جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

صدا دادن ساید بای ساید ال جی

صدا دادن ساید بای ساید ال جی ممکن است ناشی از وجود اختلال و یا کار کردن‌های بیش از اندازه در بخش کمپرسور، دیفراست، فن و مواردی از این دست باشد. از این رو تشخیص صحیح علت صدای غیرعادی پیش آمده در این دستگاه، نیاز به بررسی عملکرد تمامی این قطعات و اطمینان از صحت عملکرد آنها دارد. باید توجه داشت که شنیده شده صدایی اندک در حین کار کردن تمامی ساید بای سایدها طبیعی است؛ بنابراین منظور ما از صدا دادن ساید بای ساید ال جی، خروج صدایی نابهنجار از این دستگاه است که پیش از این شنیده نشده است و برای کاربر غیرعادی است.

اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه صدا دادن‌های نابهنجار یخچال ساید بای ساید خود شده‌اید می‌توانید با بررسی موارد درج شده در بخش‌‌های آتی، علت احتمالی بروز این اشکال را دریابید. در صورت تداوم صدا و آزاردهنده بودن آن، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی ال جی در تهران تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات یخچال را ثبت نمایید.

صدا دادن ساید بای ساید ال جی

بررسی علل صدا دادن ساید بای ساید ال جی

در این بخش برخی از رایج‌ترین علل صدا دادن ساید بای ساید ال جی بررسی خواهد شد. توصیه می‌شود در صورت مشاهده این اشکال جهت بررسی تخصصی دستگاه و تعمیر ایراد پیش آمده با کارشناسان ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

کمپرسور:

یکی از عللی که ممکن است سبب صدا دادن یخچال فریزر گردد، کار کردن کمپرسور یا همان موتور یخچال است. در ارتباط با صدای کمپرسور بد نیست بدانید که این صدا از لحظه ON شدن تا زمانی که OFF (خاموش) شود، یکنواخت خواهد بود. به عبارتی دیگر این صدا کم و زیاد نمی‌شود و هر زمانی که کمپرسور یخچال کار می‌کند به یک اندازه صدا می‌دهد.

دیفراست:

دیفراست (یخ‌زدا) می‌تواند یکی دیگر از علل صدا دادن ساید بای ساید ال جی باشد. زمانی که دستگاه شروع به یخ‌زدایی می‌کند از آنجا که فوم‌های بدنه در اثر اختلاف دما گرم و سرد می‌شوند (منقبض و منبسط می‌شوند) صدایی از آنها شنیده می‌شود. در صورتی که صدای یخچال مرتبط با این بخش باشد، صدای شنیده شده معمولاً ممتد نبوده و به صورت تکی و با فاصله خواهد بود.

فن:

یکی از شایع‌ترین عللی که سبب صدا دادن ساید بای ساید ال جی می‌گردد، فن است. همانگونه که می‌دانید در یخچال‌فریزرهای امروزی یک فن در موتور و یک فن داخل فریزر قرار دارد. در صورتی که صدای بلند و غیرعادی از درون فریزر شنیده می‌شود و این صدا با باز کردن درب دستگاه صدا قطع می‌شود و پس از بسته شدن در مجدد شروع می‌شود، توصیه می‌شود جهت رفع این اشکال با مراکز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

شیر برقی:

شیر برقی نیز مورد دیگری است که ممکن است سبب شنیده شدن صدای غیرعادی و نابهنجار از ساید بای ساید گردد. در صورتی که صدای شنیده شده فقط در زمان آب‌گیری باشد و یا زمانی که یخ‌ساز آب‌گیری می‌کند این صدا طبیعی است و مشکلی در یخچال وجود ندارد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در یخچال‌های ساید چند ثانیه بعد از یخ گرفتن صدای بسته شدن دریچه شنیده می‌شود که این صدا طبیعی می‌باشد.

تراز نبودن ساید بای ساید:

تراز نبودن دستگاه نیز ممکن است سبب صدا دادن ساید بای ساید ال جی گردد. برای تست این موضوع بدنه یخچال را با دست بدنه نگه داشته و فشار دهید. در صورتی که صدا قطع و یا کم شد و در ادامه با جدا کردن دست از بدنه مجدداً شروع شد صدا دادن یخچال به دلیل تراز نبودن آن است.

لولا:

مورد دیگری که سبب شنیده شدن صدای غیرعادی از یخچال می‌گردد لولای آن است. در صورتی که، در زمان باز یا بسته شدن درب‌ها صدای غیرعادی از لولا می‌شنوید بهتر است جهت رفع اشکال پیش آمده با یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید ال جی

خرابی یخچال های ساید بای ساید ال جی اگر چه ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد اما بهترین و برترین راه برای رفع آنها مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد است. بی‌توجهی به این مسئله سبب تعمیر یخچال توسط تعمیرکاران نابلد و به تبع آن بروز خرابی‌های دو چندان در دستگاه می‌گردد. از همین رو اکیداً توصیه می‌شود در صورت بروز هر گونه اشکال و نابهنجاری در دستگاه خویش، سرویسهای تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی آن را از مراکز مجاز و استاندارد دریافت نمایید.

مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین مراکز موجود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر اونواع یخچال ال جی است که شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به آن مراجعه نمایید. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های ال جی که در مرکز تعمیر یخچال ال جی مرتفع می گردند عبارتند از: صدا دادن ساید بای ساید ال جی، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در تهران، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است.

5/5 (1 امتیاز)

12 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • الهه

    سلام وقت بخیر یخچال ما ساید ال جی
    دو روزه وسایلی که گذاشتیم تو فریز یخ نزده و فریز نشده مشکلش از چی میتونه باشه؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      روز به خیر دوست عزیز،
      ممکن است سنسورهای یخچال ایراد پیدا کرده باشد یا گاز آن تخلیه شده باشد. ایرادات دیگری هم ممکن است رخ داده باشد که تکنسین پس از بررسی دستگاه مشخص می کنند. با شماره 1662 تماس بگیرید تا کارشناس به محل شما اعزام شده و دستگاه را از نزدیک بررسی کند.

      پاسخ
  • محمد

    سلام ارادت آب ریز یخچال سایدم ی صدای مثل هووووووممممممم میده اصولاً از چی میتونه باشه ممنون

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      روز به خیر دوست عزیز،
      این مسئله می تواند از جایی که یخچال در آن قرار گرفته یا برخورد بدنه یخچال با دیوار یا کابینت های اطراف باشد. اگر این طور نیست، ممکن است فشار آب کم بوده و پمپ یخچال بیش از حد کار می کند. این دو مورد را چک کنید، اگر حل نشد، ممکن است نیاز به بررسی تکنسین باشد.

      پاسخ
  • بهرامی

    سلام یچخال ما ساید الجی هس مدل j247 قبلا اصلا صدا نمیداد اخیرا کمپرسور یا همون موتورش یه صدای دددددددد داره بعدا اتوماتیک قطع میشه و دوباره شروع میشه علتش چیه؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز لطفا با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • مهدی شفیعی

    سلام بزرگوار من یک یخچال اینستا الجی گرفتم و تنها صدایی که میده وقتی از آبریز استفاده میکنم صدای پمپ آبش میاد مگه یخچال اینورتر باید صدا بده ؟؟؟؟؟ عادی یا پمپ آبریزش یا شیر برقی مشکل داره ؟؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز لطفا با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ
  • م محمدی

    سلام یخچال من ساید ال جی مدل ۳۳۷ هست قبلا اصلا متوجه کارکردن نمی‌شدم الان صدای موتور را می‌شنوم علت آن چیست البته بعد از جا به جایی این اتفاق افتاده

    پاسخ
  • مرکز سخت افزار ایران

    سلام دوست عزیز لطفا با 02154114 تماس بگیرید

    پاسخ
  • فهیمه مرادی

    سلام یخچال ما الان سه روزه که صدا میده ،صداش ممتد و یکنواخت،قبلا صدا نمیداد،الان چند دقیقه صدا میده بعد خودکار قطع میشه دوباره بعد از چند دقیقه صدا میده،لطفا راهنمایی کنید عیب از کجاش؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز لطفا مدل کامل دستگاه رو بفرمایید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید