواند دستور لازم در مورد وارد شدن آب به دستگاه را صادر کند)

چرا ماشین ظرفشویی تمیز نمی شوید؟

اگر متوجه این مسئله شدید که ماشین ظرفشویی شما نمی تواند ظرف ها مثل سابق تمیز بشوید احتمالا نیاز است دستگاه شما توسط تکنسین تعمیر ظرفشویی ال جی مورد بررسی قرار بگیرد. در طول این بررسی ابتدا ماشین بدون گذاشتن هر گونه ظرف در داخل آن تست می شود. (یک چرخه شستشوی کامل بدون ظرف). این کار کمک می کند تا چربی‌ها و کثیفی‌های احتمالی از ماشین خارج شود.

باید صفحه دستگاه و واشر نیز بررسی شوند و هرگونه چربی یا ضایعات احتمالی مواد غذایی در داخل دستگاه پاک شود. اگر مشکل تمیز نشدن ظرف ها همچنان ادامه داشت، ممکن است ایراد از فشار کم بازوهای اسپری باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که سایر قطعات ظرفشویی دچار خرابی شده باشند.

نشتی آب ظرفشویی ال جی

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی های ال جی، نشتی آب است. عوامل بسیاری در نشتی آب  ظرفشویی دست دارند. این معضل جدا از برند و مدل ظرفشویی ایجاد می شود. به هر حال حتی اگر میزان نشتی ظرفشویی بسیار کم باشد، در صورت تداوم به کف پوش های آشپزخانه ی منزل آسیب خواهد زد. از این رو تعمیر ظرفشویی ال جی در راستای رفع مشکل نشتی آب حائز اهمیت است.

مشکل نشتی ظرفشویی دلایل جزیی و کلی مختلفی دارد. سلامت واشر، ساختار پمپ سیستم، بست درب ظرفشویی و نیز صحت شلنگ تخلیه ی آب ظرفشویی برخی از عمده ترین مسائلی هستند که تعمیرکاران نمایندگی رسمی ال جی برای رویارویی با نشتی آب این تجهیزات بررسی می نمایند.

روشن نشدن ظرفشویی ال جی

روشن نشدن هر دستگاه دیجیتال از جمله ماشین ظرفشویی مشکلی است که کاربر را به شدت نگران می سازد. دلایل متعددی باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی و یا هر برند دیگری می شود. بهتر است برای رفع چنین مشکلی ابتدا محل اتصال دستگاه به برق را بررسی کنید.

اگر اختلالی در منبع برق دیده نمی شود، ایرادات احتمالی در سلکتور ظرفشویی، ناکارآمدی رله، خرابی سوئیچ قفل درب ظرفشویی، از کار افتادگی تایمر و یا فیوز حرارتی باعث روشن نشدن ظرفشویی شده اند. در هر روی مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی قابل حل است.

مشکل صدا دادن ظرفشویی lg

اینکه ماشین ظرفشویی به هنگام فعالیت کمی صدا تولید کند، موضوع دور از ذهنی نیست. اما اگر ناگهان این صدا شدت یافته است و در حد آزار دهنده ای به گوش می رسد، مشکلی در ساختار ظرفشویی مورد بحث وجود دارد که باید تعمیر شود. سر و صدای بیش از اندازه ی ظرفشویی ال جی می تواند در اثر معیوب بودن پمپ آن ایجاد شده باشد.

البته این مسئله در حالی است که از چیده شدن صحیح ظروف درون ظرفشویی اطمینان داشته باشید. اصابت ظرف های درون ماشین با بازوی آبپاش دستگاه در شکل گیری صدای سیستم نقش دارد. لازم به ذکر است که کارشناسان نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی طی اعمال مراحل دقیق عیب یابی صدای ناهنجار انواع این تجهیزات را در مدت زمان کوتاهی برطرف می نمایند.

کار نکردن کلیدهای ماشین ظرفشویی

کار نکردن کلیدهای ماشین ظرفشویی یا ناشی از شکستگی و خرابی خود کلیدهاست و یا ریشه در خرابی برد دارد. تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در این شرایط نیازمند تخصص و مهارت بالایی است و باید توسط تعمیرکاران دوره دیده انجام شود.

 

قفل شدن ظرفشویی الجی

اگر سوئیچ قفل و تایمر ایراد داشته باشند، درب ماشین ظرفشویی قفل نمی شود. با تعمیر یا تعویض سوییچ و تایمر، مشکل قفل نشدن درب هم برطرف می گردد.

رفع مشکل حل نشدن مواد شوینده

یکی از مشکلاتی که در روند تعمیر ماشین ظرفشویی lg بررسی می شود، حل نشدن مواد شوینده در این دستگاه است. اگر با این مشکل مواجه شدید، اول مخزن مواد شوینده را بررسی کرده و مطمئن شوید که درست کار می کند. بهتر است دستگاه توسط یک تعمیرکار عیب یابی شود تا مشکل به شکل درست و اصولی برطرف گردد.

 

کیفیت پایین مواد شوینده و آبریزی نادرست ماشین ظرفشویی، دلایل اصلی تمیز نشدن ظروف هستند. البته اگر حجم ظروف زیاد باشد یا به شیوه ی صحیح در قفسه ها چیده نشده باشند هم به درستی تمیز نمی شوند. در این شرایط معمولا نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیست. مشکل با اقداماتی مثل تعویض شوینده یا چیدمان درست ظروف برطرف می شود.

گرفتگی فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی

از طرفی گرفتگی فیلتر تخلیه، شلنگ مربوطه و بخش های خروجی آب  باید مورد بررسی قرار گیرند. خرابی تسمه های موجود در ظرفشویی و یا ناکارآمدی برد الکترونیکی دستگاه نیز از دیگر دلایلی هستند که عدم تخلیه ی آب دستگاه را به دنبال خواهند داشت. نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی تمامی احتمالات را در نظر گرفته و به بازیابی کامل این مشکل در فضایی استاندارد و تخصصی می پردازد.

خرابی تایمر ظرفشویی

خرابی تایمر، ترموستات و خزان حرارتی، چرخه کار ماشین ظرفشویی را مختل می کنند. در این صورت ممکن است چرخه ماشین بیشتر یا کمتر از حد معمول باشد. برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در این شرایط از تکنسین های دوره دیده و با تجربه کمک بگیرید. در این مشکل ممکن است تایمر ماشین ظرفشویی، ترموستات یا خازن حرارتی دچار ایراد شده باشد.

مقالات مرتبط با ظرفشویی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با کادری از برترین متخصصان کشور، در تلاش است تا تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خویش را در بخش‌های آموزش، فروش و تعمیرات پاسخگو باشد. بد نیست بدانید که تمامی کارشناسانی که با نمایندگی ال جی همکاری می کنند دارنده‌ مدارک بین المللی در حیطه کاری خویش هستند و صرفاً در حوزه تخصصی خویش به ارائه سرویس و خدمات مشغول هستند.

خدمت‌رسانی به مشتریان و پیگیری مشکلات آن‌ها در نمایندگی تعمیرات ال جی، به شدت مورد تأیید و کنترل مدیریت نمایندگی ال جی است و کارشناسان بخش فروش و تعمیرات ال جی ملزم به ارائه تخصصی ترین خدمات پس از خرید و نصب هر محصول هستند که این خدمات تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد داشت.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی است که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی (نظیر تعمیر ظرفشویی ال جی ، یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل ارائه می گردد.

برای استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و سرویس مورد نظر خود را ثبت نمایید). کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز، تحت نظارت اتحادیه است؛ ازاین رو هم کیفیت خدمات و هم هزینه دریافتی بر اساس آیین‌نامه و نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد.

واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند.

مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی از جمله در تعمیر ظرفشویی ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد و کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

5/5 (22 امتیاز)

3 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • mina

    سلام ظرفشویی ال جی من وسط شست و شو خاموش میشه علتش چیه؟

    پاسخ
    • مدیر

      وقت بخیر دوست عزیز. از مهم ترین دلایل این مشکل می توان به قطع بودن جریان برق، خراب شدن فیوز و … اشاره کرد. برای عیب یابی دقیق دستگاه شما باید توسط تکنسین های تعمیر ظرفشویی ال جی عیب یابی شود.

      پاسخ
  • محب مشکات

    سلام ظرفشویی ما خیلی صدا میده دلیلش چیه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید