جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی های 2018 ال جی

شناخت گوشی های 2018 ال جی برای آن دسته از کاربرانی که این برند را برای تهیه گوشی خود انتخاب کرده اند، بسیار مفید و جذاب است. قبلا در بخش اول مقاله ای با همین عنوان تعدادی از گوشی های 2018 ال جی را معرفی کردیم. در این مقاله نمونه های دیگری از موبایل های ال جی را بررسی می کنیم تا به کاربران همراه خود کمک کرده باشیم که بتوانند انتخابی درست و اصولی داشته باشند. ال جی همواره طیف گسترده ای از محصولات را از گوشی های رده بالا گرفته تا گوشی های مقرون به صرفه، با قیمت های باور نکردنی تولید و عرضه می کند. شناخت آنها خالی از لطف نیست. همراه ما باشید.

گوشی های 2018 ال جی

معرفی گوشی های 2018 ال جی

LG G7 ThinQ

LG G7 ThinQ مدل ارتقا یاقته جی 6 است که سال گذشته استقبال خوبی از آن نشد. سبک و سیاق این گوشی از گوشی های 2018 ال جی کاملا متفاوت است. در حالی که بریدگی بالای نمایشگر آن بسیاری را مشکوک به این موضوع می کند که با یک کپی از آیفون ایکس اپل روبه رو هستیم، اما قابلیت ها و ویژگی های ممتاز این محصول به راحتی آن را از زیر سایه اپل بیرون می کشد.

لنز ثانویه دوربین دوگانه پشت LG G7 ThinQ از نوع زاویه گسترده است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا فضای بیشتری را در کادر عکاسی خود بگنجاند. این مورد نکته ای است که کمتر توسط دیگر تولید کنندگان مورد توجه قرار می گیرد و به جرات می توان گفت یکی از برترین ویژگی‌های LG G7 ThinQ است.

Boombox از دیگر ویژگی ها مهم این گوشی است. این ویژگی برای بهبود کیفیت صوتی گوشی طراحی شده است. برای Boombox بخشی از فضای داخلی بدنه به عنوان اتاقک رزونانس به کار گرفته شده و به این نحو صدایی که از بلندگوی گوشی شنیده می شود، بسیار بهتر و جذاب تر است. لرزش های کوچکی که اتاقک رزونانس ایجاد می‌کند باعث می شود تا وقتی گوشی را بر روی یک سطح سفت قرار می‌دهید، صدای خروجی با افکت زیبایی نیز همراه باشد.

LG V35 ThinQ

LG V35 ThinQ نمونه ای دیگر از گوشی های 2018 ال جی است. می‌توان آن را به عنوان محصولی در نظر گرفت که خلا بین وی 30 و وی 40 را پر می‌کند. از لطاظ شکل ظاهری شبیه وی 30 و وی 30 اس است ، اما از لحاظ ساختار درونی بسیار متفاوت است و بهبود های قابل توجهی داشته است. LG V35 ThinQمجهز به چیپ پردازشی اسنپدراگون 845 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که البته امکان ارتقاء آن به وسیله کارت های حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. دوربین LG V35 ThinQ مشابه جی 7 است و بالای نمایشگر آن هیچ بریدگی وجود ندارد.

LG Q7

LG Q7 هم در لیست گوشی های 2018 ال جی به چشم می خورد. صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویری +FHD و نسبت ابعاد 18:9 در جلوی بدنه این گوشی خود نمایی می کند. یک محصول میان رده جذاب که آذین شده به لوگوی ال جی بر روی دستگاه است. سری کیو 7 گوشی های ال جی از جمله تلفن همراه هایی هستند که در کنار کیفیت بالا، ظاهر بسیار جذاب و شیکی هم دارند. LG Q7در سه مدل مختلف معرفی شده است و با نام های ال جی کیو 7، کیو 7 پلاس و کیو 7 آلفا معروف است.

تعمیرات ال جی در تهران

نمایندگی معتبر تعمیرات ال جی در تهران در کنار کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد. نمایندگی ال جی در تهران به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. واحد معتبر تعمیرات ال جی در تهران در بخش های مجزا و مستقل و با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات می تواند تمامی محصولات ال جی را با بالاترین کیفیت عیب یابی و تعمیر و ترمیم کند. این واحد تعمیراتی مجهز به آرشیوی از قطعات اصل و جانبی است که مسیر تعویض را نیز سهل و ساده کرده است. تمامی خدمات سرویس در محل ال جی در تهران همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته